-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz Kornel #148048 üzenetére
Simán bevállalnám ...én már mentem ilyennel és nagyon jó, egyáltalán nem éreztem lomhának szépen ugrik ha kell és nagyon csendes, jól felszerelt minden benne van de tényleg, kényelmes és jó a futóműve, és a hab a tortán hogy 7 év garancia, ennyiért nincs más autó csak rosszabb választás !
(#148050) SzlobiG
Teljesen más a váltó áttételezés és korábban jön meg a nyomaték mint a Hondánál, persze valamivel gyengébb de egyáltalán nem olyan vészes !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
válasz Kornel #148048 üzenetére
Ha ezt a kia vonalat erőltetnéd, azért menj és nyalogass körbe egyet.
Képeken tényleg szuper, annó nekem is benne volt a kosárban, de élőben (a belseje) nekem nagyon gagyinak tűnt.
Az a baj, hogy 5M körül sem tudtam összepattintani normális új autót, nem hogy 4M-ért. Kis autót nem akartam, azok full felszerelve is bóvli hatásúak belülről, ez az astra/megane méret lett volna a cél.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #147956 üzenetére
Kicsit olvasgattam a W204 modellek után is, eddig ez sem rossz, bár korábban ezekben nem gondolkodtam.
A C200 Kompressor -ról van valamilyen tapasztalat a topic -ban? (Esetleg C280 vs C200Kompressor?)
Ami kis negatívum, hogy ezek még Euro 4 motorok ( a benzinesek és dízelek egyaránt) ennek a jövőben, eladásnál lehet hátránya (néhány év múlva ki tudja mennyire csúcsosodik ki a környezetvédelem kérdése). Erről mi a vélekedés? -
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #148040 üzenetére
Cegben van ket elantra 1.6 szopobenya, mindket kollega szidja mint a bokrot. Cserebe 7literbol eljarsz vele, mert ugyse akarod nyomni neki
Amugy most az egyik helyett valoszinu tucson lesz, 1.7 crdi hp 7dct, arra kivancsi vagyok, mert ha fasza, akkor lehet asszonynak is olyan lesz es 10 evig megul benne a seggen. Ot evig meg minden fasza vele, utana is csak vigyazni kell ra. Sportage maganzokent jobb lenne a gari miatt, csak abban valahogy nem adja ki anyagilag az automatavaltos alternativa. -
w333
félisten
-
g@bo
nagyúr
sracok
lenne tippeket fogyasztás terén? 1.3-as suzuki swift (2009-es) 8 lityi / 100 alatt nem akarja az igazságot.
aki azt mondja mégegyszer hogy a suzuki olcsó, lefejem.
elektronika? vagy hol lehetne ezt meghekkelni, ismerős 1.6 os opelje nem ilyen beles.
ez a lendületből vezetési stilus egyszerűen nem megy. nem értem.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Havernak van 1.4 G4. Amikor odaadtam neki az én 1.9 TDI 110le G4-em, csávó majdnem les***ta magát, annyira érezte a különbséget. Egy olyan arc, aki a potkereket nem kapja meg a kocsiban, annyira nem ért hozzá
Egyszer mentünk hosszabb útra, mindenki a saját autójával, gondolta megelőz. GondoltaSzerk.: nem azt mondom, hogy az 1.4 xar, pl ennek a havernak bőven elég, de távol áll a furgetol.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
w333
félisten
válasz gzbotii #148063 üzenetére
Na persze az teljesen más ... de városba az sem olyan jó
Illetve nekem kicsit elegem lett a dieselből (2.0 HDi) főleg városban a rövid távok miatt be sem melegszik és ha valami gond van vele akkor elég zsebbenyúlós, arról nem is beszélve hogy télen nehezen indul, álló helyzetben rotyog stb.
Gondolom te nem rövidtávokra használod a Golf 4 -t ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
g@bo
nagyúr
válasz BigBlackDog #148067 üzenetére
2600 km 6 hónap alatt.
széthajtom....
-
Kornel
veterán
válasz #94529552 #148057 üzenetére
Honda százszor rosszabb a vezetési élményen kívül mindenben.
g@bo: vegyesben 6,5-7 liter a Swift, a Corsa meg a Yaris sem kevesebb.
Városban és vagy rövid távon simán belekóstol a 7-8-ba, mindegyik említett típus. Ha kevesebbet akarsz, akkor hybrid kell neked.
1.2-es egyébként sokkal jobb, azonos erő mellett 0,5-1 literrel kevés eszik.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
30-70. Két hét alatt, 100km városban (7km van a munkahely, 4km után a víz 90° van) majd 600km hosszú. Kb.
Barátnőm 1.4 Poloja pl egész élhető az ugyan annyi lóerős motorral, én élvezem pl, de gondolom az a kocsi 200kg könnyebb + kasztni is kisebb.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Integrale
veterán
Kétlem, hogy 1,5 km után elérné az üzemi hőfokot. Az, hogy a mutató felugrik 90-re, az nem jelent semmit, az olajra nézve pláne nem.
(#148058) Most tényleg ilyen autóskártya módon hasonlítasz össze két autót? Van egy geneációnyi eltérés a kettő között, msáfelől tudhanád, hogy a számok semmit sem jelentenek, lásd Kornelnak egy, a Civicnél minden irányba nagyobb autó kényelmetlen/szűkös belül.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Integrale #148078 üzenetére
Pontosan ... óra szerint mondtam
(#148078) Integrale és (#148080) Pumma
Persze teljesen más a 2 autó de ez az újabb Ceed beltere már nagyon jó és minőségben is simán ott van mint az Ufo Civic a régebbi Ceed azt aláírom hogy recsegősebb volt de ezt az újabb szériánál már javították !
1 dolog ami engem pl. nagyon zavar az Ufo -ban az pedig az indítás ... gyújtás ráad kulcs -al majd bal oldalt van a Start gomb (leállítás pedig szintén kulcs) melyik agyatlan japánnak a fejéből pattant ki ez az orbitális baromság ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
Akkor az messze nem üzemi hőfok, szóval ne reklámozd így, mert marhaság.
Pumma: Te nem érthetsz hozzá.
A Kia 4195 rpm-nél leadja a max teljesítményét, a Honda csak 4300-nál, igaz, hogy az egyik 1,4 a másik 1,8 így utóbbinak már 3000-nél megvan az ami a kisebbiknek 4200-nál, de sebaj... A fogyasztásról nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nem érted, belinkeltél egy oldalt, amin autóskártya módon vannak egymás mellett adatok, ahol mindenben jobb a Ceed, de amikor az a Ceed futott, gyakorlatilag már a 9gen volt Civicből, fogyasztás nem csoda, hogy kisebb, ha a idióta módon egyik 1,4 a másik 1,8. Nevetséges ez az oldal így, ebben a formában.
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz gzbotii #148084 üzenetére
Akkor pontosan 117kg -al könnyebb
(#148085) Integrale
Persze értem amit mondasz, de itt méretpontos adatok vannak csak ezért linkeltem így átláthatóbb a 2 autó közötti különbség
Nem a motor és fogyasztás miatt hanem inkább a fizikai méretek miatt !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nem tudom, de a hyundai leányvállalata a kia, elvileg a hyundai üzletiesebb, a kia sportosabb, de egy cég gyártja őket, nekem volt/van mindkettő nem vettem ezt észre
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vendingo
veterán
Rég jártam erre.
Fontolgatom a szeretett tiptop golf 4-esem lecseréléséét egy nagyobbra, fiatalabbra, jobban felszereltre.
Szóval amire gondoltam:
-Benzines 85+Le, de inkább 100 környékét céloznám meg, 10 liter alatti városi fogyasztás.
-400L+ csomagtartó, az se baj, ha kombi.... (horgászok, kell a hely)
-"Fiatal" évjárat 2010 utáni, de hajlandó vagyok ebből engedni egy minimálisat best buy esetén.
-2 méter vagyok, férjek el benne elöl.
-5 ajtós
-Automata klíma
-Ülésfűtés
-e.ablakok elöl, hátul
~ 1.5-2 MillaGyorsulás, végsebesség nem érdekel. Ésszerű, használható fiatal autót keresek, jó felszereltséggel. Inkább legyen kisebb kategóriás, de jobban felszerelt, mint egy fapad felső kategóriás. Nem a kínálat alját szeretném csemegézni.
Amiket eddig néztem: Fábia, octavia, ibiza. Roomster, esetleg passat, de ezt annyira nem erőltetném.Egyéb ötlet alternatíva? Német márkákat részesítem előnyben, de szóba jöhet más is.
Remélem nem túl nagyok az igényeim a megadott kerethez képest.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
őstag
válasz kisza25 #148043 üzenetére
Ez biztos jó motor. Csak az a kár hogy semmi információ a hyundai duplakuplungos megbízhatóságáról. De ami infót találtam az alapján ez egy "száraz" verzió, ami nem sok jóra utal. Ne adj isten ugyanaz a beszállító mint a VW-nél (ugye nekik is van elég rossz hírű száraz duplakuplungosuk).
A gond az hogy automatát akarok (ezért befutó most nálam az scross 1.4t automata, de asszony pajtás folyamatosan i30-asért nyomul ).
Előzöleg másnál felmerült kérdésre, nekem még az első i30-asom van, 1.4-es. Tapasztalat alapján nem hinném hogy a most kifutó 1.4-es nagyon ugrana (az elsőben 109 lóra van beállítva, ha pörgeted megyeget, de semmi extra).
-
őstag
válasz Kornel #148092 üzenetére
Igen, pesti vagyok. Az én gépsárkányom majd 10 éves, az elsők közötti itthoni i30 (még koreai gyártás).
Ahogy magam ismerem akár 1 hónap és lehet hogy eladom valami újért (de az is lehet hogy még több mint egy évig meglesz )
Írásaid alapján kocsiválasztás nehéz eldöntésében rokon lelkek vagyunk
-
válasz Tom1939 #148091 üzenetére
az újonan megjelent motorokkal mindig van kockázat, az 1.4 az meg normál közlekedésre elég, ahogy mondod, ezért is nézem azzal a rio-t, 1.6-al a ceed-et, i20 van 1.0t-gdi-vel ugyanannyiért, de az meg bonyolult motor, meg a 100 lovas 120 helyett
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Kornel #148095 üzenetére
annyit változott 10 év alatt nem kapnál reális képet, jelentkezz tesztvezetésre én is bejelentkeztem, csak én a rio 2017-re
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
adalbert1
veterán
válasz focvis #147971 üzenetére
Valaki tudja egyébként, hogy a J astrából miért a sedán kivitelből csináltak Classic-ot? H-ból még volt a ferdehátúból és a kombiból is, azok sokkal praktikusabbak, sedan-t én pl. biztos nem vennék.
Másik kérdés: ti vennétek olyan autót, ami már volt törve? Mondjuk ha csak az első, vagy a hátsó lökhárító sérült, de egyéb nem (nekem ez még nem tűnik olyan vállalhatatlannak)?
Illetve céges autókhoz hogy viszonyultok? Itt hátránynak tűnik, hogy sokszor aki használja egyáltalán nem érzi magáénak, és általában nem túl kíméletesen bánnak velük, viszont előny, hogy biztos elvégezték az összes karbantartást (hacsak a szerviz nem sumákolt valamit) időben. -
-v-
addikt
válasz adalbert1 #148097 üzenetére
előny, hogy biztos elvégezték az összes karbantartást (hacsak a szerviz nem sumákolt valamit) időben
Igazából ezt sose értem, miért akkora előny, azért az olajcserét a magánemberek se spórolják el, cégnél meg biztos lehetsz benne, hogy a csereperiódust a leghosszabbra veszik nyiván. Komolyabb javítást nagyon úgysem eszközölnek, mert eladják mondjuk 180e km-nél, kb. gariidő max. ameddig a cégnél van az autó, nagyon addig nem fognak nagyobb dolgok beszarni, aminek a cseréjével te, mint második tulaj jól járnál .. és igazából a legnagyobb gányolásokat meg trógermunkát a márkaszervizben végzik, pláne, ha tudják céges autó úgyis ..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest