-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
ez a szubjektív dízelfikázás kellett már ide, mint egy falat kenyér. a dízel valóban kompromisszum, de sajnos ( vagy szerencsére ) sok pénzt lehet vele megspórolni egy bizonyos megtett évi km szám felett. és a megspórolt pénzt inkább másra költöm(költjük), ahelyett, hogy elégetném cserébe a kisebb rezonanciáért, szebb hangért, amit kurvára leszarok, ha egyszer az autót A-B-be való kényelmes közlekedésre használom. aki fenn tud tartani egy nagyblokk szívó benyát évi 30k km mellé, annak gratulálok. a jelenlegi helyzetemben én is megtudnám magamnak engedi hogy egy max 15l-es avg fogyis autóval járjak - ezt most le kopogom : )) - , de egyszerűen kvára sajnálom rá a pénzt az a nagy igazság. csúnya integra kést forgat a szívembe, dehát ez legyen a legkisebb bajom.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integra
titán
ne érts félre, nem nagypofájúságból írtam le, hanem mert a fél életemet ezzel töltöttem el és úgy alakítom a dolgokat, hogy ez a számomra kedves hobbi megmaradhasson továbbra is. az sem kizárt, hogy egy nap autókat fogok restaurálni a megfelelő gárdával amiket drága pénzért fanatikusoknak fogok eladni, akik hajlandóak megfizetni az én munkám és stílusom. és azért sem értem ezt a nagy 535d felhajtást, mert németországban volt ilyen autóm, kevesebb mint 1 év után visszaadtam a gari lejárta előtt, mert meguntam a szervízbe járást, bevallom töredelmesen, elfogyott a türelmem vele. és igen, nem termelte a gázolajat sem. ellenben zabálta gázolajat, akkor meg már egy fasza benzines, ami síri csöndes, sokkal jobb gázreakciós és összehasonlíthatatlanul megbízhatóbb. de kipróbáltam (anyagilag ráfáztam, 30ezer euros vas volt), hogy napi használatban milyen. nálam epic fail.
én teljességgel elfogadom, hogy a mai gazdasági helyzetben illetve a németek propagandája és lobbija miatt a dízel ennyire erős lett és az emberek 80%-nak az első az, hogy mennyit fizet ki a benzinkúton. ez a szomorú realitás. csak ennek tudod közép és hosszú távon fogjuk meginni a levét. mert igen, azok a nitrogén alapú vegyületek amik a dízelből kijönnek.. és ami megbetegedéseket ezen részecskék miatt prognosztizálnak.. nagy baj lesz vele. mert amikor már nem fogják tudni elhallgatni az ebből fakadó tüdő és egyéb rákos megbetegedéseket, mikor komoly statisztikákkal fogják alátámasztani, akkor baj lesz. és te, és én, és a gyerekeink fogják megszívni. nagyon.
vagy kilehet költözni a világ végére oda, ahol a levegő még tiszta amennyire lehet. rövid távú érdekek miatt vágjuk most nagyon durván haza a jövőnket. és ezért rühellem a német autóipart (mondom ezt a pártatlanság kedvéért úgy, hogy félig német vagyok és németországban is élek, az a második vagy első otthonom, már nem is tudom), mert ugyanolyan mocskosan tudnak hazudni mint bármilyen másik nép.. ja és az egyenlőség kedvéért ide veszem a franciákat is, akik szintén felelősek ezért. természetesen érthető okokból. túlélésért kűzd minden autós cég. aki a leghamarabb tényleg megalkotja az igazi zöld autót, az nyer.
norvégiában már ott tartanak, hogy készül a törvényi tervezet, amely a dízel autók hétvégi, nagyvárosi forgalomban részt vételét tiltja.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zenke
aktív tag
válasz Integra #45905 üzenetére
Mindenkinek megvan a maga fanatikussága. Én se benzin se dízel párti nem vagyok. De te piszkosul dízel ellenes vagy azt látom.
No mindegy. Elfogadom én mindenkinek a véleményét. Autó ipar pedig kudarc lesz, mindegy hogy dízel vagy benya. Egyre kisebb feltöltős motorok. Semmi se lesz már olyan mint régen
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
m3tr0
senior tag
Szerintem meg VTEC just kicked in, yo!!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Integra
titán
igen, okkal vagyok az.
ha rajtam múlna a nehézgépjárműveken és a tömegközlekedési eszközökön kívül betiltanám az összeset. minden támogatást megvonnék a dízelektől és minden adót úgy megemelnék, hogy teljesen ellehetetlenítsem a dízel helyzetet. (a nagypofájú németek amúgy már drágítják a dízelek adóbesorolását és a flotta értékesítést is nehezítik, rájöttek, hogy nagy a baj..).
benzin, hibrid, elektromos, cng-lpg, fuel cell, de nem dízel.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kornel
veterán
válasz Integra #45908 üzenetére
már a tömegközlekedési eszközöknél is van pár alternatíva, pl. hybrid busz.
de még jobb, ami CNG-vel üzemel[ Szerkesztve ]
-
válasz Integra #45908 üzenetére
Norvégia...majdnem ott ragadtam életvitelszerűen De voltam olyan hülye h Magyarországot választottam
Bár én e lappföldieket nem emlegetném egy lapon a világgal, mert mint tudjuk ott a későn kelőknek is van külön kasztja, akkora a bajhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integra
titán
válasz bitpork #45911 üzenetére
nem csodálom, kiszállóknak ideális hely a skandináv országok..
nyáron megyek finnországba, van egy finn barátnőm, a világ végén az erdős, tavas vidéken van egy kis faház nyaralójuk a tóparton... sehol egy kerítés, sehol egy zajforrás, sehol egy tv. már láttam a fotókat, egyszerűen egy meseország.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Integra #45912 üzenetére
Norvégia, Svédország és Finnország is megvolt, még az Ericssonos időkben. Istenem....beh szép idők is voltak amikor nem tudtunk reggel munkába menni mert április derekán megdermedt a benzin a kocsiban Meg az idióta szarvasok...akkor tudtam meg h ott a szarvas által összekaristolt fényezést a biztosító fizeti
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
a_tesz
Korrektor
-
TaaT
veterán
Én csak az északi (nyelv)rokonok átlag fizuját kérném, el lennék vele itt a kis posztkommunista országunkban
Give them hell Ukraine!
-
Ez mi? Állítólag elkopott és kell új belőle.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
#25954560
törölt tag
a Z meglepoen hasznalhato a hetkoznapokban is, igaz en egy 350-nel ismerkedtem meg. gyakorlatilag gazpedal-allas (es picit fordulatszamtartomany) fuggvenye h egy jol hasznalhato autod van vagy egy magas vigyorfaktorral rendelkezo
attol meg h a gyari matrica a csomagtarton azt magyarazza el, hogy tegyel be ket golfzsakot szepen meg lehet pakolni. de az ikeas vasarlast mar erosen tervezni kell. -
-
ReSeTer
senior tag
A magyar műszakit inkább hagyjuk. Még kipufogó hangerőt se mérnek. Pedig némelyik autón nem ártana.
-
DeFranco
nagyúr
Fincsi: II. kerületben feltúrták a Keleti Károly - Bimbó utca kereszteződést, és a kettőt összekötő kis szakaszon (Buday László) helyreállításkor az egyik irányba kitették az egyirányú táblát, a másik irányból lefelejtettén a behajtani tilost. Most áll minden, kocsik orra mind a négy égtáj felé és kortárs konceret adnak dudára és torokra. Egyébként is óránként három anyázás van, és hetente előkerül egy vipera, de ez most ezeken is túltesz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hello. Az mit jelent egy hirdetésben, hogy "A feltüntetett ár nem csere ár" ?
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
giigz
veterán
A kocsimba rakhatok Hunoil márkájú olajat? Van valakinek tapasztalata vele?
-
Mawyx
senior tag
Tökmindegy, az api vagy ki nem dobozmárkanév alapján minősíti az olajokat. Nézd meg a paramétereit, ha megfelel, akkor rossz nem lehet.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
-v-
addikt
"Ami viszont egyértelmű gyenge pont, az a kormány. A villanyszervós szerkezet ugyan közvetlen, de nagy tempónál túl könnyen jár, és alig ad valami visszajelzést. Olyan érzésem volt, mintha régimódi, rugós szimulátor-kormányt tekernék, és ez egyáltalán nem kellemes. Egyébként nem is biztonságos: hosszabb úton, ha elkalandozik a figyelem 130 körül az autópályán, egy véletlen apró mozdulat, és bármi történhet.."
Kár érte :S Érthetetlen miért ilyen a kormány a legtöbb új autóban...
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
De, lehet rossz. Például a csereperiódus végén már messze nem teljesít úgy, ahogy a betöltés utáni időszakban. Erősebben krakkolódik, savasodik stb. Olajcserénként mindössze 1-2 ezer Forint különbség van egy noname és egy márkás olaj között. Tényleg megéri kockáztatni? Láttál te már több tíz, esetleg százezer km-t noname olajjal használt motort bontva? Nem szép látvány...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
giigz
veterán
És akkor még egy kérdés:
Egy 1.4-es 8v 75 LE-s motorba melyik lenne a jobb, 5W-30 vagy 10W-40? És mi lenne a különbség?
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest