-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #42601 üzenetére
Nem rólam van szó, én megoldottam, abból indult ki a beszélgetés, hogy mit tud érdemben nézni egy laikus... az egy év csak viszonyításképp lett odaírva. Elhiheted, hogy nem ezzel foglalkoztam evés/alvás helyett, kerestem embert és infót amikor lehetett. Többnyire várakozás volt, bruttó sok idő de nettó nem sok tevékenység. De ki kellett böjtölni, míg jött valami lehetőség. Így már érthető?
-
-
H A M M E R
csendes tag
Erről az Avensisről vélemény? Mennyit költhet el az ember a vásárlás utáni ajánlott szervizelésre?
-
Kornel
veterán
válasz H A M M E R #42607 üzenetére
ezek ilyen olcsók? mindjárt veszek egyet
-
Kornel
veterán
-
Dare2Live
nagyúr
jujjj kínapl
China Full Year 2012:
Pos Model 2012 Pos /11 2011 Pos
1 Ford Focus 296,360 1 57% 188,961 9
2 Chevrolet Sail 279,740 2 41% 197,874 6
3 Buick Excelle 277,071 3 9% 253,514 1
4 VW Lavida 246,687 4 0% 247,475 2
5 VW Jetta 242,528 5 11% 218,864 4
6 VW Passat 233,321 6 41% 165,858 12
7 Chevrolet Cruze 232,592 7 5% 221,196 3
8 VW Bora 222,735 8 9% 205,058 5
9 Hyundai Elantra Yuedong 213,974 9 12% 190,995 8
10 Hyundai Verna 201,746 10 46% 138,525 21
11 VW Sagitar 196,293 11 54% 127,555 25
12 VW Magotan 173,667 12 93% 89,839 47
13 Buick Excelle XT/GT 173,312 13 29% 134,800 22ha jól látom első helyen ford utána dobogó 2-3.fokán GM
4-6 VW
7 újfent GMdon't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
Na megvan mi meritette az aksit. Az OBD eszköz, ugye egész télen be volt dugva. Fene se gondolta volna akkor is fogyaszt ha nincs gyujtás ráadva.
Mondhatni mákos vagyok, hogy nem lett belölle reggeli nemindulás.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
giigz
veterán
válasz H A M M E R #42607 üzenetére
Nekem tetszik Nem gondoltam volna, hogy ilyen "olcsón" is vannak...
-
-
DeFranco
nagyúr
Tanítom a gazdasszonyt vezetni. A párhuzamos parkolás már egész jól megy neki a GTA IV-ben belső nézetből... komolyan meg vagyok lepődve.
Jó hogy van kontroller, lehet adagolni a gázt. Igaz persze kormány még jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Nem, de nekem kellett beállítani neki a kocsikat egy parkolóban (amik közé be kell állni), mert a tolatásból parkoláskor mindig beálltak mögé pofátlanul az utcán, és mindig meglátott egy zsaru amikor "arrébb álltam" a kocsikkal. Aztán egyszer csak össze jött, azóta az a rutinpálya.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
Szplöttyy
senior tag
Állítható magasságű futóművekből melyik a jobb választás? A "JOM BlueLine Gewindefahrwerk" vagy a "TA-Technix"? Mindkettő hasonló árban van, és papiron ugyanazt tudják. A másik kérdésem, hogy a H&R és az FK futóművek is papiron ugyen azt tudják, de 2x 3x annyiba kerülnek, értem én hogy jobb, de ennyivel/mennyivel/miért?
Smoke & Torque
-
válasz Szplöttyy #42623 üzenetére
Én erre csak égyett tok mondani. A gyári Continental légruggancs lufija, törődéstől függetlenül 3-5 év alatt meghal, de csak 1 év gari van rá. Kerül 200-250 ojróba. Arnott luffancs, kerül 350-400 ojróba, és ha szakszerviz rakja bé, akkor élettartam gari van rá. Betű szerint (az arnott support egy képet kér a hibáról, és egyet az összedarabolt lufiról, és küldi postaköltség árán egy csere darabot életed végéig).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szplöttyy
senior tag
Tehát a kettő közül inkább a JOM? Mondjuk 12centit betekerve olyan mindegy h pattógos-e vagy nem. RS-Tuningnál nézelődtem, ott FK-ből csak bőőven 100felett van, annyit meg nem szánnék a dologra ha úgy alakul.
(B)(#42624) bitpork/B) Jó hát a drágább->jobb elv gondolom itt is érvényesül, de nekem nem verseny célra kéne(pedig ugye-elvileg-hamindenigaz erre való, bár oda állítható keménység is kéne), hanem arra hogy hasaljon a verda(mint gazsi lukas légrugóval)
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
Hát papíron -4 és -12 között állítható. Én nem tudom, addig tekerném amíg marad annyi alatta, hogy az otthon->meló->otthon közti akadályokon még épp át tudjak suhanni, mint hév átjáró, csatornafedél, stb. Vagyok olyan hülye, hogy két munkába menet között(mivel minden 3adik nap dolgozom csak) lejjebb tekerném egy menetnyit, aztán ha karistol, akkor tovább nem. Az hogy milyen autó, azt nem akarom nyilvánosságra hozni, amíg nem áll itt a kertben
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #42630 üzenetére
Egy jó AirRide rendszert is elfogadnék, de a 4kereket külön szintezni tudó az ami ér valamit, az meg annyiba kerül mint a Gazsi, úgyhogy nem.
(#42631) MunezXBK:Nekem az ültetés nélküli gyári Rover is leért 1-2 helyen
(#42632) Kickass:Nem hiszem hogy leraknám addig, még azért valamennyire használhatónak kéne maradnia, majd kiderül mi lesz a vége.
(#42634) TaaT:Sajnos nincs zseton két autóra, különben lenne valami AriMaticos merga vagy egy hidrós citronyen az andalgáshoz meg valami pokolig ültetett nagyon hangos és nagyon kényelmetlen valami
Smoke & Torque
-
-
-
varsam
őstag
MX5-böl Z3 [link].
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
-
-
-
gaborbol
őstag
Miert is tennenk az impala egy mondeo/passat szintu auto semmi koze a premium markakhoz. Buick, Lincoln, Caddilac, ha premium markakat akarsz osszehasonlitani a nemet markakkal.
A masodik felevel meg egyet tudok erteni, de ez mar joideje igy megy-ment. Egyszeruen nem csinaltak olyan kocsikat amik fogyasztas/ar/megbizhatosag soran versenykepesek lettek volna a konkurenciahoz kepest.