-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Üdv.
Tapasztalatokra épülő gyors segítség kellene.
Céges autónak főleg otthonról munkába járáshoz, de egyéb esetben akár messzebbre utazáshoz is kellene választani az új Swiftből. Ami biztos, hogy Swift, és minimum GLX.Fő kérdés, hogy 1.2 benzin, vagy 1.2 dízel?
Egyelőre a benzin felé hajlok, mert abból legalább van GS, és mivel nem nekem kell hanem egy japánnak, legyen meg a GS felszereltség. Mondhatni el van döntve, de ha vannak nagyon tuti érvek a dízel mellett, akkor meggondolható.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Üdv.
Ismerős venne valami szerkezetet. Alapból bekattant neki a 4-es Golf. Mint elsődleges. Alternatívként felmerült még a GAstra, illetve a Focus is. Kb. ebben a preferenciasorrendben.
Keret: 1M. +- 100k, de inkább férjen be. Szempontok: normális (kis) fogyasztás, alacsony szervizköltség, normális cserealkatrész árak. Legyen benn legalább 2 lufi, klíma, ha van két elektromos ablak az előny. Ferdehátú legyen ha lehet 5 ajtós. Csomag helyigény relatíve kicsi.
Használat: Néha Pesten ideoda, de főleg Pestről vidékre és vissza, pályán vagy főúton, illetve az országban néha mindenfelé. Általában 1 vagy 2 főre. Gyerek (egyelőre) nincs. Extra felszereltség nem feltétel, de nyilván előny. Felhasználó életkor: ~30.
Stílus: mérsékelt, laza, de nem hülyegyerek vagy s.racerA fenti modellek közül ki melyiket választaná, és miért?
Ha még alternatíva kellene, mik lennének azok? Stílusban kb. a fentiekhez hasonló.Én annyit javasoltam, hogy ne 1.4-ben, hanem 1.6-ban gondolkodjon, főleg a fenti felhasználáshoz. 1200kilót elvisz az 1.4 is, de talán nem árt annyi tartalék amit a +200ccm ad, és annyival szerintem nem iszik többet. Cáfoljatok ha tévedek valahol.
Kb. ennyi.
KösziAláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #42116 üzenetére
Köszi mindenkinek a tanácsokat. Tehát akkor összefoglalva: 1.6-os Focust vegyen, mert iv Golfból nincs jó állapotú, de ha mégis, akkor abból akkor is 90 lovas pédétédéit, mert az majdnem annyira egyszerű és igénytelen motor, mint amilyen maga a G Astra mint autó.
Holnap konzultálok vele, és linkelek neki párat használtautóról.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Azaz, igen, azt akartam írni, nempédécsaktédéi...csak már kicsit zizi vagyok, mert Karáűcsony van...vagymi, húsvét, csak sok hóval
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Vagy a flex, esetleg a vídia fúróhegy, meg a dexion polc.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Laraxior #80684 üzenetére
A legegyszerűbb dolog a kipuff tuning, csak sokan elfelejtik a fizikát hozzáigazítani. Olyankor hangos mint az ökör, csak épp menni nem megy.
Hány ilyen kályhacsöves szar áll oda lámpánál, aztán bőgeti, mint a marha, a legtöbb mai gyári autó meg otthagyja a francba magának. Én is mindig röhögök, hogy a szaros 140 lóval, 7000-es fordulaton nincs olyan hangja a Civicnek, mint ezeknek 2000-nél, csak ha menni kell, akkor van ami hang nélkül is megy, a másik meg üvölt, aztán fordulatot meg nem veszi.Olyan egyszerű kivenni a hangtompítóból a fojtást, aztán a gázlengések meg mennek összevissza.
Nincs is azzal baj, hogy hangosabbat akar, de ha nem csak az a cél, akkor illene hozzáigazítani és hangolni a szívócsövet, esetleg rezonátort, légszűrőt, vezérlést, leömlőt, katalizátort.Ugye F1-ben most másfél literes szarok vannak, hangjuk nincs, de azért csak mennek ha tapossák.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz stargazer #80946 üzenetére
Én írtam egyet..
- csendes (szerintem 110-ig kifejezetten, fölötte nem annyira)
- fürge (0-100: 9s, és tipikusan nyomatékra hangolták, köpködik is a márkafanok, de 7000-nél még nem tilt)
- nagyoknak is kényelmes (ha a 173 centimmel a vezetőülést koppig hátratolom, akkor a lábujjammal nem érem el a pedálokat)
- hosszútávon is kényelmes (tempomat) (pipa)
- kis autó (hát...4.5 hosszú...mondjuk pont nem, de mihez képest)
- relatíve alacsony fogyasztással (5,5 - 6,3 az relatíve alacsony? 1.8l szívóbenzin 140Le -höz képest)
- megbízható (jobban az, mint az 5D tesója)1194 kg, alsó-közép.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz stargazer #80972 üzenetére
Én olyannyira kipróbáltam egyet, hogy közel 100k km-t tettem már bele, és mikor átvettem a kulcsot még csak 4 km volt benne. Négy.
Úgyhogy engedelmeddel belinkelném a szerdán, menet közben készített fotómat. Azt mondanám, hogy a 9000 km amit itt épp mutat, talán már releváns eléggé ahhoz, hogy ne lehessen ráfogni hogy nem vegyes közlekedés. Ebben benne van a téli, és a tavaszi mostanáig.
Aztán tudjuk, hogy csal a comp. Kb. 0,5-öt. Tehát legyen, a valós érték 6,2 l/100km az elmúlt 9000 km-re mérve.De 7,2-nél feljebb akkor sem tudtuk tornázni a céges ugyanilyet (hosszú távra), mikor tapostuk, kínoztuk, pörgettük, ütöttük-vágtuk.
De tudodmit? Hogy kellően ellensúlyozzam a spiritmonitort :
Horvátországba leérkezve; hazaérkezveÉS még mondok jobbat. Ha kicsi kell, és ennél is kisebb fogyasztás, akkor Jazz 1.4 i-DSI.
Ugyanis faterom a Cityvel (az a sedan Jazz ugyanolyan motorral) 4,1 körül járkál el, benzin, 1339 ccm, 83 ló.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz neduddki #81020 üzenetére
Ehh, haggyadmá, megint előjött a télre háttérbe vonult kínja. Már írtam novothtibinek is, de még nem válaszolt, meg vagyok én áldva ezekkel a szerelőkkel. Zolit azóta nem kerestem, de mikor kerestem meg sose volt elérhető. De nem lenne baj, ha már valaki megnézné. Lehet hogy banális apróság, azért is bosszant.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz neduddki #82407 üzenetére
tudom, tudom, a 'vok'-ból meg az agy hiányzik
evvan, BMW-t már vezettem M1 gombbal, a rövidítéseket meg nem nagyon kedvelem.qdak: VW-eknél ugyan nem Sport gomb van, hanem váltófokozat, de ott is áthangolja a gázreakciókat, idegesebben reagál a gázpedálra, egyel alacsonyabb fordulatokat használ, és engedi kipörögni pirosig. Viszont kb ugyanezt csinálja ha padlóba nyomod, ott a pedálban is van egy kickdown kapcsoló, de csak addig működik, míg nyomod.
BMW-nél bonyolultabb, több mindent hangol össze, adott gázpedálkezelést Eco-Normal-Sport módokban teljesen másképp reagál le. Eco-ban a kickdown egész mást fog kiadni, mint Sportban. Normalban meg kb. a kettő közt.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Minden attól függ, hogy van hangolva a rendszer. A bonyolultabb vezérlésűek már mindent figyelnek, és hidegen pl. más fordulatig engedi, mint melegen. Nézi, hogy adott melegségi foknál, adott terhelésen, adott gázpedálállásnál mi az ideális a haladáshoz/gyorsuláshoz, így ha kell, hagyja alacsonyabb fokozatban, ha már fölösleges, akkor felvált. Tojásos gázpedálnál egy dízel pl. alig engedi 2000 fölé melegen, de míg hideg, 2800 alatt nem is vált el. Normál haladásnál melegen meg nézi az említetteket.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz stracker06 #82491 üzenetére
Ellenőrizd (-tesd) (vagy cseréltesd) a testkábeleket, az új lámpa testelését, illetve nézd meg nincs-e valahol túl sok rozsda arrafelé. Meg kell nézni az új lámpához vezető kábelezést is, és hogy az izzófoglalat rendesen befekszik-e a fészekbe, és a kábelsaru rendesen rá van-e húzva.
Kicsit a fentiek körüli hibás rész, és simán lehet gyengébb. Érdemes akár részletenként rámérni a feszültségekre is.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz stracker06 #82501 üzenetére
neduddki azt írta, hogy a bal és jobb izzót cseréld meg, hogy vajon úgy is az oldal, és nem az izzó gyengébb-e. de szerintem ezt már megtetted.
Nálam volt olyan, hogy egy szar helyzetjelző miatt elmászott a két oldal. A kiégett helyett betettem egy tartalékot, az vakított, mint a lézer, a másik meg alig pislogott, pedig annak nem volt baja. Másnapra ki is égett a túl fényes. Tettem bele rendes márkásat, akkor már majdnem jó volt, de az új picit mégis fehérebb volt, így a másikat is újra cseréltem, most egyformák.
Ha jól olvastam neked most mindkét oldalon új, teljesen egyforma márkájú és típusú fényszóróizzó van ugye?
És rendes márkás, nem valami teszkó-osan noname? Mert azoknál előfordul sajnos különbség, egymás után leakasztott között is, de a márkásaknál azért ez nem jellemzőIlletve ha a fenti izzóprobléma kizárható, akkor amiket írtam nézesd meg. Keress rendes autóvillamossági szerelőt, mondd el mi a probléma, várd meg milyen hibákat sorol fel, ha minimum az általam írtak nincsenek közte, akkor keress másikat Ha felsorolja, akkor nézesd át vele.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
Szerintem meg az 1 henger a király, és aki megmondja, hogy 0:58-0:59-nél mennyi a motor fordulatszáma, és miért nem áll le, az kap egy piros pöttyöt.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
250-300 azért nem egy stabil üzeme, de simán talpraáll belőle
Érdekesek voltak ezek a motorok. Eléggé kevés volt nekik a léghűtés, és pláne erősebb hegyi menetnél, ha nem volt nagy tempó, akkor hajlamosak voltak túlmelegedni. Aztán a hegytetőn visszafordult az ember, levette a gyújtást, elzárta a csapot, és gurult lefelé üresben, közben a motor meg szépen dohogott, míg ki nem ürült az úszóház. De viccesebb volt zsúfolt parkolóban megállni, felállítani, látványosan kivenni a kulcsot, aztán elmenni onnan, az emberek meg nem értették mitől megy magának a gép.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeFranco #82808 üzenetére
Ha teker akkor nem elektromos.
Én az üzemanyagszivattyú-üzemanyagvezeték környékén kutakodnék, esetleg üzemanyagszűrő tisztítás, ilyesmik. Valami miatt visszafolyhat a rendszerből a benzin a csőben, és az első gyújtás ráadásnál nem szivattyúz be kellő mennyiséget a rendszer az injektorba.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz molnarpeter #82810 üzenetére
Asszem kellene lenni ezekben valami visszacsapó szelepnek, de nemtom hogy működnek pontosan.
Nekem a Civic gyújtásra jól hallhatóan 2 másodpercig zúg. Nem is szoktam addig indítózni, míg be nem fejezi, és valamelyik visszajelző ki nem alszik.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz !Overdose! #82888 üzenetére
A használati utasításban benne van, hogy (mondjuk pl. az enyémnél) egy olajcsere olajigénye 3,5l. Szűrőcserével együtt 3,7l. Motorgenerál, teljes feltöltés esetén 4,2l.
Gondolom a gyárban megnézték, hogy egy átlagos olajcsere ideje mennyi, a szűrő kb. 2 decit vesz be szárazon, és ehhez lőtték be. Ha kimérettem a cserénél, akkor a 3,7 liternél kicsivel a nívó középszint fölé állt be melegen nézve, és úgy 3/4 körül hidegen. Amikor viszont beleborították a 4 litert a kannából, akkor a max fölé ment kicsivel, de elég gyorsan le is fogyott a max alá, és ott állt be.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Buster17 #83300 üzenetére
Ha a FordKa, meg Fiesta 1.0, meg i10 1.0 belefér az első kategóriába, és a hosszú távon, nem sűrűn pálya kategóriába, akkor a Jazz már sokkal használhatóbb autó. Szerintem.
Nem értem a hosszú táv, és a pályázás miért pont a Jazz-t zárná ki, ha a többit nem.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
És az a hátsó lámpa is, olyan "..húbaszki, ez lemaradt, na várjá, valamit odafirkálok.." És rajta is hagyták. Meg hogy a hátulja most akkor merre mihez képest hogyan dudorodik?
De nem vagyunk egyformák, valakinek ez tetszik, nekünk meg más.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Az a hátsó dudoros rész engem arra emlékeztet, amit bizonyos 18-as karikás site-okon látni, egy fajta fétisben amikor a csajnak megpumpázzák, és ilyen csúnyán feldagad.. (pumpáltpina, na hogy egyértelmű legyen)
Hozzáteszem ez a dudorozás szerintem pl. a Toledonak sem állt jól.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Most úgy bogoztam ki, hogy a telefon használata büntetendő. Ugye mi számít használatnak.
Ha a telefon alkalmas zene lejátszására, és elindulás előtt elindítok egy 30 perces zenét, és ő csak ott van a két ülés között, és csak be van kapcsolva, és zenél, akkor azt a telefont zenehallgatásra használom, ergo bárki állíthatja, hogy a telefon használata miatt történhet bármi.
Persze nem kiskaput keresek, csak pont kérdéses a megfogalmazás, bár nem olvastam a konkrét jogszabályt kitér-e pl. erre. Mert a headset-el való telefonálás is használat, el is vonja a figyelmet."A Kúria kimondta: a mobilhasználat mind a telefonhívás fogadását, illetve kezdeményezését vagy a fogadás visszautasítását felöleli, hiszen a mobiltelefon használata azt jelenti, hogy a gépjárművezető vezetés közben a mobiltelefon egyes funkcióját igénybe veszi. Vezetés közben pedig a mobiltelefon-használat elvonhatja a sofőr figyelmét." [link]
Itt nem látom azt, hogy csak a kézben tartott mobiltelefon egyes funkcióinak igénybevétele a problémás, hanem úgy általában.Mindazonáltal tegnap egy kereszteződésben egy rendőrautó elég szűken vette a kanyart, és mit látok, hogy kézben tartott mobiltelefonnal, fél kézzel vezet... Tudom, a legnagyobb kivételek erősítik a szabályt, és ez maximum ötévente fordul csak elő. De legalább akkor az ilyen nagy hírt kavaró esetek után pár hétig mutatnának jó példát.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Én évtizedek óta többszázezer Volt (sőt, néha milliók) magasfeszültség környezeti hatásának vagyok kitéve, olyankor igyekszem sem esernyővel, sem máshogy nem az utcán tartózkodni, de miután elállt, olyan kellemes esőszag van utána
Mondjuk érzem is, hogy káros az agyamra, de mégis inkább azt hiszem arra inkább a házipálinka van hatással.De boncolgatták ezt már korábban is
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Énis énis!
A linkelt útvonal 3,9 km. Ha valaki nem megy padlógázon 1-ben végig, akkor az önindítózáskor kivett töltést kis eséllyel teszi vissza a generátor az akksiba az alatt a néhány perc alatt.
Jó felé tapogatok?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- 3D nyomtatás
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Le Mans Ultimate
- Windows 11
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Motoros topic
- Steam topic
- További aktív témák...