-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiben1
tag
Mi lehet a bibi? Miért nem lehet újra forgalomba helyezni?
You can walk straight through hell with a smile
-
nagyúr
fotósorozat karambolozott autók utastereiről
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Szplöttyy
senior tag
"The Best or nothing" Ez vegre melto utodja lehet a balnanak.
Mod: Merci teren a CLS ShootingBrake re vagyok kegyetlenul raizgulva. Egyre tobbszor gondolok a providentre : D Abbol a legfapadosabb+legkisebb motor is tokeletes lenne, csak hajopadlo+automata+vilagosbelso/bor legyen. Es barna kivul.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
Revolit
senior tag
Ma voltam megnézni egy 2003-as Megane-t (ezt)
Nem terveztem franciával, de miután már vagy 30 autót megnéztem (ebből kb 5-6ot tesztvezettem) gondoltam miért ne. Hát most nyilván nem lettem okosabb műszaki tekintetben (főleg, hogy nem is vezettem), de tény, hogy belül kényelmes, tele van ötletes extrákkal és szép (Kívülről sem csúnya, de nem is egy szépségbajnok)
A műanyagok a kapaszkodóknál valóban mállanak, és a kormány is csúnya, de erre számítottam, mert azt több helyen is hallottam már, hogy ez Renault betegség...A lényeg, hogy most nekem igazából megtetszett a Megane, ezek a 2002 utáni 1.6-os benzines megane-ok mennyire ajánlott vétel, valakinek esetleg tapasztalata? 70-80% város, ha 8 literrel itt beéri az már szerintem baráti.
2005-2006-os swiftet nézegettem legutóbb, de kiábrándító volt kicsit... és ott sem volt egyetlen egy olyan, aminek ne lett volna karcos/kopott/foszló elég szembetűnően az ajtó kárpit/műanyag... és a belső sem fogott meg, még a GS sem...[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Szerinted érdekel? Amíg találni a neten megbízható forrásból vatta új csigákat 120-150k körül ami röhögve elmegy 200-250ezer kilométert hozzányúlás nélkül addig őszintén szólva engem nem nagyon aggasztana, hogy mennyibe kerül felújíttatni vagy épp mennyiért lőcsölik rá a szerencsétlen palimadarakra a márkaszervizesek. De ha már ennyire basszuk itt a forintot nézzük már meg az Octavia 2.0FSI (150ló) és az 1.8TSI (152ló) fogyasztását. Spritmonitor szerint 0,95literrel fogyaszt kevesebbet a turbós ami tisztább üzemű, van nyomatéka is és ha tele a kocsi akkor sem kell visszaváltani előzéshez vagy ha emelkedő jön. Ha száz kilométeren egy liter üzemanyagot spórolsz az negyed millió kilométer alatt hány liter is? És mennyi is ez forintban kifejezve? Hányszor lehetne turbót cserélni annyi pénzből?
Sokan rémtörténeteket terjesztenek a PDTDI motorokról is. Ezen mindig jót mosolygok. A 600ezerről pofátlanul 150ezerre visszatekert romok lehet, hogy szarok azt aláírom. Viszont egy normális állapotú 150lovas Golf mk4 dízel 6,11-et fogyaszt. A szintén 150lovas Golf IV 1.8T GTI meg 9,3-at. Nagyjából ugyanúgy megy mindkettő csak a dízel 3 azaz három! literrel kevesebbet fogyaszt. Ennek ellenére 10 emberből 7-8 azonnal gondolkodás nélkül rávágná neki a benzines kell mert a dízelek megbízhatatlanok, a PD-k különösen azok. Nem látnak az orruknál tovább. Nevetséges áron van hozzá komplett PD elem de felújíttatni sem olyan drága, turbó is akad 120k-ért és ezt sem feltétlen kell cserélni ha elromlik. A kettős tömegű lendkereket gond nélkül ki lehet váltani szimpla lendkerékkel + kuplunggal. A PDTDI motorral szerelt taxik nagy részén ilyen lendkerék van. Ja és akkor nem beszéltünk még a tuningról! Fillérekből fel lehet húzni 250lóerőig és bírja. Éveken át napi használtban volt egy ilyen egy haveromnál. Golf IV awd 0-100: 5,9sec, 80-120: 3,4sec. A legszebb az egészben ha nem nyomod ki a szemét bő egy literrel kevesebbet fogyaszt mint széria állapotában és ha kell akkor megy. Nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
hajrá
bár idővel cseréld le azt a középső műanyag izét egy ctr fekete fémhálós rácsára, óriásit dob az arcán
és azt is nézd meg, hogy a modellfrissített típusoknál mely felszereltségnél jár az usb, mp3 és tempomat is, mert ha jól emlékszem nem a fapadosnál van, hanem eggyel feljebb....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Bigemperor #46700 üzenetére
mert jó is nagyon, ezt írtam is, főleg a hátsó futóműve miatt, de egy baja van: sedan. feltéve, hogy a praktikum neked nem fontos. természetesen ez teljesen szubjektív.
az integrám praktikusabb autó mint a civic sedan, ez pedig nagy szó de tényleg, ha leírnám, mi mindent szállítottam már benne......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a sedan belseje nekem sem tetszik, de ez szubjektív és nem akarom kritizálni, a kollégának nyílván jobban tetszik, mint az ufo, nincs itt baj.
a cvt meg egy fura szerkezet... szerintem epic fail, de sokan szeretik. ne kérdezd, hogy lehet szeretni.. természetesen volt belőle manual váltó, az teljesen rendben van
honda is beállt amúgy a váltó mániába... 9 sebességes dupla kuplungosat fejlesztenek maguknak azután, hogy a vfr1200-ban óriási siker lett ez a váltó. ezt a tapasztalatot most átültetik a motorokból az autó váltókba. a cvt váltót viszont nem fogják kukázni, mert ahogy olvasom a braziloknál éppen rálocsolnak pár száz millio dollárt egy váltó üzemre, ahol pont a cvt-t fogják gyártani...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
whitezo88
nagyúr
amúgy nem lehet hogy csak M5 plakett volt a kocsin? szokták néha, én 316i-n is láttam már M3-as jelzést... Még M-Paketesítje és bumm így lesz a paraszt M3-5
-
Integra
titán
lófaszt nem füstöl, persze, hagyjuk már.... a hiper csúcs w10 meg v8 vw dízel is füstöl maximális terhelés alatt, majd pont egy műhelyes széjjel írt meg hajtott dízel nem fog.. meg persze a gyorsulásin is pont a legócskább dízelek indulnak, azok is csupa tisztaság... hehe... úgyan már, kérlek, ezt a hülyeséget ne nekem....
és németeknél ugyanúgy füstölnek, ahol 100x ennyi pénzt költenek bármilyen konfigra mint itt... igaz, ott nem nagyon költenek erre, megveszik a gyári 10x jobbat... kis pénz, kis foci. te nem érzed a logikai buktát abban amit mondasz?de jó, feladom, úgy van, ahogy mondod
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Melack
veterán
Újabb körkérdés: Renault Thalia. Vélemény?
Tudom, dízel, de számolgattam, évi 25.000 km meglesz évente.Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
őstag
Én ma adtam el a 1.8TSI Leonomat, jellemzően városban használtam 9l volt 3000km alatt az átlagom. Reggel 7re mentem Börsre XVI. kerből olyan 7-7,8 között evett. Hazafele 9,5-10-11-12 attól függ mekkora volt a dugo. De 12-nél már nagyon araszolós és hosszabb tömlő volt, jellemzően 10 alatt voltam.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz DeFranco #46738 üzenetére
1,5-2 hónap durván 3k km-et tettem bele. Vételár + átírási költségen el tudtam adni, tehát em buktam rajta. 29 napig volt fenn a hirdetés, több mint 900-an nézték meg a hirdetés, 1 komoly érdeklődő volt tegnap aki ma meg is vette.
Azért adtam el mert én nagyobb és kényelmesebb autókhoz voltam szokva, nekem ez rázós volt a budapesti szar utakon és szerintem hosszú sem távon sem tudtam volna megszokni valamint kicsit hangos volt a futóműve. Egyként nagyon megszerettem a hangulatát is, ha ez a két dolog nem lett volna egy két apróságon túl akkor tökéletes lett volna számomra.
Régen a Mazda 6-osunk tűnt számomra sportosnak, Leon után tiszta limuzin volt. Hát még az e39 amivel ma hazahoztak. Továbbra is egy álom autó lesz az e39, de nem azt fogok venni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
őstag
válasz tomcsi23 #46741 üzenetére
Leonnal nem számoltam egyáltalán amikor autót kerestem, de nagyon megfogott ez a konkrét modell és nagyon jó állapotú is volt, minden rendben volt vele. Valamint mindig szerettem volna egy sportos, (de nem RS,TS, Typer, stb jellegű) turbós benzines autót, amit jó vezetni. Ha tehetném a következő autóm is turbós benzines volna, de inkább olyan lesz ami nem kívánja a sportos vezetést, hanem a nyugalomra ösztönöz és elviselhetőbbé teszi a városi dugóban való közlékest is.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Integra #46724 üzenetére
Nincs köztük annyi max. 300kg de lehet, hogy még annyi sem. Az összkerekes Golf pokoli nehéz. 5,5s körül szór jó kuplunggal sima utcai gumival. 18-as aszfaltra való slick-el minimálisan tud ennél még jobbat is. Álló helyzetből 160-180ig nincs esélye az M5-nek, 200 felett viszont úgy menne el a Golf mellett mint egy rakéta. Csodák nincsenek.
-
MPowerPH
félisten
Igen. Csak nem az üllőin kellene versenyezni... Megnéztem volna 200-tól mit kezd az M5-el. De írhatnám a 120-at is, mivel annyi kell neki, hogy erőre kapjon 3.-ban.(egyébként az M5 5s körül van 100-on, csak nagyban függ attól, ki ül a volán mögött. Nehéz eltalálni azt a pontot, amikor még nem szimplán csak forog a hátsó kerék, hanem megy is a paripa) Ezek a nehéz gépek nem álló helyzetből való indulásra lettek kitalálva. Arról nem is beszélve, hogy ha kanyarodni kell, megfőzheted a 250 lóerőt, mert nincs alattuk futómű, és rendes súlyelosztás sem.
Ismim járt egy kombi 1.9 Golf IV-el, igaz csak 210 lóerő, de ment mint a vadállat, és mindig fekete volt az autó hátulja. De csak egyenesben vitézkedett, kanyarban halálfélelem volt... Annyit azért hozzáfűznék, hogy elhalálozott. Kikönyökölt a hajtókar, szóval azért nem bírnak ki mindent.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest