-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem csak annyi van, hogy a szervó az összesbe meghal, és iszonyatosan nem megy. De tényleg, leírhatatlanul nem. De azt a semmit tudja üresen, és rogyásig pakolva is. És 6litert eszik, ha kinyomod a szemét, akkor is, ha nem, akkor is. És elég megbízható, bírja az ütés vágást. Ennyi, amit én tapasztaltam a Kangookból.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Hát, gondolom, kicserélik egy bontottra, ami megint jó egy darabig. Amivel én szereztem tapasztalatot, annál le volt sz*arva
Hát, ez egy elég mostoha példány volt, tehát nem igazán volt vigyázva rá. Tehát egy hibátlan lehet jobb.
Mihez hasonlítom? Hát, egy 1.7es Szívódízel BX jobban megy. A literes Suzuki is. 2személy, üres raktér, sík út, 80nál, nem képes értékelhető gyorsulásra, se 5be se 4be se 3ba Vége 130, lejtőn, rakottan 165, de akkor 2sáv között dülöngél már. 60-70ig, ha szétforgatod 5ezerig, akkor "egészjó". De ezt mind úgy olvasd, hogy ez egy futárautó volt, mindenki kihajtotta az életét, de hidegen mindig indult, de a generátor ékszíj hetente szakadt el kb, folyton kifogyott a gázolaj, mert senki nem akart tankolni bele, meg volt ,hogy úgy megpakoltuk betonlapokkal, hogy nem akart elindulni sem, a hátulja majdnem a földig ért. Tehát, egy megkímélt darab, lehet hogy jobban megy.
Ehhez hasonlót ment, picit tán lassabb volt.Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz neduddki #1398 üzenetére
Nem igazán rajongok a BMW-ért, sőt, nagyon nem az én világom, de egy E34 M5 Touring, az olyan fél karomat oda adós!
Audi nagyon szép, csak kár hogy nem 2.2TQ(#1402) VR6-Fan:
Haggyad, szinkró, azán majd leköti az első hajtást, nem? Profik úgy tolják, nem?[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #1417 üzenetére
Nem tudom, eredetileg mi volt ez, de "sztrítracsing" TT volt, 320ló volt, csak a szakszerű tuningtól kicsit elolvadt a fél motor, utána, emlékeim szerint 240ló lett "csak". Bár határ szar egy autó a TT az én véleményem szerint, mindig volt valami baja.
Meg ami gond, hogy nem lehet vele "úgy" elrajtolni, mert elég jó gumik voltak rajta, és nem kapar el, tehát erő volt, tapadás volt,ezért ha kicsapod a kuplungot, akkor a leggyengébb láncszem, mindig a kuplung, ami csúszik.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Lehet, nekünk adtak, valami csoda suzukit(2005 WagonR+ 1.3 VVT), de 4személy, Stabil 160nál 9,5körül kért, vegyesben 6-6,5(ez 62ezer km átlaga,ha kell, megnézem pontosan mennyi) 2személy ~90km/h 5.3-5.5.
Ezen kívül, ma, 5személyel, 5ödik fokozatban, 60ról, képes voltam gyorsulni. Sőt, azt hogy mennyi a vége, nem írom le, úgyse hiszi el senkiSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dízelracer #1822 üzenetére
Futár autó, ez elmond szerintem mindent. Errefelé a futár literes suzuki is 8-9et eszik, a futár 1.3as Favorit meg 12-őt
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #1825 üzenetére
Nem tudom, nálam minden autó extrém fogyasztásokat tud, pozitív és negatív rekord ügyben is. Egy E38 750iA-val, VÁROSBAN 13.3literes átlagfogyasztás produkáltam, de sikerült a 39literes átlagfogyi is. Szerintem, ez iszonyatosan lábfüggő. Nálam a WagonR+ 6.5körül eljárkál, persze, be tudok nyeletni vele akár 12litert is, ha arról van szó. Van egy barátom, ő a rekordtartó, egy 1.7es 90lovas turbódízel Citroen BX-el, rendszeresen tudta a 3.2-3.4literes fogyasztást. Bár ezt főleg használt étolajból, meg fűtőolajból. Gyakorlatilag, még az LPG-nél is olcsóbb, néha 0ft/100km. Bár, körülményes. Szóval, ezzel csak arra akartam célozni, hogy mindig vannak extrém dolog, de az én meglátásom, és tapasztalatom szerint, minden autó képes szinte már hihetetlen, és nevetséges alacsony fogyasztásra, és extrém magas fogyasztásra is. 99% Hogy a PGT-vel is el lehetne szüttyögni 6-7literrel, bőven, vagy még kevesebbel, csak kinek van hozzá idege?
Ez is olyan, hogy mindenkinek van olyan ismerőse, akinél hetente szétesik a suzuki, és olyan is, aki 5év alatt, egy izzót sem cserélt a citroenjében.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem,egy 95' E38 750iA-val van elég sok tapasztalat, hát, elég sokat kapott, olyat is, amit soha nem gondolna az ember, egy 7-es BMW-ről, de a motorja óra szerinti 350e km után, is hibátlan volt, az automata(nem steptronic, csak D van vagy Fix 2-3-4) is hibátlan, is kibírt mindent, egyedül a hátramenet, amit meghalt benne. Viszont, elég költséges egy autó, futóműre iszonyat sok pénzt lehet költeni, meg az elektromos bajokra(cd tár, xenon, hátsó roló, elektromos ablak, központi zár, csomagtérszervó, stb) azok meg tudnak halni. Én személy szerint, E38ból, 740, vagy 750, esetleg egy faceliftes 30D.
Átlagfogyasztás(a nagy átlag) dinamikus közlekedéssel, relatív sok várossal 18.6l/100km, városban, a legkisebb fogyasztás 13.3l/100km volt, de normálisan közlekedve is tartható a 14.5-15.0l/100km. Autópályán, nagy tempónál(160felett) 11-12l/100km. Ha ki van használva, a 326ló, és az 500NM, meg a hátsókerék hajtás előnyei, akkor viszont 35l/100km az átlagos
Végül is az én véleményem, hogy az E38 nagyon jó autó, de csak annak ajánlom, aki nem riad vissza attól, hogy néha elég zsebbenyúlós, de cserébe kap kényelmet, luxust, és erőt. Presztizst annyira nem, inkább gengszternek, vagy lakótelepi dílernek nézik vele az embert.[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #2458 üzenetére
Hát, "mindenhol keresztbe" ahol lehetett. Sperr hiányzott, így nem mindig állt keresztbe. Húzott is sokmindent, de az nem túl megterhelő. De földúton is mentünk vele 100km/h felett, bőven, meg jó magyar utakon is, igen nagy tempókkal. Fekvőrendőr(felmész-mészrajta-lejösz kategória) 60-70el, meg ilyesmik. Szét is hullott, nem arról van szó, de kapott eleget, és menni mindig ment, csak a végére 0%os gátlók elöl, meg csörömpölt az egész eleje. De most nem erről volt szó
Viszont amit még imádtam benne, hogy 1nap állás után, -10fokba, beindítástól számított 3-4percen belül, üzem meleg. Iszonyat sok hőt termel.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #2472 üzenetére
Szerintem ebben is volt, mert azonnal meleget fújt. Tudtomal minden 95'ben rendelhető extra benne volt, kivétel,hogy nem iL.
(#2473) BMW001:
Mindenki úgy használja az autóját ahogy akarja, aki meg szart vesz, ne sírjon.
Nyilván, nem az átveréseket támogatom, de ha látszik, hogy szar az autó, és megveszi, hozzáértés nélkül, az így járt.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #2519 üzenetére
Tudom, hogy ez a "Milyen autót vegyek? GÁZOST!" topic, de ha valaki nem akar gázos autót, az már egyből hülye? Írta, hogy olyan kell, ami nem kényes a gázolaj minőségére... Szerinted, 400ft-ért akar gázolajat tankolni? Elég, egy étterem tulajdonos ismerős, és heti 30-40liter használt étolajat kapsz, 0ft-ért... Úgy jön ki a 0ft/km-es üzemanyagköltség Tudom, dögöljek meg, mert szennyezem a környezetet.
Csakadízel![ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #2522 üzenetére
Nem erről van szó, de vehet egy 1.9TD Marea-t is, klímásat. Értem én, hogy jó az lpg meg minden, de nekem sosem kéne, egy 1.2es gázos punto. Elhiszem hogy keveset eszik meg jó, tényleg. De mondjuk egy 5-6literes fogyasztású 1.9TD, ami még azért megy is, ha lépem neki, és még tudok bele 0ft-ért is tankolni, ha úgy adódik. Tévedés ne essék, semmi bajom a gázzal, mert tök jó dolog, csak ez a topic tényleg kezd elmenni abba az irányba, hogy bárki, bármennyiért, bármit akar venni, akkor vegyen gázosat, ha nem, akkor hülye. Érted?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #2524 üzenetére
Nyilván, nem is ezt mondtam, kell hozzá sok minden. Mondom, nincs ellenemre a gázos autó, sőt, ha úgy adódna a helyzet, vennék is gázos autót. Csak azt mondom, hogy nem agymosott hülye egyből valaki, mert nem gázt vesz.
(#2525) dízelracer:Te is tudod, milyen dízelekről beszéltem. Nyilván, egy CR vagy PD motorba soha az életbe bele nem borítanék ilyet... De nem egy autó van ismerősi körbe, amibe, szinte szűretlenül meg bele, a már majdnem fekete étolaj. Félévente gázolajszűrő csere, 1-2ezer forint. És hosszútávon sem mutatkozik semmi ebből eredő hiba. És, egy lehelletnyivel kevesebbet eszik belőle.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
A Ssangyong egy az egyben Mercedes technika.
"In 1991 it started a technology partnership with Daimler-Benz. The deal was for SsangYong to develop an SUV with Mercedes-Benz technology."Szerk.: Ezzel arra akartam utalni, hogy megbízhatűságban ~ Mercedes
Ezekben a "szépségekben" van pl a 270Xdi motor, nem nehéz kitalálni, hogy az egy 270CDi motor, annak minden előnyével, és hátrányával[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Talán nem ez a megfelelő hely, de szerintem itt van az legtöbb autós. Szóval a kérdés az lenne, hogy Budapesten, a Boráros téren(Petőfi híd, pesti hídfő) környékén, napközben ~8-20óra között lehet valahol parkolni ingyen? Ha egy picit meszebb van (Duna Housetól 5percnyi sétára) az is jó, lényeg, hogy amennyire lehet biztonságban legyen az autó, és ingyen legyen. Vagy ilyen csak a mesében van? Előre is köszi!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Köszönöm mindenkinek!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nem értem miért harcoltok ennyire... Akinek az éri meg járjon gázos puntóval, akinek a hdi eszik keveset azzal, akinek meg a BMW, az meg azzal... Én meg járok a Suzukival 1.3 VVT-vel, ami szerintetek 10et eszik, szerintem meg 6ot... Nem tudom miért csináljátok ezt, nekem se hiszi el senki, a fogyasztásaimat...
1.3VVT 5.5l, dinamikusan 12l
1.5DCi 3,4liter padlózva városban 9l
1.3 16V Mitsubishi SpaceStar 4.4l városba dinamikusan 8liter, pályán 160nál 9.4l
E38 750 13.3liter városba gyilkolva 35-40l körül, bár fogalmam sincs, de 35minimum...
Mindenféle autóval lehet rekord fogyasztásokat csinálni, pozitív és negatív irányban is! Arra lennék kíváncsi, hogy a ti autóitokat azonos helyen, azonos körülmények között hajtva mi jönne ki Lenne meglepődésSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
De ha meg beleírják, hogy 5ezrenként cserélj olajat, hogy 250e km-t bírjon a motor, akkor;
-Nem veszik meg, mert úristen, de szervízigényes szar
-Nem veszik meg, mert bezzeg a fócvágenbe csak 30ezrenként kell...
Így beleírják hogy 30ekén, első tulaj boldog, mert nem kell szervízelni a kocsiját, és ez a fontos. Második tulaj már "így járt" úgyse jut el hozzá a könyv, stb... Ő majd cserélni 5ezrenként, vagy ahogy akarja.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tökmindegy #3275 üzenetére
Van az a kategória, aki nincs tiszában/leszarja. Könyvbe leírták 30e ként, akkor úgy lesz, pont.
Van az, aki tudja, érdekli, de nincs sok pénze, amiről beszélsz te is, cserélné ő 5ezrenként, de ha már 30van, akkor elhúzza odáig, jót tesz a pénztárcának.A WagonR nálunk is elmegy néha 12-13ezret olajcseréig, ha 10enél nem jön ki épp úgy...
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Annyira túlértékelitek ezt az olajcserét... Mindenki attól lesz igényes tulaj, meg mitudomén, mert 10ekm +- 2km után cserél olajat?! Hagyjuk már... Mire kijön az, hogy 10e helyet 11e cserélsz, lesz 400e a motorba... Meg persze, az rohadtul nem számít, hogy hogy hasznátok az autót, Budapesten 120al mentek a Hungárián De megkímélt, mert mindig volt benne olaj cserélve... LOL
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Autó hitelnél az autóra vonatkozóan mik a megkötések? Megvan határozva, hogy maximum hány éves lehet, vagy ilyesmi?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Van errefelé valaki, aki személyautóval szokott, relatíve nagy utánfutót húzni?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz golya32 #3536 üzenetére
Hát, úgy mindenre Kis futót húztam már, de hát az, mintha nem is lenne. Arra lennék kiváncsi, hogy egy ilyen nagy cucc, hogy viselkedik, autópályán? Hivatalosan gondolom 80km/h a megengedett. Mennyi az, amennyivel még jó? Hallottam olyanról, hogy becsóvál, ott, ha jóltudom ha gázd adsz, kihúzza, stb. Csak érdekelne.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Megvan a téli csapatós autó! Lada 2107 1500L Ajánlom mindenkinek hogy szerezzen be egyet! Már vizes úton is jókat lehet driftelni
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ha nagyön közel van autó, akkor nem. "Miért vezetnek a Ladás hülyegyerekek úgy mint az állat" topic
Komolyra fordítva, az, hogy vannak az utakon, engem nem zavar, körforgalomba, ha látom, hogy még pont elég messze van ahhoz, hogy ha esetleg sok lesz, akkor se legyen baj, akkor elrakom. Amúgy kihalt helyet&földutak, inkább.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
A ladába meg minden kanyarba kivillan a nincsbenzin lámpa, utána meg felugrik maxra
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Ha eladok egy autót, utána nekem mi dolgom van? Az adásvételit le kell adnom az okmány irodába? Vagy valami ilyesmi? Vagy elég ha nálam van, és ha bármi van, felmutatom, hogy "eladtam!"?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dízelracer #5457 üzenetére
F Astrával nincs tapasztalat(van, de a fogyasztással nincs) De X14SZ 1.4 8V 60HP-val, egy Opel Combo, 5-5.5ből megvan, pályán 165-170(hátszél+lejtő) meg mindenhol nyélen, úgy egy 10es kb. Corsa B ugyanezzel a motorral, nem gyilkolva, de dinamikusan, ~7l/100km. F astra 9liter hihető, mert a corsához, combóhoz képes az 1.4es F astra annyira nem megy, hogy az hihetetlen.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Mi a helyzet a gázt nem bíró motorokkal? Pl.M13A Suzuki motorok, stb. van rájuk már valami megoldás? Ami 100% és végleges? Úgy értem, hogy "beülök és megyek" nem tankba öntögetni, meg motorba öntögetni, meg ilyesmi...
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Windows 10
- E-roller topik
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek