-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Laraxior #3554 üzenetére
ha nagy a meleg a motortérben és nincs meg a menetszél által biztosított friss oxigéndús levegő akkor túlmelegedhet a motor mivel ugye nincs elvezetés sehova, nem tud sehonnan friss levegőt szívni (ez annak a függvénye hogy mennyire áll el a blokktól a szűrő), ha viszont nagy hideg van, akkor nehezebben melegszik meg a motor, mivel a levegő áteresztő képesség jóval nagyobb mint egy gyári betétnek.
direkt szűrőnek turbós autónál van értelme szvsz, könnyebben felpörög a turbó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nekem nem olyan mind1 hogy mennyi a benya, mert kb. havi 1000km-t megyek saját zsebből
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az nem rossz ár
Én itt néztem: [link] ráadásul nekem két szett kellene, szal az ár még jobban nyom a latba, de a minőségben nem akarok kompromisszumot kötni, kategóriában talán a legjobb gumi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
M1-en a téli gumiról megy a szakértés, ilyent szólnak:
"Legalább 1,6 mm legyen a bordamélység"
Még jó hogy ez a nyári gumikra vonatkozó ajánlás, téli gumi esetében 4 mm kell
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Igen, hallottam. A 7 fok köztudott hogy népbutítás kategória.
De az egyszerű átlagemberhez aki nem foglalkozik ezekkel a dolgokkal, csak így lehet eljutni.Nekem a nyári gumim nagyon jó esőben és puha keverékű, szóval egyelőre nem vagyok betojva hogy megcsúszok vele, nagyon jó gumi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz dízelracer #3736 üzenetére
jujjj, ez de csúnya
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Egy öreg szívótól ezt várja az ember, haverom 20 éves Peugeot 205-ösében az 1.9-es 4,5 körül eszik
"Megnézném, hogy egy benzin üzemű gépkocsival hol állna az óra mutatója 650km-nél negyven liter benzin tankolása után! "
Nekem konkrétan pont nullán, mivel 6 liter az átlagfogyim
De hosszú távú 100-as tempónál 5.3-ból megvagyok
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Tehát mondjuk egy ilyenbe nem ülnél bele, de egy 15-20 éves Audiba zokszó nélkül.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz V.Stryker #3890 üzenetére
Semmit nem spórolsz a négyévszakkal és a lehető legrosszabb megoldás
Én is W442-t néztem télinek ha nem tudják meghozni okosba a Contit. Ezen az oldalon 13K és ingyen házhozszállítás van: [link]
Milyen méretet keresel?
165/70R14: ahova ez felment, fel fog a 175/65 is, és még olcsóbb is
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz Manitou #3989 üzenetére
Igen nyáriba jók, de télibe a kolléga méretében nem valami meggyőző: [link] tudom, egy tesztre nem lehet alapozni, de ettől független vélemények is azt támasztják alá hogy sz*r.
Hankook ugyan nem prémium, de jó gumi. És a W442-t idén tavasszal kezdték el gyártan szóval mindenképpen friss, pihe puha gummát kapsz
Árban 13k, ilyen árban még jó gumi a Pirelli SC2/3, Conti, Michelin, Dunlop már 15-17k.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Manitou #3992 üzenetére
Egyetértek uram
Hankook-nál megvan a három minőség kategória, a Ventus képviseli a premiumot, a 4-es sorozat egy középkategória és a 7-es sorozat a budget kategória (pl. K715 Optimo)
Conti után Hankook nálam is, ha márkát és árat is nézünk
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz V.Stryker #3999 üzenetére
A /60 azt jelenti hogy a gumi profilmagassága (pereme) 60%-a a gumi szélességének.
165/70-nél és 180/60-nál is 11cm ez az érték (~fél cm a difi).
Jó lenne tudni hogy milyen széles a felnid, mert a legtöbb gyári acélfelninél ahol 165/70 a gyári és 175/65 a válómérete, ott már nem nagyon ajánlják a 185-öt. Felmegy, az biztos. De egy 5" széles felnin már túl széles lenne.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz V.Stryker #3998 üzenetére
Értem.
Én most rendeltem le a két garnitúra W442-t, azt mondják holnapra itt lesz. Ma reggel érezem először hogy már kevés a nyári gumi, ebben a ködös nyálkás retek időben az ilyen fényes felületű sz*rrá kopott "aszfalton" bizony már csúszik a nyári gumi ebben az 1-2 fokos hidegben.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #4119 üzenetére
"Legfőbb szabálya, hogy amilyen gyorsan csak lehet, felkapcsol, szigorú rend szerint 28 km/óránál négyesbe, 32-33 tájékán ötösbe. Így gyakorlatilag alapjárati fordulatától dolgoztatja az 1,0 literes, 68 lóerős, változó szelepvezérlésű négyhengerest."
és mindezt közúton ahol mások is közleked(né)nek?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Dare2Live #4145 üzenetére
Persze, csak kíváncsiságból kérdeztem
Nekem 5.3 volt a legkevesebb (javarészt közút 90-100, kb. 20% várossal), mondjuk soha nem próbáltam még nagyon spórolósan menni, az átlagom 5,8l.
2006-os 1.3 Swift, 195-ös gumókkal (téli 175).
Pont holnap rakatom fel a téli gumikat, lehet teletankolom aztán nekiállok egy Ottó féle tesztnek persze kevésbé beteg módon
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
"..ott bárki megkapja a jogosítványt, ha van 20 dollárja vagy 50 egyiptomi fontja. Körülbelül annyi a feladat, hogy egy 30-40 méteres útszakaszon végigviszi egyenesen az autót, és a végén le tud vele parkolni az út mentén."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Vesztor87 #4225 üzenetére
Ignisnek egy nagy problémája van:
A merev-tengelyes hátsó futómű, ami miatt iszonyatosan ráz és pattog az autó hátulja.
Kalossal szemben viszont ott van a fasza motor és a valóban emészthetőbb belső tér. Nekem egyik se tetszik, de ha megbízható és hosszú távon olcsón fenntartható autót akarsz, akkor Ignis.
off: teletankoltam az autót (még 387-ért), kezdődik az Ottó-féle teszt, kíváncsi leszek az eredményre... persze tükrök és ablaktörlők a helyükön maradtak
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #4228 üzenetére
Nálam is ha megyek fel egy emelkedőn és mondjuk 5-be forog 1500-at, többet eszik mivel sokkal jobban kell nyomni a gázpedált (mivel nulla nyomaték van), mint 4-be 2000rpm felett. Tempó tartásához jó az 1500 körüli rpm, de ahogy kicsit gyorsítani kéne, "olcsóbb" visszaváltani egyet.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Dare2Live #4364 üzenetére
Jaja ki lehet fogni, de azért abban egyetértünk hogy ha rákeresel egy adott típusra és kilistázod ár alapján, az első két oldalt még csak megnézni se érdemes én ezt személyesen megtapasztaltam pont ennél a típusnál.
Akkoriban 1.2-1.25M-ért mentek a legolcsóbbak (amik most 900-1M-ért), aztán csak ki kellett perkánom 1.5-öt egy olyanért ami nem volt lelakva, nem volt törve és szépen rendben volt tartva (persze nem hahu-ról..). Mondjuk elhiszem hogy nem mindenkinek feltétel a patika állapot, de ezeket a lelakott, áron alul hirdetett 100%, hogy törött autókat nem szabad megvenni szvsz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz dízelracer #4425 üzenetére
Gyalogos tempóban hogy lehet tetőre rakni egy autót?
Aknára lépett?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #4452 üzenetére
Jaja, én is azért cseréltem le a téli szettet mert már 7 évesek voltak DOT szerint (elég sokat állt a raktárban mielőtt értékesítették..). Minta még bőven volt rajtuk, de már megkeményedtek. A friss puha lágy gumik teljesen máshogy viselkednek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban