-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUTCHDB
nagyúr
Sziasztok!
Milyen autót vegyek?Az alap elgondolás az volt, hogy a jelenlegi 2014-es Ford S-max 2.0D 163 Le,Titánium felszereltségű, (man váltó, bőr, navi, sáv, xenon, kulcsnélküli, stb...) 7 üléses családi autónkat lecseréljük, mert több alkalommal szükség mutatkozik a 4 kerék hajtásra.
Elkezdtem az S-max-okat, vagy a Glaxy-kat nézegetni 4WD-vel, de nagyon szerényes a felhozatal, pláne nem 7 üléssel.
Amit találtam az sérült is volt, ráadásul powershift -est, amiről köztudott, hogy nagyon veszélyes... elromlik az biztos, tudom, látom az S-max-os facebook csoportból.
Ezen felül a 179 Le-ős 2.D az automatával egy iszonyatosan lomha autó lett, nevetséges volt a gyorsulása, rugalmassága az enyémhez is...
Kitűzött célként előjöttek a magasabb építésű, 4 kerekes autók, így egy időben elkezdtük nézni a VW Tiguant.
Viszont, mivel jelenleg a család 4 felnőttből, és plusz a már a családunkat elhagyó legnagyobb lányom és párja is néha néha utaznak velünk, így kicsinek ítéltük meg.
Ettől függetlenül mindig ott motoszkál bennem, hogy egy évban hányszor kellhet nekünk a 6-7. ülés? Kell-e nekünk továbbra is ez a kategória?Aztán eszembe jutott, hogy egy volt munkatársamnak Outlendere volt/van, 2.2D, 7 üléssel.
Igazából annyira nem tetszik a forma, kicsit jappán, kicsit már elavultnak tűnik (2013-as az övé) és belül sem az S-max méret, a 6-7 ülés meg pláne nem az.
Maradtunk ezen a vonalon, és ahogy szokott lenni, mentünk a kitűzött 4-5 milliós ár felé, és eljutottunk az új Mitsubishi-ig, ami már egy fokkal jobban néz ki.
5 millióért már van újabb kinézetű 7 üléses 2.2 D. kicsit sok kilóméterrel...200e.
Aztán ennek a típusnak a nézegetése közben keztem érdeklődésemet eltolni a hybrid irányába, mert egyre többször jutottak eszembe azok a hírek, hogy ebből az európai városból, meg abból tiltják ki a dieselt, ráadásul itt Budapesten is voltak hasonló törekvések már.Szóval elkezdtem nézni a hybrideket, de azok között nincs 7 üléses az Outlanderből mert a csomagtartót elfoglalja az akku.
Ahol néztem a hybrid Mitsubishi-t (már 7 millió környékén jártunk), láttam, hogy több nagyon új, nagyon kevés km-es, egyéb híbrid, de "sima" autók is vannak, ráadásul sokkal olcsóbban.
Konkrétan a Ford Mondeo volt ott 50-70e km-el, DE ugye nem nagyon családi autóról beszélünk, nem is 4 kerekes...Minden keresőt állítottam már használautón, hátha rátalálok a kívánt típusra, de teljesen elvesztem.
Sajnos még azt sem tudom, hogy most milyen irányba nézelődjek.
Közben bejött a képbe az általam imádott VW Passat, amiből ugye van a GTE, aztán a Volvo diesel hybrid is...
Van 7 üléses hybrid 4WD autó, de tizen milliért, amit nem engedhetünk meg magunknak...Szóval keresnék zöld rendszámos, hybrid, 4 kerék hajtású, a hátsó soron 3 db külön üléssel rendelkező, esetlegesen 7 üléses autót 6 millió környékén.
Kinek milyen ötlete van?
Esetleg hozzáfűzni valója a fentiekben megemlített típusokkal, modellekk kapcsolatban?Ezer hála a véleményekért előre is.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #192880 üzenetére
A hibrid csak mostanában jött elő, és a vejem is (teljesen jogosan) felhozta, hogy az a jövő miatt jobb választás lehet, ezért kezdtem ez irányban elmozdulni.
DE tudom, hogy az Outlander nem az igazi, bárki bármit mond, és 1 próbakör után is leesett, hogy ez nem egy 7-8 milliós értékű autó 5-6 évesen 200e km-rel.Volt régebben VI-os Passatom, imádtam, 100e km-ert mentem vele 1, azaz 1 db hiba jött elő 60e-es javítás...semmiség...
Nem vagyok túl öreg (51), de a derekam nem az igazi.
Munkában vezetek vadi új VIII-as Passat-ot és vadi új Sharant-is, és sajnos a Passatban kb 1 óra után beáll, nem tudom normálisan beállítani, a Sharan meg 10-12-őt is simán leűlök mindenféle gond nélül.
Ezért is lenne jó egy magasabb üléspozíciójú kocsi.Néztem a Tourant is 7 ülésesben, amiben azért 6 millió környékén vannak igazi jó ajánlatok, de ugye az meg nem 4 kerekes, nem hibrid.
De ez sok más általam kinézett autóra is igaz, hogy a kritériumokat nem tudja teljesíteni egyik sem, vagyis vagy nem hibrid, vagy nem 7 üléses, vagy nem 4 kerekes, vagy nem 6 milliós, és ezek kombinációi.A GTE Passatból viszont csak 1,4 TSI közel 200e km-t futottak vannak használatan, ami nem tudom, hogy egy ilyen kis motornál nem -e sok?
Ha km futásban leljebb megyek, ottmeg már az ár bőven 7 fölé kerül.A Ford hibridről nem írtál.
Ezen cikk alapján nem mondanám annyira rossznak, bár nem tudom mennyire elfogultak, vagy mennyire nem, mert a mondeót minidg is dícsérték, de szerintem egy passat jobb, mondom ezt úgy, hogy volt már fordom és vwenem is több.A japánok annyira nem hoznak lázba a Prius kifejezetten nem tetszik, papír, műanyag, stb. Volt honádm a 90-es évek elején közepén vagy 5, annó szerettem, de elmúl az érzés...
Az AURIS "hibrid" még ami legalább belülről is megüt egy mércét, de egyrészt azis csak egy japán feeling-et adó járgány, és nem is hibrid, mármint úgy nem.
Amit linkeltél új Highlander minimum 10-12 millával fog indulni, de lehet ettől is több lesz, és a kia is minimum ilyen ársávban lesz, ami nekem nem opció.Gondolkodtam más "úton is", de hiába van 3 gyerekem, már ketten elmúltak 18 évesek, így nem tudom igénybevenni a nagycsaládos kedvezményt, pedig ott azért vannak igazán jó ajánlatok.
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz focvis #192882 üzenetére
#192882focvis!
Köszönöm a tanácsaidat, véleményedet, kb. én is így gondoltam, de azért az ember szeretne mozdulni is a jövő irányába...
#192883molnarpeter!
Igen, azt tuidtam, és írtam is, hogy nincs annyi pénzem..." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #192903 üzenetére
Igen, teljesen egyetértek veled is az Outlenderről irtam én is a japán kinézettel kapcsolatban.
A Ford Mondeo-t nem nagyon értem, hiszen abbólis van PHEV, és van HEV is.
Nem akarok reklámot, de pl. ez PHEV : [link]Egyébként van itt valaki aki szereti a Ford -okat?
Tudom nem egy túl stílusos aoutó, de nekem a mostani S-max-szal 90 e km használat után (160e km - 250e km) sincs semmi negatív tapasztalatom.Egyébként lehet maradok ezen a vonalon, egy Galaxy-t most találtam, ami már majdnem eléri az ingerköüszöbömet. Vannak hiányosságai, de amúgy meg ha nem jön be eladom...
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
Miért?
Az információ akkor is érték, ha az negatív.Néztem egyébként a TIGUAN-t is 7 ülésesben, de azok is jóval drágábbak, mint amennyi a konkurencia járgányai.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #192942 üzenetére
Hát a garázsba elvileg beférne az EDGE, de az már a kereten felül van.
Az új Ford diesel motorok is francia alapon nyugszanak, a 150-179 Le dieselek tudtommal ugyanazok, csak programozásban különböznek.
A hengerfej, és a turbó talán Ford, de még a gázolajszűrőn is ott virít a citroen jel...
Powershift NEM kell, a facebook csoport tele van a trélerre felhúzott autómatákkal, majd olvasom a kb. 1 milliós váltójavításokról szóló kommenteket.
Ha ford, akkor CSAK manual.
DSG az más, az király, tudnék én autót venni, de mint mindenkinél szerintem az anyagiak..." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
Fontos a 4 kerékhajtás, igazából ez a csere oka.
Idokozben lefoglaloztam egy Galaxy-t.
4AWD 7 ülés 2.0 Diesel.
Csak a hibrid maradt ki, de egyelőre még hanyagolom a dolgot.
Úgy is 2-3 évre tervezünk vele..." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
8 millió környéken milyen közép méretű, új autót érdemes vasarolni, ami nem 1.0 benzin?
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz BigBlackDog #203093 üzenetére
Az igen nem nagy…
Mivel hegyekben lakunk így 4x4 es kellene.
Szeretem az automata váltót.
Korabbi autóim napfénytetősek voltak most is jó lenne ha ez az extra is benne lenne.
Az utolsó autóm egy 2017-és Ford Galaxy 2.0 Diesel 180 Le 400 Nm es volt, ez az erő is jo lenne.
Ejszakai jobban latás miatt a LED-es első lámpa is jól jönne.
Az autót a családban más is vezetne így memóriás első ülés is kellene.
Waze-t használok így a telefon tükrözés az alap.
A SUV ok tetszenek inkább, és mivel elmúltam 50, és gerincsérvem is van, így a sportos, aszfalt közeli ülő pozíció szinte kizárt.
Szoval ezeknek kellene beleférnie az árba…" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #203096 üzenetére
Sajnos ezek javittatasa igen körülményes. Vannak helyzetek, hogy hetekig kell várni míg sorra kerülsz, mert csak pár ember ért hozzá.
Egyebkent a japán autók nem hoznak lázba…nem az én világom.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
8-9 millióért milyen SUV ot ajánlatok?
-modern
-4x4-es
-uvegtetô
-inkább német
Max 100 e km" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #204394 üzenetére
Lehet benzin-elektromos is!
Jelenleg Tiguan van, de valahogy nem akar a szívemhez nőni.
A passat nem fér be a garazsba, őőőő ....vagyis igen, de pont annyi helyre van még szükségünk, amennyi a passat és a tiguan közötti hosszbeli különbség.
Skoda... hát nem tudom, ugyanannyiba kerül, és szerintem összességében gyengébb minőségű.
Én nem eröltetném a SUV-ot, igazából csak az a lényeg, hogy magasabb építésű legyen a könnyebb be,- és kiszállás miatt.
Volt előtte Galaxy-m, (2017-es AWD), az előtt S-Max-om, (2014-es) azok pont ilyenek, de valahogy azoknak a Peugeot motorjával, és a részecskeszűrőjével (rendszerével) állandó bajom volt.Lehet egy jó benzines lenne az igazi...
Nem tudom...Az is lényeges, hogy tetszen, mert pl. a (régi) Kia Sportage, Mitsubishi Outlander, vagy a Honda C-RV ... hogy is mondjam, nem az én szememnek való. Talán az új RAV 4, de az is határeset, viszont az meg kiesik a keretből.
A kompakt külső méretét meghazuttolóan a Tiguanban baromi nagy a hely hátul, amit a családtagok azért eléggé szeretnek.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz #46372352 #204395 üzenetére
A gond az, hogy a Tiguan újonnan kb 1,5x kerül annyiba mint a mazda 6. Így nem adhatják annyiért, ráadásul, ami a vw csoportnál gondok előjönnek mondjuk 220-250e km-nél, az a mazdánál már 130e km-nél ott vannak. Nem bántásként írom ezt, hanem tapasztalatból.
Szóval nyűgöt sem igazán szeretne az ember a nyakába venni...
Plusz amit írtam, a magas építés az az elsődleges szempont.
No nem azért, mert nem tudnék beleülni egy passat-ba, hanem tényleg sokkal kényelmesebb a "buszosabb" ülőpozíció, legalábbis nekünk.
Magam 52-évével ugyan pattanok ki-be bármilyen járgányból, de pl. a legkisebb 19 éves lányom, aki még velünk él, és utazik (néha), ő is azon a véleményen van, hogy pl. egy passat neki baromi kényelmetlen hátul, szó szerint azt mondta, hogy "nem szeretnék a földön ülni"...[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
Tiguan vásárlása előtt próbáltam a dieseljét. Abszolúte nem győzött meg, ráadásul a próbakörön le is állt alattunk, miután a sárga motor csekk lámpa kivillant a műszerfalon.
Szóval amellett, hogy ismerősi körben van mazda 6, és arról sem hallok jókat, valamint ez a malőr a SUV-jával, szerintem egy időre eltántorít a márkától.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Ursache #204400 üzenetére
Most tételesen megkérdeztem tőle:
2.2 D Revolution 2017 135e km.Szóval nála a következők voltak eddig:
-DPF (csere, kiírás, ki mit szeretne)
-olajpumpa lánc
-kis turbó
-tűzkarika
-szívósor tisztításjelentsenek ezek bármit is...
Egyébként Alsónémediben javíttatta (valamilyen gurukkal) tehát nem Mazda szervizben és eddig 1.000.000,- forint-ba került. Volt olyan javítás, amivel 1,5 hónapot kellett várnia, hogy sorra kerüljön.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz nandow #204403 üzenetére
Önálló benzinest nem szeretnék venni.
Maga a Mazda külsőre először tetszett, de már hogy is mondjam, valhogy nem adja. Tudom, nagyképűnek tűnök, de ugye ízlések és pofonok. (ízlésen pedig nem érdemes vitázni.)
Valahogy a német tervezés jobban bejön.
Én diesel párti vagyok, de a zöld szél engem is fújogat, no meg a pénztárcámnak sem mindegy, hogy mennyiért teszek meg 1 kilómétert. Ráadásul tudnám otthon tölteni, sőt ha muszály lenne, még napelemet is tudnék feltenni a nullát közelítő üzemanyag ár kedvéért.A felvetődött váltáshoz az is hozzájárul, hogy életstílusban is volt változás, inkább városban járunk, de van minimum havi 1 db kb. 6-700 km út is.
Így viszont majdnem kijön 1/2-1/2 részben a város - pálya arány." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #204406 üzenetére
Őszinte leszek.
A 90'-es évek elejétől vannak saját autóim. (Ladával, majd Fiat Uno 1.3 Turbo i.e.-vel kezdtem, már ha ismeritek...)
Több Hondám is volt, (az akkori nagy sláger 1.6 VTi is - természetesen fékhatás nélkül -), majd Peugeot 307, 2000-ben szalonból kihozva 1.6 benzines, ami szintén nem volt egy jó autó, aztán 1 évesen el is adtam, és úgy döntöttem dieselre váltok.
Először még Toyota szívó dieselre, ami nekem szintén nem jött be, aztán lett VW Tdi.
Mind minőségben, mind motorkarakterisztikában, mind egyéb dologban ég és föld volt a két technika.
Ekkor mondtam azt, hogy soha nem lesz jappán autóm, mert gagyi az egész.
Nem értettem amig Hondával jártam, hogy miről beszélnek az Audisok, meg a Bmw-sek, de ahogy elkezdtem használni a Volkwagent, én is rájöttem. Összességében teljesen már érzés.
Nagyon imádtam az első VW-emet, majd 6-7 év utáni használat után lecseréltük egy Crtdi Passatra. Az maga a csoda volt!
Roppant kis fogyasztás, iszonyat kényelem, nulla probléma.
Ahogy viszont a gyerekeim szinte pár év alatt felnőttek, és jöttek a párkapcsolatuk miatti plusz személyek, vettünk egy 7 személyes S-max-ot.
Azt is baromira szerettem, míg le nem görbült a szám a szinte mindig előforduló DPF problémával. 3 db "érzékelő gyertya", ami a DPF előtt, közben és után van, egymás után ment ki, darabja 80e forint volt, és még valami "fáklyát" is ki kellett cserélni, ha jól emlékszem 130e-ért. Utána megjelent az olajfogyasztás, 200e km volt benne.
Ekkor költöztünk a III. kerületbe, itt "hegyes" közlekedés van.
Házunk környékén is, és munkába menet is, sokszor megyek pl. a Kiscellin... már ha ismeritek.
Szóval 4x4-es kellett.
Találtunk egy Galaxy AWD-t, amibe 120e km volt, gondoltuk van még vagy 80-100e km benne komolyabb pénztárcába nyúlás nélkül.
Sajnos nem így lett. Elromlott az elektromos kézifék, majd a generátor adta meg magát, aztán a pályán állt meg aklattunk. Mint utólag kiderült a Comman Rail rendszert ment tönkre, pontosabban a hajtó fogaskerék tört le a végéből...
Megcsináltattuk, eladtuk.
Időközben a legnagyobb lányom el is költözött, tehát csak a két kisebb gyerekem maradt, így le is mondtunk a 7 személyes járműról.
A szép emlékek miatt csak a VW jöhetett szóba, és mivel már a passat óta napfénytetős (sőt a Fordok üvegtetősek) volt(ak), így az összkerékhajtás, és a napfénytető is bekerült a keresési opciókba.
Találtunk egy Tiguant, nagyon szép, nagyon jó, baromira is megy (2.0 BiTdi, 240 Le), és az első automatánk.
Tényleg jók voltak a benyomások, jól is indult a kapcsolatunk, majd miután megszoktam az autót, észre vettem, hogy városban annyira alacsonyan tartja a fordulatszámot (az emissziós norma miatt ) hogy már zavaró. (1100, 50-es tempónál 6-ban) Azóta ezen idegesítem magam.
Kiderült, hogy ezek mindegyike ilyen, tehát a megoldás valószínűleg csak az lehet, hogy chiptuningosokkal átíratom a DSG váltót.
Nemrég kiment a kereszt stabilizátor rúd szilent is az autóban, aminek csak az anyagára 70.000 forint, (szerintem irreálisan drága) így érzelmileg kiábrándultam a kocsiból.
Vagyis most itt tartok.Gondolkodom a cserén, de ugye mire?
Jappán nem, az előbb leírtak, illetve a korábbi hozzászólásaimban részletezettek miatt. Kia Hunday szinte ugyanaz, bár tegnap bementem megnéztem az új Sportage-et, és hát összességében tetszett.
Épp egy Gt line volt kiállítva, viszont 1 év várakozás és 16 millió... és ugyanaz a felszereltség, mint a mostani Highline Tiguanunk, és hátul iszonyat kicsi a hely.
Az Audi baromira tetszik, de 12 millió alatt normális használt mondjuk Q5-ös nincs.
Volvo sincs ebben a kategóriában, pedig lehet az lenne az én autóm... egy XC 40-50Ezek alapján gondoltam beírok ide, hátha lesz valakinek ötlete...
Igazság szerint lehet lejjebb kellene adnom, és egy új autót kellene vennem, mondjuk egy új SX4-et...
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz BigBlackDog #204415 üzenetére
Néztem az NX-et a Galaxy eladása után, amiből ugye Tiguan lett.
Élőben is, sajnos nem fogott meg. Lehet el kellene mennem megnézni ismét, lehet bele lehetne szeretni, de azokból is ami jobb, kevésbé elhasznált, azok bőven 10 millió fölöttiek." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
Igen, nyilván ez lenne a normális gondolkodás, és ebben is voltam, hogy nem kapkodok.
A feleségem is ugyanezt mondja, hogy tegyem azt a rohad váltót S-be és máris, hopp...volt, nincs probléma.
Gondoltam futok egy kört, megnézem milyen lehetőségek vannak, van e más hasonló autó, és ide is azért írtam, mert ugye itt több ember másfajta észrevétele, javaslata, tapasztalata megjelenik." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #204418 üzenetére
Jah, azt elfelejtettem írni, hogy szépen töltöm fel a MOL-os játékba a netre a tankolásaimat a hibryd GLC megnyerésére. Lehet, nem is sokat kell már várnom az átadásig, és meg is van oldva a probléma, mondjuk ehhez még lesz szava Fortuna istennőnek is, de hátha...
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz rozsgyi #204420 üzenetére
Természetesen megnéztem ezeket is. Közel van hozzánk a Duna Autó ahol szerintem minden tipus szalonja megtalálható (nem is tudom, hogy ezt hogy lehett így kiépíteni).
A Hyundai tényleg jó lehet, de az ára..." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz bandus #204427 üzenetére
A mostani autóm nem 10+-os, ahogy te fogalmaztál, még 8M sincs, de nem is ez a lényeg.
A stabilizátor rúd egy filléres dolog más autókban, itt meg olyan árat mondtak, mivel csak gyári van belőle, ami szerintem irreális.
A probléma nem is igazán a 70e ft, hanem az, hogy ez egy egyszerű kopó alkatrész (budapesti utakon meg pláne) ami más márkánál 1/4-1/5 áron van.
Kb. olyan párhuzamot mondanék, mintha egy index izzót neked valaki 25e forintért akarna eladni.
Ráadásul írtam, hogy kezdtem kiábrándulni az autóból a DSG-környezetvédelem miatti malőr miatt, és rátett ez is, hogy egy bagatel alkatrész ilyen áron van, ami mégjobban lefele görbítette a számat." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Vismajor01 #204428 üzenetére
A Passat egy alacsony ülőpozíziójú jármű. Nekem. Van céges autónk Passat, tudom, használom.
Nem kifejezetten SUV-ot akarnék én venni, de láthatja mindenki, hogy ebbe az irányba megy az autógyártás, és ha egy picit buszosabban akarsz ülni, akkor nem negyon van más lehetőség.
Mondjuk az 5008-at megnéztem, kipróbáltam, mert az pontosan annyival magasabb mint amennyivel kell, de nem nyerte el a tetszésemet.
Szó mi szó passat nem lesz." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz footy #204435 üzenetére
Csak kialakítás miatt említettem meg.
Ha belevágnék megint egy franciás autóba, akkor már inkább Ford, bár akkor is ott van a 3F szabály...." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
Plug in Hybrid -bol milyenek a VW -ek?
GTE Golf, Passat?
Mennyi lehet a valós fogyasztásuk, illetve mennyi a valós akkuval megteheto távolság?
A cél : varosban 30 km kb lenne a napi út, aztán ha kell városon kívül se egyen 9-10 litert." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz titta73 #207262 üzenetére
Én próbáltam a “te fajtádat” (ha az 1.6 plug in hybrid-ed van) abszolúte más volt az érzetem, mint egy VW Passat GTE-ben. A Passat nagyon jól ment, a hyundai meg csak jól ment.
Nem tudom mi az ami más a két rendszerben, de a Passatban is nagyon jól éreztem magam, úgy hogy most 190 le 400 Nm es dieselem van.
Ezert is gondolkodtam el, hogy le kellene cserelni a dieselt." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Vismajor01 #207266 üzenetére
Én a 210 valahány lóerős Passattal mentem. Az nagyon jól ment az biztos.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
Tudom, hogy ez nem gazdasági/jövőbe látó/jósló topik, de kiváncsi lennek a véleményetekre.
Szerintetek hogyan fognak alakulni a használt és új autó árak?
Erdemes most eladni, vagy inkább venni kellene?
Haboru, rezsi, gazdasági recesszió … kontra, így sincs használt auto a piacon, és a későbbiekben meg drágább lesz az új, stb.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
5-6 millió körül mi lehet alternatívája a Skoda Octaviamak?
Legjobbnak most az 1,6 CRTDi tűnik, hiszen 1-2-3 literrel fogyaszthat kevesebbet, mint mondjuk egy 2.0 D, vagy TSI.
Foleg városi, de néha pálya lenne a használat." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #207913 üzenetére
Akkor melyik a jó "motorkódú" az 1,6-osból?
Vagy a motorkódból nem lehet meghatározni?
Egy (ahogy az előbb írtam ) 2018-as 100e km-est néztem ki, igazolható előélettel.
Ez még egy 50e km-ert nem megy el?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Gergőke88 #207910 üzenetére
Hát nekem nincs jó tapasztalatom a Ford Diesellel.
A 2.0 TDCI 179 le 2017-es Galaxynk volt, és 150 valahány ezer kilóméternél letölt a nagynyomású szivattyú tengelyéről a meghajtó fogaskerék.
Ráadásul előtte az elektrónikus kézifék és a generátor is megadta magát, mindössze fél év alatt. Az akkor kb. 7 milliós autó (ami most inkább 8-9) milliós tételt kellett rákölteni.
Megfogadtam, hogy soha többé ford/francia.
Dehát ugye soha ne mond, hogy soha..." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #207916 üzenetére
Bocsánat, de nem beszélek annyira jól orosul, mint 80-as években, így a videó nem értem...[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #207916 üzenetére
Egyszerűen eltűnt a hirdetés.
Ma meg nem vették fel a telefont, így nézhetek másikat...." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #208495 üzenetére
A benzines jobban ajánlott, mint a Diesel ?
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
2-2,5 m környéken milyen golfot szabad megvenni?
Tsi? Melyik motorkódos ajanlott, illetve melyik kerülendő? Esetleg évjáratokban ez behatárolható?
105 le Tdi? Ez a régebbi, nem a 116 Le-os.
Melyiket szabad?
Vagy csak a 2.0Crdi !
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #208555 üzenetére
Köszi az infót.
Akkor magyarul nem egyszerű egyik sem.
Nekem régen volt 2010-es 2.0 CRTdi 7-es Passatom, a 140 Le-os. 310e km-ig hajtottam abban egyedul 1 db EGR szelepet kellett cserelni, nagyon szerettem. Se turbó, se kettostomegu, se egyéb probléma nem jelentkezettt. Szerencsém volt csak?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz macilaci78 #208775 üzenetére
Az újabb, csak újabb. Mindenben más.
Én is egyébként hasonló cipőben vagyok.
Eladtam az autómat, most a fiam 2004-es polójával járok/járunk.
Szeretem, nincs baja, városban majdnem, hogy ideális, de azért nem ehhez vagyok, voltam szokva.
Én is már néztem minden féle árat, típust, hybrid-et, dieselt, benzinest.
Rohadt nehéz választani.
Ami nagyon biztató, hogy kb 2 hete itt is írtam róla, hogy valószínűsíthetően lejjebb mennek az árak, és lásd, nagyon nagyon sok autó a HA-on már akciós "matricával" virít, van amelyikből több százezer forintot engedtek.
Speciel én lehet még kivárok, bár minden nap nézem a keresett modellek alakulását, hátha beesik valami szép jó és nem elrugaszkodott áru autó.Csak egy példa a keresgetésemre.
Soha nem néztem a Mercedes-t, mert nem az én pénztárcámhoz valónak gondoltam, DE!
Nem is tudtam, hogy a Mecedes C osztály diesel hybridjét már 200e km alatt meg lehet venni 7 millió környékén. (2013-4-5-6)
Szerintem az egy baromira jó autónak tűnik, bár a franc tudja milyen meghibásodásai vannak, és ebből adódóan milyen szervizköltségei." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz rbalint88 #208779 üzenetére
Igen, eladtam.
Nagyon szerettem, de ha lehet ilyet mondani, nem használtuk ki.
Elment, nincs visszaút, ezt a helyzetet kell kezelni, megoldani...A Merci akkor nem jó?
Én spec. azt hittem, ha egy passat elmegy 300.000 km-t különösebb gond nélkül, akkor a világ legnagyobb márkájának (ha lehet ilyet írni) is tudnia kell ezt.
Abban igazad van, hogy ha baj van, akkor mi lesz...Mercedes szerelőt nem ismerek, sőt igazából csak VW "csoportost".Golfokat nézegetek, de nem valahogy kicsi a hely bennük, főleg a hátsók panaszkodnának.
Az Octavia ebből a szempontból jobb választás lenne.
A passat is vonz, lehet elkínlódnék egy GTE-vel, lehet ez a töltési mizéria csak szokás kérdése, meg különben is, ha nem lenne kedvem 1-1 napon, akkor is ott van egy tsi motor, ami amúgy meg nem rossz." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Paxker315 #208780 üzenetére
Én az LS 200-akat néztem, bár a fene sem tudja, hogy jó-e ez a toyota féle hybrid.
Nem akarom leszólni, annyira nem ismerem, de egy 15.000 kilómétert futott Ford S-max 2,5 hybrid -del voltunk most Olaszországban-Svájcban, és számomra megdöbbentő fogyasztási adat jött ki. 8,5. Az óra 5.8-at mutatott.
Szigorúan betartva minden km korlátozást mentünk 2.388 km-t, amiből 900 volt nem autópálya.
Szóval nem tudom hogy lehet ezekből az autókból 3-4 literes fogyasztásokat kihozni, de én ezeket inkább kamunak tartom." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz macilaci78 #208781 üzenetére
A biztonság igen nagy dolog!
Most hirtelen nem találom, de régebben néztem Ford Fiesta töréstetszet a régebbi, (nem tudom milyen évjárat, de ami még kockább volt, és hasonlított a Fusion-re) és az azt követő modell volt az alany.
Brutális különbség volt.
Tudom a Passat nagy autó, de mégis...A másik dolog pedig az, hogy az újabb modellek igenis nagyon sok kényelmi, vezetéskönnyítő, segítő rendszerrel vannak felszerelve, így az utazás is teljesen más. Nyilván ez 5-6 km-es városi utakon nem jön ki.
Én ha tehetném, illetve nem gondolnék az avulás, értékvesztésui tényezőre vadi új autót vennék full felszereltet.
Én már elég öreg vagyok ahhoz, hogy emlékből mondhassam, hogy volt olyan időszak, amikor a klímát egyesek felesleges extrának titulálták, ma már én mindennek nagyon tudok örülni, mert ami először talán feleslegesnek tűnik, később úgy hozzászokik az ember, hogy rájön, hogy nem felesleges itt semmi..." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- EAFC 24
- SkyShowtime
- OLED TV topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vírusirtó topic
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest