-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz D.Orion #42095 üzenetére
szerintem ha ezen a vonalon akarsz elindulni, spórolgass egy kicsit, és inkább egy s60 2,5t-t vegyél a volvo topikban nemrég cserélt gazdát egy ilyen elég jó állapotban, marsu asszem 1,1-ért adta oda. és talán ott (vagy itt) írták, hogy mennyivel jobb is a 60-as, mint a carisma alapokra épülő s40.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
ReSeTer
senior tag
s40-ről én csak rosszat hallottam. Volvo s60-tól kezdődik.
Amúgy ajánlgatjátok a 2.5t motorral... De a lóerő miatt rettenet drága a fenntartása nem?
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Lassan egyébként abbahagyhatnátok ezt az S60-ozást, megőrülök, hogy nem olyanom van
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz MunezXBK #42103 üzenetére
altalaban azert mert ezekbol van eleve a legkevesebb, mert ez a legdragabb kivitel, meg ezeket torik ossze a legkonnyebben
jojaz mama kiferunk meg elotte, csak egy Uno
aztan meg jééezmeghogyértideilyenhirtelen?vagy a pilota benezni a tempo vs fektavot, mert csak gazpedalt ismeri, meg kulonbenis, fekezni meg csak a puhapöcsök fekeznek, aztan utban lesz az elotte halado, vagy az utszeli szalagkorlat/fa/villanyoszlop
több drón kell ;P
-
D.Orion
veterán
válasz bandus #42104 üzenetére
Lehet az lesz, hogy őszig még spórolok és akkor veszek egy S60at, vagy ha lesz jó vétel S80-ból, akkor azt. Nyáron úgy is csak a Balatonra megyek nyaralni egy hétre, oda meg elég lesz kölcsönkérni a 307 kombit is. Vagy visszatérek az RX-8-hoz amiben annyi a buktató, mint égen a csillag. Egyébiránt ez a biztosítás, meg adó, tankolás rész engem annyira nem érdekel, hogy nagyon. Konkrétan lecarom, ha meg tudom venni a kívántatót, akkor egy összegben befizetem az éves díjakat azt le van róla a gond. Tankolni meg annyit kell amennyit megyek vele(évi 15ezer ha nálam összejön, akkor az sok, kerékpárral megyek havonta 700-800km-t). Nagyon köszönöm a tanácsokat, figyelem tovább is az autókat és nézelődöm, ha valmai olyan van, akkor kérdezek.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz ReSeTer #42105 üzenetére
Használtan vásárolt S40 van 3 háznyira tőlünk, külföldre is jár vele a srác dolgozni, 1.6-os Renault motorral szerelt, semmilyen komoly baj, vagy költség nem volt vele évek alatt.
(#42058) giigz: Ez a jó az emberekben: más az ízlésük és az érték rendjük, így más-más dolgokat vásárolnak. Utálnánk mindkét márkát, ha csak ez, vagy az lenne az utakon...vagy csak az a kettő[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz lucifer31 #42078 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe a sprintmonitort. Nekem a 3.2-es automata Legend evett 10 és felet. Automata 2.4-es A6 eszik 10 litert. Nem értem miről beszélsz. Nem sportautónak vesz valaki ilyen autót, hogy 13-al járjon vele.
A szóban forgó Passat 10 másodperc alatt van százon, ez a Volvo meg 11.
Igazad van, még bolhafasznyit sem marad el, szinte ugyanúgy megy, elég hozzá egy tapasztalt sofőr.A többi nagyfogyasztónak:
A fogyasztási adataim mind vidéki átlag használat mellett vannak mérve, mivel én itt lakom, nem Budapesten. A pestiek másfél litereket tegyenek hozzá. Pestre meg városi felhasználásra nem ilyeneket kell nézegetni.
Én se vettem volna háromezres kocsikat ha nem itt a Mátra lábánál élnék. Hiába utazom sokat, mégis tudok jó fogyasztásokkal járni.[ Szerkesztve ]
-
lucifer31
csendes tag
válasz #27813376 #42113 üzenetére
Lehet verni a 0-100 ra a fszunkat itt... Csak pont nem az a lényeg, hanem a rugalmasság. Amiben a volvo azzal a motorral egy nagy 0.
Vagyis rugalmas... Olyan elegánsan néz ki amikor egy S80-t 100nál vissza kell kúrni 3.-ba hogy forogjon vagy 5000-t és történjen is valami. Amíg a vw 6.ban megoldja és fele annyit eszik
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
Üdv.
Ismerős venne valami szerkezetet. Alapból bekattant neki a 4-es Golf. Mint elsődleges. Alternatívként felmerült még a GAstra, illetve a Focus is. Kb. ebben a preferenciasorrendben.
Keret: 1M. +- 100k, de inkább férjen be. Szempontok: normális (kis) fogyasztás, alacsony szervizköltség, normális cserealkatrész árak. Legyen benn legalább 2 lufi, klíma, ha van két elektromos ablak az előny. Ferdehátú legyen ha lehet 5 ajtós. Csomag helyigény relatíve kicsi.
Használat: Néha Pesten ideoda, de főleg Pestről vidékre és vissza, pályán vagy főúton, illetve az országban néha mindenfelé. Általában 1 vagy 2 főre. Gyerek (egyelőre) nincs. Extra felszereltség nem feltétel, de nyilván előny. Felhasználó életkor: ~30.
Stílus: mérsékelt, laza, de nem hülyegyerek vagy s.racerA fenti modellek közül ki melyiket választaná, és miért?
Ha még alternatíva kellene, mik lennének azok? Stílusban kb. a fentiekhez hasonló.Én annyit javasoltam, hogy ne 1.4-ben, hanem 1.6-ban gondolkodjon, főleg a fenti felhasználáshoz. 1200kilót elvisz az 1.4 is, de talán nem árt annyi tartalék amit a +200ccm ad, és annyival szerintem nem iszik többet. Cáfoljatok ha tévedek valahol.
Kb. ennyi.
KösziAláírás (nem kötelező megadni)
-
#27813376
törölt tag
válasz lucifer31 #42115 üzenetére
Mint szinte az összes turbó nélküli benzines.
Ha arról van szó, hogy sietni akar valaki, mindkettővel lehetséges. A nyomatékosabbakat dinamikusabban lehet vezetni, ezt senki nem kérdőjelezte meg. De ettől még a Volvo nem lesz lassabb autó.Igen, ezeket pörgetni kell hogy haladjon, aki ilyet vesz, az tudja. Másik kérdés, én is a Passatot venném (volt is) szinte egy az áruk, de a kérdezőnek a Volvo jött fel mint lehetséges példány.
Sőt, akkor már a 90 lovas Passat, ami atom-ultra-hiper megbízható.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz BlacKSouL #42116 üzenetére
4-es Golfból a legnehezebb jót találni ezek közül (kivéve amikor kifogsz egy jó példányt, mert akkor meg pofonegyszerű volt ), a G Astra egy kicsit gyengébb minőségű mint a Focus, de igénytelenebb is. A Focus meg egy baszottjó konstrukció, 1.6-os motorral jól is megy, és jól is fogyaszt. Szerintem ezek közül a Focus a legjobb, utána a Golf, és 3. helyen az Astra, de szerintem annyira hasonló ez a 3 autó, hogy csak az ízlés dönt, és az, hogy melyikből talál jó állapotút.
1.4 nem ajánlott, szinte kötelezően csak 1.6-ot szabad megvenni.
-
Bdanyy
addikt
sőt rákeresve 4féle
1.6 I4 74kW (AEH/AKL/APF)
1.6 I4 75kW (AVU/BFQ)
1.6 I4 16v 77kW (AUS/AZD/ATN/BCB)
1.6 I4 16v FSI 81kW (BAD)http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
8th
addikt
válasz lucifer31 #42123 üzenetére
A 90lovas verzió 2000-es fordulat alatt szó szerint úgy megy mint egy szívódízel aztán megjön a mérsékelt tolás és már már egész jónak tűnik de rögtön lelohasztja az embert, hogy 4000körül vége is van mint a botnak. A 110lovas verzió ugyanannyit eszik mint a gyengébb verzió de jobban megy alacsonyabbról húz. Az egy sokkal használhatóbb motor én mindenképpen olyat néznék, vagy egy korai pdtdi-t olyat ami legalább 300k-t futott.
-
8th
addikt
Igen. Szimpatikus 10-12literes városi fogyasztással nulla dinamikával. Jó is az.
Golf IV -ből csak dízelt vennék. Mondjuk egy fwd ARL-t váltóba dobatni egy torsent, írni egy jó progit rá, kati + egr out és szia. Literekkel kevesebbet fogyaszt mint egy 1.6 benyás és 170lóval már egész fürgének nevezhető.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Bdanyy #42130 üzenetére
Mert a gyári lendkerék ha csak nem hibás (volt ilyen is nem kevés) jellemzően 250-300k között adja meg magát. Általában mindenki a PD elemtől retteg, hogy micsoda költség ha tönkremegy pedig lehet hozzá lőni okosba nagyon olcsón tök újat is. Ha a turbó + lendkerék rendben van nem akkora para egy használt PDTDI mint sokan hiszik.
-
Bdanyy
addikt
válasz lucifer31 #42136 üzenetére
Lendkerék stb hol van ennyiért? Mondjuk én Passatnak néztem, és több rémlik. Szintén 1.9. 130 nem annyira vészes, fogyasztásban hamar visszajön.
Már csak normális darabot kéne találni
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Szplöttyy
senior tag
Meg egy kerdes! Mondjuk veszek egy autot, a vasarlas napjan megkotom a kgfbt ra(tenyleg a netrisken kivul melyik netes alkus ajanlott? Mindenhol van online fax vagy csak a netrisken?) viszont atirasnal kerek ra uj rendszamot(ennek mi a menete, koltsege?) akkor atiras utan ujra kell kotnom a biztositast, vagyhogy megy ez?
Elore is koszi!Smoke & Torque
-
Nkboy
senior tag
válasz Szplöttyy #42147 üzenetére
viszont atirasnal kerek ra uj rendszamot(ennek mi a menete, koltsege?) akkor atiras utan ujra kell kotnom a biztositast, vagyhogy megy ez?
Menete: Szólsz a kedves, ügyintézőhölgynek, hogy Neked új rendszám kell. Ennyi a menete. Ha minden igaz 8000 Ft-ba fog kerülni.
A kötelező biztosítást, ilyenkor nem kell újrakötni, csak módosítani kell az adatokat. Személyesen, telefonon, ahogy tetszik.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W