-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
H A M M E R
csendes tag
1.600.000 Ft körül keresek 4-6 éves autót.
Igények:
- 180 centiméter magas vagyok, úgyhogy a trabant kicsi lesz
- minimum 100 lóerő legyen benne, de nem kell verseny autó
- relatív nagy csomagtartó (szedán vagy kombi kellene)
- relatív olcsó fenntartási költségek (évi kb. 12.000 km futás, 80% városban)
- légkondi legyen, bár gondolom ebben az évjáratban már majdnem minden autóba tettekIsmerősök Focust, Corollát, Octaviát ajánlottak. Várom innen is a véleményeket, javaslatokat!
-
H A M M E R
csendes tag
Az alábbi két autóról kérnék véleményt:
Egy hasonló motorral szerelt Focushoz képest több problémával, költséggel lehet számolni?
-
H A M M E R
csendes tag
Erről az Avensisről vélemény? Mennyit költhet el az ember a vásárlás utáni ajánlott szervizelésre?
-
H A M M E R
csendes tag
Erről vélemény MAZDA 6 1.8 TE ? Azt írja nem volt törve, de az egyik ajtónál nagy a rés, persze lehet csak nem zárták be rendesen..
-
H A M M E R
csendes tag
1.6 benzin Ford Focust és Skoda Octaviákat kezdtem nézni (4-6 éveset). Az octavia jobb, a nagyobb csomagtér miatt, viszont nehezebben lehet vele parkolni, tolatóradar meg csak a drágábbakban van, igaz lehet hogy utólag is lehet bele szereltetni. Tudom, nem egy erőgép az 1.6 és nem is fogyaszt keveset, de ennél a legkevesebb az esélye, hogy rá kell költeni még egy autó árát. Jól gondolom?
Mivel elmentem megnézni egy-két autót, amire azt írták a neten, hogy sérülésmentes, és körbemérve kiderült, hogy 2-3 elem azért fényezve/cserélve volt, most már felhívom előbb a hirdetőt és rákérdezek a sérülésekre
Van aki azt mondja, hogy nem tudja mi a helyzet, körbe kell mérnie, ami egy kereskedőnél elég érdekes, mert amikor átveszi az az autót, szerintem körbe kéne mérnie. Van aki meg egyszerűen elhajt telefonon, hogy mit képzelek, egy 4-6 éves autónál természetes, hogy mindenhol meg van törve/javítva, ha nem tetszik, vegyek újatAzért van, ami tetszik, és én nem találtam rajta komolyabb problémát. A kereskedő azt mondja, hogy úgy lehet elvinni szervizbe átnézetni, ha fizetek neki egy összeget a szállításért, plusz én fizetem a szervizt akár kötünk üzletet, akár nem.
Most én úgy képzelem a dolgot, hogy ha a szervizben kiderül, hogy elsumákolt valamit a kereskedő, akkor ő állja a szerviz költséget és nem fizetek neki a szállításért sem. Szerintetek nem ez lenne korrekt? Hogy szokás ezt intézni?[ Szerkesztve ]
-
H A M M E R
csendes tag
Erről a civicről vélemény?
[ Szerkesztve ]
-
H A M M E R
csendes tag
Ennek a Focusnak a csomagtere egyszerűen koszos vagy beázhatott?
-
H A M M E R
csendes tag
Hogyan tudom megnézni autóvásárlás előtt, hogy a kiszemelt autón van-e valami terhelés (jelzálog, végrehajtás, ilyesmi..)?
-
H A M M E R
csendes tag
Írták itt, hogy a kínálati oldal milyen nagy, leírom én is a keresgélésem eddigi állását:
Ford Focus 1.6 benzinest keresek 1.5-2 milliós ársávban.A Hahu-n lévő hirdetések többségét megnéztem (mármint amiket a hirdetés alapján nem húztam ki rögtön a listáról), kb 90 % ának a fele újra fényezett mert neki toltak egy bringát vagy elhagyták a szervizkönyvet vagy mindkettő stb. A maradék, ami hetente 2-3 új hirdetés (nem számolom azokat, amik régen ott vannak, csak törlik őket, aztán újra felteszik) van egy-két jó autó, de ezeket max 1 héten belül elviszik. A probléma az hogy a márkaszerviz pár nappal későbbre ad időpontot az átvizsgálásra, szóval az előnyben van aki szerelővel megy és azonnal le tudja tenni a foglalót. Ezzel meg az a baj, hogy 10-20 rossz autóhoz elvinni a szerelőt nagy idő/pénz kidobás.
És sajnos márkakereskedés által sérülésmentesnek mondott autóról is kiderült, hogy nem biztos hogy sérülésmentes. Pl. a motorháztetőn volt hangszigetelés, amit benzinesre nem raktak sose egy másik márkakereskedés szerint. Tehát valószínűleg dízelről bontott motorháztetőt tettek egy benzines példányra. Itt ugye a festékvastagság mérés nem árulja el a javítást, ha ugyanolyan színű donort találtak. Ezután kiben bízzon az ember?[ Szerkesztve ]
-
H A M M E R
csendes tag
válasz Dorien #106864 üzenetére
Kb 20 autót néztem meg személyesen és próbáltam ki (1 hónapja minden hétvégém ezzel töltöm). Ebből 2 volt amit így utólag sajnálom hogy nem vettem meg, de az elején néztem őket és azt hittem lesz jobb, amikor meg úgy döntöttem hogy az kellene (pár nappal később) már nem voltak meg.
Viszont rengeteg tapasztalatot szereztem. Próbáltam olyat amiben 300.000 Km volt beleírva és teljesen jól ment , váltóval semmi baj, viszont több karc volt rajta, és ki volt égetve mindkét első ülése ezért kihúztam a listáról. Volt aki azt mondta hogy a kiégetett üléssel ne foglalkozzak, mert veszek egy üléshuzatot és nem látszik, viszont később eladásnál szerintem nagyon csökkenti az autó értékét.
Lényeg, hogy sok 120.000-160.000 km futott (vagy annyira visszatekert) autót próbáltam, amik sokkal rosszabban mentek, rosszabb hangjuk volt a motorjaiknak, mint a 300.000 ret futottnak, és néhol a váltóval is probléma volt. Ilyenkor elgondolkodtam hogy azokat vagy 300.000 nél többről tekerték vissza, vagy elfelejtettek bennük olajat cserélni vagy ilyesmi..[ Szerkesztve ]
-
H A M M E R
csendes tag
válasz theooracy #173846 üzenetére
Én is hasonló autókat nézek, pár napja próbáltam ki egy Sportage Silver-t. Nekem nem tetszett a vastag A oszlop (rossz kilátás), ezt fórumokon is olvastam, meg az hogy egy 7 milliós autón az ajtón a könyöklő kopogós műanyag. Egy vászon darabot odatehettek volna 20 Ft ért. A ceedben ez prémiumabb, bár lehet az magasabb felszereltségű volt amit még néztem.. A féket nem lehetett finoman adagolni, bár lehet az bekopik. Minden más szempontból viszont nekem is tetszett. A fekvő rendőrt lényegesen nagyobb sebességgel bírja mint a mostani II es Focusom.
[ Szerkesztve ]
-
H A M M E R
csendes tag
válasz theooracy #173859 üzenetére
Érdemes megnézni a totalcar-on a népitéleteket, és ott azt is hogy mi volt az előző autója az embernek. Én úgy láttam, hogy akik nagyon régi vagy lényegesen olcsóbb autóból ültek át a KIA-ba azok elájulnak tőle. Viszont aki ült már prémium autóban az észreveszi a spórolást mindenhol. ÁR / minőségben én is jónak tartom. ami nem tetszik, hogy a 6 milliós indulóár full fapad (bár ez a legtöbb márkánál így van) és ha még egy digit klímát szeretnél akkor az a 800 ezerrel drágább csomagban megvehető csak.. Abban a szalonban ahol voltam sportageből nem volt nagyobb felszereltség, de ceed ből volt Launch felszereltségű, ott már bőr/műbőr volt az ajtó könyöklőn, sokkal élhetőbb volt számomra a belső. Persze sokan megmagyarázzák ezt hogy azért jó a műanyag könyöklő, meg a műanyag kormány, mert azt egy vízes szivaccsal lehet tisztítani, viszont pl szerintem a műanyag kormány kifejezetten balesetveszélyes, ha ráizzad a kezed és csúszik..
-
H A M M E R
csendes tag
Sziasztok,
Városi felhasználásra szeretnék új vagy 3-4 éves autót venni. Fontos lenne a megbízhatóság. Első körben garancia miatt újban gondolkodok..
Nagy csomagtartó kéne, hogy babakocsi is beleférjen. Két jelölt:
1) KIA Sportage 1.6 GDI
2) Renault Kadjar 1.3 TCEKIA nem turbós, viszont azt olvastam, hogy abban is van részecskeszűrő. Ennél hogy történik a regenerálódás folyamat? Csak akkor kapcsol be ha autópályán nagy fordulattal megyek, vagy szól hogy most már ideje lenne regenerálni, és akkor én döntök, hogy elmegyek kocsikázni messzebbre? Én ugye nem nagyon járnék autópályán, akkor ezek az autók nem nekem valók?
SUV ban van nem részecskeszűrős új autó? Ha nincs akkor nézzek kombit inkább?
-
H A M M E R
csendes tag
válasz Doki16 #175256 üzenetére
6,5 M lenne a a keret teteje, de jó lenne minél olcsóbban
S-Cross nem tetszik, ezért nem néztem, a Vitarát megnéztem, de annak kicsinek tűnt a csomagtartója, de megnézem újra, ha a Suzuki ajánlott.
A Rav 4 nem fér bele a keretembe, de megnézem, hogy a kombi Corolla Hibrideket mennyiért adják..Alapból SUV-ot szeretnék, de ha nem lesz ami megfelel a feltételeknek, akkor lehet hogy valami kombi lesz..Kombiban néztem még a KIA ceed -et és a Hyundai I30 -at 1.4 MPI benzinest, Ezek bele férnének a keretembe, nagy a csomagtartó, nincs részecskeszűrő, csak félek, hogy az 1.4 (100 lóerő) kevés.. Van aki ilyet használ? Autópályán nem hangos a magas fordulatszám miatt? (Igaz autópályára nem gyakran mennék..)
[ Szerkesztve ]
-
H A M M E R
csendes tag
válasz Bazsee71 #175279 üzenetére
Pontosan melyik felszereltség, melyik motorral próbáltad a Ceedet é sa Focus-t?
Én nem mentem próbakört még, de nekem a külső benyomásaim részben eltérőek.
Én Ford Focus Business felszereltségbe ültem be, és jobban bejött kívülről is és belülről is mint a Ceed Silver és Gold (A ceed silver még 15 ös acél felnivel van, amivel játékautónak néz ki, a gold-ban meg belül a fekete zongoralakk nem tetszett, nagyon látszott az ajtónál a por rajta).
Az ülések is nekem a focusban kényelmesebbek voltak (igaz nekem most is focusom 2007 van, és lehet ezt szoktam meg). A HIFI-t viszont én is úgy éreztem, hogy a Focusban lényegesen olcsóbb. Igaz lehet rendelni prémium HIFI-t csak az a készleten lévő autókban nem nagyon van, alkudni meg azoknál lehet jobban.Én városban használnám inkább, ezért a nem turbós, nem részecskeszűrös motorok játszanak. Viszont azt olvastam, hogy a Focusban az olcsóbb verzióban a futómű is olcsóbb. Szóval ha te az egy literes leglcsóbbat vezetted, abban gondolom az egyszerűbb futómű volt. Fekvőrendőr, aknafedél volt? Melyik volt kényelmesebb, halkabb?
-
H A M M E R
csendes tag
válasz z-csongor #186186 üzenetére
Ez a Mondeo vagy egy rossz széria, vagy te fogtál ki egy rossz példányt, mert nekem a 10+ éves Focusom nem zörög, jó a digit klímája, jobb a HIFIje, mint amit Te írtál itt a korábban a HIFIről, stb Persze ez a zörgés dolog lehet hogy a jobb hangszigetelés miatt van, mert a jobban szigetelt, halkabb autókban könnyebb meghallani a kis zörejeket, mint ahol állandóan hallod a motor vagy futóműzajt.
A márkaszervízben bruttó 30 K a kis szerviz (olaj+ szűrők, + átviizsgálás) a Focusra, olcsóbb mint a maszekoknál akik nem adnak számlát, garanciát, szóval nem mondanám hogy drága. Új autóknál meg azért szokott drágább lenni a szervizdíj, mert ott beépítik az árba a vele járó assistance szolgáltatást, garanciát. -
H A M M E R
csendes tag
Ezek az OPEL 1.4 turbók mennyire megbízhatóak, 200 k+ km -rel elmehet még néhány 10 ezret?. Az autómata váltója megbízható? napi 40 km munkába járásra kéne és egy két hosszabb útra hasonló gép.
-
H A M M E R
csendes tag
Ma voltam megnézni egy 1.4 TSI octavia-t. (2018, 180 K km). Flottás, több darab van, kereskedő nem árulta el, hogy milyen cégtől, de nem láttam rajta rendőrautó jeleket. Mentem vele, a kuplung csiszogott vagy nyikorgott minden benyomásnál. Gondoltam, hogy lehet taxi volt, és jó sokszor benyomták már. Az állapotfelmérő lapon csak esztétikai hibát (karcokat) írtak, ezért megkérdeztem a kereskedőtől, hogy ez nem számít hibának? Azt mondta, hogy ez a belső mosástól van, normális, majd be kell WD40-ezni, lehet majd ők is megpróbálják.
Ez hihető, hogy a mosástól lehet? Ha igen, akkor sem értem, hogy miért nem WD 40 ezik be azonnal mosás után...
-
H A M M E R
csendes tag
Ha lízingelt az autó miért indítana 3. tulajról?
Ez lízinges, és az első tulaj: a lízing cég árulja.
Szerintem ha egy autónak leveszik a rendszámát az érthető lehet, hogy a saját cégnevüket tegyék ki oda reklámként, de ilyen esetben is bele szokás írni a hirdetésbe a rendszámot. Ahol nem írják bele, ott szerintem titkolni akarnak valamit.
Amúgy én most keresek autót, megnéztem többet kb minden kereskedésben azt kamuzták, hogy vagy kifizetem aznap, vagy nem lesz meg már holnap, aztán megnéztem a JSZP-n és már majdnem mindegyik több hónapja ideiglenesen ki volt vonva a forgalomból, szóval már több hónapja a kereskeddőnél állt
Persze van aki benyalja ezt a szöveget, és aznap viszi a pénz egy szar autóért -
H A M M E R
csendes tag
válasz realist #212650 üzenetére
Én is flottás autót nézek egy ideje (Octaviat). Én azt hallottam, hogy a kereskedő gyakran liciten veszi ezeket ami pár hónapig tart. Illetve bár minden kereskedő azt mondja, hogy ha nem foglalózod le aznap az autót, másnap nem lesz meg, én azt látom, hogy nagyon sok autó 5-6 milliós kategóriában hónapok óta fent van a neten, csak azért jelenik meg újnak, mert néha leveszi a kereskedő és felteszi újra. Szóal az is lehet, hogy hónapok óta árulják...
Vannak árulkódó jelek pl nekem volt olyan, hogy januárban mondta a kereskedő, hogy tegnap hozták az autót. Nyári gumi volt rajta, szóval tuti nyár óta ott állt. Az ilyenekből lehet látni, hogy nem mond igazat az eladó és ha ebben ferdít, akkor még ki tudja miben -
H A M M E R
csendes tag
Az alábbi SUV okal kapcsolatban kérnék véleményt/tapasztalatot (akár privátban):
1) SKODA KAROQ 1.5 TSI DSG (kb. 11 M ft)
2) FORD KUGA TITANIUM 1.5 ECOBOOST MANUAL (kb. 9,5 M ft)
3) FORD KUGA 2.5 FHEV AUTOMATA (kb. 12 M ft)
4) TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID comfort e-cvt (kb. 13 M ft )Egyrészt ovijáratot is bírnia kéne, városban, de aggloból, pályán munkábajárás lenne a cél, ezért előny, ha pálya tempónál annyira halk, hogy nem kell felhangosítani a zenét vagy hangosabban beszélni. Eddigi utánajárás alapján a hibridek tartósabbak. Kérdés, hogy annyival tartósabb-e amennyivel drágább. FORD-ról azt olvastam, hogy az automata váltója nem a legtartósabb, ezért ott manualt néztem. Illetve a hibridje ugyanaz, mint a TOYOTA rendszere? Ki melyiket ajánlaná?
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen