-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
passatgt
aktív tag
válasz
joshua7 #201561 üzenetére
Ez meg annyiban sántít, hogy azóta sok olyan funkció került bele, ami megdrágítja az új autó árát. Az EU miatt kötelező SOS gomb, vészfékező rendszer stb..., illetve felhasználó szinten elvért kijelző, carplay/android auto. Tehát jóval az infláción felüli mértékben lett drágább most, viszont cserébe több mindent is nyújt a régi modellhez képest.
-
-
Bdanyy
addikt
válasz
joshua7 #194322 üzenetére
A műszerfal ugyanaz marad, bár én mindig a vwt/audit keresem más autókban is. Egyszerűbb lenne, ha azokat találnám szépnek/kényelmesnek
Vw konszern alapfelszereltsége elég gáz tud lenni, még audikat is láttam tekerős ablakkal
De néha elképesztő mik nincsenek az alapverzióban, akár itt a korábban említett hyundai klíma és rádió, nélkül. Nekem a fix ülésmagasság és kormány kombón is megakadt a szemem ismerős új ladájábanŐt nem zavarta, én beülni sem tudtam kb a kormánytól. (pár éve még 3m alatt lehetett venni új 1.6 szívóbenzinnel automatát, most kicsit mások már a lehetőségek)
-
-
-
válasz
joshua7 #193789 üzenetére
Köszönöm a részleteket!
Csak érzésre, a pillanatnyi fogyasztásra időnként ránézve, tehát különösebb visszamérés nélkül szoktam azt hasalni, hogy egy 2"-lal nagyobb kerék + fél litert jelent. A mérésed alapján egész jól tippeltem.
A másik, hasonlóképp nem tudományos megérzésem az, hogy azonos méretű nyári és téli között is fél liter van.
Magyarán ha 18-as nyárival és 16-os télivel jár az ember, akkor érdemben nem változik a fogyasztás a kerékcserét követően. -
válasz
joshua7 #185036 üzenetére
A hazaszállítás 450 Euró volt gyűjtőkamionnal, Pestig hozták, onnan háton vitték a kollégák, így nem kellett semmilyen ideiglenes rendszám hozzá. De alapvetően úgy lehet számolni, hogy olyan 250-400k Huf a költség az itthoni sarcokon túl, attól függ, hogy kinél csináltatod, hányadik autót hozod el végül, hogy jut haza az autó és milyen egyéb dolgokat kérsz, stb.
Cserébe viszont pl: Hollandiából garantált km-es autót kapsz, nagy részükön minimális a rozsda és nem sajnálják a pénzt a szervizre. Persze ott is vannak bőven kivételek, és foghíjas darabok és AAA autó testvérkereskedések, de azért általánosságban össze tudod rakni rendesen az autó előéletét, betartják a kötelező szervizeket, igaz többet nem nagyon vagy ritka. Kint amire számítani kell az az, hogy kb. sárvédő magasságban (kerék felett) szinte mindegyik autót meghúzták (csak már javították), mert ott is elég szűkösek a parkolók + náluk létezik a Demszky pogácsa nagytesója betonból, ami pont olyan magas, hogy ne lásd rendesen tükörből. Plusz ami meglepetés lehet az itthoni kínálathoz képest, hogy náluk van km az autóban, akár 5-6 évesen is simán 200-250k fölé megy az óra, szeretnek utazni, van is jó minőségű úthálózatuk, használják is az autóikat.
-
válasz
joshua7 #129955 üzenetére
Atiss88 fórumtárs újított be egy fehér G6 Highline 160 lovast, a hahus fotókon nagyon mutatott a gép.
Még lóg a 40 HD képpel!
Ha lenne most 1.4 TSI-m, akkor elgondolkodnék azon az eBay-es szetten Párkányból. Annyit nagyon megér, ha gyári és komplett.
-
raczger
őstag
-
Kornel
veterán
válasz
joshua7 #89544 üzenetére
Ez a kérdés nem erre vonatkozott
(#89546) TaaT: én is, úgyhogy azt hittem, hogy ennek megfelelő mazda 3-at linkeltek be, de nem így lett
-
mokus1
addikt
válasz
joshua7 #84766 üzenetére
Vegul nem bőr lett. Nem talaltam belole szépet. Egyébként fekete a kárpit az ülés. Szürke. Valószínűleg. Marad nagyon tetszenek. A hímzett ülések. Aztán ki tudja lehet hogy majd beleugrik megiscsak egy fekete bőr. De most nyáron nem is sajnalom mert. Nem huthetoek.
a színe azautonak meg ilyen barnás fekete nagyon jol mutat. -
Zsombe
senior tag
válasz
joshua7 #84497 üzenetére
Én azért ezzel vitatkoznék. Highline VI-os Golf bézs, bőr-alcantara kárpitja 40k kilométer után már bolyhosodott!
Pedig ápolva van rendesen és nincs nagy igénybevételnek kitéve. Az ajtajának műanyagja/borítása és a műszerfal alsó része sokkal kopogósabb, gagyibb műanyag, mint az Accord CL7-é (ami jóval régebbi fejlesztés, mint a Golf VI).
-
!Overdose!
őstag
válasz
joshua7 #76504 üzenetére
Megállt az idő? A Skyactive akkor mi?
Vagy az a tény, hogy jelenleg 2 gyártó tud Euro6-os dízelmotort gyártani AdBlue és egyéb hülyeségek nélkül, a Honda és a Mazda.
Balupapa: Ez nem a VW topik.
Egyébként sem kéne Honda vs. VW vitát indítani, mert mindkét gyártónak kiváló termékei is vannak. A célközönség pedig más és más igényű.
-
Zsombe
senior tag
válasz
joshua7 #76504 üzenetére
Nem érzem úgy, hogy japánoknál megállt volna az idő autófejlesztésben. Nem hiszem, hogy minden autógyártónak követnie kellene a downsize-ing baromságot és mini turbós motorokat gyártani á lá VW. Honda kifejlesztett és piacra dobott 2 nagyon jó dízel motort az elmúlt 10 évben: 2,2 i-ctdi (díjat is kapott) és nemrég az 1-6os dízelt. Sikerült egy olyan kisautó platformot kifejleszteniük, ami kategóriáját meghazudtolóan tágas, kényelmes és jól variálható (Jazz). Toyota élen halad a hibrid kocsik fejlesztésében és elterjesztésében.
Nem etalon, de ha alsó-közép kategóriából választanom kellene, akkor az alábbi trióból választanék: Honda Civic, Mazda3, Kia C'eed.
-
Sholom
tag
válasz
joshua7 #70610 üzenetére
raczger hát szerintem is. De van ilyen is ami 2008 év végi Ezen semmi törés nincs a lámpában csak simán a két "karika". Ez furcsa nekem. 2009-es modelleknek (2008.07 utániak) pedig facelift lámpásnak kéne lenniük
Ez 2010-es, de itt is olyan a lámpa mint a győri, pozsonyi kocsin
Létezik hogy lehetett venni Xenon lámpa nékül az A3-at? Erre tudok még gondolni. Mert 2011 végit is találtam ilyen lámpákkal meg rendessel is (első képemen a fehér A3)
-
zolynet
veterán
-
-
TaaT
nagyúr
-
eTrade
tag
válasz
joshua7 #15888 üzenetére
Bocsánatot kérek hogy ezzel a kijelentéssel megsértettem egy Suzuki fan-t... csakhogy én így majdnem 2 méteresen nem szívesen ülök be egy olyan pici autóba ami egy esetleges frontális ütközésben szétcseszi a térdemet/lábaimat.
De mint fent kihangsúlyoztam hogy én nem értek a lovakhoz és itt tanácsot kértem.
-
-
-
aphra2
senior tag
válasz
joshua7 #14381 üzenetére
Ez punto evo, és nem grande p evo sztem , de ez mellékes, mostanában sokat hoznak be belgiumból, de azokon nem kis húzások voltak
, akár jó is lehet , képról nehéz ezt megmondani.
A nagyobb törést elárulja a csavaros lámpakeretnél a csavarhelye, hogy volt-e elmozdulás , ill a sárvédő csavaroknál , mert ritkán sikerül ugyanoda visszarakni, (arra meg kevés fényező figyel , hogy kicsiszolja az alátét helyét)
Kis húzásnál meg nem sztokták leszedni a sárvédőt, hozzáértő meg már a fényezésen is látja.
Mellékesként: a grande , és az evo karosszéria illesztések eléggé összevissza vannak gyárilag is , szóval az hogy 2 oldal nem egyforma az nem jelent semmit , simán lehet még gyári is , de lehet volt törve is . -
-
-
!Overdose!
őstag
válasz
joshua7 #5751 üzenetére
Apósomnak (első tulaj) kevesebb, mint 50.000km alatt:
- eltört mindkét oldali első ajtóhatároló,
- a kesztyűtartó nem csukódik normálisan,
- a tűzfalról levált a szigetelés (eltűntek a patentok),
- elpattant a jobb hátsó lámpa sarka (valószínűleg a rossz illesztés miatt),
- gyakran kiégnek az izzók
- van némi olajfogyasztása is (1.4 16V szívó).A Swiftet nem ismerem. Annyi biztos, hogyha a T-Jet is így szét van szervózva, mint a szívó, akkor nem alkalmas élményautózásra.
-
kisza25
félisten
válasz
joshua7 #4579 üzenetére
nekem van egy ismerősöm(nő) akit szoktunk ugratni, milyen jó kis üveghangja van a tigrisnek, ő meg néz értetlenül, egyesben tiltásig nyomja, majd kettőt is, borzalom(mondjuk az egy skoda fabia 1,2 12V) és észre sem veszi
h1n1_900: én még vectra-val jártam egyszer úgy, hogy egy kanyarodósávban elengedtem egy gyalogost(csak lassítottam) és azt hittem 2ben van és besoroláshoz fel akartam gyorsítani, ráléptem a gázra és pillanat alatt 55km/h tiltás volt, addig nem is tudtam, hogy van benne -
Vesztor87
senior tag
válasz
joshua7 #4346 üzenetére
Szerintem attól is függ hogy ki hogyan járatta be... De főnököm is arra panaszkodott hogy pesten 10 körül evett neki, de nem is csodálom. A mostani 1,0-ás Swifttel is úgy megy, hogy nem sokan gyorsabbak nála. Szerintem annyival megy azzal a kocsival amennyire az csak tud, legalábbis sokszor. Pályán is tolta neki rendesen, azért eszik az úgy. Az Ignis akkor eszik sokat ha valaki tolja neki ész nélkül.
-
H.Ezredes
őstag
Nem vagyok én köcsög ne izguljatok csak rosszul esett látni,hogy fikázzák meg stb.. Olyat amiről fogalmuk sincs. Elnézést ha valakit megsértettem !!!! A mai automaták nem olyanok mint mondjuk 20 éve -egy Pl: ZF 4HP-24 ( E32 750 ) azok még lassabbak voltak sokat fogyasztottak.Eljutottunk ma már odáig,hogy igen is jó a 8HP és kell 100 Km/h-nál 1400-1500-at forog a motor mondanom se kell ez nem rossz !! relatív magas nyomatékot bír ki 700Nm-persze van 1000 N-es változata iszonyat gyorsan reagál és vált vissza ha kell.A váltásokat észre se veszed keveset fogyaszt vele a kocsi az alacsony fordulatszám miatt nem hezitál a váltó mikor váltogatni kell. gyorsulásnál a rövidebb fokozatokban jobban húz nincs az,hogy hosszú fokozatokban kell tartani a motort mindig tud váltogatni a fokozatok közül mindig alacsony marad a fordulatszám ez mind a kényelem és a fogyasztás szempontjából nagyon jó.A váltó mérete is igen jók. start/stop funkciók váltóba építhető hybrid technológiát nem is mondtam ott nincsen önindító ráadásul az elektromos motor+ teljesítményt nyújt ahogy beindul az autó nagyon csendes nincsen meg a jellegzetes önindító hang.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest