-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Berakom ide is, kíváncsi vagyok a véleményekre:
Valaki le tudná írni, milyen problémát okozhat a kevés üzemanyag az autóban? Ma hallottam olyat, hogy van egy kis üzemanyag hűtő rész a kocsiban, ha kevés az üzemanyag, maga a rendszer vagy valami fel tud melegedni, ezért is nem tanácsos kevés üzemanyaggal járkálni.
Azt tudom, hogy annyi dzsuva lerakódhat a tank aljában, hogy jobb nem felszedetni és a motorba juttatni.
-
qdak
addikt
válasz DeFranco #44304 üzenetére
ov csere?
mod: vectra ovekre csereltem anno a mazdaet, sokkal jobb lett, ha 1 jofajtara kicserelnek sztem segitene.
area_51: azer nezz csak utanna, neduddki sztem jol gondoltam amit irt
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
neduddki
nagyúr
válasz Laraxior #44282 üzenetére
HI!
nekem k&n van omagamotrtol ettem, de ugyanojjan jo az ocsobb is
udv
neduddki
mod: tomcsi: na ez nem fedulhetet olan eloa 90es evekben barmejjik alap foccvagen-opel relacioban:- (
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Xero
nagyúr
Jól elültetted a bogarat a fülemben. Gondolkoztam, hogy ok évente mondjuk 700-1000€ az üzemanyag plusz költsége a benzinesnek, viszont a szervíz költség kb 15-20%-al alacsonyabb talán. A másik, hogy én mindig is benzines párti voltam és itt szöget ütött a fejembe: Trombitáló sor hatot akarok hallgatni az elkövetkező években kőkemény pénzekért, vagy süvítő gázolajasat?
Egy szó mint száz megint visszatértem az E90 vonalra és elkezdtem 325i-ket nézni. A kupé feltételt inkább kukáztam. Annyit nem ér, illetve nem engedhetem meg magamnak.
Egy kis barátságos lista már össze is állt azokból, ami talán szóba kerülhet:
Hiányzik a navi és eléggé szétültnek tűnik.
Nem tudok belekötni.
Ebbe sem.
Szintén.
Ugyan az.
Még mindig.
Ha nem lenne az az M3-as szőnyeg, akkor instant szerelem lenne. Meg ennyiért már a 140e km is zavar kicsit.
Nincs navi és drága is, de ez van leginkább egyben és nyilván ez a legfrissebb.Szóval nehéz ügy.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
hinnye, de szépek ezek, de senki nem tudna rávenni, hogy 5,5-6 M huf-ért használt autót vegyek. ennyiből egy kis spórolással még biza az én seggem alá egy accord, vagy most még inkább egy mazda 6 kerülne
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
És mi lenne ha nyakad köré csapnád az aranyeredet, és mennél megnézni? Mi több, megvenni valamelyiket?! Ha szereted mind 1 h milyen , mert szeretni fogod. És teljesen mind1 h mi van, ha beleülsz akkor a fejeden a bőr szíjje fog repedni a vigyortól. És ez a cél, ug hajrá!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integra
titán
az nem kiült, hanem ha jól látom plüss ülés, az meg ilyen, ahogy a fény ráesik és a szálak állnak
azért a felsorolásban a dohányzó csomagos autókat azonnal dobnám, bár ha bagózol akkor nem szóltam.
kerülném az autóhoz méltatlanul nagy pimpes felniket a peres gumikkal is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Xero
nagyúr
válasz bandus #44313 üzenetére
Én nem tudnám rávenni magamat új autóra. Ez az ár is a fájdalomküszöb. E fölé nem mennék.
(#44314) bitpork: Még nézelődési fázisban vagyok. Ha letisztáztam magamban a dolgokat, akkor nyakamba veszem a nagyvilágot és támadok.
Az öröm faktorban viszont igazad van.(#44315) Integra: Az ok, de a többi plüss sport ülés nem tűnik ilyennek. Lehet a beeső fényben valami. Ez is olyan sajnos amit élőben kellene látni. Nehéz szülés lesz ez.
Látod azt nem is figyeltem. Dohányoztam, de már villanyozok két éve, szóval egy-két égésnyom zavarna, de a megmaradt szagok nem érdekelnek. Na ezt is szűröm azért innentől. Köszi a tippet.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
amúgy dohányzó autót is kilehet ganézni patikára, szárazjéggel (németek használják autóápolásban), illetve gőzös takarítással. de én biztos nem vennék, igaz, ez személyes preferencia.
a plüss a legjobb és az alcantara huzat, illetve a bőr szélű alcantara. bőrt én semmilyen formában nem ajánlanám, főleg nem ezeket a stricibőr üléseket, mint az a bézs meg a vörös, hahaha, a reeperbahn-on jól mutatnál vele szerintem az eladási értékük is rosszabb, mint a klasszikus színek, amelyekbe nem lehet belekötni.
nem lesz nehéz szülés, csak törekedj a gyári állapotra, a kis felnikre (kevesebbet kapott a futómű, szilentek, normálisabb használat). emvy már talált egy ilyen darabot...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Xero
nagyúr
válasz Integra #44318 üzenetére
Én az oroszlánt gőzgéppel pucoltam ki párszor. Meg nem mondja róla senki, hogy dohányoztam benne 5-6 évet.
Én sem rajongok a bőrökért, pláne ezekért az újakért. Viszont a sportülések 80%-a bőrös, szóval nincs mit tenni, nálam ez feltétel.
A felniket figyelgetem, de amúgy is az a cél, hogy gyári M packet felni legyen alatta. Ezek pedig ennyiért jellemzően 17-esek, ami nekem bőven jó.Tudom, hogy nem lesz nehéz szülés annyira, de az időt rá kell szánni nincs mese. Ráadásul addig amíg nem tiszta a fejemben, hogy pontosan mit akarok (benzin-dízel csapongás), addig bizony még nehezebb a dolog.
Most talán elköteleztem az agyamat a 325i-nél, de bármikor beüthet a villám a h*lye fejembe.Ráadásul sokszor ugrott már be, hogy autót kell venni, de valamiért mégis elálltam a dolgotól. Most először tartok ott, hogy ok tényleg veszek idén nincs mese.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
egyszerű a történet:
örömautózni akarsz? ráadásul nyogodtan? egyértelmű, benzin. igen, megkell fizetni érte a kúton, de messze nem annyit mint azt gondolod.
csak a zsebed érdekel mert nem engedheted meg magadnak a benzines többlet fogyasztását? akkor dízel. de dízel meg m packet... háááát, kis jóindulattal is csak mosolyog rajta az ember, elnézést
minap láttam egy 3-as kupét, legalább 19 collos m felnivel, kopaszunk gerincferdüléssel tehénkedik benne, kurva komoly arc... mellé gurulok pirosnál, hallom, hogy csörög-zörög, átnézek, látom az arcán, ohgy ez béjemvé gecccóóó. aztán adtam egy trepnit zöldnél, erőlködött, visszapillantóban láttam még a fekete felhőt, nem látott többet.
m az benzines. ne égesd magad m-es optikával ha dízelezel.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez szól már arról, hogy mit engedhetsz meg magadnak és mit nem. ha van feles pénzed benzinre különösebb gond nélkül, akkor igenis érje meg az élmény, a nyugalom. nem sok jobb dolog van, mikor egy szívó benyás spontán ugrik azonnal a gázra és felpörög
egyébként meg autópályán ezek a motorok is elmennek 9 literrel. alacsonyan forognak, nem hajtja szét az ember. még a turbo-val is eljárok 9 literrel ilyenkor (város már laza 11.5 liter), az inti még kevesebbet eszik, pedig 4500-at forog 130-nál ötödikben (városban 8.5-9 liter)... most azért vegyek dízelt, hogy 7 literrel menjek átlagban? köszi, én abból nem kérek, azért dolgozom többek közt, hogy ne érdekeljen 100-on az a +2 liter benzin.. a szervízköltségeimmel pedig bőven pariban vagyok bármilyen dízellel. az élmény meg önmagáért beszél....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Typhoon47 #44326 üzenetére
mi egyértelmű? városba dízel? legnagyobb hülyeség... csak szétkúrod a kocsit, nem városba való az a technika (sehova sem személyautóban, de mindegy). rövid táv, be sem melegszik rendesen, a dfp csak tömítődik.. legnagyobb ostobaság városba dízelt venni. oda kis szívó benzines kell.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz Typhoon47 #44329 üzenetére
hülyeség. 1.4-es 90 lovas civic-kel is összeverem bármikor a pesti forgalmat, hagyjuk már a nem megy dolgot, ott már tényleg versenyezni kell velem, hogy tartsák a tempót. bp-i forgalomba, tökéletesen megfelel 90-100 le szívóban. akinek nem, nem tud vezetni és amúgy sem használja normális tempóban az autót. ennyi.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Xero
nagyúr
válasz Typhoon47 #44326 üzenetére
Ennek a távnak 90%-a pálya, ahogy már írtam is. Jellemzően havi-két havi egy BP-Németo-BP, havi 2-3 BP-Miskolc-BP és még néhány belföldi út ha úgy alakul.
Városba pedig én kis köbcentis szívó benzinest vennék, ahogy most is van. Viszont mivel a városi rohangálásból inkább nagyobb távok lettek az utóbbi időben, és később még inkább ez lesz a tendencia, így váltani kell most már, hiába nincs gondom az autóval.
(#44327) Integra: Igazándiból belefér az a plusz pár liter. Most sem fogyasztok 8-8.5 alatt az 1.4-el, mert biza elég nehéz a lábam. Nyilván ha 2-3x annyi lóerővel gazdálkodik az ember, akkor nem is kell annyira gyilkolni.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz Integra #44330 üzenetére
lehet egy civicben faxányos az 1.4, de egy mondejónyi/passatnyi kasztniban már elég szar. kis autó szívó benyában úgy még talán, bár azért a konszern 1.6 is lazán beveri télen a 10lityót. persze, hogy jobb egy szívóbé, de kevesen engedhetik meg maguknak, hogy százezreket füstöljenek el, na persze mondom csak akkor ha valaki sokat megy tényleg évi szinten.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Integra
titán
bírják ezek, no para. nekem nem ment sose városban 8 felé, mindegy, hogy tél vagy nyár volt, piszok jók ezek a motorok. használni kell, azért vannak. csak a minőségi olajcsere fontos. 10e km, szűrő, kész, mehet tovább
a többlet teljesesítmény és a többlet súly azért többlet fogyasztást eredményez természetesen, akkor is, ha nem hajtod. legalábbis nekem mindig ez volt a tapasztalatom....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Xero
nagyúr
válasz Integra #44333 üzenetére
A 10e km v. 1 éves olaj a 206-nál is megvan, szóval ez nem lesz nagy újdonság. Max a mennyiség lesz kétszer annyi.
Én a saját temperamentumomat ismerve olyan 10-13L közé teszem a várható fogyasztást 325i-vel. Ebből is ki tudok rúgni 15L-t hegyen, ha olyanom van.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Na ki tud piszok jól alkudni németül? Ebbe most nagyon beleszerettem: [link]
- Sport ülés (nem bőr!)
- Nagy iDrive (már az új)
- 25i
- A lehető legkisebb kerék (ha később úgy tartja úri kedvem még kerülhet rá nagyobb)
- GaranciaViszont van benne xDrive is, amit nem nagyon használnék ki. Arra az évi max 3 hét síelésre nem tartom racionálisnak. Az év többi napján minek cipelje a hajtásláncot!? Igaz személyben még nem próbáltam xDrive-ot, fene tudja lehet jó. Kicsit azért félek, hogy eltűnne a hátul hajtós feláras élmény.
A másik pedig ugye az ára. Ennyi egyszerűen nincs és nem is lesz rá. Ez már távcsővel sem látja a fájdalom küszöböt. Pedig de szép is lenne...
-
whitezo88
nagyúr
határozd meg mennyid van rá (átírást nem számítva) és nézz akkor ott. jók ezek pár évvel öregebben is. biszem baszom extrák nélkül is
Láttam 3 éves 50 ezres (ami ugye kb semmi) 20D-t épp reggel, 5,2ért. Jó, az csak 4 henger traktor, bár én elfogadnámmegnéztem pl e46ban mennyi lenne a nagynavi, hát nem ócsó, a kocsi árának kb 15-20%-a [link]
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz whitezo88 #44343 üzenetére
17-19e € volt az eredeti cél, de ezt kitoltam 20e-ig. Ennyi és nem több. Nyilván ezek alapján szűrök, de néha elkalandozik az ujjam.
Elmondom egyébként a nagy navi fétisem okát:
- Meguntam, hogy külön navival vagy telefonnal kell bohóckodni. A zenéket iPodról szeretem játszani, így macera ha a telefon navigál és nem hallom gázos szitukban, lévén csak egy dock csati lóg.
- Biztonságosabbnak tartom, hogy az apró dolgokat az iDrive-al intézem és nem kell a középkonzolon a kis tekerővel és gombokkal bohóckodni.
- E90-ből még csak nagy navis-ban ültem, így nekem az a természetes. A kis kijelzős vicc, a púp nélküli pedig az én szememnek kicsit semmilyen. Nyilván be kellene ülnöm egy iDrive nélkülibe is, hogy mit szólok hozzá irl, de ez az első két ponton még nem változtat lényegesen.Közben egyébként emvy hathatóság közreműködésével az is eldőlt, hogy én is törekedni szeretnék a Premium Selection-re.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
én a tesóm fl 18d-jében ültem, vezettem is, az mondjuk budget, mert céges, bár nem tudom miért nincs benne navi mikor rendszeresen jár külföldre több helyre is (Bécs Zágráb stb). Nekem az volt a furcsa, hogy még nekem is alacsony volt, pedig e46-ban is tök leeresztve van az ülés.
-
neduddki
nagyúr
HI!
ha tudo kerulbi a fojjamtors hdeg uzmet akkor aleggyebgebb n57vel keves km-el lehet hogy erdemes teni egy probat /meg felretenni sok pizt csak nem nrtam kihagyni:- )/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Ne magyarázkodj a nagy navi miatt. Pontosan ilyen okból vettem meg én is Gazsiba aműködő gyári navit. Meg is kaptam mindenkitől h minek (na jó csak a többségtől) mert ott a telefon meg a tablet. Jah ott van spec agyvérzést kapok a cuppanós xaroktól amiket a szélvédőre nyomkodnak. A középkonzolt meg bontsa meg akinek 6 anyja van egy kiálló fém bizbasz beszereléséért.
(#44350) DeFranco: Nem akarlak megbántani, de az én szememben az is phejj
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen