-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz neduddki #44050 üzenetére
Esmerem de semmi párhuzam nincs itt. Akkor lenne ha emiatt a számláim nem lennének befizetve. Különben meg olyan a szitu mint egy luxus prosti esetében: sokat perkálsz és sokat is kapsz. Ilyen a zenészek élete
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco
nagyúr
Na, ha mindenki ilyen szépen kiveszekedte meg kicsipkelődte magát, akkor volna két kérdésem. Kezdjük az egyszerűbbel:
A szélvédőn van egy sérülés, kics, borsszemnyi, vagy még annál is kisebb kráter, nem üt át, tehát belül nem lyukas. Ezt kell-e lehet-e megcsináltatni? Esmerős annyit mondott, hogy szélvédőjavítóhoz kell vinni, és az okosan befecskendez oda valami anyagot, és utána olyan, mint ha nem is lett volna ott sérülés. Ilyen tényleg van? Ha igen, akkor hol lehet ezt megcsináltatni, van-e valakinek kitapasztalt üvegese, akit mer ajánlani? Főleg Budapest, kiindulás XIV. ker.
Ha ez hülyeség, akkor mit lehet vele csinálni, és azt hol lehet vele csinálni? És főleg mennyiért?
-
_NCT
őstag
válasz DeFranco #44052 üzenetére
Szélvédős ezt megcsinálja. Amúgy jobb a békesség, én megcsináltatnám. Nekem is volt egy vékony ütés a szélvédőn, viszont csillagos volt, ami elég veszélyes, továbbfuthat bármikor. Szerencsémre az előző tulaj megcsináltatta a Casco-jával, magyarul kicserélték a szélvédőm. Kb olyan mint a fogtömés. Ha szükséges megfúrják picit a lukat, belenyomnak anyagot ami UV fény hatására megkeményedik és kitölti a mélyedéseket a lukban, tökéletesen tömít, majd hagyják egy kicsit száradni és csá.
Szerintem érdemes szakemberre bízni.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
sziasztok, alfa 159-essel keresek 1 kateróriás autót, ami nem BMW (320), nem merci, nem audi (A4). teszteket amiket olvastam erről az autóról kategória társaknak ezeket az autókat említik. összesen ennyi versenytársa van?
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
Teljesen laikus vagyok, sohasem követtem nyomon az autópiacot, elképzeléseim vannak, a Toyota Celica (2000-től) által képviselt vonulat bejön (sportos, hátul kényelmetlen.. ). Nem feltétel a nagy teljesítmény, legyen megbízható és ésszerű keretek között fenntartható.
Tudnátok pár típust javasolni, amivel nem lehet nagyon mellé lőni? -
alienpapa
senior tag
Ehhez mit szóltok?
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
DeFranco
nagyúr
válasz alienpapa #44057 üzenetére
Őszinték. Olcsón adnak szart, de ezt nem is titkolják. Ha gondod van, vissza ne vidd, mert a lábad eltörik, de nem is melegítik rád, hogy ez egy szalonpatika hintó.
Én ez alapján skipelném, a kocsi olyan fotók alapján, amilyennek leírták. Leharcolt, talán működnek a létfontosságú dolgok.
-
nagyúr
Emberek, kerek szavazatokat. Nyilvan en fogom eldonteni, de egyelore meg kellene nemi kozossegi input.
Meccs: 325i vs 330d.
pro-325:
- BMW Premium Selection gyartoi garancia
- 1.5 evvel fiatalabb
- valoszinuleg megbizhatobb az egesz szerkezet a turbo hianya es a benzin miatt, joval kevesebb a komplikaciok eselyepro-330:
- xenon
- sportulesek
- fogyasztas
- navigacio (bar mivel nem mai gyerek a kocsi, ezert egy uj tablet valoszinuleg hasonloan jol mukodhet)
- ezen is van garancia, es BMW dealertol lenne, bar nem a gyari prem. sel.Ki mit gondol? KM-allasok kb. megegyeznek, a 325i-t mar lattam, gyakorlatilag ujnak nez ki. Kb havi egyszeri Munchen-Magyarorszag utakra es teli munkaba jarasokra (napi 10 km) hasznalnank.
while (!sleep) sheep++;
-
Qru
MODERÁTOR
Én nem reszkíroznám meg a dízlet alapból de mivel sokat mennél vele (München nem a szomszádban van) inkább 330d felé hajlok.
Érdemes alaposan átvizsáltatni (független szakival) és legyen a zsebben kb 4-500k, ha bedöglik vmi (pl kettőstömegű lendkerék amire nem ok a gari mert ugye kopó alkatrésznek számít (nézd meg emnyibe kerül hozzá )) akkor meg tudd csináltatni mert az udvaron csirkétnevelni benne... na ahhoz kicsit drága.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
a_tesz
Korrektor
Télen bele fogsz fagyni a dízelbe, még ülésfűtéssel is, bár ennyi alatt a benzines sem biztos, hogy bemelegszik rendesen, ha az a 10 km 2 x 5. Mellesleg E46? E90? A 330d mikori? Csak mert a 2004-2007 közötti széria nem sikerült valami jól...
Szerk: Sportülést viszonylag könnyen bontózol bele, a xenon macerás, ha fontos, bár az E46 lámpája alapból sem rossz szerintem.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Laraxior
titán
Hát télen nem lesz meleged egyikben sem az is biztos. Talán a benzines olyan 1-2km után már fúj valami meleg levegőt, de azért úgy öltözz, mintha gyalog mennél
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
SLYM
veterán
válasz MunezXBK #44065 üzenetére
volt már itthon 2 régebbi német "prémium", az egyiket havonta kellett szervízeltetni, a másik még mindig megvan, azzal tényleg nincs baj. illetve van egy alfa 159 1.9-es is, fél év alatt (15000 km) semmi baja nem volt és eszik 7 litert. bömi eladó, de tervezünk új kocsit venni, 2.4-es 159-et néztünk, de megnézném még a kategóriatársakat is. 320d-k drágábban tudnak kevesebbet, audik gyengék, mercik még drágábbak. mik vannak ezzekkel még egy kalapban?
[ Szerkesztve ]
-
Nehéz "kategória társat" találni. Igazából Munez is arra gondol h az olasz kilóg a sorból kicsit, mert ugyan szeretni lehet nagyon, de megbízhatóságát, felszereltségét tekintve nehezen összevethetőek.
Ha a franciákkal nem vagy hadban akkor c5, 607. Németben a 5xx széria, merciben 2xx. Ha sportosabbat szeretnél, az olasz és francia olcsóbb mindennél.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
HI!
csemmeg a tavot eddi gmeg nemaszontad, ugyis bicikle/robogo/motor jobb idoben fe;lcsd a dizelt!
udv
neduddki
mod: SLYM: micsinyata a bimmerel?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
Km nem számít, bár ott nem tekergetik (annyira) de akkor is örökérvényű, hogy állapotot veszel nem km óra állást.
Mivel így kb lutri a dolog inkább a benyós felé húz a szívem nekem is. Nem akarok turkálni a zsebedben de ha kint melózol gondolom nem vág földhöz ha kicsitt többet kell tankolnod (bár tudom ott sincs klbászból a kerítés).
Szóval a biztosabb szívás elkerülése érdekében +1 szavazat a 325xi-re.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
De, km-allast is veszek. Feltetelezem, hogy egy PS-garancias autoban nem tekergettek. Az 'allapotot veszunk' dolog ervenyes, ha regebbi (5 evnel idosebb) kocsit veszel.
Ha lutrizni akarnek, akkor vennek valami telepen valamit. Nem veletlenul keresek hivatalos BMW-garancias kocsit..
while (!sleep) sheep++;
-
SLYM
veterán
válasz MunezXBK #44081 üzenetére
legalább PD TDI ha már a megbízhatóságnál tartunk?
attól gyenge, hogy 140 lovas a 2 literes, a 2.5-es meg 163. alfába 150 lovas az 1.9-es, a 2.4-es meg 200, vagy 210 az alapmodell (2006-2008-asok többsége). fogyasztás ugyanaz kb, árban pedig még picit olcsóbbak is az alfák, ha azonos felszereltséget nézek
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz whitezo88 #44032 üzenetére
meg fog vágni. lekérdezte a kocsidat? akkor bekerült az aznapi nyílvántartásába, hogy ő checkolt téged. és meg is vág, mert ez a dolga, ez van parancsba, innen látják, hogy tényleg dolgozott, nem csak randomra ütögetett. ha nem volt helyszíni 5.000, akkor valszeg feljelentett szabálysértésivel. engem anno a saját utcánkban vágtak meg, a saját házunktól 20 kibaszott méterre és nem futhattam be a papírokért.. nem-nem. megrongyolt 10ezerre. persze akkor mások voltak jogszabik..
"Education is important but big biceps are importanter"
-
SLYM
veterán
válasz bitpork #44075 üzenetére
ez se rossz ez is hasonló kategória, talán kicsit lejjebb, de nem sokkal. utánaolvasok a mondeoknak
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
milyen jó árakon lehet már Mustangot szerválni, persze a karbantartás már tészta, dehát nem egy mezei fordról beszélünk:
[link] ezen gondolom van mit csinálni szervizbe mert ez gyanúsan olcsó
[link]
[link] ez 2000 utáni de még sztm ez is sima jó ár
[link] ez meg az újabb fajta igaz papírozni kell még.de hát más márkába is a béka segge alatt vannak a nagymotoros dögök... tíz-tizenegynéhány éves V8-akat lehet már 1, 1-5nél kapni.
-
Laraxior
titán
válasz whitezo88 #44092 üzenetére
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
whitezo88
nagyúr
válasz Laraxior #44095 üzenetére
hát erről beszélek ugye. ez olcsóbb mint bő fél éve a 18i-m volt. persze itt 100 ezerrel is több az illeték, 140e kb, nekem 48k volt. meg automata, tehát 60 ezerér váltóolajcsere meg 8l motorolaj persze minőségiből. és a csipcsup folyamatos javítgatás, gumik, műanyagok elöregedése amit növel a V8 brutál hőtermelése. a 13l átlagfogyasztás már csak mellékes.
de amúgy kéne, igaz egy 535i-vel is kibékülnék, az is vényóc, 4.4 helyett 3.5l, meg 230 ló. ja és abból jelentősen több manuál váltós van.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen