-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
külsőre szerintem is szép a scirocco és van bele rendes 2 literes benyás turbo is. az megy is betyárosan, golf gti-ben hajtottam és nagyon tetszett
az látszik már, hogy végre a piac kezd a hot hatch-ek esetén beállni a standard 2 literes benzines turbo-ra. nem kell nagyobb blokk ezekbe az autókba. 250-300le bőven jó ezekbe az 1200-1300kg-os autókba, amikben már minden biztonsági felszerelés megtalálható és iszonyat masszív az utascella is. nekem ez hiányzik egyedül, a mai modern merev utascella.. és keresek, kajtatok, kutatok, nem nagyon találok céget, amelyik profi, minőségi munkával merevít ki régi utascellákat... márpedig teljesítmény növelés előtt ezt akarom megcsinálni.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tresh
addikt
válasz Integra #45751 üzenetére
Igen evvel én is így vagyok kétlityi turbónál sehova nem kell több bőven jó az már mindenre Viszont ilyen utascella merevítéses mókát ha minőségileg akarsz megcsináltatni akik mondjuk papírt is adnak róla hogy az elvégzett munka minőségileg és biztonságilag is megfelelő hát itthon nem hiszem hogy lesz bárki is aki ezt bevállalja..inkább osztrákia vagy a német vonalon
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #45752 üzenetére
Igen, óra szerint
-
Integra
titán
nem csak a minőségi munka az, ami fontos nekem, meg az, hogy kiállítsák róla a bizonylatot, hanem az is, hogy forgalomban használhassam. és inkább ez utóbbi a nagy gond, a buszfejű bigott bürokrácia miatt.. én szívesen fizetem ezt az autóm magyar rendszámra, nem akarom szlovákra vagy németre megint átiratni.
amúgy valamelyik blogban régen láttam egy magyar kis céget, amelyik ezzel foglalkozik (nem a póveredbájákis brigádra gondolok), és tetszett amit láttam. csak nem találom a linket..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tresh
addikt
válasz Integra #45755 üzenetére
Ez csak természetes de szerintem kint hamarabb találsz rá céget aki ezt be is papírozza neked hogy használhasd és ne legyen belőle gond Ja és lehet még jobban kijössz mert itthon gondlom olyna papír munkát csapnak rá meg után járást hogy befonod a hajad
(#45757) Integra: az biztos de gondolom egy német céget bizonylatot stb nem fognak úgy megkérdőjelezni..bár tudj a franc itt aztán bármi lehet
[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
válasz Integra #45725 üzenetére
hat ja, majd kiderul.
haver vti je ben nem ilyen derus a hejzet /regebben irtam h bazi nehezen jar, h miert nem tole kerek infokat elkoltozott/
ezek lancos motrok v itt is szij van?(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Integra
titán
nem mondtam, hogy baj van velük, amit a bazsó autójával csináltak a semmiből, az komoly munka. csak a másik kis manufaktúra nekem valamiért szimpatikusabb volt. mindössze ennyi
de van egy szubjektív része is a dolognak. aki köpköd a japán autókra, de közben azért szereli ami pénzt hoz, ott úgy gondolom, a minőség rovására mehet az ellenszenv. erre pedig nekem nincsen szükségem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ha az a váltó nehezen jár, ott baj van. ezek a váltók villámgyorsan kell hogy mozogjanak, mindegy melyik fokozatból melyikbe, visszaváltásnál is. szét kell szedni és megnézni, hogy mi ép ott még. vagy sem.
ezekben még természetesen vezérműszíj van.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
8th
addikt
Dízel Corrado-ból (mk1-ből) vagy egy tucat rohangál itthon de lehet még keveset is mondtam. Viszont pár éve láttam egy első generációs Audi TT Quattro-t 160lovas dízel Ibiza Cupra motorjával amit persze alaposan átdolgoztak. Igényesen meg volt építve semmi feltűnősködés, semmi olcsó giccs. A hangja is teljesen rendben volt, ha nem az orránál állsz nyitott motorháztetővel nem mondod meg, hogy dízel vagy benzines. 7literes átlaggal elmegy és ha kell 5,5sec alatt 100-on van úgy, hogy abban már benne van két váltás is. Én sem feltétlenül vagyok a dízel utcai sportkocsik pártján (azért egy jó 335d kupé bármikor jöhetne) de az egy zseniálisan összerakott kocsi volt. Simán kéne!
-
Integra
titán
-
Integra
titán
persze, hogy nem volt, nekem már a nagy seggnyalás sok volt, abba is hagytam a blog követését, mert egyszerűen nem életszerű számomra. csináltam már egy-két dolgot én is, és mindig van ilyenkor egymásnak feszülés.. szóval nekem ez idegen volt. nem véletlenül olvasnám mások véleményét is, ami tiszta píár mentes. de én így gondolkodom,így hozok helyes döntéseket.
közben megtaláltam, simon-car. utcai autókkal is foglalkoznak. nekem fontos, hogy a lehető legkevésbé látszódjon a merevítés, és ne menjen a két első ülés használhatóságának rovására. és számomra fontos, hogy ha lehetséges és megtalálom a számításaim, az igényeimnek megfelelőt, akkor a magyar kétkezű munkásokat és a szakértelmet támogatom (nem a nyakkendős hazaáruló g3ciket a parlametnben). nekem ez fontos.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ABE
őstag
Na, én is megmutatom életem első autóját (dísztárcsán röhögni nem ér, így vettem, majd lecserélem):
Peugeot 206 1.4 HDi Premium, 2005, 192e km, céges volt , de műszakilag és esztétikailag is okés. Majd meglátjuk, mit mutat hosszabb távon, még csak 5 napja vettem át, alig 400 km ment bele eddig.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Fijuba nem vó't?
Le ne vedd a dísztárcsákat, mert kiderül, hogy faküllős szekérkerék van alatta Amúgy semmi baj azokkal a dísztárcsákkal. Vagy láttál valami szép ledeset a hamisitóba'?
Sok balesetmentes kilométert. Kopjon el a dobókockád mire először kell szerelőhöz vinni.
(de hogy miért nem autót vettél )
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Korrekt gép!
Ajánlom figyelmedbe: peugeot206fanclub.huÉppen van egy eladó felgumizott 15-ös Scirocco szett ami nemrég került fel. Azzal még pofásabb lenne.
A szín pedig hibátlan. -
ABE
őstag
MunezXBK
És a jobboldali szellőzőrácson a kis illatzsákot észre sem vetted? Az az igazi identitás zavar!
Xero
Rá fogok pillantani, eddig ezt lapozgattam. Most vettem rá vadiúj gumikat 14"-os méretben, egyelőre nincs lóvé rongyrázásra. Mondjuk szerintem bordóban néz ki a legjobban, de a szín utolsó preferencia volt, max. rakok rá racsing matrinyákat, hogy lássák, ki is a
cicafiúlegény.giigz
830e volt az autó, átírás az ügyintézéssel együtt volt 70e, plusz 65e a gumi, következő hó elején pedig egy teljes olaj -és szűrőcserét akarok még megejteni, tehát benne lesz úgy 1 millába hirtelen.
DeFranco
A Homasitában volt az a lilára festett dísztárcsa, menne a kárpitokhoz, nem?
Amúgy köszi mindenkinek.
-
8th
addikt
Igen csak dízeles körökben tisztelet a kivételnek sajnos még mindig a paraszt tuning dívik. Jól feltekerjük az adagolót veszünk racsing bazáron egy semmire se jó tuningboxot meg valami kínai dircsiszürcsit haverral kiflexeljük a katalizátort mert az is felemészt 2-3lóerőt és mi leszünk a helyi királyok. Az, hogy egy nagy hányinger tákolmány az egész, fossa a füstöt mint az etna fénykorában ráadásul szinte semmivel se megy jobban mint széria állapotában az mindegy. És ezek a madarak szoktak félelmetes számokkal dobálózni lóerőt és nyomatékot illetően.
-
jerry311
nagyúr
válasz Blaise #45696 üzenetére
A német roncsprémium miatt elég sokan vettek arrafelé új olcsó autót, és bizony az Opel/Audi/BMW nagy szívfájdalma, hogy bizony inkább az olcsóbb modellekre költötték, mint a Skoda vagy Dacia.
Kamu szaga van a német úriemberes dumának, nem is szabad elsőre elhinni, de nem lehetetlen. -
zolikaDB
veterán
Olyan gépi mosószert, amivel ilyen habot lehet előállítani, hol kapok? Illetve melyik márkával érdemes foglalkozni? (gondolom a valet pro jó lenne, csak itthon nem nagyon van)
-
tresh
addikt
Jaja meg rátesszük a 2szer akkora felnit kopott nyárival Mert ugye a 4db új gumi többet érne mint az autója...hány ilyen van istenem...hát igényes tdi-t tényleg ritkán látni..bár most ahogy néztem a rommá hajtott a4 a6 a menő ami okádja a kormot..mondjuk nem tudom mondták e neki hogy a diesel nem korommal megy..egyszer szóltam be egy talin a srácnak hogy tényleg nem rossz a bringa csak egy baja van oda vannak a csúcsok..mire a szakszerű válasza az alábbi volt: nem nem meg van hackelve a gép azért fűtől így..mondom ok mester taníts
-
Integra
titán
az ajtóknál ilyenkor a keresztmerevítő rudazatot alacsonyabb szögben hegesztik be. de szerintem ez is egyéni megbeszélés kérdése, kipróbálás után. jelenleg még azt sem értem, hogy mely elemeket mivel és miért kell összehegeszteni, hogy maximális merevséget kapj minimális beépített súly mellett. továbbá ez nem csak az utascellára vonatkozik, hanem a futómű bekötési csonkokra is, tehát az alvázon is kell dolgozni az ideális eredményért.
találtam már több olyan csavarozható elemrendszert, amelyeket az alvázon alul csavarsz fel már gyárilag létező pontokra, illetve a doblemezt leszerelve mögé csavarozol fel, szintén a meglévő pontokat felhasználva, de nem győznek meg. egyfelől ugye ebay-es cucc, másfelől nincsen megadva a csövek anyaga, falvastagsága, hegesztési technika és az ahhoz felhasznált anyag etc... ez nekem így nagyon lutri, hogy mondjuk 1500 dollárt kiadjak szállítás, vám és áfa nélkül.... inkább gondolkodom komplexebb, de hosszú távon igényesebb és tartósabb, erősebb megoldásban, még ha macerásabb is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
türelmes ember vagyok, de ha lenne rpg kilövő és gatling gépágyű meg egy napalm lángszóró az autómra szerelve, akkor ma üres lenne mindhárom készlete.. meg legalább 40 füstölgő gyárkéménnyel kevesebb futna az utakon.. pedig csak 40 km-t mentem..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Formula-1
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Ford topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Diabetes - Cukorbetegség
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen