-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
válasz DeFranco #42250 üzenetére
Párosával cseréljük... én is kidobtam már kettőt... Az egyik egy virágágyásban találta meg a helyét a szomszéd néninél, a másikat egyelőre félretettem... Még jó, hogy 30k darabja...
Vagy ha nagyon peres gumi, akkor érdemes 5-öt venni, nem 4-et.- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Kickass
őstag
válasz !Overdose! #42241 üzenetére
Mi anno belevertük egy rohadt nagy kátyúba az akkor 2-3 éves fóbiát, jobb oldali övfeszítő durrant, két lemez kerék hajlott szerencsére gumi megúszta, az első dísztárcsa ripityára tört + futómű állítás. 35ös utat akkor újították ez Görbeháza belterületen történt, rendőrség lehelyszínelte, korrektek voltak, talán még táblák is voltak kint. Pár hónap elteltével ugyan de fizettek.
-
zolikaDB
veterán
válasz neduddki #42234 üzenetére
Igazad van... Mondjuk érdekes, a 3-asban van, de abban meg a 177 lóerősben nincs automata.
Miért? Gondolkodok egy erős, tágas, kombi, japán jófogyasztású autón, ami akár dízel is lehetne. Itt lyukadok ki az Avensisnél.
Gondolkodtam még a C Vectra 3.0 CDTI-n, meg az RS Octavia dízelen. Előbbi automatával, utóbbi kézi váltóval.
Még valami: a szélvédő jobb alsó sarkában van egy kis bibi, és becsordogál lassan pár csepp víz. Mivel érdemes javítani? Ami kereskedelmi forgalomban kapható, és nem 10e Ft?[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz latyak17 #42222 üzenetére
Nem volt az. A turbót és a porlasztócsúcsokat leszámítva lényegében megegyezik a két motor. Persze vannak egyéb eltérések is (a 110 lovason már csak kettős tömegű lendkerék van, más a kipuf.leömlője, az ecu is a nagyobb alkatrészekhez van hangolva, bizonyos esetekben más dugattyúkkal szerelték stb...) de ezek a teljesítmény szempontjából lényegtelenek nem kap emiatt nagyobb terhelést a motor. Egyébként is túl vannak méretezve. Például a 90lovas verzió adagolója bármilyen okosítás nélkül gyári állapotban tökéletesen kiszolgálja a 110lovas motort is. Nem egy isminél az van fent a gyári helyett mert épp abból találtak jó állapotút. A hangyaf@xnyi eltérések miatt szinte minden alkatrészük csereszabatos. Jó cucc az nem kell tőle fosni. Vagy egy tucat taxist ismerek személyesen akik 110lovassal dolgoznak egyszerűen azért mert a gyengébbik motor egy Passat súlyú bódéban már nevetségesen kevés és mert szar lehet úgy vezetni, hogy folyton azt kell lesni nehogy beessen a fordulat 1900-2000rpm alá mert onnan fél óra mire magához tér a motor. Amelyik taxis "messze elkerülte" anno a 110lovas verziót az igazi fillérbaszó lehetett és nem tudta vagy nem akarta kifizetni a felárt a jobb motorért. Egyéni szoc.probléma. Mondok jobbat. 2007-ben összehaverkodtam egy Győr környéki futár gyerekkel aki hordta az alapanyagot hozzánk. 160lóra fel van pöckölve a AFN Cordoba Vario-ja. Azóta bejárta vele egész európát és semmi baja nincsen vele. Ha 6évvel ezelőtt volt benne közel 200k most mennyi lehet? 700-800ezer km? És még mindig azt a kocsit hajtja! Hülye lenne lecserélni. Annyi pénzért nem kap takarékosabb, megbízhatóbb, fürgébb de legfőképp olcsóbban fenntartható dízel kombit semmilyen márkából.
mod: Miért kellett 100k-nál újjáépíteni a motort? 100k az semmi. Annyit anno faterom 1.3 Samarája is elment generál nélkül pedig az a kíméletes bánásmód ellenére is az utolsó csavarjáig egy hulladék szar volt.
[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
-
sasa134
addikt
Tiszteletem az Uraknak,
a VW konszern 1.4 TSI + DSG váltó kombójáról mi az általános vélemény (2008-as évjárat) ? Úgy egy éve vezettem egy Octaviát, amiben nagyon tetszett (bérautó volt,szóval nem tudom milyen tartós szerkezet, mennyibe fáj fenntartani stb, de bitang jó volt vezetni).
Most magán célra kéne, és Accord 2.0i-ket nézegettem, de hasonló korú Jetta lenne 1.4 TSI-vel és DSG váltóval (122LE).Köszönöm a reakciókat,
üdv[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
zoo8800
veterán
válasz sasa134 #42257 üzenetére
A vezérlése nem az igazi, hamar megnyúlik a lánc, cserélni kell a feszítőivel együtt. Ezt jó esetben még gariban kicserélték. Hallani még hidegen rángató motorokról is. Különben nagyon jó, "pincétől padlásig" jól húz, és fogyasztásban lazán veri a nála gyengébb 1.6-os szívót.
rip and tear, until it is done
-
tresh
addikt
-
sasa134
addikt
Köszönöm a válaszokat. Igazából külsőre egyértelműen az Accord jön be jobban, de vonz a VW viszonylag magas értékállósága (van ilyen manapság?), de elriaszt, hogy a kis 1.4-es valószínűleg nem a világ végéig fog szolgálni. A Jetta belseje nem egy vizuális kánaán, de gondolom jól össze van rakva, cserébe az Accord fiatalosabb, sportosabb, ez egyértelmű. Nem tudom... Lehet valóban meghagyom másnak az 1.4TSI tesztelését "élesben", pedig vonzó kis cucc a DSG-vel párban...
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
zoo8800
veterán
válasz sasa134 #42262 üzenetére
Mindkettő eléggé jól tartja az árát. Az Accord többet fog enni, de egy kategóriával nagyobb autó is, ennek minden előnyével és hátrányáva.
Nem hiszem, hogy sokkal olcsóbb lenne fenntartani az Accordot. A csapból is a "vajon meddig bírják ezek a kisköbcentis motorok" duma folyik, de mégse látni mindenfelé lerobbant kocsikat. Jópár ugyanezt mondták a dízelekre. 15 éve még jónak számított az 50-55 ló/liter fajlagos teljesítmény egy dízelnél, már ennek a duplája sem ritkaság.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
sasa134
addikt
válasz zoo8800 #42265 üzenetére
Évente mostanában úgy 14-17e km közt megyek, ennyiért sztem nem érdemes kifizetni a dízel többletárát - legalábbis szerintem. Ezért kezdtem el benzineseket nézegetni, és bár eddig csak VW konszer kocsijaim voltak (2 Polo, most meg egy A3), valahogy a japánoknál kötöttem ki, Avensis vs Accord. De most megakadt a szemem egy Jetta-n, aztán néztem Golf Varian-okat is ezzel az 1.4TSI-vel, kb abban az árban vannak amiben a hasonló korú Accord 2.0i-k
Avanti Roma
-
neduddki
nagyúr
-
Ha vkinek kő iljen akkor PM.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
nekem xado gél kellene váltóba, ha már úgyis olajat cserélek. tud valaki?
[ Szerkesztve ]
-
misirulez
senior tag
"minden nap van attrocitásom ezen a szakaszon"
Nincs régóta jogsim és nem is járok sokat, kevés útvonalon járok de csak Bp.-n már most tudok 10 olyan pontot ahol kéne de rendszerint nem adják meg az elsőbbséget. Neked mint jó sofőr ezekre előre fel kell készülnöd mikor arra mész, és ha valakin látod, hogy nagyon ki akar jönni, vagy már félig kint is van ( és ez miatt nem tudsz bekanyarodni) sokkal jobban jársz ha inkább kis fék villogás, had menjen...okos enged szamár szenved.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz zolikaDB #42282 üzenetére
HI!
az 1zz-fe szertinem egy kivalo motor, 1az-fse-rol korabban beszeltunk,de 2005 majusa utan tok mind 1.
hondaban midekepp fl utanni mert
amugy bek ugy tunik, hogy itthon azaccornak van felara rendesen
mazzag6 benzinesek nem rossz, de az alkatreszarak nem ijj baracsagosak mint fentebbi ketto
amugy nem nagyok ezek, hanem japo d-k:- )udv
neduddki
mod: teremszetesen ave2 is fl
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
whitezo88
nagyúr
kávé mellé jó hír:
Megnőtt tavaly az autólopások száma: míg 2009 óta rendre évi hatezer járművet vittek el, addig az elmúlt évben 6920 volt a lopások száma - írja a Népszava az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) tájékoztatására hivatkozva.
A lap szerdai számában arról számol be, hogy a rendőrség hét főbb elkövetési módszert jelölt meg, amelyek közül még mindig elterjedt a zár feltörése. Az összeállítás szerint az autólopás része a szervezett, sorozatos bűnözésnek, egyedi tettesek csak elvétve vannak.
A Generali Biztosító szerint a járművek egyre gyakrabban alkatrésznek kellenek, és nincs olyan márka, típus és életkor, amelyet mellőznének a tolvajok - olvasható a cikkben.
-
qdak
addikt
válasz stangli #42285 üzenetére
de abban nincs am penz, inkabb fejjuk meg a gepkocsi vezetoket.
akarcsak 1 betoores utan, 1 hav lezartuk ismeretlen ellen, holott tudta a nep h kik voltak...
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Bdanyy
addikt
2002 körüli 1.4-es 3-ajtós corollak mennyire jók? Abszolút nem néztem ilyeneket még, de ismerősnek lenne egy eladó 700-800 körül. Ha beleférek pestre kezdésnek jó lehetne, legalább ismerem az előéletét.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
_NCT
őstag
válasz Integra #42287 üzenetére
Ezért nem kell sajnálni a pénzt normális védelmi rendszerre. Nem kárörvendés és kioktatás amit most írok, csupán sokan azt akarják, h 50ezer pénzből lophatatlan legyen az autójuk. Persze mindenkinek saját dolga eldönteni mennyit ér az autója, nyilván 300-400ezres autóra nem fognak 150ezres védelmet szereltetni, de 800k- felfelé szerintem már érdemes. Új autónál meg a Casco lopásra, feltörésre kötelező és plusszba én még akkor is adnék neki egy 100-150ezres védelmet...
Más:
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
-
Bdanyy
addikt
Az újabb
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
zoo8800
veterán
válasz Bdanyy #42293 üzenetére
Ilyesmi van anyámnak (a fl utáni, 2005-ös).
Korrekt autó, de pl. az üléspozícióval sose tudtam megbarátkozni, mintha terepjáróban ülnél. Az ülőlap oldaltartása = 0. Gázadás után 1 sec, mire a fordulat elkezd esni, addig adja a gázt a motor.
Meg lehet szokni, 7-800 körül jó vétel lehet.rip and tear, until it is done
-
EQMontoya
veterán
Sajnos szinte minden euro3+ motor ilyen. Meg az IS-nel is az a helyzet, hogy gyors felfele valtas gaz nelkul is siman jo, mert olyan keveset ejt a fordulaton a valtas ideje alatt, hogy pont jo helyre esik. Gazreakcio sajnos nem nagyon van a mai autokon... Nyilvan vannak udito kivetelek, pl. MX-5, aminel hengerenkent van pillangoszelep. Atlag autokban viszont ilyen megoldast (draga, de a teljesitmenyt nem noveli) nem alkalmaznak, az uj (szinten eurox) turbosokrol pedig ne is beszeljunk...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #42297 üzenetére
Igen, a régebbiekben nincs ilyen, pont a minap vezettem egy 1,6-os Stliot (2003-as), az olyan szépen gyorsan visszaejtette a fordulatot, hogy öröm volt nézni.
Viszont pl a Skodában nem vettem észre, hogy váltásnál ezt produkálná mint a Hondám. Ennek val'szeg az az oka, hogy olyan ratyi benne a váltó, hogy gyakorlatilag lehetetlen gyorsan váltani vele.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Vallás
- Nintendo Switch
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...