-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Paxker315
addikt
"Van, hogy 2-3 óra után úgy szállok ki a kocsiból, zúg a fejem :)"
-->deffy fiziológiás! Ma adtam vissza a kamiq-ot, és, úgy szálltam ki belőle ~80 perc után, hogy zsibogott-zsongott a fejem, úgy éreztem, mint akinek szétordították a fejét (pedig olyan emlékeim voltak, az egy csendes autó, de úgy tűnik, július óta kicsit érzékenyebb lettem erre..). Meglepően csendes volt utána a saját autóba átülni, és utólag azt mondom, a nagy hibám az volt, hogy nem egyből átvétel után került be az extra szigetelés a kerékjáratokhoz-ajtókhozLehet időpontot foglalni tetőkárpit szigetelésre, ha lúd, legyen. A csend-nyugalom nagy érték, és, én már megszoktam, hogy zsigerileg fárasztó 1-1 autóban az út, de emiatt nem akarnék folyton 80-90 körül menni, vagy a pályát elkerülni
Lényegesen kevésbé érzem magam fáradtnak-kifacsartnak utólagos zajszigetelés után, és, szerintem még van mozgástér.
Az audiorol írtak is teljesen normálisak: a világ legnagyobb bugyutaságai közt van, hogy, ha zavar a zaj, tekerd fel a hangerőt. Úgy még zajosabb lesz a környezet, ergo megoldás helyett csak rontja a helyzetet, ráadásul a több forrásból érkező zajterhelés szenzorosan jobban túltelít, ami meg enyhén veszélyes állapot.
Mai fejjel vlszg kicsengetném az auris-hibrid felárat, első körben vinném szigeteltetni ajtókat-kerékdobokat-csomagtartót-tetőkárpitot, és, van egy csendes-megbízható igáslovad
Kár, hogy így 6millióba már nem férünk bele
És ez még mindig csak egy Auris.. Vagy tégy próbát egy IS300H-val, hátha az érezhetően jobb ilyen téren.
Bár igazából szerintem bármilyen autót is megéri elvinni utolag szigetelni, nem a 30-40 perces lassabb utakon jön ki az előny, hanem az 1 órát meghaladó, városon kívüli csapatásokon. Nagyon nem mindegy, hogy émelyegve-kimerülten mászol ki a volán mögül, vagy, csak kicsit fáradtan. Meg hát a balesetveszélyt is jelentősen csökkenti
-
-
-
-
footy
addikt
Szerintem tobbet er egy jo nyaralas mint az eros auto, pont az egyik ismerossel beszeltunk rola, oimpreza wrx sti-t vett es az elejen nagyon durva meg minden, utana pedig hozzaszoksz es termeszetesnek tunik.
Kulfoldi nyaralasokra ugyis repulovel megy az ember, szoval ott sem ad hozza az elmenyhez az eros auto.
Nomeg ott vannak a buntetesek amibe egy eros autoval konnyebben belefutsz, csak picit tovabb marad a labad a gazon aztan jon is a csekk.
Ha le akarod tudni az "auto projektet" par evre jo valasztas a prius, bar az teny, hogy eleg ingerszegeny a belseje es a vezetese is. -
Qru
MODERÁTOR
Városon kívül is használható de ott a felhasználás jellegéből adódóan nem jön ki a hibridség előnye (csak városban). Tehát városon kívül olyan mint egy hasonszőrű 1,5-ös/1,8-as kocsi leszámítva, hogy cígöli az akkupakkot magával meg az elktromotorot (több súly nagyobb fogyi ugye).
Szóval ha főleg városi hazsnálatra kell de néha vidékre mennél vagy hegyre ok, de az utóbbi kettő van döntő többségben tök felesleges a hibrid kocsi. Pont az előnyét nem élvezed akkor csak a hártányát.
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem ilyen celokra a prius rosz valasztas tobb helyen is irtak h varoson kivul inkabb hatranya van mint elonye, nem alacsonyabb a fogyasztasa mint egy "barminek", mert csak folos soly az akku csomag az a kis benzines meg csak zorog az orraban. Ilyen celra inkabb valami nyomatekosabb(ertsd ahogy kel) 1.6liter koruli benzin, focus meretben, tobb hely kevesebb hiba, es ilyen korulmenyek kozott kb azonos fogyasztas lehet kb. Ha nagyonsok a km esetleg dizel. Viszont ha mindenkepp prius a cel, az is birni fogja, de alacsony fogyasztas es dinamika nelkul.
(Ez nem szemelyes tapasztalat csak logikusnak tuno gondolkodas+ a sok olvasott informaciobol eredo ketes tudas, de en igy gondolom)
-
-
-v-
addikt
Mátrában szerintem ez egy frankó kör.
Gyöngyös-Mátraszentimre aztán hátul vissza, visszafele kékesre fel lehet menni, és akkor van látnivaló meg kirándulás is
Esztergom-Dobogókő út is frankó, bár eléggé kezdett szétugrani már a múltkor is, főleg az alja... Mátrában nem voltam mostanában, de amilyen állapotban az utak kezdenek lenni :S ott is résen lennék.
Bükk már messze van? Eger-Felsőtárkány-Lillafüred út verhetetlen, Lillafüred szép is, ott el lehet kolbászolni utána. Mályinka fele el ne menj utána, az minden csak nem út... -
zoo8800
veterán
Páty-Zsámbék-Perbál
Szentendre-Pilisszentlászló-Visegrád
(a visegrági szerpentin elég szar, azt csak feltételesen ajánlom)
Etyek-Alcsútdoboz-Vértesacsa környéke se rossz, csak van benne egy pár km, ami eléggé huplis. Itt van egyébként az ország szerintem legszebb fasora is
Jah, Zebegény felé is érdemes elkocsikázni -
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
EQMontoya
veterán
Tovabba az egesznek olyan lestrapalt erzese van. Nem tudom konkretan megmondani, hogy miert, de egy pelda: az enyemen abszolut nincs nyoma mattulasnak az azonos koru fenyszorokon, az tuti. Tovabba miert rakna valaki vasfelnit egy olyan kocsira, amit soha nem arultak alufelni nelkul? Gyanus. Azert ha megnezed a modildet, 4000 euro korul (tehat ennel boven dragabban) is eleg sokat futott peldanyokat talalsz.
-
EQMontoya
veterán
-
Azt kellene eldöntenem, hogy most megér-e 0,5-1m Ft-ot (bár egy normális e46 inkább 2m, így nincs árdifferencia) egy kb 4-6 évvel fiatalabb autó (Leon, Mondeo, Accord) ami élményben kevesebbet ad mint egy e46, is200, stb, de 3-5 év múlva vélhetőleg könnyebb lesz eladni, talán kevesebb lesz a fenntartási költsége, kevesebb a futásteljesítménye. Vagy ugyanúgy nem egy élményautó, hasonló korban van és a célnak ugyan úgy megfelel pl. Mondeo, Civic sedan, Focus, de
-
EQMontoya
veterán
Szilas jarmujavito, Kistarcsa es Nagytarcsa hataran pl. korrekt. BP-rol nincs messze.
Amugy olyan sok dologra nem, tonkremenni nem nagyon szokott benne semmi. Azt nezd meg, hogy nem volt-e ropira torve. Ha csereltek rajta olajat, akkor nagy baja nem lehet.
Az E39-tol pedig tovabbra is ovva intenelek, joval tobbe lesz hosszu tavon, es egy rozsdaboglya, ugy rohad, mint egy Lada.
-
Ja azt is tedd hozzá, hogy üresen közel 1,4tonna
. Úgy már azért nem túl acélos az egykori 155ló. 0-100 = 9,5s. Utazóautónak túl szűk belül az alkatrész is drága hozzá. És persze fogyaszt is szépen ahogy elnézem: [link]. Én sem vagyok hasra esve az IS-től akármilyen jól is van összerakva. Mondjuk egy hármas BMW-től sem. Abban sem férek el kényelmesen.
-
DeFranco
nagyúr
Hogy egy örök klasszikust idézzek: bof bof
Ez a nagyon alap.
Ismerőst meg szerezni kell, nincs mese, egyedül nem megy ha nem értesz hozzá. Én sem értettem, teljesen 0-ról indultam, most sem értek hozzá, de volt két ember (innen a fórumról, de személyiségi okokból nem teszem közzé, hogy ki volt, bár nagyon szeretném nyilvánosan megköszönni amit megtettek értem, de nem akarok a nyakukba 23 érdeklődőt akasztani) aki rengeteget segített. Kell választani 1-2 típust és addig járni addig keccsölni, amíg nem találsz valakit, aki nem csak mondja, hogy ász, de ért is hozzá. Ez nekem eltartott egy bő fél évig.
Aztán meg kell nézni 100 hirdetést, közösen kiértékelni, kiszűrni, hogy mit láttok, mi a hiba hol van a csalás, és ami fennmaradt a szűrőn, oda kimenni közösen megnézni. Fogtok dobni három hátast, hogy milyen kotvány szarok vannak a piacon, de legalább meglátod, hogy mire kell nagyjából figyelni. De ehhez ember kell, ezt magadtól nem fogod meglátni, megtanulni, csak ha van valakid, akinek szeme van, meg füle van. Feltéve hogy még nem küldtek el a halálfa szárára a hülyeségeiddel.
Aztán ha találtok valamit, ami elfogadható, és jó áron is van, akkor azt elvinni egy jó szervízbe és lehetőleg tökig átnézetni, mellette meg ipari módon leinformálni mindenhonnan.
Többet én sem tudok, nekem is segítettek.
-
-
DeFranco
nagyúr
nekem pontosan ezzel a dumaval akartak eladni egy autot, sot az utolso szervizig leinformalhato volt a szervizben es a muszaki vizsgaallomason is (!) a kilometer
azt a lenyegtelen tenyt nem kozoltek hogy az utolso par honapban, az utolso szervizlatogatas ota totalkarra tortek az autot
ha nem tudom meg veletlenul nem is mondom meg rola
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest