-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
TaaT
nagyúr
Én lehet vmi ilyet vennék "régi" volvo helyett [link]
Give them hell Ukraine!
-
Integra
titán
egyetértek, drámaian tudnak kinézni sok évesen..
nemrég ültem egy ilyenben, főnöki autó, raheldi pénzt költenek rá, nem leharcolt darab. de ahogy a műanyagok elöregednek benne, meg elszíneződnek, félelmetes.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
whitezo88
nagyúr
ha már használtautó, ez is megér egy misét. szokásos duma, százezreket ráköltött de kell neki nagyobb, biztos kell a hely a vasazáshoz az a hátsó futómű is érdekes.
ha én el akarok adni egy autót nem fogom a vételár felét rákölteni előtte... persze mit értünk 'most' alatt, mert ha 1-2 éve az nem épp most de más szempontból még nem is vészesen rég
TaaT: bátyámnak volt céges Saabja, igaz 9-3 de nem volt elájulva tőle. a 318D amit most hajt jobban bejön, a család is elfér benne (2 gyerekkel), pedig nem hatalmas. (e91 kombi)
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Találtam egy merészet. Ha a képek nem mesterkéltek és beállítottak, akkor ez ehte családi autó. Km állást jó lenne tudni. Fényezése ígéretes és a belső sincs lelakva. Bár ha az én kölköm(már ha lenne) állna rá az ülésre, akkor menne a tockos azonnal. A motor böszme nagy.
[ Szerkesztve ]
-
-
ReSeTer
senior tag
Hát én nem tudom, hogy milyen igényeitek vannak, de kiszámoltam a súly/LE arányt és a volvo s80 nekem sportautó lenne 140 lovas motorral egy 1l-es swift után....
Ja várjá, lehet félreszámoltam....
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
De-de jó az, 1 tonnára számoltam mindkettőt, és swiftre 62.5 le jött ki, volvóra 93,5. Az + 31 lovacska. És akkor nyomatékról nem is beszéltünk
Amúgy meg ha ilyen nagy köbcentinél ilyen kevés a lóerő, akkor az megbízható motor, nem? Mert nincs szétterhelve. Nagyon kíváncsi vagyok, mennyit fognak bírni átlagosan a mostani 1.2 tsi-k.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Tessék?
-
giigz
veterán
-
D.Orion
veterán
Erősen elgondolkodtat ez az S80-as 140LE-s benzines rettenet. Félek tőle egy kicsit, hogy tényleg kevés lesz még nekem is. Az meg marha hülyén nézne ki, hogy ha elkezdenék keresni valami hozzáértőt aki kicsit megpiszkálja, ne adj isten turbo-t varázsolni rá. Mert akkor már árban ott lennék ahol alapból vehettem volna jobb motorral szereltet. Találtam helyben egy S40-es 1.6-os gépet, de a színe katonazöld és a kormánya se illik a kárpithoz. Ezzel se stimmel valami.
S40-ből még mindig ez a legjobb amit találtam. Csak az a kérdés, hogy meg bírnék-e barátkozni a helykínálattal, ami éppen, hogy van. Csomagtartó az meg kb. átlagos az S40 esetében.(#42096) lucifer31: Nagyjából tisztában vagyok vele, mert rokon cégénél anno volt S80-as és most megint van. Motorhibás lett a mostani és jobban megérte venni egy komplett donor autót.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz D.Orion #42095 üzenetére
Nem kell ezen nagyon aggódni, autópályán nem a tömeg számít, hanem a légellenállás, városban pedig jó, hogy a nem túl kihegyezett motoroknak kellemesen nyomatékos karaktere van, nem kell forgatni. Szerintem próbáld ki, és az után alkoss véleményt, a számok olykor megtévesztőek.
Same rules apply!
-
8th
addikt
válasz Kornel #42094 üzenetére
"A nagy teljesítmény kis hengerűrtartalomból nem biztos, hogy a tartósság mintaképe lesz."
Ez nem igaz. Régen is voltak kis ccm-s turbós kocsik (Uno 1.3 Turbo ie, Charade GTTi) és amelyiket végig lelkiismeretesen szervizelték az a rugdosás ellenére is megy a mai napig.
...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest