-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
ja, van egy két ilyen píár autó amit a pohu illetve az audi hungária biztosít, de nem sok van belőle, konkrétan vannak fekete foltok az autópályán, ahol nem jár a madár sem, legalábbis a yard nem
amúgy meg a legjobb ha megáll az ember, kussol, perkál, aztán megy tovább. ahhoz, hogy megússza valaki ezt, szinte lehetetlen. max ezres gyorsasági motorok, de azok is csak akkor ha a rendszámot nem látják, illetve a pilót veszettül gyors és jól motorozik. nem ér ennyit az egész. aki gyors és rajta kapják, rója le a tartozását, aztán viszlát....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
bigmasterg
addikt
Egy kicsit furcsa nekem ez a kocsi.
Ennyiért 2006-7-es, ~100 ezret (vagy valójában többet) futott 159-ek vannak. -
_NCT
őstag
Az normális, hogy ilyen vizes időben 1x 1x az autó fékpedál újta megnő? Jobban kell taposni hogy fogjon, mert az első pár cm benyomásakor kb semmit sem fog. Arra gondoltam, h víz juthat a féktárcsához. Nagyon ritkán jön elő, van mikor nagyon mély tócsába gázolva sem sikerül előhozni a jelenséget. Olyan mintha levegős lenne pár pillanatig a rendszer, majd megint jó minden. Találkozott már valaki ezzel?
Néha néha nagyon befog a tárcsa is, szinte ráteszem a lábam a fékre és érződik h nagyobbat fog.
-
Integra
titán
nem levegős az szerintem, hanem a tárcsáról lekell először "koptatni" a vizet. ez normális, minden autónál jelentkezik.
modernebb fékrendszereknél esőben a szenzorok rendszeresen maguktól rászorítanak a féktárcsára, hogy a vizet leszedjék róla, csak éppen, hogy hozzá érnek a betétek a tárcsához, észre sem veszed. így veszik minimálisra esőben is a féktutat.természetesen ha úgy érzed, akkor légtelenítsd. amúgy a fékfolyadékot is érdemes lecserélni rendszeresen. de nagyon vigyázni kell a kicsorgatásnál. vannak akik felemelés után nyomják a féket. én inkább kicsorgatom, nehogy megsértsem a főfékhegner falát. hosszabb, de biztosabb. dot 4.0 utcai autóba. nem kell raccsingos cucc, sokat úgysem ér.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ha cserések, hullámosak, akkor azt úgyis érzed a fékezéskor, megremeg az első futómű és a kormányon is érzed. a fékpedál lenyomásakor meg érezheted, hogy hosszabb az út, de ez konstans kéne legyen. szárazon is ez van? vagy csak és kizárólag esőben?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
_NCT
őstag
válasz Integra #42007 üzenetére
Nem ráz a kormánymű és a fék is kb 2. nyomásra kemény mint állat. Illetve a fékpedál útjának hossza is jó. A féktárcsa nem hullámos, csak van egy kis válla.
Ez csak most esőben jött elő ma, mivel ugye mostanában az autó nem volt szárazon, éjjel-nappal kinn ázik amíg nem lesz új garázs neki. Ma is csak este jött elő a dolog, ezelőtt talán 1 hónappal, akkor is mikor rohadt nagy tócsába mentem esőzés közben, azután lenyomtam a féket tövig és visszaállt, nem volt vele gond. Csak nem tudtam, h miért is jön elő ez a dolog. Szárazon tökéletes, se nyikorgás se semmi.
-
zsid
senior tag
válasz hobizoli #41999 üzenetére
Nem teleportálják sehova azt a két TT-t. A mezei pályás rendőrautók is benzines Octavia II RS-ek ( mostanság I-es RSt nem nagyon láttam sehol és az ST Mondeok is eltűntek ). Tényleg előfordul Focus és Astra is a pályákon, de azokból általában csak trafiznak vagy a kamionosokat b@xtatják - nyilván pályán másra nem is nagyon jók.
A pályás rendőrőrsök meg ilyen tempónál már elég közel vannak egymáshoz illetve az autók javarészt úton vannak vagy valamelyik kúton múlatják az időt .<tRucKdriFteR>
-
qdak
addikt
válasz #27813376 #41915 üzenetére
hu bazmeg, az gaaz, meg jo h nem lett baj.
Szplöttyy: ha ismitol van irasd kesobbre az adasvetelit
amugy sztem jol le huznak anyagilagIntegra: pont ez volt a miert vezet topi ba linkelve, ott megeskudtek h ok 130 al mennek, mondom ok...
na ne mondja senki h nem probalja ki palyan a gepet...
jomutkor 210 nel nem tudtunk tobbet menni mert Passat bepofatlankodott 200 al elenk aztan nem nagyon tert ki,amugy en nem szoktam ennyit nem is tud enyit sztem az omega
falu 55-65max
fout 100-110 130 max
palyan nem nagyon jarokVANESSZA1: minek irigykedtek a kocsijara...
a nav meg nem szep dolog ne ilyesztegessuk a neped[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lucifer31 #41998 üzenetére
Hehe azokkal még a Skodámat se érnék utol.
Integra: Sztem is a menekülés a legnagyobb hülyeség, az ilyet csak a filmekben lehet megúszni.
mod:
zsid: A Mondeo ST-ket csak tesztelésre kapták de végül nem abból rendeltek, hanem az RS-ekből, azért nem látsz olyanokat már.
Amúgy velem az M6-on szokott előfordulni ilyen világvége hangult, hogy km-eken át sehol senki, mintha atomot dobtak volna ránk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hdman
őstag
LaFerrari extrák:
- karbon hátsó diffúzor például hatvan millió forint
- Alcantara és bőr kettősével kialakított beltér felára is elképesztően magas: tízmillió forint
- pirosra vagy sárgára festett egyedi fordulatszámmérő, ami egy új kisautó áráért, 3,6 millióért igényelhető.Sopron city :)
-
hdman
őstag
Bitpork benne vagy a heti merítésben : [link]
Sopron city :)
-
-
-
-
bandus
veterán
tökre jók ezek a pályás száguldások, meg kipróbálom a gépet dolog, csak az ég világon semmi értelme nincsen. csak hát ugye sok a kretén aki ezt nem érti meg egy bp-debrecen útvonalon nyersz mondjuk fél órát, vagy annyit sem, ha végigdöngetsz 180-200-zal, ami meg nyilván úgy sem lehetséges.szóval a hazai távolságok mellett rohadtul nincs értelme az ilyen gyorshajtásnak, emrt az időnyereség köszönőviszonyban nincs a baleseti kockázattal, vagy akár azzal, hogy lemeszelnek, amire azért lenne esély, ha ezt a 230 km-t végigtolod ennyivel. de legyen csak az esélye 5%, gondolom nincsen nettó 10k+-os órabéred, ami ezt fedezné
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
#10726912
törölt tag
válasz bandus #42022 üzenetére
Semmi mást nem kéne tenni, csak lekorlátozni a hazai papírokkal rendelkező kocsik végsebességét.
Másik, sokkal intelligensebb megoldás az lenne, ha a kocsi szabályozná a végsebességét attól függően, hogy lakott területen belül vagy kívül van-e, Magyarországon vagy Németeknél, stb). A technika adott, csak az ehhez való gondolkozásmód hiányzik... -
Integra
titán
válasz bandus #42022 üzenetére
nem azért megy az ember gyorsan mert siet valahova, legalábbis az esetek túlnyomó többségében, hanem azért, mert szeret gyorsan menni.
tiger:
isten ments az ilyen gestapo rezsim nagytestvér gondolkodástól......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
itt sem infrastruktúra, sem érettség nincsen ahhoz ami a németeknél működik.
amúgy kint is próbálják megszüntetni a politikusok ezeket a szakaszokat, mert ebből igyekeznek szavazatokat gyűjteni maguknak (bőven van ott is hülye politikus), de az autóipar túl erős, szerencsére.
itt a fejétől bűzlik a hal, az ország vezetése egy lepra, egy fertő, az összes, és ez a mentalitás, szépen leszivárgott a két évtized alatt a kisemberekhez is. amit fen nagyban, azt a kicsik is lent. ha nekik lehet, neked is lehet. hiteltelen és hazug itt már az összes. ennek a generációnak kikell halnia a lehető leghamarabb..egyébként teljesen jól működik a német rendszer, megyek 20 km-t padlógázon autóval vagy motorral és utána magamtól visszaveszek, mert kiszáguldoztam magam, 120-as táblánál meg 130-at megyek max, nem zavar. aztán megint jön egy korlátlan szakasz, ha akarom megtaposom megint.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
_NCT
őstag
válasz Integra #42028 üzenetére
Pedig nem kellene hozzá diploma, meg nagy IQ, hogy lehessen emberek módjára közlekedni, normális autóutakon és normális szabályozással...Mióta autóban ülök naponta én is tapasztalom, hogy ez itt a balkán, sokszor közelebb érzem az oroszokat magunkhoz, mint az osztrákokat/németeket. A morál lesz itt a kulcsszó, amíg töketlen a vezetés addig nem is lesz itt semmi változás, sem rend.Lassan az lesz mint keletebbre, az utakon fognak születni a törvények és a szabályok, nem az erre felkért emberek fejében...
-
qdak
addikt
válasz bandus #42022 üzenetére
ohm, nem en vezettem.
MMA87 akkor igen jol csinalja
Tiger.huhhhh ezt ugye te sem gondoltad komolyan, lol 130 nal leszabalyoz, kigyorsitasz h megelozz 80 al menot azt bedadog a kocsi...
a varos figyelo rendszert tegyuk a ladaba meg az itt levo kocsikba xDerdekes mod nemeteknel lehet menni tobbel, ez sztem csak 1 rohadt lehuzas ugyanugy...
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
D.Orion
veterán
Nos nézelődtem a gépek között és rájöttem, hogy ezért az árért az életkort ki kell tolnom. Viszont egy kb. 15 éves autóért már nem vagyok hajlandó kifizetni a millió forintot. Úgyhogy kezdem a keresgélést újra.
Harmadik generációs Mondeo-ról mi a vélemény? Tudom, hogy ezek között rendeget a céges és széthajtott példány, de ha találok egy magánszemélyest, akkor érdemes rajta elgondolkodni 2001-es évjáraton úgy 700-800 között?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz neduddki #42034 üzenetére
Innen indultam. Ezen módosítottam most annyit, hogy kitoltam az évjárat alsó határát 2000-re, de ott már a pénzt is lejjebb vettem. Felszereltség szinten a bőr belső ami nem hat meg és igazából nem is szeretem. Az automata váltó pedig az amit utálok.
Ui.: A szövegkörnyezeted még mindig szoknom kell, párszor még mindig meg kell nyitnom hozzád az értelmező "kéziszótárt".
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz D.Orion #42036 üzenetére
HI!
repeticioesztmatersstudiorum:- )
topm hunna indultal ezert kerdezem, hogy akkor mi merre? de ezze; most l;enyegi valtozast nemertel el tartok toleudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
audi100td
nagyúr
válasz D.Orion #42032 üzenetére
Volt ilyen Mondeo-nk, 2.0 TDCi Ghia, automata. Újonnan vettük, majd 5 év illetve 220.000 megtett km után váltotta a 4.gen Mondeo kombi (szintén dízel, ebben is már 250e km van). Ha rendesen van szervizelve szerintem egyáltalán nem egy problémás autó. A 4.gen talán komfortosabb, mondjuk nekem egyik sem tetszik, jellemtelen autónak tartom, de megbízható és kényelmes az tény, legalábbis nálunk egyikkel sem volt különösebb gond.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz D.Orion #42036 üzenetére
A Mondeo tipikusan a tucatautó kategória. Akkor ezek szerint mégsem lényeg, hogy valamennyire egyedi, stílusos legyen? Te írtad: "Egy jellegtelen tömegtermék autót maximum ingyen fogadnék el."
Csak mert így tényleg szinte bármit be lehet mondani, mert három konkrét feltételt adtál meg: ár, életkor, illetve méret (elférj magad mögött). A jó kinézet, jó felszereltség pedig marhára szubjektív, plusz ezen kívül továbbra sem határoztad meg, hogy mennyi pénzed van fenntartani az autót. Miért nem nézel ki pár szimpatikus típust? Sokkal gyorsabb, ha te határozod meg a szóba jöhető modelleket...[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
heh tenyek: felgyuladt iskola busz, ''szakszerutlenul szerelte'' biztos ezert gyulladt ki, a szerelot kihalgatjak eljaras induol ellene, h lehet szakszerutlenul? omg magyar o...
lool Taat
agyam megall eszem iszom velnesz huvetkor en meg melozok asd
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Lexus, Toyota topik
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- BestBuy topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Apple asztali gépek
- Politika
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest