-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #43667 üzenetére
HI!
hmmmmm... sokra mennel a /50essel megint
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-
Kornel
veterán
először nem biztos, hogy többet, de amikor elkormolódik a gyertya vagy az EGR, akkor az sokba lesz.
én is így használtam a splash-t, le is cseréltem csereperiódus előtt a gyertyát most, mert nem volt már szép... benzinest pörgetni kell, ennyi. akinek ez nem tetszik, vegyen dízelt.
2000 rpm alatt benzinest ne használjatok![ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ez is lehetséges, bár inkább alulról érzem. Ez a kisebbik probléma, ez tényleg extrém használat, tanultam belőle, majd mostantól kicsit jobban figyelek.
@kornelka: ez is igaz. Abban mondjuk nem vagyok biztos, hogy az alsó határ 2000 vagy 1700 körül van (józan belátással olvasnék erről pár véleményt) de lehet tényleg a gyertya bánná.
Akkor mondjuk, hogy a rezonancia probléma megoldva, úgy is csak ritkán jelentkezett, majd jobban figyelek. Marad a kerregés a futómű meg a balkormányos nyikorgás
@Bdanyy: ma hülyeségeket beszélek. Igaz. Akkor legyen a... milka.
@kornelka: és ki érti azt??? mondjuk ha elmagyarázná ezt a birkatetetővályú dolgot akkor lehet meglátogatnám a hétvégén szakértésre, de így kénytelen vagyok ráküldeni a TEK-et, hogy át akar fúrni a nagykövetségre terrorcélzattal.
@aero.: az a baj, hogy az 1500 az első lassításnál 1200 és ilyenkor jön a rezonancia (most az az ötletem van, hogy berezonál a motor az erőlködéstől, és ezt veszi át a tartóelemeken keresztül az alja vagy a kasztni, de ez csak ötlet). Pont ezt írtam, hogy ez szokott lenni a szituáció. Érdekes, anyu az 1.0 corsával lazán kanyarodik 20-szal 3-asban, minden gond nélkül, nem tudom leszoktatni róla. Ott nem rezonál.
[ Szerkesztve ]
-
-
ReSeTer
senior tag
Most tünt fel, hogy fater autóján lévő gumikon nem találok dot számot, sőt 3 jegyű számot se.
Most akkor 14 évnél idősebb? Az meredek. Ez már a veszélyes kategória?Amúgy a fordulatszám huszároknak:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/
[ Szerkesztve ]
-
-
giigz
veterán
Fulda Ecocontrol gumiról mi a véleményetek? Van valakinek tapasztalata vele, vagy a márkával?
-
probizz
tag
A kerékőrnek van értelme? Most gondolkoztam el először ezen komolyabban és lehet, hogy holnap fel is tetetem.
giigz: most cserélem le a 2006-os nyári Fuldákat. Eddig szépen tették a dolgukat, most még egy kis pénzt is adnak értük, mert 1-2 évet még simán elmegy átlag használat mellett. Azért veszek most Goodyeart, mert csak egy picivel drágább, de annyival valószínűleg jobb is. 4-5 éves távlatban ez az árkülönbség nem sok szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Typhoon47 #43725 üzenetére
Dehogy van tisztában! Ne viccelj már! Nekem a passatra először 330k-t mondtak! Én meg fogtam oszt megmondtam h akkor jó lesz második kocsinak, viszont hallásra - és rögtön nagyobb árat talált reálisnak. Mindenki mondogatja itthon h b.zsidó, miközben ide járnak tanulni a zsidóságot...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Xero
nagyúr
válasz probizz #43728 üzenetére
Ha sokat állsz szabadban, akkor talán van, de elég erős hibaforrás is lehet.
Én már a rejtett szelepet is bánom mint amelyik kutya hatot kölykedzett, csak felesleges plusz macerák. Én mondjuk a legtöbb esetben saját garázsban és terem garázsban állok szóval annyira nem érint a kerék lopás problémakör.
(#43733) Xero: Két ismerősöm is megjárta már le-fel szerelésnél. Nyilván van az a minőség aminél nem nyíródik el, de annyit meg végképp nem költenék rá, csak ha valami magnézium vagy Lexani felnim lenne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
probizz
tag
válasz bitpork #43735 üzenetére
Köszi a sok választ mindenkinek kerékőr témában.
Új gumikkal lesz a gyári felnim (jó állapotú). Így kb. 120K az értéke minimum. Főleg garázsban áll este + igyekszek mindig mozgalmasabb helyre állni este. Tudom, hogy van ez a spéci kulcsos macera, amit ráadásul magammal is kell hordanom, ha kerékcsere lenne...Lehet, hogy nem teszem fel, de a szomszédnak is felbakolva hagyták a kocsiját (kint állt az utcán).
giigz: igen, ahogy a Dunlop is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz MunezXBK #43736 üzenetére
Dehogy gondolok bele! Lujzi kora miatt valószínűleg elkobozták volna a forgalmit és szabadon engedik a nagykorúságára hivatkozva
7 azaz hét fúrószál ment tönkre mire lefúrták. 1 teljes napot lekötött 1,5 embert. Na azóta nincs kerékőr. És ez így jó leszen.
(#43739) Integra: nekem wintercontact van Gazsin és mivel kopott, (5mm) arra gondoltam h addig használom amíg jelölőt nem ér, oszt utána kidobom. ÉS jó gumma!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
probizz
tag
válasz DeFranco #43741 üzenetére
Igen, minimális idő alatt le lehet kapni a 4 kereket szervezetten (mondjuk 3 ember már elég a gyors munkához). Pont ezért lenne jó a kerékőr, hogy hátha nem szarakodik és kockázatkerülő magatartással elhúzza a csíkot. Viszont lehet hallani olyan történetet is, hogy az idióta tolvaj felidegelte magát, mert nem tudta levenni és összebarmolta a felnit + kilyukasztotta a gumit. A gond, hogy a casco sem fizet, mert 100K alatti kár (de még ha több is, akkor is 100K az önerő).
Más téma, ha már belelendültem: az egyik havernak meg a műanyag tankjából lopták el a gázolajat (tele tank) a Balaton mellett valahol. Simán megfúrták alulról.Integra: köszi az ajánlást. Már úton vannak a Goodyear-ek, holnap fel is pattintják. Az UG8-al király volt az autó télen, így most a nyárira is rápróbálok.
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz probizz #43742 üzenetére
És szerinted ha rajta van a kerékőr nem viszik el? Max elviszik a kasztnival együtt, aztán valahol lefúrják-lereszelik nyugiban. Csak okoskodok, gondolkodok, még egyszer mondom nem értek hozzá. Kezeld fenntartással. Én ezért nem teszek fel csudafelnit, jó nekem a 14-es ballon acélfelnin.
-
probizz
tag
válasz bitpork #43744 üzenetére
Újabb dolog, amin gondolkozhatok. Köszi a véleményeket, észben tartom és alszok rá egyet.
DeFranco: Igen még ilyen is lehet, de ez már elég hard. Az enyém gyári alufelni, nem szeretném amúgy sem cserélgetni a téli és a nyári gummákat egy adag acélfelnin + újabb 4db acélfelnit meg nem veszek. Jóval jobban is néz ki, mint dísztárcsával.
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz DeFranco #43715 üzenetére
Csak egy megjegyzés, de kb. majdnem minden szívó benzinesnél a piros zóna kezdetét elosztva kettővel nagyjából egyenlő a nyomatékcsúccsal, ez szorozva 1,5-tel (vagyis a piros zóna kezdetének 3/4-e) nagyjából a teljesítménycsúcs. Pongyola megfogalmazással a motor a két pont között üzemel üzemi körülmények között, minden más neki olyan, mint pl. egy embernek Csepel biciklivel folyamatosan 5-tel haladni 30%-os emelkedőn (mocskos rossz). Pörgesd rendesen, legalább néha, meg fogja hálálni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
nagyúr
-
válasz Napfénysüti #43749 üzenetére
Pedig valóban aszonygyák h a 2/3 tartományban jó a motornak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban