-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neoteric
addikt
válasz Dare2Live #89445 üzenetére
Elméletileg sincs igazuk. Konstans tempónál is számít a tömeg. Sok ok miatt, nem csak mert nő a gördülési ellenállás ami megint sok ok miatt nő.
Ha vízszintes felületen állandó sebességgel mozgatsz (motor) egy testet (autó), akkor a kifejtett erő megegyezik a felület (aszfalt) által a testre (autóra) kifejtett súrlódási erő nagyságával. Vagyis krv@ra nem függ a test (autó) tömegétől. Általános iskolai fizika, kb 6. osztály.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
Kíváncsiságképp 2000-2004-es 3-as BMW-kbe melyik motorok ajánlottak, avagy van a legkevesebb nyűgjük bajuk normális használat mellett, és melyik illik hozzá leginkább erőben? Nem kell, h helyből felszálljon, de azért főúton lehessen vele előzni ha úgy adódik.
Elsősorban vidéki megyeszékhelyes használatra (szal nem a tipikus dugóban órákat araszolós városi közlekedés), évi kb 10k km.PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz parandroid #91371 üzenetére
Hát ja, minden relatív, bár mondjuk az A6-ost azért német szemmel se sorolnám a középkategóriába.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
Egy 5-10éves dízel Volvo S60 és S80 fenntartási költsége arányaiban mennyire tér el hasonló kaliberű BMW-k vagy Audiktól?
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz roberto211 #119217 üzenetére
Ha az A4esre gondolsz, az majdnem végig ugyanúgy 2x2 sáv, Schwechattól befele lesz majd király, de most még csinálják, szal korlátozások vannak rendesen.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz demars #121149 üzenetére
Semmit, egyedül németeknél lesz kötelező szervízbe vinni átírni a programot, az összes többi eu országban csak egy opció amivel élhet a kedves tulaj. (szvsz hülye lenne)
Tény, hogy mindenki csal, csak most épp a VW bukott meg. Véletlenül pont akkor mikor átvette a no1 helyet a Toyotától. Szereti itt valaki az összeesküvés elméleteket?PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz Integrale #124646 üzenetére
Engem pl nem az érdekel, hogy mi felett jár el az idő, hanem hogy mi hogyan néz ki. Az új A4 is pl nagyon tetszik kívülről, hiába 'unalmas', mondjuk egyéb területeken is a letisztult minimal design híve vagyok. De tetszik az új Alfa Giulia is, jót tett neki, hogy elnémetesedett külsőre.
Kár amúgy az ízlésen vitázni, örüljünk inkább, hogy mindenki megtalálhatja a neki legjobban tetszőt.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
Mert mi a baj velük? Muter 10 éven keresztül nyüstölt egy 2004-es 1.4-es Ibizát, de azon kívül, hogy zabált mint állat (8-9l) és cserébe nem ment, nem volt vele gond sose.
(#130512) TaaT: Akkor benéztem, sorry, azt hittem csak úgy magáról az 1.4-ről.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz BigBlackDog #143667 üzenetére
Ezt az üresben többet fogyaszt dolgot ki tudnád fejteni nekem légyszi, hogy mi az alapja? Esetleg akad más is aki alátámasztja? Ezt most hallom először.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz BigBlackDog #143714 üzenetére
& (#143712) Qru: Ahso, köszi, ma is tanultam valamit. Én abból indultam ki, hogy üresben csúszik az autó mint a takony és jóval később lassul le adott sebességről, mintha sebességben hagyom.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
Sziasztok,
Öcsémnek megyünk ma nézni egy autót, vw golf 1.4tsi 2010-es. Szakavatottabbaktól kérdezném, hogy mik azok a dolgok amikre ennél a 6os golfnál oda tud figyelni egy kevésbé szakavatottabb szem is? Tipikus rozsda helyek, v elfáradó műanyagok belül, menet közben gyanús hangok, v bármi ami szóba jöhet. Ha minden igaz a km valós és törve nem volt, legalábbis márkaszervizben nem lett javítva.
Danke
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
Köszi a segítséget srácok!
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
+1 az 1.6 dízel 9gen civicre. Hazabeszélek, mert én is azt hajtom, de pöpec gép, jól össze van rakva, 120lova bõven elég közlekedni, és alig eszik. Sebességhatárokat betartva pályán 4,5, közùton 3,8-4,0l. Szervizzel nincs tapasztalatom, mert még nem voltam. 30k alatt egy akkut cseréltem, meg 2x olajat &szūrõket.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz bitpork #216540 üzenetére
50-60km valós távok, a wltp az 80-100km asszem. Nem újakra gondoltam én sem, ódiból és bömibõl is van már egy-kèt éves. Régebbi phevek még ennyit se tudnak.
Vagy van alsóbb polcról, pl skoda, hyundai, kia, de ahogy olvastam abba ülni màr derogàlna, úgyhogy azokat direkt nem írtam.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz hobizoli #218960 üzenetére
+1, ha rövidtávon kijöttök, akkor kb kidobott pénz & energia az átírás, ráadásul sokszor a választék is nagyobb itt a német-osztrák vonalon.
tKb. :
Általánosságban, ha sok a pálya, akkor egy kényelmes, de takarékos dízelt vennék. Ha Ausztriába jöttök, akkor egyébkènt sem érdemes nagy motorral venni autót, mert irreálisan drágább hozzá a biztosítás. Automata nice to have, de drágább és pályàn amúgy se váltogatsz sokat, nálam nem lenne top prioritás. Szerpentinekre (szerintem) élvezetesebb is a manuális.Hasonló szempontok alapjàn èn ~2.5 éve egy 9gen 1.6d Civic mellett döntöttem, hūségesen szolgál, ezidáig nem bántam meg.
PSN: ne0teric_sAN
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest