-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
htomi85
tag
válasz MunezXBK #148401 üzenetére
Gondoltam hogy ilyen értelmezési, logikai problémáid vannak.
Nem az a kérdés mi van külföldön.
Az a kérdés, mit hoztak be a nepperek.
Naivitás azt gondolni, hogy a Magyarországon lévő minta megfelelően reprezentálja a kinti sokaságot.De megfogalmazhatom úgy is, hogy mindenki megértse: ide a lefingott szarokat hozzák.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Dinter #148398 üzenetére
Túl régi ez ahhoz, hogy legyenek ilyen infók szvsz,hiába kéred le.
Sajna elég nagy az esélye, hogy ez tekerve van és nem is tudod nagyon kideríteni szóval ha tetszik marad az állapotra való vétel.Hiába a lekérdezés ugyanúgy tekergetik sok esetben ostobán is most egy 2010-es mondi bukott meg 160k km-el volt hirdetve a tulaj elvitte egy hiba kód olvasásra, mert vmi szarakodott és volt egy eltárolt hiba 260k km-nél. Az ürge vissza is vitte az autót és patáriát csapott 300k-t vissza adtak a vételárból.
-
middleaged
tag
Üdv!
Most itt tartunk:[link]
Valaki bármit erről képek alapján, vagy a típusról. A kedvesem igényeihez igyekszem igazítani a keresést, MB A-n néhány megkeresés, és próbaút után talán már túl vagyunk, árban 7k+-os a dolog.
Yaris-próba is megvolt,:"nem csajos".[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
Urak, cimbi ezzel szemezget: Renault Laguna 1.8
Nem ismerem a típust. Nektek mi a véleményetek?
-
gooool
őstag
Helló!
A motor alapvetően az egyik legjobb konstrukció a benzinesek közül, ha szépen jár, volt benne olajcsere, akkor nem lehet nagy gond vele, én nem tudok jellemző hibákról, bár olajszivárgásra nézzetek rá.
Nyilván kuplung és futómű is legyen rendben, főleg az utóbbira figyelj, én is beszoptam vásárláskor mint most kiderült, hátsó hídszilent szeret kimenni, akkor kopog és imbolyog a segge, főleg ha nedvességet kap, 40 körül cserélik jobb helyen gyárira, az sokáig kibírja, első futómű komplett csere 120, gyári alkatrésszel.
Azon kívül ebben biztos nem ennyi van, mint amit ott írnak, minden elektromos cuccot menet közben is próbálj végig, klíma menjen (típushiba, hogy kábelszakadás van a kompresszor táján), illetve az ablakemelő mechanika elöl hajlamos megkotlatni, arra van felújítszett pár ezresért Kínából.
Ha motor rendben, elektronika és futómű rendben, akkor viszont egy csoda jó kis autó én ezen hibákkal együtt is töretlenül szeretem, mert kényelmes és máig szép.Üdv, Balázs
-
-
Kornel
veterán
Mágus mester, mondj valamit, hogy miért ne lancer.
-
őstag
nekem volt ilyenem, igaz v6-os
abban tényleg 110 ezer km volt, nem 400 mint ebben ránézésre
tele volt elektronikai hibákkal
futómű is mindig kotyogott valahol, kormánymű meg kopogott
gyújtótrafók mindig kimentek
légzsák lámpa mindig világítottvalamit megjavitassz biztos lehetsz benne jövő héten elsz 2 újabb gond
persze érteni se ért hozzá senki fpleg nem a márkaszervizek
csak mosolyog midnenki hogy ez ilyenpár éve volt itt egy fórumtárs iylet akart
neki is elmondtam ugyanezt, de csak megvetteaztán 2 évig röhögtem amikor írta a hibákat folyamatosan
cryptot minden termékemért elfogadom
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #148423 üzenetére
Nővéremnek volt Punto 2-es, ami hetente legalább kétszer volt szerelőnél, tehát nagyobb átkot el sem tudok képzelni nála. Viszont tisztában vagyok azzal is, hogy nem mindegyik darab olyan, mint az, és egy nagyon korrekt kisautó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gooool
őstag
válasz gzbotii #148412 üzenetére
Az első és második gen-nek se a legjobb az elektronikája (mondjuk 2-es PH2 már sokat javult), de közel sem olyan hígfos, mint sokan leírják...Én vásárlás előtt minden kis szar végignyomogattam és érdekes módon az egy év alatt, amióta nálam van még csak egyszer produkált WTF jelenséget a 20 ezer km alatt (az egyik keréknyomás szenzornál hibát jelzett, restart után elmúlt, azóta is jó).
aero.:
Lehet tévedek, de IDE csak 2.0-ából volt 2-es Lageszban, ott se mind volt az.LuckyL:
Ez értékes infó, majd megmondom az enyémnek is, hogy tudjon róla.
Nem állítom, hogy jó konstrukció, mert nem az, enyém is ahol jöhet belőle az olaj, ott jön is (1,9dCi, 120LE), és amiket korábban leírtam is mind érinti a gépet, de nem olyan sátántól való közel sem, mint ahogy Te is lefested, normálisan kell egyszer megcsinálni az adott problémát és nem jön többet elő, a kopó alkatrészek se bírják kevésbé, mint bármilyen más autóban.
Haver 4-es Golfját is tudnám egy oldalon keresztül savazni, mert azon aztán a világ összes szarja előjött, pedig mint tudjuk a VW sose romlik el, főleg a régebbiek nem.Üdv, Balázs
-
őstag
válasz gooool #148425 üzenetére
hát nézd mindenkinek más a tűréshatára, biztos van aki együtt tud élni ezekkel, mert végülis menni ment, tehát teljesen nem robbant le egyszer sem, nem kellett trailerezni
ha az illető szeret bütykölgetni, utánajárni a dolgoknak, esetleg szerelgetni is youtube alapján, akkor lehet jó neki az a laguna
én abban az időszakban mikor azt vettem mentem évi 60 ezer km-t, és erre nem volt jó a laguna mert mindig javítani kellett
meg engem zavar, ha mondjuk világít hogy nem jó a légzsák, vagy már emgint check engineha csak néha kell, városba, évi 5-10 ezer km-re, akkor elhiszem hogy valaki még szereti is
cryptot minden termékemért elfogadom
-
gooool
őstag
Mondjuk ez esetben nem merem ajánlani feltétlenül, megmondom őszintén, már csak az ársáv miatt sem, mert ezen biztos volna mit csinálni, hogy rendben legyen.
Egyébként mennyi a keret és mik az elvárások?LuckyL:
Nem fér bele nekem sem, hogy otthagyjon, világítson akármi a műszerfalon és hasonlók, nem is tesz semmi ilyet a gép. Napi 100 km-t megyek vele, éves szinten 25 ezer körül, ez sokkal kevesebb a Te akkori futásodnál, de már nem elhanyagolható. És télen a minusz 20-ban is röffent elsőre, pedig fosdízel még a tetejébe.
Azt aláírom, hogy annak jobban ajánlható az autó, aki szereti otthon kicsit megismerni a vasat és szerelgetni, mert sokszor olcsón és egyszerűen megúszható az, amit egy márkaszervizben csak nyavajogva vállalnának el, csilliókért.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
-
Land
veterán
válasz Kornel #148430 üzenetére
Szegényes felszereltség, 2008 óta nem fejlesztik és már akkor is ósdi volt a belseje, 1.6-os nem túl erős, az 1.8-as jobb, de az csak pár éves használt példányokban van, hiányzó 6. fokozat pályázásnál, így átlag feletti a szél- és gördülési zaj VS. a szedán szvsz sportos és férfias, nagyon megbízható típus, jó áron adják.
(Beszélgettem FB-on több jelenlegi tulajjal, ha érdekel valami konkrétan meg tudom neked kérdezni.)Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Kornel
veterán
válasz kisza25 #148431 üzenetére
Magyarul megnézem a fényezését, hogy milyen, aztán szvsz.
Lámpa párásodik, ja, az enyém is, erre való a garancia.Land: köszi.
Minden érdekel, legfőképp a 130 km / h-s menetzaj, többit tudom, megnéztem élőben.
Ami hiányozna nekem, az az ülés fűtés, ami pótolható.
Őszintén szólva egy J Astra magasabb felszereltsége és puha anyagai ellenére is kevésbé tetszik, mint a lancer a maga szürke komor valóságával.
Ellenben belül nagyon tágas, kívülről nem is gondolná az ember mennyire.[ Szerkesztve ]
-
-
Land
veterán
válasz LuckyL #148435 üzenetére
Lehet, hogy nincs nagy összefüggés, max a motor többet forog 130 km/-nál a kelleténél és az még rádob a "zajra".
Kornel: Valószínűleg neked hangos lenne 130 km/h-nál.
Akivel dumáltam neki 1 éves, most lesz benne 80k km és eddig semmi romlott még el rajta. 1.6-os benzinese van.Rákerestem mit mondott nekem: 140-nél 3600-at pörög, sokat pályázik vele, nem zavaró nagyon neki a szélzaj. Magyar utakra neki elég az 1.6 motor.
Futómű jó, de lehetne picit feszesebb, viszont az itteni utakra jó ahogy van. Hangrendszere átlagos, hallott már jobbat is.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Folyt.: nem digiklímás és nincs USB kivezetés zenéhez, nincs visszagurulásgátló.
Kb ennyi. Ő Bravoról váltott, mely sok téren jobb autó volt szerinte.-> jobb felszereltség, pofásabb belső.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
gooool
őstag
Értem, akkor a felsoroltak ismeretében tud dönteni.
Én szeretem, nagy, szép, kényelmes autó, a csomagtere gyerekes családnak tuti jó, ha nagyon szállítani kell, akkor legyen elég annyi, hogy nyáron ledöntött ülésekkel 3 éjszakát töltöttem el benne (176 centi vagyok, nyújtózva elfértem).
Ha maradnának ezen a vonalon, akkor tudom neki ajánlani, hogy a facelift utániakat nézze, lehetőleg 2.0dCi-vel, ennél a kombónál már hatványozottan kevesebb a rossz szájizű megjegyzés a neten.Üdv, Balázs
-
Land
veterán
-
gooool
őstag
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz aero. #148447 üzenetére
Hát... izé... A C Vectra beltere tényleg elég "undi", de jóval masszívabb, biztonságosabb, modernebb és komolyabb benyomást kelt az egész járgány. Én nem tudnám egy lapon említeni őket, mondjuk a kombi és/vagy jól pakolhatóság megszállottja vagyok, ezért kicsit elfogult is, főleg ha meglátom a Vectra kapacitását előrehajtott hátsó ülésekkel, megindul a nyálelválasztásom...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen