-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
Pedig nekem jelenleg az egyik kedvencem a 330xd - kombiban.
Az Octi RS tényleg nem rossz autó, pár napig azzal jártunk ki dolgozni (170le dizel kombi), sőt a lépcsőházban második szomszédomnak is kombi RS-e van. Nagyon meg van vele elégedve, azt mondja, még sokáig nem cseréli le.
Új korában tuti nem vettem volna meg 7+ misiért, de most 3 körül szépeket lehet kapni...
Sopron city :)
-
nagyúr
Nem tudom, nem vartam kulonosebben semmit. Akkor ugy mondom, hogy amit kaptam, az szamomra - es most hangsulyozom, hogy szamomra - nem teszi indokoltta, hogy nagyon vagyjak erre a kocsira. Es mondom, hogy van a fejemben egy kepzeletbeli sav, aminek az aljan az 1.4-es benzines Golf van, amivel lejton felfele negy szemellyel vissza kell valtani kettesbe, a tetejen meg a 110 lovas motorom, alatta kicsivel a WRX STI. Namost ezen a savon nem olyan nagy elmozdulas egy 330xd, hogy azert hasznaltan, 4-5 evesen annyit akarjak fizetni, amibe ezek kerulnek. Foleg, hogy nem is tul nagy es nem is tul kenyelmes.
Azt hiszem, at fogom ezt a dolgot gondolni, lehet, hogy jobban megerne venni egy autopalyara valo kenyelmes rombolot, meg egy 10 eves MX-5-ot a hegyekbe, minthogy keresni egy sportos csaladi autot, ami igazabol se nem sportos, se nem kenyelmes.
Tudom, hogy ezek a dolgok mindenkinek trivialisak, de ez van, en most alakitom az igenyeimet.
Meg delelott beultunk abba a bizonyos meg nem nevezendo autoba, amit hetfon probalok, es belul minimum ket kategoriaval kellemesebb volt, mint az ugyanannyiba kerulo 3-as BMW. Na majd meglatjuk.
while (!sleep) sheep++;
-
Xero
nagyúr
Menet közben is kényelmesebb lesz, az fix.
Engem amúgy valamilyen perverzió húz a kicsit szűkösebb autók felé. Tetszik ha kicsit rám van öntve.
Arra viszont kíváncsi lennék, hogy mit szólsz egy normál hajtású 325i-hez. Lehet lassan nekem is valahonnan keríteni kellene egy példányt a közelben és kipróbálni, hátha ott is hibádzik valami, bár nekem erőben azért nincsenek olyan piszok nagy elvárásaim. Nálam a skála az 1-es Stifttől vagy 1L-es Polo-tól indul és tart a Busáig. Na most, ha az alsó harmad felső tartományát megüti, akkor nagy gond nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Bubee82
őstag
Üdv!
Kissé off téma, de hátha valaki tud rá válaszolni.
Adott egy autó, amin hitel van. Az autót külföldre viszik használatra. Rövid idő múlva a jóember megteheti, hogy egy összegben előtörlessze az autó hitel hátralékát, vagyis lezárja a hitelt. Azonban ezt úgy kívánja elérni, hogy az autót külföldön értékesíti és az eladás bevételéből fedezi a hitel hátralékát. Tehát ez magával vonja, hogy az autó már nem lesz a birtokában, amikor a lezárási kérelmet benyújtja.
Kérdés: kell -e (akár ebben az esetben, vagy bármikor máskor hitel esetén) az autó fizikális jelenléte? Ellenőrzi -e bárki, hogy az autó megvan -e vagy mi van vele?
Vagyis: a fenti "forgatókönyv" lejátszódhat -e bármiféle jogi következmény nélkül?
Köszi
-
zoo8800
veterán
1246 helyszíni bírság gyorshajtás miatt, 1 hétvége alatt.
mégse olyan elenyésző az esélye, hogy megállítanak gyorshajtás után...rip and tear, until it is done
-
Integra
titán
ha rám hallgatsz, egy turbo awd suv, nem ezek a puccos de sokat nem érő/tudó autók
forester xt - ezen a fék is jó, nem úgy, mint az enyémen de úgy megy (még jobban is) mint az enyém... mondjuk az enyém kevesebbet eszik mint az xt, kisebbek a fenntartási költségei. cserébe fékrendszert kell majd cserélnem..
vagy a mazda cx-7. de olyanom sosevót..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Typhoon47
őstag
teljesen megértelek, ugyanezeket éreztem én is, amikor az e90 jött és próbálgattam. nagyon kicsi, elég puritán belülről(balfasz idrive), annyira nem megy, de legalább jó drága és marhára nem tartós konstrukcó. pályára valami hosszút vagy suvot : )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Integra
titán
ronda és finom
ez meg plánede itt van ez
evo8 vagy evo9 fékrendszer csonkállvánnyal elölre hátulra, a hozzá tartozó gyári bbs felnikkel és 235-ös gumikkal és van egy olyan autód... én is ezt fogom csinálni csak még nincsen meg a donor hozzá, uk-ban kéne keresnem komplett tk-zott aztót. csak akkor én belevágom a motort és a váltót is, ha már lúd, legyen kövér istenem, ha egy fq400-at találnék... az lenne a főnyereményemvy:
de van, ezeket linkelem éppen
élhető méretűek, mert nem a legnagyobb kategóriás suv-ok, sőt, ezek ugye inkább személyautóból épített suv-ok. így városban is jók, én imádom használni, a kátyúkat röhögve bírják, strapabíró futómű. az intit semmi kedvem már bp-en használni. szóval az élhető méret pipa.
örömfaktor? vicces, mikor a sok nagyarcú taádéist meg terepjáróst odavaered, de kanyarban is
utazni? magasan ülsz, csöndes, kényelmes, siklik. pipa.
nem feltűnő, nem hivalkodó autók. ellenben a megbízhatóak, nagyon. a fenntartási költség is pipa a tudáshoz és a mérethez viszonyítva.
biztonságosak, magasak, jól kilátsz belőle. nem akarnak beszúrni eléd, nem akarnak leszorítani, mész a saját tempódban, nyugodtan, zenét hallgatva, dúdolászva. pipa.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz Typhoon47 #44815 üzenetére
Az iDrive egyebkent nekem tetszett. A tartossagarol se hallottam sok rosszat, nekem tenyleg az az egyetlen gondom vele, hogy amiben jo, abban nekem nem eleg jo (=nem eleg szorakoztato, valojaban szorakozasban egy szedan valoszinuleg nehezen ver meg egy kabriot vagy egy roadstert, emlekszem, amikor az 1.5 dci motoros Renault Megane kabrioval 'zuztunk' a Pireneusokban, irtora elveztem, pedig ha valami, akkor az az auto nem ment jol..), viszont nem olcso.
Szoval valszeg egy szuper kocsi, de nem akarok abba a hibaba esni, amibe a bringazos karrierem elejen (amikor univerzalis bringat akartam epiteni, ami jo a varosba, jo hosszu turara, stb. - ilyen nincs).
De meg nem mondtam le rola, a benzinest kiprobalom.while (!sleep) sheep++;
-
Szplöttyy
senior tag
Szép estét urak!
Sikerült ma sok hülye helyzet, és felelőtlen vezetés után, elszenvednem az első saját hibás balesetemet, tudom most sokat gondoljátok "na én megmondtam" és a többi. Mentem, kockakövön, velem szemben állt egy barátom autója, ráléptem a fékre, lassultam ahogy kell, majd egyszercsak megcsúszott a kerék(a felhordott finomkavicsos homokon) és kb 5km/h-val nekimentem az álló autónak. Soha nem gondoltam volna, hogy egy ennyire nevetséges dolog velem is megtörténhet, de megtörtént. Nem feltétlen kérek lefikázást, de úgy is ignorálni fogom ezen hosszászólásokat, csak gondoltam megosztom én is, mi történt velem. A barátom autója egy Golf IV, eltört a rendszám keret, picit meghajlott a rendszám, és lejött a festék a lökösről. Az én autóm, Golf II, az amúgy is gyorskötözővel rögzített viharvert hűtőrácsom kihulott, és a gyűrött hajtogatott lökhárítóvasra feleszkábált lökhárítom lejött, de visszaraktam. Majd gondoltam megnézem a lámpák kibírták-e, a bal első lámpámat megmozgattam, és akkor tört le az egyik füle
Más, jelenleg Barum Brillantis 2 gumik vannak az autón, 175/70 R13 méretben, elégedett vagyok velük, de lassan cserések, a lehetőségek:
-Kingstar SK70: Kínai, 185/60 R14 méretben van vele tapasztalatom, igazából nem tünt rossznak, de abszolut nyugis közlekedes mellett nem is jönne ki, kínai, nem tetszik
-Aurora UK40: Szintén kínai, nem tetszik
-DEBICA Passio 2: Faternak ilyen van, vadi új 155/70 R13 méretben, nagyon nem győzött meg.
-Kormoran Impulser B3: Nem szimpatikus márka, de állítólag nem rosz.
-SAVA Perfecta: Abszolut nincd tapasztalatom, de ez sem szimpatikus.
-Infinity INF-030: Szintén kínai, nem tetszik
-BARUM Brillantis 2: Eddig két autón is bevált, viszont némileg(1-2ezressel) drágább mint a többi, de nyilván a biztonságomért ez nem pénz, de ha a többi is van olyan jó, mint ez, akkor azok közül választanék.Vélemény?
Smoke & Torque
-
Klemens
őstag
[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
!Overdose!
őstag
-
nagyúr
válasz !Overdose! #44824 üzenetére
itt szerepel tesztben a Fulda EcoControl HP
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Typhoon47
őstag
válasz Klemens #44823 üzenetére
az egész autó mocskos, kívül-belül, nincs semmi sem kitakarítva. jh ajtón hiányzik a műanyag léc. bal fényszóró cserélt(igénytelenül benyomorgatva, nem gyári), a jobb már nem és mattult. fényezetlen jobb-bal alsó küszöbtoldat. szerintem klasszikus melós autó. a csomagtartó meg a segge lehet nem véletlenül nincs fotózva. ezen kívül lehet még motorikusan jó állapotban, de nem valószínű.
jah és persze ennyiért pofátlanul drága. max 200k.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
DeFranco
nagyúr
Bocs az offért, ötletet kérnék: holnap ha jó idő lesz kimozdulnánk valamerre Gazdasszonnyal, de eddig autó híján nem is nagyon tartottuk számon a Normafán és Margitszigeten kívül a szóba jöhető helyeket. Nem akarok Pesthez ragaszkodni, lehet valamivel messzebb is, valamennyire az is cél, hogy végre autókázzunk. Nem gyalogtúrázni akarunk (erdőjárás ilyesmi) és nem is csak autózni, hanem odamenni, megnézni valami szépet, dunakanyart, városközpontot, toronyórát lánccal, valami, körülnézni, beülni valahova enni valami főttet, ilyesmi. Pl. Visegrád, de ott már voltunk. Anyaapa kirándul. Tudnátok adni tippeket?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #44828 üzenetére
Dobogókő fele mindig lehet menni egy jót, Vadálló kövek pl. vagy Rám szakadék.. de ezek tele lesznek most emberrel így hétvégén jó időben. Börzsöny is frankó, Királyrét, onnan felmehettek Nagyhideg hegyre pl...
Bükkben Szilvásvárad az mindig tuti nyerő, de Bánkút, Lillafüred stb. is szép. Kékestető.. vagy pl. Tihany is frankó, látnivaló is van, meg lehet menni egy kört is az erdőben.. -
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #44832 üzenetére
van szondám
amúgy ha felszívódna, sem innék, az az alapelvem, hogy ha vezetek akkor egy csepp alkoholt sem iszok, ami alól nincs kivétel (de ezt pár hete vitattuk meg, ne fussunk neki még egyszer szerintem)
Az eddigi tippek is jók, de ha valakinek van még, ne tartsa magában, a nagyobb választék mindig jobb, hátha más is kedvet kap.
(frankó, feltámadt a szél, gyűlnek a felhők, most akartam indulni kocsit mosni... nem baj, most már ha esőben is, de lemosom)
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #44833 üzenetére
ha sok időd van, a zempléni végvárakat is érdemes megnézni, nagyon szép helyeken vannak.
-
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #44824 üzenetére
Amiket említett, Kingstar, Sava, Debica, ezeknél mérföldekkel jobb a Fulda vagy Firestone, a Kormoran-t nem tudom, a Barum biztos jó lehet, haverom most olyat rakatott fel, nincs vele gond.
Én a Fuldát fogom venni, teszteken is elég jó volt, na meg a felhasználói visszajelzések alapján is.
Itt egy teszt. Barum/Fulda/Firestone egy kategória, alatta Sava, azalatt a Debica, a Kormoran-ról meg nem találtam tesztet.
Tehát akkor én ebből a háromból vennék: Fulda/Firestone/Barum
-
DeFranco
nagyúr
Kimértem a klímát, álló helyzetben alapjáraton járó motorral min hőfokon max fokozaton egy húshőmérővel a középső szellőzőrácsba dugva mértem 11,2 fokot. Előtte kb. 2 km-t mentem az autóval.
(az utazós tippeket mindenkinek nagyon köszönöm )
-
DeFranco
nagyúr
Igen, persze, csak próbára mértem rá, majd ha megyek vele kicsit többet, akkor rámérek még egyszer. Tegnap kézzel próbálgattam, de akkor sem mentem sokat, ellenben menet közben azért érezhetően hűlt a kilépő levegő. A 2 fokot úgy érted, hogy az jön a szellőzőrácsból? Azért az nekem kicsit hihetetlen... úgy tudom 10 fok alatt már jó.
A gáz márciusban lett töltve, 570-ről 740 re. Nem hiszem hogy szivárogna, akitől vettem ilyennel nem nagyon tökölt, szerintem évek óta nem volt megnézve, nem azok a klímás típusok...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz DeFranco #44841 üzenetére
Ugy merd meg, hogy allitsd kozepre a szellozest, 1/2-es ventillatorfokozat es par centire dugd be a homero erzekelojet a racsba, hogy a kilepo levego ne keveredjen az utaster levegojevel. Ha jol emlekszem max 5-6 fokot mondott a klimas srac, afolott nem jo.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
"A futásteljesítmény növelése érdekében cseréljük az abroncsokat ~ 1000 km-enként (keresztirányban)"
Erről mi a véleményetek?
-
DeFranco
nagyúr
Tehát csak "szembeszélre" állítva, és 4-ből 2-es ventillátorfokozaton?
(5-10 percet tuti nem ment, talán 3-mat, és azt is álló helyzetben)
(még szerencse hogy minden sz*rt megrendelek ebayről, van egy ilyenem is majd kontrollmérek , ugyanitt klímabevizsgálást olcsóm vállalok )
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
OK, mondjuk én már nem fogom méregetni, tuti észreveszem ha elfogy a kraft belőle, de most még bőven jó
Mondjuk német ismi RS4-esének a klímájának a közelébe sem ér az enyém teljesítménye, az vmi félelmetes volt...
giigz: találtam egy ilyet, lehet diskurálni
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest