- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56691712
törölt tag
válasz molnarpeter #149738 üzenetére
Magán. Kb 2-2,5millió. Igazából ketten utazunk csak, max egy bőrönd, ritkán van, hogy viszünk másokat is.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz kkdesign #149747 üzenetére
Kb. 2 hónapja vettem meg a kollégám 2001-es 1.2 8V 60 LE Puntoját, eddig csak jó tapasztalataim vannak vele. Egy 1.9 PD 150 LE variant Passatból ültem át, amit 6 évig hajtottam előtte.
Első motorkocsinak nem vetném el a Punto-t, a klímás példányokat érdemes lenne átnyálazni, mivel főleg Hölgyek vettek ilyet annó, szóval kifogható az értelmes példány."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Joe Swanson
senior tag
Sziasztok! Autó vásárlás előtt állok és ebben kérném segítségeteket.
A max keret 450.000 + átírás.
Ami fontos, mivel városi *melós* autó lesz, ezért abszolút igénytelen, alacsony fenntarthatóságú legyen, illetve legyen hozzá alkatrész, keveset fogyasszon. Szmogriadóban is használhassam.
Nincsen semmilyen irányt adó dolog, se márkahűség.
Klíma legyen benne mindenképp. Ennyi az elvárás. Mit ajánlanátok?[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz Joe Swanson #149757 üzenetére
Néznék egy fiatalabbnak tekinthető 1es swiftet vagy F Astrát. Esetleg Punto 2.
De ennyiért nincs normális klímás Fabia. -
Vesztor87
senior tag
válasz Joe Swanson #149757 üzenetére
Suzuki Wagon R+. Lehet rajta nevetni hogy doboz formájú, de elnyűhetetlen motorja van, magas az üléspozíció ami városban főleg jól jön, ha nem hosszú táv futó akkor ugye a sok ki/be szállásnál jobb, meg jobb rálátás a forgalomra. Emellett nem is esznek sokat, alkatrész olcsó, és van is. Szerintem ésszerű választás. Ja, és marha jól pakolható. 240x210-es kanapé az ágyneműtartó kivételével belefért úgy hogy ketten ültünk benne, ha nem látom nem hiszem el...
-
Joe Swanson
senior tag
válasz Vesztor87 #149760 üzenetére
Köszi Srácok! Suzuki 1 dolog miatt esik ki a pixisből. Eléggé könnyű autók. baleset, ha ne adj úristen lenne, akkor azért ki szeretnék szállni a kocsibol. Ugyan ez a puntora is igaz. Valahogy a VW csoporthoz jobban ragaszkodom ilyen téren. Bár egyébként a punto tetszik innen a legjobban, abból is kizárólag benzines lenne érdemes szerintem, de szívem szerint egy F astrába ülnék, viszont az nem annyira tetszik, szóval nehéz kérdés ez... Egész korrekt árban láttam Seat Leonokat is. 1.4 benzin?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Joe Swanson #149764 üzenetére
Elárulom neked, ebből az időből (és ársávbol) a punto2 és a megane1 a legbiztonságosabb autók, 4 csillaggal.
A VAG a kisautókkal fasorban se volt akkor, persze a suzuki sem. -
AMD Power
titán
válasz Joe Swanson #149757 üzenetére
Egy ilyen Astra mint az enyém jó választás lehet erre a célra. 350-400e körül már van belőle sok szép példány. Ha nem rohad a kaszni semmi baja nem lehet szinte.
Valóban a legbiztonságosabb ebben az árban Megane I. Már akkor 4*. De szerintem egy 15+ autónál ahol már a fél autó az oxidáció eszi már nem biztos ,hogy "sokat számít ez".
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
penge111
addikt
Valki keresett itt Jazz-t elég szükös kerettel, asszem 1.3 misi. Becsületesnepperes Igaz 2005 előtti, de nézesd meg, próbáld ki mennyire kemény a futóműve lehet a célnak megfelel, meg kérdezd meg visszahíváson részt vette, lufikat cserélték-e benne. No meg 1.2, ha nem akarsz sokat pályázni, akkor jó is lehet.
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
zorg
csendes tag
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy Peageut Partnerben gondolkom. Szerintetek használtan melyiket éri meg jobban megvenni. Dízel 2.0 vagy Benzines 1.6 -os. Nagyobb utakat is megtennénk vele, masszívnak tűnik és szülők használnak ugyan ilyet már régóta nagyobb gond nélkül. Nekem kérdéses, hogy az 1.6 os benzines elég e a kaszni méretéhez. Vagy egyáltalán érdemes e ilyen típust venni. Van e tapasztalatotok vele? Köszi. Vagy kérdezzek peageuet topicban.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
Sziasztok! Próbáltam használni a keresőt, de 2012-es kommentekig jutottam csak el
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2005-ös) mennyire lehet rossz? Nagyon jól néz ki, egy külső apró sérülés látható rajta a képeken. Mégis túl olcsónak tartom 2000 euróért, több, mint 1 év műszakival. Kilométer nyilván nem annyi, amennyi a hirdetésben szerepel, azért nem is írom inkább. Mennyire lehet vakvágányra futni egy ilyen autóval? Ez egy Titanium X felszereltségű modell, elég fullextrásnak tűnik a képek alapján. Meg szabad ezt venni egyáltalán? Köszi előre is.
Ja még annyi, hogy számlák alapján tavaly augusztusban nagyon sok minden lett rajta kicserélve, 2500 euró értékben. Ilyen pl, a turbófeltöltő.
[ Szerkesztve ]
-
dkaro
őstag
válasz penge111 #149768 üzenetére
Én kerestem. Láttam nála de csak 1-2 hónap múlva lesz esedékes. 2005 utánit fogok nézni. Mivel nincs tuti módszer úgy fogom csinálni, hogy amelyikből lesz szimpatikusabb (Corsa vagy Jazz) azt fogom megnézni. Ha a szakszerviz megnézte akkor mérlegelek, hogy megvegyem-e vagy sem sajnos nincs jobb ötletem.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Joe Swanson #149764 üzenetére
Kis pénz kis foci Egyébként a Wagon 3 csillagosra tört, szal nem annyira szar, a 9,5 mázsa a bódé, nem egy régi Swift színvonal. Nem gondolom hogy rosszabbul törik mint a hasonló évjáratú társai, ellenben picit magasabb építésű, ütközéskor ez is jelent valamit.
-
wttfw
tag
Alfa Romeo GT-ről vélemények? 150 lovast 1.9 jtd-vel élhető, vagy felülök a rollerra?
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz Kornel #149776 üzenetére
Mondjuk GT-vel nincs tapasztalatom, de nagyon meg kell nézni egy JTDm-et (bár ez igaz minden dízelre).
Olasz topicban azért olvasni horror ráköltésekről. Szép autó, de lehet már el kell engedni, mint "álomautót".[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
rbalint88
addikt
válasz wttfw #149775 üzenetére
Az alap konstrukció jó, de át kell nézetni. Futóművét a magyar utak eszik, úgyhogy ott bármi is lehet. A motor nagyon megbízható konstrukció, a befecskendezőrendszerrel nem szoktak gondok lenni. Turbó, kettőstömegű ebben a korban már kopó-fogyó kategória. Elektronikával nagy drámák nincsenek, kb az oldallégzsák kontakthibáján kívül nincs típushiba, az se egy drágán/nehezen orvosolható hiba.
Ha hosszú távra terveznél vele, akkor egy jó állapotú Q2-t keress, az gyárilag sperres, aztán csak kevlárkuplung kell neki és mehet a csipppp Ha élménykedni akarsz, akkor egy 30-40mm ültetőrugó és sportosabb gátló, meg egy Eibach vastag stabilizátorkészlet kell bele, ez kompletto kb 300eFt beszerelve, ezzel lesz egy utcán is használható, napi járásra alkalmas élményautód.
Szerintem nem betegebb típus, mint a nagy átlag, csak ugye általában nem csak templomba járnak vele (vagy a szebbik úton), aztán lelakódnak a karbantartás hiányától.
Sok racionálisabb választás van, egy igazán jó darab - faceliftes Q2 - rendbe rakva (+ a fentebb leírt tuning és egy preventív alvázvédelem) szerintem még most is kb 3 milla, de ha van rá pénz és be vagy csípődve a típusra, akkor nem jársz vele rosszul. -
8th
addikt
válasz Kornel #149765 üzenetére
Ez az állítás ebben a formában nem igaz. Lupo (1999-től) ami még bőven kilencvenes évek végi konstrukció simán négy csillagos oldal és fejlégzsák nélkül is. Polo 6n2 (2000-től) négy csillagos, szintén oldal és fejlufik nélkül. Azonos biztonsági felszereltségi szintet feltételezve /erőhatároló, övfeszítő, utas oldali lufi/ az elődje (6n1 1994-től) is az lenne lévén az 6n2 csak egy egyszerű facelift. Golf IV (1998-tól) is négy csillagos, az is kilencvenes évek közepi fejlesztés. Nem voltak rosszabbak a korabeli autóknál.
-
zorg
csendes tag
válasz kalmanchris #149786 üzenetére
Köszönöm. És mit gondolsz fentartás szempontjából szerelhetőségben melyik a jobb? Vagy ezt már ahogy a szívem diktálja?
-
Because
őstag
köszönöm a véleményeket, akkor a Suzuki ejtve
-
penge111
addikt
válasz Because #149783 üzenetére
Vedd meg az én kis Matizomat Ez itt nem a reklám helye. A Matiz lenézet autó, én imádom, 190+ cm vagyok szépen elférek benne, meglepően tágas belülről. Már hűtő, szekrény is volt szállítva gond nélkül ezzel a szappantartónak titulált járgánnyal. Sima csomagtere viszont kicsi, ha több hétre megyünk nyaralni, akkor már legózni kell. Nem igazán romlott el benne semmi kopóalkatrészeken kívül, igaz megkapott mindent bőven időben. Parkolás se jelent gondot. Szerintem a töréstesztje is jobb egy szuzinál. Kezdő autónak tökéletes. Még olyan "luxus" dolog is van egy régi Matyiban, hogy hangjelzést ad ha felkapcsolva felejted a fényszórót Mondjuk meglepő, hogy 400k felett van az áruk a normálisabb példányoknak.
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
Djuree
félisten
sziasztok!
adott egy 2007-es mazda 6 kombi, 1,8-as dízel. kb. 110k km van benne, valós. csak kívülről láttam, makulátlan állapotú. németből lett behozva.
szerintetek mit kell rajta megnézni vételnél, mik lehetnek a buktatók? egyáltalán jó autó ez?köszi!
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
sry benzines, én néztem el.
a rozsdát átnézem akkor tetemesen.
ez már a faceliftes 6-os.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
kalmanchris
tag
Szög egyszerű az a benzines, így szerelhetőségben ő nyert. Fogyasztása is baráti és meglepően jól szedi a lábát is. Nekem xsara-ba volt.
Persze ha sokat pályázol, kevés a város és kell az alsó fordulati nyomaték, akkor hdi. Viszont ritka a 300 ezer km alatti példány a 2.0 90le-ből arra számíts. -
wttfw
tag
válasz rbalint88 #149779 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ Elengedem szerintem, gyönyörű autó, de nekem ennyit nem ér. Benzin párti vagyok, viszont ezeket a jts motorokat kihagynám inkább. Ettől a 9,5 sec dízel gyorsulástól meg nem estem hanyatt. Meg hát nem két fillér, ha valami megkotlik. Az állandó kiadást jelentő felfüggesztés mellé sok ez. Na majd egyszer hobbi autónak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- E-roller topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen