-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
válasz Vesztor87 #122 üzenetére
Abban ne is bízz , hogy 2-300k simán lealkudsz , van olyan kereskedő aki még 50-et se enged. Nézegetni kell és akkor már látod, hogy kb mi az átlagár, aztán alku , ha irreálisan sokat fogsz úgyse adják oda , 1.149nél sztem max a 100k alkudható, de már az is necces, eladótól is függ.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Dare2Live #2149 üzenetére
"Vmi "rejtélyes" oknál fogva az a sztereotipia, hogy a Toyota megbízható és ezt értékeli a piac."
Az "sztereotipia" ledőlni látszik sok esetben , tudom nem yaris. de a corolla verso 2.2-es dizel nem egy telitalálat motor szempontjából, 30-50k kilométerenként hengerfejes lesz, erről főleg a Pesti taxisok tudnának mesélni, javítás minimum 250-300k.
A 2.0-ás motorok viszont hibátlanok.Izlések és pofonok: 2 dolog ami nagyon nem tetszik a yarisban, a beltér (főleg a primitív múszerfal) és hogy tolatásnál marhára nem érezni az autó határait, nem is értem , hogy tervezték, gondolták ezt városi , női kocsinak
Az árdifi, és a fenti szempontok figyelembevételével, nálam inkább punto mint yaris, bár én meg fiat fan vagyok
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz hobizoli #2160 üzenetére
"Nezd meg az olaszokat, ok a 1.0-s Panda/Uno-nak is kitiportak a szemet, kiloharmincat-negyvenet mennek vele palyan"
Ez igaz , engem előzött meg Olaszországban Panda,.. pedig 150-el mentem mert jött egy emelkedő,... a vicc, hogy még a kamionok is leelőztek ha csak 120-130-al mentem ,és nem győztem kitakarodni a külső sávba, igaz ez még a 90-es évek elején volt.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
-
aphra2
aktív tag
válasz róbert gida #2526 üzenetére
Inkább Fiesta mint KA, a KA-t nagyon nehéz eladni ha úgy adódik, mellesleg nem is néz ki jól sztem, egyébként meg Punto
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Manitou #2616 üzenetére
"csak attól tartok nem lenne nagy ugrás erőben"
Erőben nem is ,... csak nyomatékban
Haveromnak van ilyesmi 5,7 körüli amcsi hombár , sajna egyszer-kétszer csinálnom is kellett , hát nem kívánom senkinek rohadt nehéz rajta minden ,,,, van bennük anyagProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz nyogo83 #2841 üzenetére
Régeb volt 120k , aztán miután szakadtak a szíjak, levitték talán 90-re már a stílo-nál is.
kisz25: nem jól mondod , az eredeti úgy szól , hogy miért nem köszönnek a renault tulajdonosok egymásnak délután?.... mert reggel már találkoztak a szervizben
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz AMD Power #2927 üzenetére
Ez így nem teljesen igaz , racionális okok miatt akkor szinte mindenki suzukit venne , de van akinek tetszik egy forma, fontos a felszereltség , a lőerő , helykínálat , kényelem, stb bármi, ami miatt nem csak racionálisan dönt egy ember.
Ez olyan érzelmi kötődés (is) , mint ami megvan pl: a telefonoknál is , nekem is van 2db , az egyiket szeretem, imádom , jó kézbevenni , a másik meg csak van, sok ember így van a kocsikkal isProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Sandrew #2930 üzenetére
Mert neki ez volt a vágya,.. vagy mert csak ,.. és csak ellen nincs apelláta
Mindenkinek más a fontos , én pl egy fillért nem költenék zenére, mert nekem nem fontos , jó a gyári is,... ellenben vettem több 10k-ért Remus kipufogót, meg ültetőrugót mert nekem az volt a fontos
Más szemében meg ezeknek sincs semmi értelme.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Valós lehet a probléma, mivel tegnap adtam el 4 felnit téligumival (205/65 R15), és vidékről jött fel a vevő (BAZ megye) aki történetesen gumis volt, a kocsiban már volt 4 gumi , tehát olyan gyűjtőfuvar jellege volt az útnak, és még ment máshova is.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Több összetevő van itt: .. kombi az autó + valszeg szar gumik + esős-vizes út , és mivel könnyen megindul, az sincs kizárva , hogy valami +súly van a csomagtartóban, mert nem nagy a tempó,..... kis gyakorlással ezt sokan tudnák utánozni sztem.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
-
aphra2
aktív tag
Ennyi pénzből jó döntés a bravo, amire figyelhetsz az az alapjárat , hogy szép egyenletes legyen , valamint a sebváltó , hogy váltásnál ne reccsenjen,, a 2 szinkron soknál beteg.
Mindenképp facelift utánit vegyél , (műanyag szívósoros) annak kedvezőbb a fogyasztása, a hosszabb a váltó, és a módosított égéstér miatt.
Alap , hogy vétel után vezérműszíj csere +görgők, és csak olyanhoz vidd akinek van vezérlésbeállító sablonja, anélkül nem lesz jó soha, 10-ből 8 bravonak elvan rakva a vezérlés mert azt hiszik hogy jelrerakom +összejelölöm és jó lesz,... nem lesz jó
És igen , csak 1,6-ot, ABS-el és klímával, a 1,2 elég hurkabőr, a héten pont láttam 2 elsőtulajos autót eladót a hahu-n , náluk még remélhetőleg megvan a 3 kulcs és a kódkártya, valamint talán megkíméltebbek mintha a 25. tulaj lennél
Regizz a fiat bravo oldalra, ott sokminden le van írva , tipikus hibák és javítási megoldások is.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz hobizoli #4264 üzenetére
A 2 veztengelyes azért más , a fogaskeréken nincs is jel ill csak hozzávetőleges , valamint excenteres , hogy pontosan állítani lehessen miután a 2 tengelyt fixáltad,valamint indikátoróra is kell neki, (a bravo, stilo vezérlés nagyon érzékeny) sablon nélkül nem szokott tutira sikerülni. [link]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz VR6-Fan #5593 üzenetére
Hullanak a galaxy-k , haveromnak néhány hónapja a hajtókar nézett ki a blokk oldalán
állítása szerint nem volt semmi rendellenes hangja előtte,.... ja és diesel.Más: olajos Golf III csak 160 lóra felhúzva, és eltört a főtengely
Diesel rulezProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Bigemperor #5611 üzenetére
Lehet , hogy a yaris relé halkabb volt , nálam is kattan mindkét kocsinál, ez nem hiba.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
" Túl van spilázva a szíjcsere is, bár néhány típusnál életveszélyes móka kihagyni, ennél a modellnél nem gond."
Nincs az túlspilázva, kevés olyan autó van, ahol a dugó nem tudja lefejelni a szelepet, a punto pont olyan , de a legtöbb autó nem , és az ügyfelek nem szeretik azt hallani , hogy
8-ból 4 , vagy 16-ból 8 szelep kuka , + a hengerfej móka.Ráadásul van néhány tipus, ahol a gyár túl optimistán adta meg a csere intervallumot, és pl 120k helyett már picit hamarabb szakadt a szíj.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz hobizoli #5684 üzenetére
Nem akartam konkrét tipus felsorolásba kezdeni, hogy melyik üt össze, és melyik nem, ...és igen az uno sem üt össze
Félig Off: Miért nem szeretik a szerelők , az óódi vezérlés cserét .... csak nem azért mert még a kutyaf@szát is szét kell szedni ? , a láncos óódi szintén zsír meló
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Picit nőnek a kerekek odaát
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Motion_Blur #6415 üzenetére
"Durva hogy némely autókban hogy lepattog a festett(?) műanyag.. el nem tudom képzelni hogy mit kell ahhoz tenni hogy így nézzen ki egy autó 4 évesen... "
Semmi különöset nem kell tenni , volt régebben az autógyáraknak egy különös aberrációja , mikor a kapaszkodó, belsőkilincs, stb.. müanyagokat bevonták ilyen gumis szarral, ami néhány év után jön-mállik le, ez a kinézet a német autókon is így van, golf, audi, vagy seat, mind ilyen.
Ami különösen fáj , hogy az olaszok is alkalmazták , és a bravo 1 belső kilincse is így néz ki , igaz már 11 éves.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Ismerőseim rendszeresen vesznek kinti autókat hazai személytől , nem jelentgetik sehol, ha nem helyezed forgalomba, akkor alkatrésznek veszed sztem.
Az itthoni autót úgy tudom ki kell vonatni a forgalomból, ha külföldinek adod el,..
de erre nem esküszömProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Dare2Live #6539 üzenetére
Nem a yarist akarom szidni , mert a kisautó kategóriában elmegy, de egy lybra után átülni egy alacsonyabb szintbe az nem biztos hogy lelkileg sokáig elviselhető mindenkinek. Főleg a beltérre gondolok,.. a legkontrasztosabb a két műszerfal közti ég és föld difi lenne.
Sok ismerősöm végigzongorázta ezt a " veszek 1 kisebbet" ,mert jó lesz az is , de nem tudtak megbarátkozni az alacsonyabb szint miatt, ezért vagy eladták hamarosan , vagy azóta is megy a nyavalygás, hogy jó, meg kevesebbet fogyaszt ,meg minden , de igazán nem szeretik ,mert az előző nagyobb, gazdagabb felszereltségű autó az f@szább volt
Csak a fogyi miatt persze jó választás lehetProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz dízelracer #6658 üzenetére
Jah ,..annak a 12 embernek lehet a lábát kéne eltörni , mert ők a 40-50-el pöcsölők , akiket még egy biciklis is legyorsul , mögöttük meg a kocsisor .
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Norbi14 #6748 üzenetére
Sokmindent írtak már ,hogy mit nézz, de mindenképp menetközben tekerd ki a kormányt végállásig oda-vissza , mert az elektromos szervó ha sz@rakodik csak akkor jön elő, mondjuk észre is veszed, mert jelzi a műszerfalon , és eltűnik a rásegítés .
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen egeret válasszak?
- Plazma TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Trollok komolyan
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...