-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
-
nagyúr
válasz Typhoon47 #46301 üzenetére
Attól még ezek is autók. A-ból B-be elvisznek. Érdekes, régen Trabantok, Ladák, Daciák, meg Wartburgok közlekedtek az utakon mégse halt ki az emberiség. De még a használóik se dőltek a kardjukba.
bitpork: persze nem mindenkire igaz de azért általánosságban senki nem követett el harakirit mert annak idején csak ezek voltak.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
válasz Napfénysüti #46302 üzenetére
Már aki...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Typhoon47
őstag
válasz Napfénysüti #46302 üzenetére
volt egy ilyen korszak valóban, de az elmúlt. volt warnyúnk, sok ladánk, daciánk.. hát örülök, hogy többé soha nem kell azokban ülnöm. csak évekkel később fedeztem fel, az akkori autók másik oldalát.. pld. egy w123 emlékszem, micsoda fel-nem-fogható luxus autónak tűnt egy w353-hoz képest.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
whitezo88
nagyúr
wow [link]
más kérdés hogy a fenntartás karbantartás itt is játszik pedig kéne ilyentől már fizikálisan nő a pénisz?[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
Egyelőre a bank válaszára várok, hogy a zsét megkapom. Párom nagyon ódzkodik tőle, mert hogy 240.000 km van benne - 8 évvel számolva 30.000 km / év. Az szerintem nem sok. Amint jön a válasz, indul a "hajsza". Addig meg alkatrész árakat nézek, meg fenntartási költségeket számolok. NemFranco
(#46294) Qru: fogyaztást tudom, após is mondta, hogy szeret enni - de azt is, hogy jól is gurul, ha megfelelően felgyorsítom
(#46293) !Overdose!: nekem ezek autók. Tetszenek, szimpatikusak, jól is érzem bennük magam - és jó árban is vannak.
(#46300) bitpork: én igyekeznék jó tulajdonosa lenni. De ez bíztató, amit írtál.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
-
-
audi100td
nagyúr
válasz audi100td #43953 üzenetére
Végül megvettem a ZX-et (1994, 1.4 karbi 75LE, 5 ajtós) kis alkuval 180-ért és szerintem összességében nem jártam rosszul. Kívül-belül kulturált állapot, a motor ránézésre gányolásmentes, nem füstöl, olajat/vizet nem eszi, nem csörög, nem csattog. Kuplung, fék, váltó, kipufogórendszer hibátlan, futómű nagyjából ok. A hátsó ablakmosót leszámítva működik rajta minden, igaz full fapad, még szervó sincs benne, csak központi zár. Még annyi, hogy az egyik ajtónál az ablakkeret alsó vonalán kissé lepattogzott a festés, szerencsére a színéből adódóan nem feltűnő.
Ami javításra/cserére szorult: kisebb lakatosmunka az alvázon (28e Ft), 2db hátsó kerékcsapágy (8k/db), generátorszíj (1,2k), 2db kézifék bowden (4k/db), 2db hátsó fékcső (1,5k/db), kartercső (1,5k), olaj 10W-40 (6k), olajszűrő (2k), légszűrő (2k), ablaktörlőlapát első+hátsó (6k), munkadíj 27e Ft, 4db nyári gumi (Falken 175/65R14 12k/db)
Jövő hónapban vezérműszíj csere, meg a karburátorra is ráférne egy szétszedés, tisztítás, tömítéscsere.
Ennyiért swift jöhetett volna még szóba, azt nagyon nem szeretem, ebben legalább kényelmesen elférek, meg összességében tetszik a kocsi. Egy szép állapotú Renault 19 lett volna még hasonló áron, de annak a futóműve nagyon szar, nem mertem bevállalni. Ennyi pénzért a német autók nagyjából felejtősek, max opel, de azok meg nagyon szeretnek rohadni. Japánok szintén rohadnak, meg aranyáron van hozzá az alkatrész, ilyen korú/árú autónál meg mindig van ami cserére szorul.
Csak azért írtam le, mert szerintem kisebb utánajárással, nem feltétlen autómárka, hanem sokkal inkább állapot szerint keresve lehet 180-200k-ért elfogadható autót venni, nem csak "robogót/biciklit/swiftet".
[ Szerkesztve ]
-
zenke
aktív tag
válasz audi100td #46311 üzenetére
Mert ez jobb mint egy swift?
Abban legalább nem őskövület 8L+-t fogyasztó karburátoros motor van. Meg alkatrész is van hozzá. Sőt, kis szerencsével klímásat is kifogni.
Ízlések és pofonok. De grat.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
audi100td
nagyúr
Köszi.
Ha annyi nem is, de 300-400 között, viszont ha 500-ért nézek kocsit arra is rá kellett volna költeni ennyit, úgy meg már 750-800k a végösszeg.
zenke: Olyan szempontból mindenképp jobb, hogy elférek benne rendesen. Szerinted ehhez nincs alkatrész? Olcsó hozzá minden, sok alkatrész típusazonos pl. Pug 306-tal. Vegyesen város/országút/autópálya 6,8L-re jött ki, a szerelőm szerint ha rendbe van rakva a karbi megáll 6L-ből, szerintem ez nem rossz. Swift+klíma kombóról olvastam vicces dolgokat, de mindegy is, egy ilyen korú/árú autónál csak felesleges hibaforrás.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
-
Kornel
veterán
válasz nyogo83 #46318 üzenetére
ez durva.
de nem baj, a birka magyar majd benyeli ezt is, mint eddig sok mindentmás: a fentebb linkelt lexus azért szépen megvédte az utasokat. melyik típus ez így kép alapján, tudja valaki?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Integra #46320 üzenetére
azért ha a 200 túlzás is, de ha "csak" kilóötvennel jött, akkor is szépen megvédte az utasokat.
valami ilyen? nem is olyan drága
ja és nem is 20 litert eszik...(#46322) bitpork : azért azok fák... és nem is egy... ahhoz kell lendület (m*v)
[ Szerkesztve ]
-
-
Integra
titán
válasz Kornel #46321 üzenetére
én nem tartom reálisnak a 200-at, de kétségtelen, jól hangzik, lehet anyázni.. 200-nál szerintem darabokra szakad ilyen környezetben bármilyen autó.
kár,hogy a lexus nem gyárt igazi hibrid terepjárót, ami még pofás is.. ez a most futó rx450h egy csajsuv...igen, gs is szép meg az ls is. csak személyautók, ez a baj velük
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Kornel
veterán
az egész környezetvédelmi besorolás egy marhaság amúgy... gázüzem kéne ide, ehelyett megadóztatja, hogy nehogy terjedjen egy kicsit itt.
a swiftem gázzal állítom, hogy euro 6 normát is teljesítette, mögé álltam, és letüdőztem simán, ami kijött a kipufogóból, ami fémtiszta volt 120k km-nél! és igen, nem tiszta gázüzemű nyilván, hanem vegyes, de télen -10-ben is rögtön váltottam gázra, simán bírta
lényeg, hogy vegyetek traktort, mert az jóamúgy nem neked ment, csak a témához kapcsolódóan
[ Szerkesztve ]
-
-
zoo8800
veterán
No, megvan a vezérléscsere. Ilyen állapotban van a lecserélt szíj 5 év és 80.000 km után. Sehol egy icipici repedés...
Ha már ott voltam a szervizben, kicsit körülszaglásztam a szalonban. Az új Focus hátul talán még kisebb, mint a Bravo, magam mögött csak a nyakamba tett lábakkal férek el. A műszerfala viszont egész jó, a váltó érzetre jónak tűnik.
A Fiat 500L kb. 2x akkora, mint hinné az ember. Brutális, mennyi hely van benne, simán beférek magam mögé. Ha nem lett volna benne üvegtető, akkor a fejtér is rendben lett volna. Az ára is brutál, annyiért Golfot is kapni.rip and tear, until it is done
-
-
_NCT
őstag
Bemondásra büntethet a rendőr. Vótmá?
Asszem csak ki kell néznem egy jó biciklit....
Szerk: Akkor is rohadjanak meg....
[ Szerkesztve ]
-
-
Ebben az esetben az n+1 tanú, a térfigyelő kamerák és a kocsikamera az egyedüli megoldás a bírság fellebbezésére. A kocsi kamerát meg nem tilthatja be, mert ha zárt rendszerű, akkor a hatóságok bizonyítékként is kötelesek elfogadni bármilyen ügyben. Vagy akkor tiltsák be a kamerás mobilokat is, mert azt is elég kirakni az ablakba...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
Fuuu mit úszott meg ma hever, az 1.9PD négyesgolf turbója felkapta az olajat
De le bírta állítani...
Give them hell Ukraine!
-
_NCT
őstag
Berakok egy kis érdekességet, ha ez is vótmá, elvonulok a csába...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Ez a mondat angolul?
- Sorozatok
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fujifilm X
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest