-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Mazda MX-5
Tervbe vettem a vasarlast, nezegetem eppen milyenek vannak, milyen aron.
2000 utani evjaratokra gondoltam. A kerdes pedig, hogy ennel a tipusnal mire kell kifejezetten odafigyelni vasarlaskor? -
jerry311
nagyúr
válasz Laraxior #29695 üzenetére
Ha tilosban parkol...
Szerezz be valami fasza A4-es etikettet. Szep, nagy betukkel ranyomtatod, hogy "Soha tobbe nem parkolok szabaytalanul."
Majd utolso lepeskent felragasztod a szelvedore, hogy ne lasson ki tole.
Nagybatyam igy nevelte a kabujaba beallokat, erdekes modon egyszer sem kellett ugyanarra az autora ketszer ragasztani.A masik meg: attol hogy szabalytalanul parkol, meg nem mehetsz neki. Ha nem fersz el, akkor kihivhatod a rendorseget/koztereseket, hogy szallitsak el, mert akadalyozza a forgalmat.
-
jerry311
nagyúr
Ha már Passat...
Kedves barátomnak bemondta az unalmast a kéttömegű lendkerék 60k km-mél. Rá egy hónapra a váltóban tört el valami, de úgy hogy kiütötte a váltó és kuplung közti öntvényt és a váltóolaj a kuplunghoz folyt...
Minőségi német autó. -
jerry311
nagyúr
válasz Blaise #45696 üzenetére
A német roncsprémium miatt elég sokan vettek arrafelé új olcsó autót, és bizony az Opel/Audi/BMW nagy szívfájdalma, hogy bizony inkább az olcsóbb modellekre költötték, mint a Skoda vagy Dacia.
Kamu szaga van a német úriemberes dumának, nem is szabad elsőre elhinni, de nem lehetetlen. -
jerry311
nagyúr
válasz Rhino666 #47388 üzenetére
Valamit valamiert, ha nem tetszik a tomegkozlekedes "nyomora' es inkabb autoznal, az penzbe kerul. Ha nagyon alacsony a fogyasztas es erintogazon kozlekedsz, akkor talan kijon 7k-bol.
A benzin.
Minden masra ott a MasterCard.
Autozni draga dolog. Nem is kicsit.
Ha minden vagyad, hogy vegre autod lehessen, akkor legalabb hallgass a tapasztaltabbak ervelesere es ne egy szoporollert vegyel az 1 milliodbol.Persze, azt csinalsz amit akarsz, a vegso dontes a te kezedben van..
Ha neked az esik jol, hogy tatott szajjal rohangalsz a faxerdoben... -
jerry311
nagyúr
Egyszer mar majdnem megirtam ide, de majd most ujra, hogy a 140 kilos 185 centis fonokom es hasonlo kepessegu felesege plusz 1 gyerek egy Clio-ban autokazott. Havi 1.5M netto fizubol. Biztos hulye volt, meg nyomorgott a kocsiban. Vagy ott van egy masik ismeros is, o kicsit kisebb, csak 180 centi es 120 kilo, meg a baratnoje is kisebb, csak 180 centi es 85 kilo, de ok is kenyelmesen elvannak egy Clioban. Es o sem keres olyan szarul, hogy kotelezo lenne neki ebben aszalodnia.
De hat ezek nem autok ugye.
-
jerry311
nagyúr
-
jerry311
nagyúr
1999 Suzuki Swift 1.3 GLX Automata, 90k km.
Velemenyek (kismotoros) automata Suzuki Swiftrol?
-
jerry311
nagyúr
válasz Balupapa #50339 üzenetére
A biztosítók azon vannak, hogy minimalizálják a költségeiket az összes törvény adta lehetőséggel és a lehető legtöbb pénzt megtartsák maguknak (tulajdonosaiknak). Nehogymá sajnáljam őket, meg még én legyek a csaló magyar, amikor én is megteszem ugyanezt a törvény adta keretek közt.
-
jerry311
nagyúr
válasz Mágus2 #66964 üzenetére
Ha a gumiharang serult, azt nagyon rovid ido alatt ajanlott csereltetni, mielott elkoszolodik a feltengely es azt is cserelni kell.
Ha adnak a gumiharanghoz zsirt, akkor azt hasznald hozza. Sajnos lattam mar okos szerelot, aki "jobban tudta", es a zsir amit hasznalt, nem volt jobaratsagban a gumival es 1 honap utan ujra csere. -
jerry311
nagyúr
Ez inkább a Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat? topicba való.
-
jerry311
nagyúr
válasz zsolt19900 #74233 üzenetére
Nem kell olyan messzire menni az Ignis-től, hogy megszabadulj a merev hátsó tengelytől. Tengernyi kisautó van ennél értelmesebb futóművel.
MX-5-ösön sokat gondolkodtam, kevés a két ülés. Valószínűleg ezért lesz Impreza.
De lehet győz a józan ész és csak egy okos Fiesta lesz vagy valami hasonló méretű.
Vagy marad a tömegközlekedés, az élményautózáson kívül egyelten indokot sem tudok felhozni a vásárlás mellett. -
jerry311
nagyúr
válasz zsolt19900 #74250 üzenetére
Egy 1.6-os 206-osról tudok nyilatkozni. Haver családjánál van újkorától. "Ezer" éves. Motorikus hibája még nem volt. Pár futómű alkatrészt kellett csak cserélni, ugye a jó magyar utak meg a 100k+ km.
-
jerry311
nagyúr
válasz Dany007 #78287 üzenetére
És meg sem bírom hallani az olyan márkákat, mint a Sapphire, Gigabyte és főleg az Asrock.
Bahahahahahaha, szeegény, ez mondjuk akkor a legjobb, amikor köztudott, gyártó által elismert, hogy egy adott terméket (vagy termékcsaládot) csak a Sapphire gyárt, de az MSI/Asus/akármi matricával többet tud.
-
jerry311
nagyúr
A teljesitmeny (amit mersz mint irtad) = nyomatek szorozva fordulatszammal.
Ha teljesitmenygorbed van, akkor jo esellyel megvan az is, hogy milyen fordulatszamon adta le azt az auto. Innentol mar megvan 2 ertek, a harmadik szamolhato. Az szamitas pontos menete attol fugg, hogy milyen mertekegysegekben vannak a kiindulo adataid es mi szeretnel a vegen latni. -
jerry311
nagyúr
válasz kovacsroli #103802 üzenetére
Azért az oldalszél nem annyira gáz, mint mondjuk egy Wagon R+ vagy Ignis esetén. De hát mégis mit várhatnánk egy aránylag könnyű de nagy oldalfelületű autótól?
Ha megveszed akkor figyelj rá, hogy inkább kéziféket használj, ne sebességben hagyd. Emlékeim szerint a Pandáról (illetve a benne lévő motorról) írták, hogy olajos láncfeszítője van, ha nincs olajnyomás akkor egy kicsit lazább a lánc. Kopottabb lánc és lánckerék esetén előfordulhat, hogy átugrik 1-2 fogat a vezérlés, ha álló motornál nagyon befeszül. (pl lejtőn parkolsz) Aztán akkor lehet szervízbe vontatni.
-
jerry311
nagyúr
válasz roberto211 #103810 üzenetére
Ha széjjel pörgeted ne csodálkozz.
Meg akkor se ha hidegen jársz vele. 2 nap 25 km, az kb 6.25 km/alkalom. Ennyi idő alatt kb. még el sem éri az üzemi hőmérsékletet.
Tegnapi cikk -
jerry311
nagyúr
Attól függ milyen az a 621k km.
A másik fele meg, hogy a magyar vásárló már hozzászokott, hogy a 180k km-es autó úgy néz ki, mint a 621-es.
Haver most árulja a 10 éves, valós 160k km-es Vauxhall Meriváját. Nem rohad, nincs szétülve az ülés, nincs szétkopva a kárpit, nem porlad a kormány. Motortér is száraz, nem folyik, csöpög semmi. Alufelni le van ütve pár helyen mert bénán parkol, de ennyi. Ha nem nézem a korát, akkor ez az állapot egy 3-5 éves max. 50k km-t futott autónak felel meg Magyarországon.!Overdose!
VW --> VolksWagen --> Népautó. A nép meg... Trololo
Képzeld el, hogy az átlagember mennyire hülye.
Utána gondolkodj el azon, hogy a fele még az átlagnál is hülyébb.
Ezek után mit várhatunk el? Ez kb. az az értelmi szint, mint amikor a FTC - UTE ultrák egymásnak esnek. Nem lesz tőle jobb egyik csapatnak sem, hogy a szurkolók összeverik egymást. Nem követi semmilyen tudományos áttörés. Nem növekszik a GDP, nem csökken az államadósság. De hát a primitív állati ösztöneiket kielégíti, hogy jól szájba vertem a köcsög fradistát/újpestit/bmw-st/trabantost/stb.[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz honda 1993 #105626 üzenetére
Ez azért nem nagy marhaság.
-
jerry311
nagyúr
válasz belaazallat #105683 üzenetére
Ilyen hozzáállással bármilyen autót meg lehet tömni.
Ha Fiestával megyünk, akkor az van tele. Ha kombi Mondeóval, akkor az van tele. Pedig mindkettőben csak 2 felnőtt és gyerek utazik meg a cuccok...
Függetlenül attól, hogy melyikkel megyünk, sosem hiányzik semmi, csak ha több hely van, akkor több cuccot viszünk.
Az "egyetlen" dolog amire figyelni kell, hogy ne vegyél nagyobb babakocsit, mint ami befér az autóba. Már ha egyáltalán veszel babakocsit és nem kendőzöl, ami neked is jó, meg a gyereknek is. Na mindegy, ez másik topik témája már. -
jerry311
nagyúr
válasz Kornel #105694 üzenetére
Egy átlag Transit 9 személyes, nem kell D kat.
belaazallat
Annak mondom meg, hogy mit csináljon, akinek akarom, nem kötelezhet rá senki, hogy ne tegyem. Cserébe
azt csinálsz, amit akarsz, olyan autót veszel amilyet akarsz, el sem tudod képzelni mennyire nem érdekel, mert téged semmi sem kötelez rá, hogy azt csináld, amit mondok és ahogyan mondom.
Az sem érdekel, hogy milyen problémáid vannak, az sem, hogy mennyire érted félre, amit írtam.
Fordítom magyarról magyarra az előző hozzászólásom: Ha egy nőnek (vagy feminin jellegű férfinak) odatolsz x köbméter rakteret, akkor azt tele pakolja és sopánkodik, hogy kicsi. Teljesen mindegy mekkora. Az új autós első utazásnál még talán elég nagy lesz, a másodiknál, már megint kicsi. Akkor is ha 40 tonnás nyergest vásárolsz. -
jerry311
nagyúr
válasz LógaGéza #105707 üzenetére
19 év, diesel, kombi, kormányon körbe kapaszkodó, 70000 km. Hahahahahahahahahahahahahahahaha
Nem volt olyan, ami csak 10000-et futott 19 év alatt?
Ennek az autónak kb. egy nagyon jó tulajdonsága van 250k HUF-ért: 2 évig műszaki vizsga. Ebben az árkategóriában az egyetlen elvárás.
Amit joamilestoné is írt +
- Ha nem hideg motorral várja az eladó, akkor nagyon meg kell nézni, meg kell hallgatni, vagy ott kell hagyni.
- Motortér lehetőleg ne legyen (nagyon) olajos/vizes, tehát ne engedje se az olajat se a vizet. Bár ez egy majd. húsz éves autónál komoly követelmény, de nem lehetetlen. Ha elhanyagolt a motortér, tehát folyik, csöpög, gányolt vezetékek vannak benne, akkor valószínűleg egyéb karbantartáson is spóroltak.
- Ismerősöd tudjon és merjen nemet mondani. Autót nem lehet internetről, 4 kép alapján, vásárolni, kivéve ha újat vesz szalonból vagy szereti a kalandokat. -
jerry311
nagyúr
válasz belaazallat #105759 üzenetére
Nyilván irigykedsz! Főleg amikor Matsumoto magához ölel!
-
jerry311
nagyúr
válasz honda 1993 #105770 üzenetére
Egy 4-500k-s g astra nem lesz jobb mint egy 200k swift. Mármint, nem lesz gyorsabb és nem lesz megbízhatóbb. Alkatrész meg kb. mindkettőhöz gombokért kapható, tehát az sem számít sokat.
MunezXBK
Mert csak!
Pl. mert gyárilag sosem volt leddel szerelve...[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
Subaru Impreza WRX, nem STi.
Mi lehet az a határ, ami alatt garantáltan csak problémát vásárol az ember? 2M? 3? 4?[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz Snoop-y #105807 üzenetére
"Tescoba" járni és hétvégi élményautózásra kell csak. Munkába járás megvan 20 perc alatt vonattal, autóval minimum 40, szóval ez kizárt.
Teljesítmény jó ha van, de ezen a környéken 160km/h feletti fényképnél ugrik a jogsi, odáig meg kb. bármelyik WRX elrepít.
Ez inkább csak tapogatózás, mert még mindig fogalmam sincs, hogy mit akarok a WRX - MX-5 - BMW 3xxi háromszögből. -
jerry311
nagyúr
válasz Snoop-y #105809 üzenetére
MX-5 is szóba jött, mert család nincs, olcsóbb mint a másik kettő, tehát ha netán kell egy nagyobb autó, akkor is hetekig bérelhetek egyet, mire ugyanott járok, mint egy 4-5 személyes vásárolva.
Lehet rosszul látom, de az S2000-nek a ~2.5M inkább az alja.
3M-nél többet nem költenék autó vásárlásra. Ehhez még jönnek a járulékos költségek és máris 3.5-nél járunk. -
jerry311
nagyúr
válasz Snoop-y #105809 üzenetére
Szép meg jó az S2000, de nem foglalkoztam vele mert bőven felette van annak amit fizetni szeretnék.
Most néztem pár eladót, ~4M-nél kezdődik amit megvennék és az még csak annyi, hogy legalább fotón jól néz ki, nem mentem oda, nem néztem meg...
Ez kimarad az életemből.
Egyelőre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Futás, futópályák
- Napelem
- További aktív témák...