-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Hasonló évjáratú (2005-2007) 1.2 Twinfport C Corsa vagy MK6 Ford Fiesta 1.4? Szerintetek? Melyik a jobb választás? Nagyjából árban is egy kategória.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz vzsryl #148705 üzenetére
Valamiert nekem is ez az erzesem. A szerelom szerint raadasul egy baromi vekony vezermu lanc van gyarilag es az is problemas szokott lenni. A Fiesta szijas?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-v-
addikt
válasz AMD Power #148703 üzenetére
A corsa sokkal gagyibb autó, és gyökérebbül is megy azzal az 1.2-vel, az elég gyötrelem azért ... az 1.4-es a fiestát tök jól viszi, ég és föld vezetni az opelhez képest.
Az 1.3 a láncos fiestából, az a vasblokkos örök nyomorúság, cserébe az megy a legszarabbul, 69 ló ... az 1.4 pláne az 1.6 jobban viszi jóval, de az újabb, 1.25 is, ezek mind szíjasok. A fordos motorcraft szervizben 96 körül van a vezérléscsere a szíjasokra márkaszervizben, sokkal máshol se lehet olcsóbb, ezt tudod elspórolni, ha a láncosat veszed.[ Szerkesztve ]
-
Wolf117
csendes tag
Sziasztok,
Használt autót szeretnék venni 500 - 700 E forint körül lehetőleg átírással együtt.
Leginkább városi használatra de szeretnék nagyobb utakat megtenni vele (Pl. Horvátország).Fenntartás költségek miatt Ismerős ajánlotta a Volkswagen Golf és Polo IV-es modelleket, de nekem ezek egy kicsit kicsik. Én az Opel Astra G-s modelljét és a Skoda Fabia-t néztem még emellett.
Egy 89-es 1.3-as Wartburgot hajtok jelenleg és már sok fejfájást okozott, ezért szeretnék váltani.Előre is köszönöm a segítséget.
-
AMD Power
titán
Az nem lenne egy hatrany ha "menne". Imadom a mostani automat de nem megy. Igy a Fiestabok biztos,hogy csak az 1.4 johet szoba. A lanctol en egy picit felek. Azert is vagyok ilyen bizonytalan.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
-
trabant 601 2 felnőtt, 2 gyerek+ csomagok, lido di jesolo 2 hét, minden kaját vittűnk
én az egyik gyerek voltam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #148721 üzenetére
Jesolo dettó így egy 120-as Skodával: pipa (szintén gyerekként). Igaz a pályán kialakuló dugóban elforrt a hűtővíz így a felfújható gumicsónakom lapátjával támasztottuk ki a motorháztetőt, hogy hamarabb visszahűljön... De elvitt és haza is hozott ezt leszámítva probléma mentesen.
#bezzegrégen rovatunkat látták.
#nincsbennetarcsi
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #148719 üzenetére
1.4 szinte alig van. Illetve ami van az vagy draga vagy lelakott.
Vilike: 1.4 8v F Astra 60Le. Azutan minden eros! G Astra 1.4 90Le meg az alternativa. De a lanc miatt sokan le akarnak beszelni rola.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Vesztor87
senior tag
válasz AMD Power #148724 üzenetére
Én is szemeztem a G Astrákkal, de itt Szeged és vonzáskörzete csak öreg és drága Astrákkal volt tele. Így lett egy N16-os Almeránk. Papíron elég gyenge menetteljesítménye van ennek is, de ha nyomod tud menni. Multkor 1,6-os Golf5-el nyomtuk egy picit, körforgalomból kifelé láttam hogy nyomja, ráléptem én is, szépen közeledtem rá 3-ba... Egy 1,4-esnél sztem nem rosszabb. Ellenben papás autó, nem egy kedvelt boyracer gép. Sztem próbálj ki egyet.
-
siebener
aktív tag
Üdvözlet!
Autó vásárlás előtt állva kérnék tanácsot.
Konkrétan, a keret kb 600.000 Ft, mármint ami a vásárlásra van szánva.
Mindenképpen dízelt keresek, és igazából három javaslatot is kaptam.
Az egyik az E46 320D, másik Audi a4 1.9, valamint felmerült a dízel Mazda 6 is.
Van esetleg valakinek ötlete, javaslata, ismerete ezekkel kapcsolatban, esetleg más tanács?Köszönöm.
-
válasz siebener #148731 üzenetére
Szia, ennyiert szoporoller lesz minden felsorolt auto szvsz. Ertsd. az allapota kivul belul tukrozni fogja az arat. A mazda6 2.0 dizelje raadasul meg jo hireben sem all. Ennyiert valami szivobenyasat lehet kifogni beloluk, de az is nagyon a legalso arsavbol. Nem hiaba 1m+-os autok ezekbol a normalisak (amik amugy is megfutottak 300at)
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz siebener #148731 üzenetére
Ha 600 a keret, akkor mindegyiket felejtsd el. Vagy duplazd meg a penzt, vagy egy generaciobol regebbit kell nezned, de azok sem lesznek jok ennyiert.
Es akkor meg tedd hozza, az elso szervizelest, ami mind a harom modell eseteben 200e also hangon, es ezt nagy valoszinuseggel el kell koltened egy 1 milla korulire is.Jo E46 nincs 1 milla alatt, A4 (gondolom a korabeli) szinten nincs. 6-os Mazdabol is csak nagyreszt lepusztult, lakatolasra szoruloak. (Haverom vett tavaly 6-ost, 7-800 korul, meg abban az evben rakoltott meg 650-et, es azota meg egy kicsit).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
vzsryl
nagyúr
válasz Integrale #148733 üzenetére
Csak kíváncsiságból rákerestem hahu-n, hogy egyáltalán vannak-e ezek 600k-ig (A4-et tudtam, hogy lesz). Mazdából van 5 db, amiből kettőnél fel is van tüntetve, hogy hibája van, amik hasra ütve is legalább 300k-s problémák, de valószínűleg van ott még mit csinálni, szóval 1-1,5m alatt nem állna meg a történet. E46-ot nem is találtam.
Amúgy a Mazda 6 kétezres dízele tényleg rossz konstrukció, ismerősöm is megszívta vele. Tavalyelőtt vette 2m-ért (2007-es, közepesen felszerelt), de hiába locsolt rá 400k-t, még mindig valami csörömpölt a motortérben. Rozsdálni nem rozsdált, így 10 hónapig árulva el tudta nyomni 1.25m-ért.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Pokskill
tag
Üdv. Érdeklődnék még egy dologgal kapcsolatban mint laukis. Nézegetem a Mazda 3-at is.
Azt írják kb 170.000 kmnél meghal a részecske szűrő, most beszéltem egy eladóval, azt mondta nekem nyáron elvitte tisztítani és azt mondták neki a szervízben még el fog menni így kb 100.000 km-ert. utána viszont fél millió környékén van a csináltatása.
Az évjárat 2006.
Ez szerintetek valóban ennyire költséges dolog?
Mert megmondom őszintén tetszik a dízel is a fogyasztása miatt, de félek utána a gatyámat otthagyom rá.
Előre is köszönöm !"Sosem az erősek, mindig a kitartóak műveltek nagy dolgokat."
-
kelly416
veterán
válasz siebener #148731 üzenetére
Nekem 626 Mazdám van, 2.0 DITD. Ráadásul kombi. Nem egy boyracer, de ez az állapotán is meglátszik. Az évek rajta hagyták a nyomot, viszont sem széthajtva sem, gagyituningolva nincs. Ha arra kell, hogy menj vele, ráadásul pici pénzből ki a világból is, akkor ajánlom. Nagyon praktikus, nagyon ötletes megoldások vannak benne. De 6-ost én sem vennék milla alatt, még felette kicsivel is necces.
Ha meg nincs pénzed autót venni, ne bömöst akarj. Kollégámnak van most egy V8-as öreg darab, előtte volt valami 4-as dízel (nem értek hozzájuk ennél jobban, nem érdekelnek), de mindkettőt hajtókarig szétkapja, össze rakja, tudja mitől megy, mitől nem megy, mindent magának javít (nem kókányol, ügyes kezű srác, autószerelő mellett is dolgozott másod állásban, szerették, csak a gyereke többet ér Neki mint a pénz amit a másodállásért kapna), így is költségesnek titulálja a dolgot, de ő erről álmodott 5-6 éves kora óta, ezért áldoz rá. Szóval ha nem vagy fanatikus, inkább más vonalat javaslok. -
SzlobiG
félisten
válasz siebener #148731 üzenetére
Én még megnéznék egy ilyen Toledot is ez az utolsó TDI motor a PD előtt, világból kimegy... rengeteg alkatrész van hozzá bontottan, de újonnan is nagyon olcsók az alkatrészek hozzá, egyedüli drágább móka a kettős tömegű benne. Viszont mivel csak ennyi a keret sanszos, hogy itt a rozsda lesz a probléma és nem is a motor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen