-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #46643 üzenetére
Have fun autó lenne kb évi 10-15k km-et tennék bele. Főleg rövidebb vidéki utak (100-200km), plusz kb évi 2-3x külföld (kb 2000km/alkalom).
Viszonylag kis kasztni (azért néha pesten is kellene parkolnom és a család se nagy), megbízható legyen és ne legyen nagyon-nagyon drága szervízköltsége.
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
Kérdés. Szerinted a bőven youngtimer lassan veterán korú Escort RS Turbo / Uno Turbo i.e / Renault 5 GT Turbo / Daihatsu Charade GTTi stb... kis ccm-s turbós autókban ma 2013-ban hány kilométer van? 350k? 400k? 500k? Még több? Azóta hatalmasat fejlődött a technika manapság egyáltalán nem kell beszarni attól, hogy egy autóban turbó is van. Attól félni, hogy maga a blokk vagy a forgórészek nem bírják majd a terhelést meg egyenesen nevetséges.
"akárhogy nézem egy 1,4 turbó élet tartalomra nem fogja azt hozni amit szívó..attól függetlenül hogy aláírom nagyon jó kis motorok de nem hosszútávú én meg autót ált nem 3-4 évre veszek mert sajnos nem tehetem meg még"
Miért? Mert 6-8-10évente 1x fel kell újítani a turbófeltöltőt? Tragédia . Ha minden TMK-t előírás szerint betart az ember még a mai autókban is hamarabb fog kirohadni a bódé az ember alól mint, hogy a turbó lepukkanjon.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Élet tartalomról beszéltünk amiket meg te felsoroltál autókat a 90% fel van újítva a maradék 10 meg életébe nem futott 60k km-nél többet mert egy gyűjtő garázsában van..természetesen nem azt mondtam hogy rossz lenne vagy hogy nem bírná a terhelést csupán annyit hogy a kis köbcentis turbós motorok nem lesznek hosszú élet tartalmúak pl ott van az 1.0 turbos három hengeres ford blokk 120LE egy fókában aminek a fő tengelye egy arasz hosszú..nem hiszem hogy az fog annyit bírni mint egy pl 1.6 16v 110Le-s blokk ugyan úgy egy fókába. Az megint más ha 1,8 vagy 2 liter turbóról beszélünk
(#46657) [rvilike]:onnan hogy a 20éves 320i még vígan megy 300k km után is míg ugyan evvel a teljesítménnyel bíró 1,2 és társai nem igen fogják ezt prezentálni ha minden héten olvasol egy cikket hogy gond van pl a PSA 1.6 t-je amin olyan vékony lánc volt hogy öröm volt nem nézni ...én nem meggyőzni akarok senkit csak leírtam a véleményem ezekről a kis köbcentis csodákról és ennyi
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Jó ez kb 10 év alatt jönne össze nálam én itt a szerviz és karban tartásból indulok ki motorikus részen mondjuk két azonos típusnál pl egy fóka 1.0 turbó vs 1.6 16v
[rvilike]: a láncról volt szó ami nem egyszer adta meg magát(nyúlt/ szakadt el) és ezt nem én mondom hanem aki javítja barátom és nem ma kezdet a pözsók terén.. én leírtam amit hallok látok olvasok és ebből nekem még az jött le hogy ezek a motorok korán sem olyan meg bízhatók mint nagyobbik turbós társaik vagy szivó ennyi.. ha te ezt vitának veszed akkor elkeserítelek mert korán sem annak ment leírtam a véleményem és ha épeszű normális hozzá állással még engem is meg lehet győzni hogy nem kell félni ezektől a kis köbcentis motoroktól.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Tiszta sor, nincs baj a "szerintem" meg "nem hiszem hogy" stb. érvekkel se, mindenkinek lehet véleménye, tiszteletben is tartom, de egy klasszik vitában ezek ugye nem igazán szokták megállni a helyüket, szóval valóban igazad van, azzal nem lehet meggyőzni senkit Csak arra voltam kíváncsi, ezen kívül még alapozod-e valamilyen tényszerűbb dolgokra ezeket a kijelentéseket.
A mostani peugeot 1.6-os pedig valóban remek példa, tényleg a motor hibája, hogy a szakszervízben szétbarmolták és rosszul rakták össze. Szerintem a szívómotor is örül neki, ha elmegy a kenés. -
giigz
veterán
Ez nem 1 literes 3 hengeres motorral jön
-
DeFranco
nagyúr
Számomra aránytalan és hangsúlytalan. Túlságosan elöl van az első kerék, túlságosan hangsúlytalan az orra-eleje, az oldala meg majdnem lehetne egy insignia is.
Mondjuk tőlem aztán lehetne terepszínű is, ha egyszer az enyém, én úgyis bent ülök, és ez a kocsi pont arról szól, hogy amitől elválaszt az üveg és a karosszéria az le van sz*rva.
-
nagyúr
11,11% a kerekítés,
és még 12,5% a benzinár kerekítése, a kettő szorozva egymással.
Legalábbis én tegnap 399-ért tankoltam, és nem is olcsó kútnál, hanem omv-nél.
Amúgy szerintem 2 liter különbség símán lehet vezetési stílus-függő is, akinek 2 liter számít, az rakjon tojást a lába alá, és voálá!
ui. amúgy pedig egyszer hozzám is hozzám vághatna valaki kerekítésből 400 ezret!
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Typhoon47
őstag
válasz bitpork #46592 üzenetére
láttam őket persze, köszi! be van állítva a vadász : ) az első jónak tűnik, érdekes a km, de ha számlákkal bizonyítható, akkor tényleg nem rossz, kicsit borsos az ára mondjuk, de annyi baj legyen. a második nem tetszik, ronda kályhaezüst.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Integra
titán
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PlayStation 5
- Wise (ex-TransferWise)
- Automata kávégépek
- Villanyszerelés
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen