-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149200 üzenetére
Ha 2004-es, akkor az inkább a kínálat közepe volt 2 éve.
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
válasz vzsryl #149196 üzenetére
Páromnak gombóc Switje van már vagy 6 éve. Szoktam én is vezetni, viszonyításképp nekem egy régebbi Honda Civic VTi-m van.
Személyes véleményem nekem is az a saját tapasztalatom alapján hogy a Swift egy teljesen jó városi autó. Sőt, meglepő de például a kormányzása nekem jobban bejön mint a gyárilag sportos Civicemé (annak túl könnyű). Ha városba megyünk akkor mindig a Swifttel szoktunk. Ezerszer könnyebb vele parkolni, két embernek meg elég. Még hosszabb távokra is van hogy ezt választjuk. Azt hiszem 2005-ös évjáratú az övé és eddig még nem volt vele semmi extra költség csak a kopó cuccok. Mondjuk az is igaz hogy csak 105k km van benne.
Oké, nem egy prémium autó érzetét kelti de 1M környékén szerintem kisautó méretben mindenképp megfontolandó. Mondjuk ha én keresnék ilyesmit akkor még a Honda Jazz lenne esélyes mert azt nagyon dícsérik de azzal túl sok tapasztalatom nincs.Més que un club!
-
AMD Power
titán
válasz FrankMonzano #149200 üzenetére
En most egy jo ideje nyomozok a Fiesta utan. Az 1.4 es az 1.6 motorral alternativa lehet!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
lenko
aktív tag
válasz AMD Power #149203 üzenetére
Vagy egy ilyen.
ford_fiesta_2.0_st_169.000km.makulatlan.szkonyvAz embereknek fáj az igazság!
-
AMD Power
titán
-
Rhino666
őstag
Udv!
2,5MFt kornyeken nezelodok a 10 ev koruli premium kategorias sedan (esetleg SUV) kivitelu autok kozott. Evi 5000km (fokent varosi) az eddigi atlag, de ennel azert tobbet szeretnek autozni a jovoben.
Amiket elvarok: klima, sok legzsak, tolatoradar, elektromos ablakok, taviranyitasu centralzar, szervokormany, abs
Amiknek orulnek: bor belso, tempomat, keves futas, manualis valto, kez nelkul nyithato csomagtarto
Amit nem szeretnek: jobb kormanyos, nagy fogyasztas, draga fenntartas, sok szervizelesEzek alapjan az alabbiakkal szemezek;
Audi A4 2008-
BMW 3 2009-
Mercedes C 2008-
Volvo S60 2010-
Audi A6 2009-
BMW 5 2008-
Mercedes E 2009-
Volvo S80 2008-BMW X3?
Volvo XC90?Mit javasoltok? Mivel vigyazzak? Mit keruljek? Mire kell odafigyelni?
Mennyi a realis futas egy 10 eves autonal? 200e alatt garantaltan tekert?
Koszonettel:
Rhino666Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Rhino666 #149210 üzenetére
Ha drága fenntartást nem szeretnél akkor az összes prémium autót dobhatod élből.
mod:
Volvo-k elég jók azokkal van tapasztalatom de azokhoz sem olyan olcsó az alkatrész. Városba dízelt nem vennék se turbós benzinest (nem nagyon tolerálják a sok rövid utat, főleg a dízel).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
válasz Rhino666 #149210 üzenetére
A 10 éves prémium autó borzasztó nagy lutri. Nézzél egy osztállyal lejjebb, Passat, SuperB, Mondeo, Accord, Avensis, Mazda6 ezek mind egész jó minőségűek és lényegesen nagyobb esélyed van jót kifogni belőlük. Én alapvetően azt mondom, hogy a SuperB egy baromi alulértékelt autó, lehet, hogy nem csillagot, karikákat, vagy vesét tol, viszont elég jó gépek és megfizethetőek.
-
Kickass
őstag
válasz Rhino666 #149210 üzenetére
A felhasználás módjának és az igényeidnek nincs közös metszéspontja.
Minek évi 5ezerre sedan/SUV? Még ha megduplázod a futásteljesítményt se indolkolt. Más kérdés ha villantani akarsz vagy esetleg autóbuzériád van, az magyarázhatja a listádat.Utóbbi esetben viszont az évjárat és km fetisizmust kell elengedned, akkor találhatsz megfelelő példányt (mitől rosszabb egy 12 éves egy 10 évesnél? miért pont 10év?).
A szegmens ahol nézelődsz tág és nem az 'olcsó' fenntartásról szól.
-
nagyúr
válasz Rhino666 #149214 üzenetére
Nézz utána mennyi egy átlagos nagyszerviz, éves szerviz, teljes első-hátsó fékcsere, turbójavítás, kuplungszett, vezérlés, stb. Utána vesd össze egy Passat-Mondeo-Mazda6-Insignia-val és meglátod hogy a prémium ebben az ársávban feleslegesen drága. Csak példaképp: Egy használt X5 BMW már 6 misi körül is megkapható (2. gen), csak éppen az első fékcsere 300k alsó hangon. Én a honda civicre fizettem 40ezret és volt benne más is... Persze nem egy kategória a kettő, de nem a majom a drága, hanem a banán!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
XFishboneHUN
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom volt-e már, de érdemes lehet végignézni vásárlás előtt:
Így vesz autót a Becsületesnepper by Totalcar.Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Integrale
veterán
válasz XFishboneHUN #149218 üzenetére
Mind a ket topikban volt mar 2x, 3x.
"Bad reklám is reklám too"
-
bajnokpityu
félisten
ma már mindegyik kokszolódik. (kipuff visszavezetés, közvetlen befecsi, turbo szar kombo)
nyilván próbálják valamennyire minimalizálni ezt a problémát, pl hengerenként 2db injektorral, de teljesen nem lehet megszüntetni ezt a gondot. városban. pályán, folyamatos fordulaton nyilván ez nem nagyon jön elő. elég sok közvetlen befecsis turbos kocsi van a környékemen, és egyiknek sincs, és nem is volt problémája ebből, de mi zömmel nem városban használjuk őket.
egyébként én pl útálom a turbos autókat városban. ott még nincs ereje, ahol kettesben bekanyarodnék, aztán meg megjön a nyomaték, és kikapar. sima szivóval meg simán, darabosság nélkül bekanyarodok.
tömören, igen, sima szivó benya kell városba.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Land
veterán
válasz bajnokpityu #149221 üzenetére
Konkretizálva a T-Jet nem közvetlen befecskendezéses.
De visszagondolva én sem szerettem a dízel 159-nél a turbólyukat, amikor 1100-ról kb 1600-ig (turbó töltés kezdetéig) "felpörgött" a motor. Egy tempósabb kanyarban 3-asban egy örökkévalóság volt mire 1600-ig elküzdötte magát a motor turbó nélkül. Ekkor simán beleértek a seggembe, aztán hirtelen kilőttem. A jelenlegi szívó benyás kocsim azt a "kritikus" rész sokkal vállalhatóbban és sokkal gyorsabban eléri, majd túlhalad rajta.
(Persze nyilván vannak már elég pici turbólyukkal rendelkező autók, melyek szinte alapjárattól húznak. )Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #149221 üzenetére
A suzuki ezért dobta az EGR-t a turbos motoroknál, nincs semmilyen kipufogó gáz visszavezetés.
Legutóbb azt mondták, hogy már az euro6-os M16-ban sem, ezt megerősíthetnéd, vagy cáfolhatnád Vitara tulajdonosként. -
Mágus2
Közösségépítő
-
Land
veterán
válasz Mágus2 #149225 üzenetére
Ez egy példa volt, ritkán fordult elő, csak érdekességnek szántam, hogy mennyire nincs erő turbó nélkül.
Amúgy 1800-2000 fordulaton pörgött jellemzően a motor. Sőt inkább felette, mint alatta.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
paler
aktív tag
Hali!
SuperB 2-ből milyen évjáratól érdemes 1.8TSI motorosat venni? Egyáltalán érdemes TSI motorosban gondolkodni?
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
Rhino666
őstag
válasz Kickass #149216 üzenetére
Ezt úgy értsem, hogy aki évi 5e km-t autózik, annak nem lehet normális autója? Nincs szó villantásról, csak minőség párti vagyok és hosszú távra tervezek.
Ha már pénzt adok ki valamiért, az legyen olyan amibe szívesen beülök és nem szégyellek megjelenni. Nem vagyok rászorulva a cserére, de ha már cserélek akkor nyilván nem a visszafejlődés a cél.
A kb. 10 éveseknél kezdődik az a generáció, ami még vállalható (ledes menetfény, morcos arc stb.), ezért 2008 és újabbakat nézek (na meg persze az amortizáció).
Nem ragaszkodok az alacsony futásteljesítményhez, csak plusz pont.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
szőröscica
addikt
válasz Rhino666 #149210 üzenetére
En ennel dragabban vettem 2004-es 5-os BMW-t, garantaltan 195 ezer km-rel. Fel ev alatt raszaladt 700k a szervizekre ugy, hogy semmi komoly baja nem volt, csak a kotelezoket es kopo/fogyokat csereltem es par tomitest, aprosagot elovigyazatossagbol. Egy varatlan hiba volt, az tesz ki a 700-bol 50-et. Egy szett jo gumi ra kis meretben (17") boven 100 rugo felett van ra.
Felejtsd el az olcso fenntartast ezeknel az autoknal. Ha ilyen igenyeid vannak, adj lejjebb az evjaratbol, vegyel egy 2003-as E39-es 5ost az arsav tetejerol (2M kornyeke), es azzal boldog leszel.
[ Szerkesztve ]
-
Rhino666
őstag
válasz szőröscica #149230 üzenetére
Most is egy 15 éves kocsim van. Újabbat, jobbat szeretnék. Hamarabb megbarátkozok a zsebbe nyúlással, mint hogy a tényleges igényeknek alább adjak.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
szőröscica
addikt
válasz Rhino666 #149231 üzenetére
Akkor viszont gyűjts még, mert újabbat és jobbat 2.5-ért ebben a kategóriában nem fogsz találni. Egy szép LCI-s E60 3.5-4 millió között lesz, és E90-et sem találsz olcsóbban. Gyanítom, hogy a többi gyártónál is így van, ami olcsó, az max. képen lesz szép, dokumentációja pedig sehol sem lesz.
2.5-ért egy különlegesebb nem prémiumba ülhetsz bele, mondjuk egy 2.5T Mondeoba, vagy egy 2.4 JTD 159-esbe.
-
Kickass
őstag
válasz Rhino666 #149228 üzenetére
Senki nem mondta hogy nem lehet. De nem szeretnél nagy fogyasztást (ez relativ, van akinek 6L is sok, van akinek 10L se) és magas fenntartási költségeket.
Márpedig a városozás mindkettőt magával fogja vonzani. Ezek már nem pehelykönnyű autók, alulmotorizálva is max az A4 illetve a 3as BMW lehet. Én nem beszéllek le, nemrég vettem 12 éves ex-prémiumot jóval több km-el mint 200k de nem is voltak ilyen elvárásaim.
-
amargo
addikt
válasz Rhino666 #149231 üzenetére
"Újabbat, jobbat szeretnék"
Tehát egy 15 évest lecserélsz egy 10 évesre csak, hogy meglegyen a prémium érzet (?), ami igazából illúzió. Nekem ez durva.. Az újabb nálam nem azt jelenti, hogy 10+ éves kocsi, hanem egy páréves autó képe jelenik meg.
Én egy 5 éves kocsit vettem 3M-ért, igaz csak egy szaros Astra (de annak is a legmagasabb kategóriája) és egy 14 éves szintén Astrát cseréltem le, bőven meg van az érzet, amit szerintem Te is keresel.Lehet azért van bennem ez az értetlenség, mert egy kollégám vett meg egy 8-9 éves Volvot 6M-ért és már azt sem tudtam felfogni..
De tényleg kíváncsi vagyok.Ui.: Tudom van érzelmi vonzata is az autóvásárlásnak, csak most nem úgy jött le, hogy ebbe beleszerettél és akkor lesz, ami lesz ilyen kell.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149235 üzenetére
Ha abszurd, ha nem, annyi volt a normális akkor. Én 1.6M-ért vettem a 2.3-ast. Lassan 2éve hibátlan.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
AMD Power
titán
válasz FrankMonzano #149235 üzenetére
Annyi penzert mar sokkal jobb autokat lehet venni.
Amargo. En megertelek.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-v-
addikt
válasz Rhino666 #149210 üzenetére
"premium kategorias sedan" <--> "Amit nem szeretnek: (...) nagy fogyasztas, draga fenntartas, sok szervizeles"
doh ..
Ilyet amúgy én is szeretnék, mindenképp szólj, ha megtalálod az ingyen ebédet autóknál, én speciel 300 lóerőt akarok, de ne fogyasszon sokat, és ne kelljen rá költeni.
[ Szerkesztve ]
-
-
parkasz
senior tag
Sziasztok!
[link] erre esetleg valakinek van tanácsa. nagyon megköszönném
-
Land
veterán
válasz hobizoli #149238 üzenetére
Kb 1-2x fordult elő... Haver inkább azzal baszogatott, hogy miért tartom 1800-2000 között az autót, mikor már lentről húz és sokkal halkabb. Neki hiába magyaráztam el, hogy miért.
Qru: "egy szívóbenzines tolerálja az ilyen sok rövid utat a legjobban." ->Jelenleg afelé hajlok.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149242 üzenetére
G5 semmivel nem jobb pl. Az "csak" 13éves.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
diegho
nagyúr
válasz Rhino666 #149231 üzenetére
Miért nem veszel új autót? Egy ilyen prémiumra évi 1 millió simán rámegy és lehet keveset mondtam, viszont akkor is csak egy 10 éves használati tárgy lesz, ami 5 év múlva a felét se fogja érni, mint most. Ha veszel egy új golfot mondjuk, azzal nagyon közel kerülsz ahhoz, amit a 10 éves prémium ad, vagy akár át is léped, mégis új autód van.
-
htomi85
tag
válasz Rhino666 #149228 üzenetére
Aki hosszú távra tervez, az újat vesz. Egyébként évi 5 ezer km-re kb felesleges autót tartani, de a prémiumság pénzkidobás ilyen távra.
Sajnos a helyzet az, hogy 2,5 millió nem túl sok pénz manapság, autóra pláne.
De ha a listádból kéne választani, egy benzines A4 lenne azok közül a legjobb.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest