-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
HookR
addikt
válasz focvis #135532 üzenetére
Vezetési élmény szempontjából nincs ellene kifogásom, csak a felhasználási profil miatt nem lenne bölcs választás .
Döntően rövid városi utak a jellemzőek. A csendes, kényelmes, nagy utas- és csomagterű utazóautó karakter meg csak ritkábban lenne kihasználva, de ez utóbbi a fő választási szempont. Jelenleg ott tartok, hogy B7 Passat, vagy Hyundai I40W. Nagy bánatomra előbbihez nem igazán van normális benzines hajtáslánc, utóbbit meg még nem volt alkalmam vezetni, de pillanatnyilag esélyes, hogy végül egy szívó benzines I40W lesz a befutó. Csak abból nem elég, hogy szűk a választék, a kívánatos felszereltségű meg azon belül is ritka, mint a fehér holló.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz footy #135538 üzenetére
Szempont lenne az igényesebb benyomást keltő belsőtér (a költségvetési keretbe csak a korábbiak férnének bele), ami Avensisnél kissé lehangoló és szellőzőt se nagyon látok a hátsó utasoknak. Bár igaz, hogy nyugis utazóautót keresek, valahogy mégis az a benyomásom, hogy nem vagyok elég 'érett' hozzá . Viszont ahogy nézem, a második ráncfelvarrás után már végre a belsőt is modernizálták, az már egész rendben van (csak még túlságosan új és így drága).
Jelenleg is szívó benzinest vezetek, ráadásul a 136 lovas I40W-énél rosszabb tömeg/le aránnyal, így ez akár elfogadható kompromisszum is lehet, de erről még meg kell győződnöm egy próba keretében. Hajlanék a 2.0l-es szívó benzinesre, de az csak ritkán bukkan fel és az is ki-kilóg a költségvetésből.
Mondeó kombiból a kisebbik dízelt volt alkalmam vezetni, bár precíz, pontos a futóműve, én inkább kényelmesebbre hangoltat keresek, és a szél és gördülési zaj is meglepően tolakodó volt már 130 km/ó körül. Lehet csak a gumi volt a ludas, de a mérsékelt szélzajjal terhelt, csendes utastér is sarkalatos szempont. Ráadásul a 2.0l-es szívó benzinest 5 sebességes váltóval adják, és itt is 6-os lenne az elvárás részemről. Mindenesetre kap még egy esélyt, megpróbálok majd egy szívó benzinest is tesztelni, de az eddigiek alapján nem vagyok bizakodó.[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
Ford Mondeo 1.6 EcoBoostról (160le) mi a véleményetek?
Ez így első ránézésre nem tűnik rossznak: [link][ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz Tsebacsi #136252 üzenetére
Volt alkalmad jobban meghajtani? Leginkább arra lennék kíváncsi, hogy autópályatempón (130-150kmh) mennyire csendes, a szél és a gumi zaja mennyire tolakodó (pl. B7 Passat Variant-hoz képest).
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz Tsebacsi #136280 üzenetére
Lehet úgy gondolta, ha már ezen fennakadtok, mi lesz majd átvizsgálásnál?
Inkább eljátszotta a hattyú halálát, mintsem ti legyetek majd nyeregben később, ha már jó eséllyel így se, úgy se lesz bolt.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz #94529552 #136366 üzenetére
Azért bátorkodom ebbe az irányba terelni, mert eleve szemet vetett a Hyundai-ra.
Nálam a szempontok alapján B7 Passat Variantra és I40W-re szűkült a kör. Mivel utóbbit még nem volt alkalmam vezetni, ezért kíváncsi vagyok minden személyes tapasztalatra (a fellelhető teszteket, videóbemutatókat már olvastam/láttam). Tetszik a Passat, csak tekintettel a várható felhasználási profilra, bölcsebb a szívó benzines motort választani, az meg ugye az I40W-ben van.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz #94529552 #136370 üzenetére
"...mint hogy egy esetleges kerülendő modellre rádumálni, csak mert neked is tetszene, de félsz megvenni elsőként egy ilyen ritkaságot."
Kicsit sok itt a prekoncepció. Ha van vele tapasztalatod, vagy rendelkezel érdemi információval - főleg, ha negatív -, akkor ne tartsd magadban! Az én egyetlen problémám, hogy jelenleg nincs a közelemben kipróbálásra érdemes példány, így híján vagyok a(z esetlegesen perdöntő) személyes benyomásoknak.
Amennyire én látom, egy viccesnek szánt hozzászólást igyekszel felnagyítani, holott elég egyértelmű, hogy nem a #136357-es fogja nála a mérleg nyelvét egyik, vagy másik irányba billenteni.[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz footy #136391 üzenetére
"Az I40-ben nagyon karcsu lesz a szivo 1.6, amennyire en tudom Mo-n nem forgalmaztak 2.0 benzinnel pedig azzal mar elhetobb lenne."
Igen, hajlok is a 2.0l-esre. 2 hónapja volt fent egy ezüst színű hahu-n. Leírás (és rendszám: LYB-...) szerint Mo.-i, automata, prémium felszereltség, bézs bőrbelső, panoráma tető. Böngésző előzményeiben megtaláltam a beszédes, de már nem élő linkjét: [link] (Ha kell, a képeit is meg tudom mutatni, mert lementettem.)
Ami hibázott, az leginkább a költségvetésemen túlmutató ár és a 18"-os alu felni. Szvsz hazai utakra 17"-osnál nem kell nagyobb, a kisebbek meg nem néznek ki olyan jól. Illetve benzineshez lehet jobb lenne a manuális váltó... na de annyi baj legyen."...engem csak a zongoralakk feluletek zavarnak..."
Erre szerintem jó megoldás lehet a körültekintően kiválasztott 3M Di-Noc fólia. Van belőle kismillió textúrájú (pl. karbon, szálcsiszolt fém, fa...).[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz footy #136395 üzenetére
Köszi a linkeket. Bár a német nem erősségem, átrágtam magam a Hyundai-én. Tulajdonképpen komoly, perdöntő hiányosságot itt sem írnak, így továbbra is bizakodó vagyok. Már látom, hogy a személyes tapasztalat lesz a perdöntő. A zaj kérdésében is.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz BigBlackDog #136642 üzenetére
Füldugót a füledbe és gond megoldva.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
Hyundai I40 kapcsán nem tudja valaki, hogy ez a hűtőmaszk valamilyen felszereltséghez kötődik? Netán kisebb frissítés a nagy facelift előtt? Mert ugye itt van a korábbi és itt az aktuális. A kérdéses változat meg a kettő közti átmenetnek tűnik. Láttam egyet helyi Lidl parkolóban is magyar rendszámmal (meg ausztrál és ázsiai képeken/videókon).
Ugyanígy talány számomra ez az ülés. Ez is valami prémium fotel? Az elterjedt így néz ki. A gyári fotókon kívül felbukkant még ausztrál videóban is - youtube
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz BigBlackDog #139250 üzenetére
Azt nem írja, hogy hanyadik tulaj.
Olykor az élet tud cifra, erősen rendhagyó helyzeteket produkálni. Például ismerősi körben tudok olyan 2006-os B6 Passatról, ami évek óta garázsban pihen és van benne ~17e km. Felkerülne hahu-ra, vajon ki hinné el?
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz runner 125 #139462 üzenetére
Ezekben a Volvókban amúgy állítható a fejtámla valahogyan?
V60-ban zavart, hogy nem hátrébb van. Folyamatosan olyan érzés, mintha előre akarná nyomni a fejem, görnyedésre késztetve.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
-
HookR
addikt
válasz xEon1337 #139520 üzenetére
Ó, annyi baj legyen! Ez így minden felmerülő logisztikai igényemet képes kielégíteni, ami egy kombi esetén felmerül.
(#139523) runner 125: Lehet hosszútávon megszokható, mindenesetre ez nekem meghatározó élmény volt. Persze, ha...
"Az S60-ban nekem mozog előre hátra de a magassága biztosan fix..."
...az úgy rendben van.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz B-L-A-C-K #139873 üzenetére
Hajnalban bizonyára az előző napi hirdetésekről kapsz értesítést, míg a fizetős szolgáltatást igénybe vevők gondolom még aznap (vagy azonnal) értesülnek az újdonságokról. Nem csoda, ha már lépéshátrányban voltál. Ha nagyon résen akarsz lenni, akkor érdemes egy paraméterezett keresést elmenteni a könyvjelzőkhöz, ami naponta akár többször is egy kattintással betölthető. Persze ha több oldalas a találati lista, akkor továbbra is macerás kiszemezni az újdonságokat.
(#137948) supreme7: Olyat nem lehetne, hogy ne kelljen minden alkalommal külön beírni a hahu-s hivatkozást a beviteli mezőbe, hanem közvetlen, elmenthető URL-en keresztül adja a rendezett listát?
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz footy #140246 üzenetére
"(Persze ott van még a Hyundai I40 a saját gyártású automatával, de ott az egyetlen 1.7-es diesel motor a szűk keresztmetszet)"
Hyundai I40-hez legalább kétféle automata van, a facelift-es modellt már DCT-vel szerelik.
A 2 literes benzines nem jöhet szóba?"A vicces az hogy a fenti Aisin a Volvokban elmegy 4-500-at..."
Amúgy Volvo V70 és a Ford Mondeo mennyire épül közös alkatrészekre? Leginkább arra vagyok kíváncsi, hogy ez hogyan befolyásolja a V70 fenntartási költségeit, és ez hogyan viszonyul a Passat B7-hez, I40-hez?▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz footy #140270 üzenetére
(#140246) footy: "Az automatával kapcsolatban: Mivel következőnek én is automatát szeretnék, ezért elkezdtem nézelődni milyen opciók vannak. Gyakorlatilag vagy BMW-t veszel és akkor ZF vagy Mercedes és akkor Getrag, ha bármi mást nézel akkor pedig Aisin(AWTF-80 SC)"
A link szerint ezt a váltót az erősebb motorokhoz (D5, T6) adták. A gyengébbekhez társított példányok nem ajánlottak?"A mondeot legalabbis az MK4-et nem is sorolnam a V70 es Passat melle, mert minosegben joval elmarad toluk."
Igen, ezért (is) idegenkedem tőle, pedig a 2nd gen Mazda mellett arra is próbáltak már rábeszélni.Minél jobban beleásom magam a témába, annál tanácstalanabb vagyok.
Jelenleg a Passat B7, I40W, V70 (esetleg még a Golf VII) van a célkeresztben, de mindegyiknél van valamilyen hátulütő, vagy potenciális negatívum, ezért már egy ideje ugyanazokat a köröket rovom újra és újra. És egyelőre nem is nagyon látom, hogy sikerülne túljutni a vajúdáson.Időközben felmerült a lehetőség a már korábban említett (extrém keveset futott) 2006-os B6 Passat Variant megvételére is. Amennyire csábító a valós (ismert előéletű) ~17e km-ével, pont annyira óva intő a hajtáslánc (2.0 PDTDI a korabeli DSG-vel). Na meg szívem szerint a kormányt és a dekorbetéteket is lecserélném újabbra/szolidabbra.
(#140255) runner 125: [Erről] mi a vélemény?
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz footy #140337 üzenetére
"(egyebken alul ha megnezed a jegyzetet, ott irjak is a D3-D4eket a D5 mellett)"
Igen, de nem a V70 kapcsán."A Hyundai-nal mi a negativum?"
Az apróságokon túl (relatíve hamar hámló és a tesztelők szerint kissé élettelen kormány; vaskos, a kilátást az átlagosnál jobban kitakaró A oszlop; síalagút hiánya) talán a legnagyobb probléma, hogy az általam áhított felszereltséggel meglehetősen ritka benzinesben, pláne a hazai üzembe helyezésű. Inkább a 2 literes, erősebb példányokra jellemző, ami jelenleg még kicsit kilóg a költségvetési keretből. Márpedig az I40 legerősebb ütőkártyája a Passattal szemben az egyszerűbb konstrukciójú szívó benzines motor. Öröm az ürömben, hogy nem hajt a tatár, fél évet még tudok várni, addigra csak lejjebb mennek az árak.
Ráadásul használt autók adás-vételével foglalkozó illető is le akar beszélni róla, mondván, hogy még nem elég kiforrott a Passathoz, Mondeohoz képest és koreai autóról lévén szó hozzá az alkatrész is drágább, nehezebben beszerezhető. Utóbbit népítéletes élménybeszámolóban is említik.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz rbalint88 #140331 üzenetére
Árról még nem esett szó, de az már bizonyos, hogy a motor a Siemens PD elemes változat, ami hírhedté tette. Tehát ha most még nem is, de belátható időn belül azokat cserélni kell, s 7 évesnél idősebb lévén, saját költségen. Jelenlegi szervizigénye max az éveken át tartó garázsban állásból fakad(hat). Ez pontosan miket érint, mire lehet számítani?
Az autó alkalmanként ki lett gurítva a garázsból, hogy a motor járjon kicsit, illetve néha kisebb körök erejéig meg is lett mozgatva."Volvoból 2012 utánit néztem, élőben már kicsit fáradt a beltere ennek a generációnak, a púpos műszerfalas frissebb hatású egyértelműen."
Igen, az kívánatosabb. 2014-től digitális műszeregységet is kapott.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz footy #140365 üzenetére
"A 2literest I40-et forgalmaztak egyaltalan magyarorszagon?"
[#136397] - [képek]"Nem tudom mi nem kiforrott az autoban"
Igen, ezt én sem teljesen értem. Fifth Gear tesztjén is lényegében az autót rendben lévőnek találták, a tesztelő inkább csak az árpolitika miatt húzta a szája szélét. Ráadásul, ha egy német tesztben (Auto Bild) nem német autó "interessante", meg "echte" Passat "Alternative", az azért már jelent valamit."Amugy szerintem volvonal ez a letezo legeszebb belter..."
A magam részéről faceliftes bézs belsőre szavazok, ülésnek ezt választanám, a bézs kormányt nem erőltetném. Utóbbiból az első FL-es H-alakú fémbetétet kapott, a második FL-es már V-alakút, abból a varrott, perforált bőrös változattal duzzogva bár, de meg tudnék barátkozni.Tulajdonképpen a belsőtér prémiumokra jellemző variálhatósága használt autó vásárlásnál üt vissza. Az ízlésesen összeválogatott belső még a szűk felhozatalt is erősen megrostálja.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz Tsebacsi #140380 üzenetére
Dettó. Ami igazán tetszene (benzines, bézs belső, panorámatető) I40W-ből, az 1.6-osból nem jellemző, a 2.0-ás meg amikor szökőévente felbukkan (leginkább külföldön), akkor is drága (még). Meglepne, ha tavasz előtt sikerülne találni egyet az áhított paraméterekkel. Hahu-s felhozatalból talán ez áll hozzá a legközelebb. - [link]
#nemszabadultoktőlemolyankönnyen
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz Tothgera30 #140384 üzenetére
Lehet, hogy a kormányban és ülésben nincs annyi.
Mi több, egyenesen gyanús, hogy ki vannak cserélve, mert a középkonzol és a felül besüllyeszthető navigáció az első facelift előtti, míg a kormány már az első faceliftes. És a vezetőülés sem éppen így néz ki 500e km után.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
3. generációs V70 motorjai közül melyik ajánlott, illetve melyik kerülendő (benzines és dízel vonalon egyaránt)?
(#140382) Tsebacsi: Itt van egy cikk használt Hyundai I40-ről, ha érdekel - autoexpress.co.uk
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz rbalint88 #140571 üzenetére
Bár a szempontrendszerem nem a fogyasztásra van kihegyezve, azért nem lenne hátrány, ha nem szaladna el nagyon a
ménesló és nem szürcsölnék illetlenül hangosan a naftát.
Ha hihetünk a spritmonitor.de viszonylag alacsony számú mintájának, az 5 hengeres benzinesek átlaga jellemzően inkább 10 liter felett van. Mondjuk a vezetési stílusommal biztos, hogy javítanám a statisztikát, de így pusztán az adatok alapján egy 2.0T tűnik az aranyközépútnak a 9 körüli átlagával és 203 lóerejével.
Ha valamiért mégis dízelből lenne csak kifogástalan darab, akkor persze zokszó nélkül jöhet az 5 hengeres.
V60-ból volt szerencsém vezetni D3-as FL előttit és D5-ös FL utánit, nekem már a D3 is bőven elegendő lenne. A D5-ös meg... nem kell vele sokat gondolkodni előzésnél az biztos.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
Ezen a hirdetésen látszik igazán mennyit számít a jó beállításokkal készült fotó, ha nem akarjuk, hogy kisebbnek tűnjön az autó, mint élőben.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz molnarpeter #140804 üzenetére
Igazából semmi érdekes, csak a képeken piros Mini Cooper díszelgett a kék Octavia kombi helyett.
A hajnali Autóvadász hírlevélben volt, úgyhogy 1 napig biztos élt a hirdetés.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- OLED TV topic
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Friss traileren a Commandos Origins
- Digitális detox a Nokiától
- Windows 11
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jané Quartz isofix gyerekülés (15-36 kg)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó