-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16514048
törölt tag
válasz kalmanchris #56413 üzenetére
Lehet rosszul tudom, de a TDCI-t anno pont a PSA-val fejlesztették, nem?
-
#16514048
törölt tag
válasz kalmanchris #56440 üzenetére
Csak hülyéskedtem, nem kell komolyan venni. Nem mondom, hogy mindegyik francia autó sz@r, ahogy azt sem hogy mindegyik Ford jó. Azt sem mondtam, hogy a motor hibája miatt kerültek tréllerre, csak kicsit kötözködtem ha már így kiemelted hogy TDCI.
-
#16514048
törölt tag
válasz Dany007 #57908 üzenetére
Sierránk van 12-13 éve, 2.0 DOHC. Azt senki nem tudja mennyi km van benne, az az egy biztos hogy 500 000 felett. Jóval. Túl sok baja amúgy nem szokott lenni és nem is nagyon drága javítani. Nyilván többe kerül a fenntartása mint egy Swift-nek, de nem véletlenül nem cseréltük még le egy azonos értékű Suzukira vagy hasonlóra. És nem, nem az előítéletek miatt. Ja, igen, rohad, szerencsére még többnyire csak nem látható helyeken.
Egyébként első autónak én is inkább valami kisebbet és újabbat ajánlanék, főleg ha fontos az alacsony fogyasztás. Ráadásul ezek közül tényleg a legfiatalabb is 20 éves, és mindegyik igáslóként volt használva, szóval ezeknél már bőven lehetnek problémák, ráadásul a választék is elég szegényes. -
#16514048
törölt tag
A1
-
#16514048
törölt tag
válasz pkbiker #59221 üzenetére
Ez a 4-es Golf hogy jött amúgy képbe? 300 ezre kocsikról van szó, nem.
Amúgy németautó párti vagyok, de aki ennyiért akar autót venni és első dolga hogy kizárja a Swiftet, arról megvan a véleményem. Persze, vegyen csak egy 2X annyi idős TDI Golfot, hiszen ahogy mondtad, azt elég kifizetni, többet rá se kell költeni, kivisz a világból is.[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz Ace owner #59239 üzenetére
Barátom, látom nem ment át az irónia.
Értem én egyébként, hogy első autónak sokaknál az a lényeg hogy menő legyen a kocsi, csak itt van egy olyan aprócska gond, hogy 300-ért kéne autót venni. Márpedig ha nincs lóvé akkor érdemes inkább józanul gondolkodni és a inkább fenntartási költségeket előtérbe helyezni. És ilyen szempontból lenne sokkal jobb egy Suzuki vagy akár egy Lanos, ezek tényleg megbízhatóak, olcsón fenntarthatók és viszonylag fiatalok is, ami kevesebb km-t feltételez.
Én 2-es Golfot csak hobbiautónak vennék, akár drágábban, és csak úgy hogy a zsebbe lenne rá lé bármikor ha valamire költeni kell.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
Ha jó lenne hogy maradjon egy kis pénz, akkor szerintem BMW kilőve, ráadásul azt fenntartani is drágább.
Ha több pénzt akarsz a vásárláson spórolni, akkor Astra F, ha kicsit igényesebb autó kéne akkor a felsoroltak közül Astra G, de jó lehet a Ford Focus is. Kicsit drágábban VW Passat B5, Ford Mondeo mk3. Peugeot 406-ot sem zárnám ki, elég megbízható és hosszabb távon is kényelmes (legalábbis ezt hallottam róla.)Én személy szerint a Focust választanám, tágasabb mint az Astra, futóműve a kategória legjobbja, olcsón fenntartható, megbízható. Más kérdés hogy a belseje elég megosztó formailag, de minőségileg nincs vele nagy gond. Nagyobb utakra viszont nem biztos hogy a legkényelmesebb.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz roberto211 #86195 üzenetére
Nem vagyok nagy szakértő, de esetleg Mondeo? Mondjuk abból a benzineseket szokták jobban ajánlani.
-
#16514048
törölt tag
-
#16514048
törölt tag
válasz runner 125 #90347 üzenetére
+1.
Az a vicc, hogy a "kínai tabletet" képesek voltak beletenni a C-osztályba, sőt a faceliftes CLS-be is. -
#16514048
törölt tag
Beszállok én is: Ford P100 (Sierra pickup)
-
#16514048
törölt tag
Nem azért mondom, de ha már a fogyasztás is ennyire fontos, akkor nem biztos, hogy ilyen autókban gondolkodnék, ezeknek nem kicsi a fenntartási költsége (Honda City után főleg...). Arról nem is beszélve, hogy ennyiért a legalját adják az E60-ból, valami zsebbenyúlós bajuk szinte garantáltan lesz hamarosan. A presztízs érték meg kb azt jelenti, hogy a márkajelzésért, meg mások véleményéért fizetsz.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
Itt főleg csak read only-ban vagyok jelen, de már engem is rohadtul idegesít. Most biztosan röhög a markába, hogy sikerült kiakasztani pár embert, de szerintem ha nem foglalkozunk vele, nem válaszolunk a hozzászólásaira akkor előbb utóbb abba fogja hagyni. Amennyiben nem így tesz, akkor jelenteni fogom a moderátoroknál, ha más nem teszi meg.
Elég nagy bunkóság ilyen hozzászólásokkal telehányni a fórumot egy embertől is, nem kéne átvenni ezt a stílust másoknak is. (Egyébként én szívem szerint neduddkit is bannolnám egy időre, nem hiszem el, hogy nem lehet azt a plusz pár másodpercet rászánni egy olvasható komment megírására) -
#16514048
törölt tag
Mondjuk az kicsit érdekes, hogy a bevezetőben azt írják, hogy tökéletesen egybevág a tapasztaltakkal, ennek ellenére az első motor rögtön az Alfa 2.0 TwinSpark, ráadásul azt írják, hogy ez még kényesebb mint a kisebbek. TC-n amikor valaki 156-os Alfáról érdeklődik, mindig ezt a motort ajánlják, mondván ez egyáltalán nem problémás az 1.6-ossal szemben.
A 2.2-es Opelt is mindig megemlítik ha Vectra C-ről van szó. -
#16514048
törölt tag
válasz bajaki #96497 üzenetére
Bitpork-nak igaza van, hogy a jók magasabb áron kezdődnek (mondjuk az 1 milla lehet kicsit túlzás).
Ez egyébként az igényektől függ. Én szeretek biztosra menni és ha autót vennék akkor az lenne a legfontosabb, hogy a lehető legjobb állapotú, jól karbantartott, lehetőleg ismert előéletű autót vegyem meg, ezért a kínálat felsőbb részét nézném minden esetben. Ugyanakkor tudok olyanról is, aki 500k-ért vett mk3-as Mondeót és teljesen elégedett vele. (láttam egyszer a kocsit, no comment...)
-
#16514048
törölt tag
válasz bajaki #96508 üzenetére
Nem tudom linkelték-e már neked, de: használtautó 600-ig.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
Egyedi, épített Smart Crossblade Összehasonlításképpen ilyen az igazi: [link]
-
#16514048
törölt tag
válasz brickm #96552 üzenetére
Nem írtál évjáratot, de feltételezem békaszemű Corolláról van szó. Így vakon nehéz megítélni, de kis szerencsével ennyiért szerintem már ki lehet fogni egy viszonylag normálisat, bár az iagzán jók azért kicsit feljebb kezdődnek. Egy hozzáértővel azért mindenképpen átnézetném vásárlás előtt.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz brickm #96558 üzenetére
Akkor az, ezt a generációt szokták így hívni. Mondjuk ez akkor már a modellfrissített változat. Találtam egyet, ami megfelel az általad leírtaknak. Elég alacsony az ár, a képeken nem tűnik rossznak, akár jó vétel is lehet, de tényleg meg kell nézetni valakivel aki ért hozzá.
Városban nem tudom mennyit ehet, de ha 7.52 liter az átlag, akkor (vezetési stílustól függően) nem biztos hogy nagy túlzás a 10-11.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz roberto211 #97291 üzenetére
Én E36-ból a 140 lovas 318is-t venném (vagy 318ti compact, ugyanezzel a motorral). Ezzel azért már megy is az autó, de nem fogyaszt annyit mint a 6 hengeresek.
Egyébként szerintem az E36 nem rossz választás ha kifogsz egy jó darabot. Igényesebb autó mint a Swift, nyilván valamivel drágább is fenntartani, de alkatrész van hozzá. Ha az olcsóság és a minél nagyobb megbízhatóság fontosabb, akkor viszont inkább Swift, ezt neked kell eldönteni.
#97298 Nyilán máshogy viselkedik egy hátsókeres, ésszel kell vele menni, de annyira azért nem veszélyes. Nekünk Sierránk van már vagy 13-14 éve, még nem álltunk vele fejre télen, pedig azt sem lehet mondani hogy valaha is a legjobb gumik lettek volna rajta. Cementes zsák tényleg segít.
#97302 Őszintén szólva fogalmam sincs.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz Tsebacsi #97713 üzenetére
Nekem a legutóbbi TC adás tetszett, konkrétan az a rész amikor keverték az Audikat. Először a külső felvételeken egy fehér RS5 ment az RS6 után, a belső felvételeken viszont végig egy A6-ot mutattak. Utána Winkler átült egy fekete RS5-be, itt már eltalálták a belteret, bár amikor jött le a pályáról ismét visszaváltot A6-ra. Utána Karotta SUV-nak nézte az RS6-ot, Winkler pedig megjegyezte, hogy volt egy fehér és egy fekete Audi, egyik S5 másik RS5, de valójában mindkettő RS5 volt. A másik autó amit vezetett a pályán egy A6 volt (vagy S6, A7, S7, beltérről nem tudom én sem megkülönböztetni.)
Ez így leírva tényleg káosz egy kicsit, de ettől függetlenül vicces volt látni hogy autós újságírók, akik "élnek-halnak" az autókért nem tudnak megkülönböztetni két Audit, illetve illene legalább azzal tisztában lenni hogy milyen autót is vezettek. Már ha ezt komolyan gondolták és nem csak egy megrendezet jelenet volt amivel "megmagyarázni" próbálták a belső felvételes bakit ahelyett hogy újravágták volna.Egyébként nem mondom, tényleg van abban valami hogy nagyon hasonlítanak egymásra az Audik, de ez régen is így volt, illetve más gyártóknál is ugyanígy megvan az egyenarc. Sőt, például az új S és C Merci esete szvsz sokkal durvább.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz tomiii. #99361 üzenetére
Tudom, szégyen, de egy darab képem sincs róla. Csinálnék róla, de jelenleg nem itthon áll az autó. Egyébként '92-es, fehér sedan, ugye sötét hátsó lámpákkal, nem nézett ki rosszul régen.
Fater eladná, csak nem úgy néz ki hogy fizetnének érte annyit, hogy megérje, de a műszakija lejárt és sokat kéne rá költeni hogy átmenjen... A szívem szakad meg érte egyébként, imádom ezt a kocsit. Legszívesebben rendbe rakatnám és használnám, csak annyi pénzből valószínűleg vehetnék valami sokkal jobbat is. -
#16514048
törölt tag
válasz Vesztor87 #101268 üzenetére
Én MK1 Focust 7-800k alatt nem mernék venni, de ez attól függ, hogy mennyire vagy igényes és mennyire szeretnéd az autót jó állapotban tartani.
Ismerek olyat, aki 390-ért vett facelifteset (meg olyat, aki 500-ért mk3 Mondeot), ráköltött még 100k-t és most teljesen elégedett vele. Csak az ilyen emberek szokták a legolcsóbb használtgumit, legolcsóbb bontott alkatrészeket venni és a haver sufnijában szereltetni...Egyébként ha benzines Focus, akkor csakis 1.6 szerintem.
A 3F "szabály" tényleg nagy ökörség. Egy bizonyos tÍpust bizonyos motorral lehet általánosságban rosszabnak nevezni (ez sincs kőbe vésve persze), de egy márka, vagy egy ország összes autóját leírni komoly tudatlanságra vall.[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz Vesztor87 #101278 üzenetére
Tddi jó, dízelből azt érdemes venni.
Lehet, hogy unokatesódnak gyorsabban ette a fékbetétet, mint a Nissan, de ennyiből azért nagy következtetéseket nem szabad levonni. Japán autóból is van rossz, meg franciából, Fordból, Fiatból is van problémamentes. Az mk1-es Focus pedig az egyik, ha nem a legjobb autó a saját kategóriájában.
Fiestákat nem nagyon ismerem, de nem hiszem hogy túl sok baj lenne velük. Bár ha mk6-ról van szó, akkor inkább Focust vennék abból a pénzből.
-
#16514048
törölt tag
válasz peter.tamas #101996 üzenetére
Golf 4 nem fér bele a 600k-s keretbe, szvsz Focus se. Mazda 323 már inkább, én azokat nézegetném. Clio azért nem egy Golf méret, ha már Renault, akkor inkább Megane (legalábbis nálam). Civic lehet jó, ha találsz gyári, szép állapotút, sok sikert hozzá. Corolla, 323, én ezen a vonalon nézelődnék. Esetleg Hyundai Accent, ha tetszik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Renpho talpmasszírozó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000