-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #43451 üzenetére
Nagyon szeretem a sört, de soha nem éreztem még úgy, hogy meghalok, ha nem ihatok egy pohár alkoholos sört, és nem is szorítottak pisztolyt a fejemhez, hogy igyak.
Aki nem bírja ki, az gyenge jellem.
Márpedig igen is ront a reakcióidőn és az ítélőképességen, még egy pohár is. Nem sokat ront, így is hibahatáron belül marad a többség, de ront. Éppen ezért nem szabad fogyasztani.
-
válasz Typhoon47 #43452 üzenetére
A baj nem a jogszabályokkal van hanem az emberekkel. Mint ahogy itt mindenki (na jó, nem mindenki, de a többség) sebesség limit, meg csak egy kicsivel megy. Ha kicsi ital lenne engedve, akkor tuti sok nagyon részeg is kocsiba ülne. Az a baj, hogy a legtöbb ember szimplán nem elég érett, és nem csak a vezetéshez, de már ahhoz sem h egy jól működő és ezért részben önszabályozó demokráciában éljen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dare2Live
nagyúr
válasz DeFranco #43453 üzenetére
Én se éreztem úgy soha, hogy meghalok ha nem.
"Aki nem bírja ki, az gyenge jellem."
wtf akkor Németoban, Ausztriában... ~mindenki gyenge jellem? Mi köze ennek a "jellem"hez?És mint próbáltam írni ez kultúra függő. Fél europában szabad, miközben arányaiban jóval kevesebb az alkohol fogyasztás miatti baleset mint a zéro tolerancia MOon.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #43456 üzenetére
wtf akkor Németoban, Ausztriában... ~mindenki gyenge jellem? Mi köze ennek a "jellem"hez?
Ott nem tilos. Akinek tilos és ennek ellenére nem bírja ki, amíg hazaér, az gyenge jellem. Számomra az is véleményes, akinek nem tilos és iszik, de ebből nem szeretnék vitát, csak zárójelben jegyzem meg.
És mint próbáltam írni ez kultúra függő. Fél europában szabad, miközben arányaiban jóval kevesebb az alkohol fogyasztás miatti baleset mint a zéro tolerancia MOon.
Úriember nem pisil a kézmosóba. A többieknek meg tilos.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Fektuninggal kapcsolatban lenne kerdesem: ebc turbo groove tarcsat es yellowstuff betetet akarok. Ahogy neztem ez birja a trackdayeket meg a forszirozott menetet. Van valakinek tapasztalata ezzel a komboval? Masik kerdes, hatso feknel mennyire erdemes vadulni? Az akkora terhelest ugye nem kap, ellenben igy hagyni nem akarom...pl. ebc-nel meg ami nem alap, hanem mart tarcsa, meg nem az alap fekete fekpofa, az kb. mind ugyanannyiba kerul..szoval hatra is ezt gondoltam, de az meg lehet tulzas, nem? Valami koztes megoldas?
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem, ha "ugyanannyi" es belefer neked, akkor kar temazni rajta. Nem vagyok egy zseni ilyen teren, de szerintem sem kap akkora terhelest, de attol nem baj az, ha van hatul is egy kis adag tartalek benne.
Amugy(ezt ugy mindenkitol) sokan irtatok h jok az ebc fekek, de tartosak is? Nyilvan verseny korulmenyek kozott nem, de ugy normal hasznalatnal birjak addig mint a stock fek tarcsa/betet?
Szerk, igazabol a lenyeget hagytam ki; azt akartam irni, hogy szerintem feknel nincs olyan h tulzas.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
lucifer31
csendes tag
első autónak egy ilyen? klíma legyen, keret mindennel ~400k
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_1.6_si_gl_klimas_vonohorgos-6782130
-
giigz
veterán
Magyarországra a zéró tolerancia való, sokan még ezt sem tudják betartani, ha lehetne egy pohárral inni, akkor az lenne, hogy megisznak 4 sört meg 1 felest, és akkor "de én csak egy sört ittam", mint ezt felettem is írták, szóval jó ez így, ez egy olyan ország, ahova nem való olyan dolog, amin már gondolkozni kell, zéró tolerancia, oszt csááá, ezt legalább megérti majdnem mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mawyx
senior tag
Megbízható autóklímást keresek Bp-en, olcsón, jót
Tavaly feltöltettem, a műhelyben még tartotta a nyomást, de szép lassan szivárog valahol, 1 hét múlva már nem volt benne. Tavaly megfesttettem, de tavaly nem volt pénz megnézetni, viszont idén szeretném. Az a jelölőfesték már valószínű nem látszódik.Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Xero
nagyúr
Erről a kicsikéről vélemény?
Az előző példánynál ma lesz rákérdezés a körbe fújásra, de azt nem is nagyon lehet elvinni vizsgálatra. Ezt viszont simán el lehet vinni, szóval elgondolkodtatóbb.
Ami nekem elsőre szemet szúrt, az a nem egészen gyári kipufogó (lehet, hogy az, nem ismerem a típust), a cserélt váltó gomb és a nyomott első rendszám.
-
ABE
őstag
Gyors ránézést követően a képek alapján nem látok rajta kiugró disznóságot. A futott km viszont gyanús, vezetőoldalon a zárógombról lekopott a lock felirat, a bőrkormány sincs a legjobb állapotban, váltógomb elfordulva, első lökhárító baloldalán kis sérülés.
Ha a másik autót nem lehet elvinni átnézetni, abban a pillanatban ott kell hagyni, mert a titkolózásnak oka van... A nyomott rendszámtábla nem tétel, mintha Trend-hez lett volna gyárilag ilyen váltógomb, a kipuff meg a legkisebb gond, ha más nyom nem utal arra, hogy boyracer autó lett volna. A telefontartó mindig gyanússá teszi nekem az autót, hogy céges volt, és hát izé... ez a környék sem a legjobb autókereskedőkről híres.
Szerk: belenagyítottam a képekbe...
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
-
Xero
nagyúr
Elvileg telefonban elmondta a hiányosságokat az eladó és ő ajánlotta fel, hogy el lehet vinni bárhova átnézetni. Szóval meglátjuk.
A telefon tartó nekem is gyanús, de azért akkoriban, még jellemzőbb volt magán vonalon is. Nekünk a családban is van mindenféle Nokia tartó. Azóta persze átálltunk Brodit-ra.
Amit még észrevettem az a kis lepattanás és rozsda a hátsó üveg alatt. Na mondjuk ez nem nagy kaland.
Nyilván az Üllőin az ember fenntartásokkal kezeli az autókat, de ezeket már mind elmondtam.
-
ABE
őstag
Módosítottam az első hozzászólást kicsit, a rozsdát észre sem vettem hirtelen...
Ha nincs túl messze, érdemes beugrani és megnézni, persze szigorúan átnézni minden apró zugot, és a helyetekben a km futást kritikus szemmel nézném (ki van-e ülve az ülés, övek szépen visszamennek-e, milyen kopások vannak a pedálgumikon, kormányon, váltógombon, stb.) Aztán ha az első rostán átmegy, akkor jöhet a szerviz. -
tresh
addikt
Urak egy gyors kérdésem lenne.
Szóval a kérdés a gumi választás lenne, én jelenleg erre voksolok 185/60R14 T K425 Hankook elég jókat írnak róla 12-13k között megy darabja így kb 58-60 környékén megállna a négy új gumi ami azért bő 4 évig kiszolgál majd az autó alatt.. kérdésem valakinek tapasztalat hankook gumikkal vagy esetleg más javaslat ?Köszönöm előre is
-
Szplöttyy
senior tag
-
őstag
Sziasztok,
Priussal kapcsolatban hol lehetne utána nézni tapasztalatoknak. Engem olyan infók érdekelnének, hogy városon kívül mennyire használható a technika, mennyire bírja, ha mondjuk 3-an, 4-en utaznak vele, mennyire bőg autópályázáskor, hegymenetek alatt a motor. Próbáltam keresni videókat a neten de értelmeseket nem találtam (lehet, hogy nem megfelelően kerestem...)
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem ilyen celokra a prius rosz valasztas tobb helyen is irtak h varoson kivul inkabb hatranya van mint elonye, nem alacsonyabb a fogyasztasa mint egy "barminek", mert csak folos soly az akku csomag az a kis benzines meg csak zorog az orraban. Ilyen celra inkabb valami nyomatekosabb(ertsd ahogy kel) 1.6liter koruli benzin, focus meretben, tobb hely kevesebb hiba, es ilyen korulmenyek kozott kb azonos fogyasztas lehet kb. Ha nagyonsok a km esetleg dizel. Viszont ha mindenkepp prius a cel, az is birni fogja, de alacsony fogyasztas es dinamika nelkul.
(Ez nem szemelyes tapasztalat csak logikusnak tuno gondolkodas+ a sok olvasott informaciobol eredo ketes tudas, de en igy gondolom)
Smoke & Torque
-
varsam
őstag
üdv
tudnátok véleményt mondani erről a jószágról kérlek
-
Rivaul
addikt
Nem is én lettem volna. Ismerős saxó-ján tavaszi felkészítés... Olaj, szűrő, levegő sz, üzemanyag sz csere... Az üzemanyagszűrőt kb 10 éve cserélték rajta így rá volt rohadva... Jól ráfogtunk nehogy megsérüljön de az első mozdulatnál elpattant a rögzítő műanyag s ömlött a benzin... Most el van kötve jelenleg de holnap jó kis napnak nézek elébe
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Qru
MODERÁTOR
Városon kívül is használható de ott a felhasználás jellegéből adódóan nem jön ki a hibridség előnye (csak városban). Tehát városon kívül olyan mint egy hasonszőrű 1,5-ös/1,8-as kocsi leszámítva, hogy cígöli az akkupakkot magával meg az elktromotorot (több súly nagyobb fogyi ugye).
Szóval ha főleg városi hazsnálatra kell de néha vidékre mennél vagy hegyre ok, de az utóbbi kettő van döntő többségben tök felesleges a hibrid kocsi. Pont az előnyét nem élvezed akkor csak a hártányát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
varsam
őstag
válasz MunezXBK #43494 üzenetére
Azért a benzineseket nézem, mert évi nagyon max 10km-t mennék vele, de inkább 7-8k körül. Erre a benzines jobban megéri, nem?
Az E46-ba pedig egyszerűen beleszerettem. Ezen kívül még a Passat 1.9 TDI-ket nézem, szintén nagyon bejönnek, ezek után pedig Mondeo 1.8 benzin, vagy Focus 1.6tdci.
Ár olyan 1-1,3m között.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Dluinet #43490 üzenetére
Hallgattam már a megjelenésekor. Vezettem is kett 2.gen-t rövidebb távon, egy kicsit fura volt, de olyan rossznak nem mondanám a cvt mindenesetre fura volt, illetve a motor konstans fordulata, mivel nem ehhez szoktam.
Nem autópályázásról és városon kívülre használatról volna elsősorban szó, de időnként előfordulhat ilyen use case is ezért érdeklődtem.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz latyak17 #43476 üzenetére
Hi!
exclecet nevegye
udv
neduddki
mod: MekMek: 3asnal mar nem hangosaz otopajja, de soakig birtad a seatot megytt az eszed???:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni