-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Goblin12 #79636 üzenetére
32'000€...ennyiért már azt veszel tényleg ami tetszik! Én személy szerint egy octaviat mondanék, és abból is az 5 ajtósat. Olcsóbb mint a golf, pict -jellemzően csomagtérben- nagyobb és kevésbé lopás gyanús.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Zsombe
senior tag
válasz Goblin12 #79632 üzenetére
Ha sokat fogod használni városban és/vagy országúti rövidebb szakaszokon, akkor óva intenélek a VW konszern dízeltől. Tudom, most páran a torkomnak fognak esni a kijelentésem miatt. De édesanyám rettentő sokat szív a VI-os Golfjával. Nem csak amiatt, mert dízel, hanem minőségbeli problémák is akadnak jócskán vele. A Golf már közel sem az alsó-középkategória etalonja, mint sokan hiszik. Az A3 pedig egy puccos Golf, de ugyan az a technika.
Én inkább új Mazda3-at nézegetnék ebből a keretből.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Goblin12 #79953 üzenetére
Kulcsnélküli bejutás. Nem kell előkotorni a kulcsot elég ha zsebben van vagy a táskában. Kényelmes de sztem nélkülözhető.
Távolság tartó tempomat, hasznos városban és pályán is.
Itt van róla egy video ez kb mindent elmond róla: [link]
Parkolási segéd: ha sokat parkolsz szűk városi helyre akkor hasznos.
Gyári hifi, elég korrektül szól a Skodánkban nekünk is ilyen volt (am Német márka, 1972-óta foglakoznak hangtechnikával).
#nincsbennetarcsi
-
bobsys
addikt
válasz Goblin12 #79953 üzenetére
2. Pont a videoban levo G7. Golfban volt ilyen amit vezettem, szerintem nagyon kiraly dolog, vegig palyaztam vele Manchestertol szinte Glasgowig beallitod a kivant sebesseget es a kivant kovetesi tavolsagot es a kocsi lassit ha a tavon belulre kerul valami. Ha pedig mar unod az elotted levo toymorgeset es elkezdesz indexelni visszagyorsit a beallitott sebessegre.
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
nagyúr
válasz Goblin12 #97572 üzenetére
Alkoholos/egyéb szer alatti befolyásoltság, nem kellően komolyan vett vásárló illetve ha nem írod alá az elét told papírt, miszerint az esetleges okozott kár ált. min 30%-át te állod zsebből. Jogsit és személyit is szoktak fénymásolni, persze az aláírásos beleegyezéseddel.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
giigz
veterán
-
-v-
addikt
válasz Goblin12 #98034 üzenetére
Szerintem nem egy kategória a 3 autó Egy öreguras szürke semmilyen A-ból B-be elviszlek soseromlok el dögunalom semmiextra vezetni Avensis meg egy új octavia rs? Még jó hogy kilőve ...
Én az rs-t venném mert csak a gázt nyomni van eszem(#98042) kornelka: jó akkor 'szomtudja mondtam valamit, nem ismerem a Toyotákat csak japán akkor az biztoos nem romlik el ez a sztereotípia nem?
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Goblin12 #98108 üzenetére
Az meg kiszakad!
Teljesen mindegy mit veszel. Egy idő után, úgyis ki kell hajítani, vagy újra kell huzatni.AsusBoy: Egyikből se! Az 5W-30 teljesen szintetikus.
Cseréld le az olajat teljesen, vagy vegyél hozzá olyat, amilyen van benne!
A 20W-50-est pedig vidd olyan messzire az autótól, hogy meg ne lássa a kis Corsa![ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz Goblin12 #99630 üzenetére
Ha az új felüljáróra gondolsz, ott elég sokáig 5km-en 80-as tábla volt, most kb 500m 100-as van, vagy már lehet az sincs
A Shopping Citytől van 100-as korlátozás, ott van egy fix kamera, meg régebben az alagút bejáratánál volt egy fix, a 80-as részen. Az már nem működik.
Sopron city :)
-
nagyúr
válasz Goblin12 #99761 üzenetére
új swiftből is van elvétve egy két automata, régi yarisból is van pár, na meg persze újból is
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Goblin12 #99865 üzenetére
Nincs dízel, 1,2i, 1,4i és 1,4-es hybrid van csak. A benzinesek se esznek sokat. Nekem mk1 1,2-es van most is. Városban 5,5 pályán 6,2 országúton 4,7 a fogyija nem szöttyögve ami nagyon kellemes. Az 1,4-es nyomatékosabb, ha az is belefér a keretbe akkor érdemesebb arra rámenni de az 1,2-es sem halott. 974 kg és 78 le a 1,2-es is, tehát arányaiban nem vészesen gyenge. Nincs benne vvt rendszer (-1 hiabforrás) de dupla gyertyás (az alsó és felső rpm tartományban egyszerre, a középsőben meg eltolt keverékbegyújtás van) így alul is nyomatékos (2800 rpm-nél már nyomatékcsúcson van). Cserébe ugye költségesebb a gyertya csere mert 8 darab kell bele (40k km a csere periódusa). Láncos vezérlése van, tehát nem kell cserélni, mivel nem erős a motor egyáltalán nem jellemző a lánc nyúlása (de azért hideg indításnál fülelj, ha csattog a motor akkor azonnal hagyd ott!!).
Belül nagyon tágas, a felxi ülésrendszer miatt kivállóan pakolható, de elég ha elolvasol pár tesztet ott is csak jókat írnak róla.
Hiba? Szerencsére nem nagyon van, ami van az is csak ergonómiai. Rövid az ülés lapja, a rádió hangzásvilága elég gyatra és csak a vezető ablaka automata.
A váltó parádé a kormány fogása is nagyon kellemes, nekem eddig semmi hiba nem jött elő a kopók cseréjén kívül. Volt két visszahívás, azt érdemes lellenőrizned vétel előtt (nem volt mind érintett az elsőben a fényszóró kábelkötegét cserélték tűzveszélyesség miatt (ha a gyárinál erősebb izzó kerül bele akkor a szigetelése megolvadhat), a másikban meg a váltóbovdent cserélték egyes modelleken).#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Goblin12 #99900 üzenetére
Fábiától én nem vagyok elájulva. Elég puritán a belseje, az 1.4 meg még szarul is megy.
Ja most látom, hogy automata, nézted te a 17 sec-es 0-100-at?! Az ugye stimmt, hogy az ezres stift is 15 alatt futja, képzelheted, hogy akkor ez milyen lomha
szerk.: lol most nézem ezt, hogy tudták ezt összehozni 2002-es modellben? 1064kg 60le 18.8sec 0-100 10 lityót tuti bever 100-on
corsa c-ről jókat nem nagyon hallottam inkább gastra
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Goblin12 #100281 üzenetére
Az A merci nagyon gatya, elbaszott egy tipus, sok gyotrelem van vele, en elfelejtenem. WagonR igaslo, de nekem sose volt szimpi. Swiftem volt (glx raadasul), de 350-nel tobbet nem adnek a tipusert, fenntartasa nagyon olcso, bontott alkatresz hegyekben fillerekert, belter puritan,jol kajal, autopalyatempoban hangos. Biztonsag szempontjabol egyertelmuen a leggyengebb.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Goblin12 #100281 üzenetére
A WagonR-hez annyit, hogy szerintem az a 76 paci kevés pályázni, de a későbbi 93 lovas már alkalmas lehet. Csak az automata nagyon ritka. Ja, meg a dobozforma miatt vigyázni kell a széllökésekkel és a kamionokkal.
Saját tapasztalat: Debrecen-Mosonmagyaróvár, WR+, 93 hp, 3 személy + ETZ utánfutón, aminek a ráfutóféke valamilyen szinten befogott - bírta a 130-at, a fogyasztás 8-9 l lett. Most apum jár vele dolgozni, napi ~100 km nem pályán, 5 l-es a fogyi. 4 izzón, az akkumulátoron és az első fékeken kívül még semmit nem kellett cserélni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen