-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
g@bo
nagyúr
sziasztok
szeretnék egy kis csöves autót venni.
daewoo matiz ( 2000 től ) olyan 300 400k körül látom őket amit lestem még
ford ka ( 2000 es már drágább jóval mint a matiz.. )
renault twingo
fiat seicento
és még 1-2 matchbox jellegű gép.szóval kisatót keresek 300 400k körül, km órát ahogy látom ki lehet fogni 70-80k kilométerrel is, de 160k is akad, azt már sokallom ez pl [link] pofátlanul jó vétel volt -valakinek, elvitték sajna- egy öreg bácsitól, még a köszübön se volt igazán karcolás... de ilyan állagút nem nagyon látok, ha pl matizt nézek.
urak, javaslat, tipp?
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz MunezXBK #28729 üzenetére
nem, relativ csóró.
ebből a pénzkeretből ez jön ki, továbbá fenntartási ktg se mindegy, matizzal régen megjártam horvátországot is, nem volt hobbit érzésem.giigz, tudom, kollegám 5 kilóbol vett egy citroent, valami nagyobb dögöt, 100k plus km, 10 éves. árban nem nem vészesek... de nekem kis költségvetésü, második családi otó gép kellene.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
tegnap autóra vadásztam, megnéztem egy opel corsat, és egy twingot.
corsa:
[link]mindkettő jól behúzott, a corsa egy öreg hölgyé, nagyon megkimélt, friss szerviz, csak a bal oldalán van némi zúzás.
meglestem. a bal oldali törés mellé jár egy elhallgatott jobb oldadi durva küszöbsérülés, ocsmányul lelakot belső, kopogó motor ( mocskos fekete olajjal, frissen szervizelve ugye ) halom horpadás és leverőséd mellett.
az ár ennyi, orditotta a kereskedő.
twingo
a kifejezetten igényes és szép állapotról csak a helyszinen derült ki ( telefonban elhallgatták ) hogy az egész eleje frissen lakatolva, belül kosz, az automata váltót 300é cserélték egy éve....
keresek tovább, már vidékre le se merek menni, mert tuti megvezetnek, használtautón meg csak nepper van pl.
most megnézek 4 kilóé egy daewoo matizt, női tulaj ( ettől is sirok már ) szép piros szin, de nagyon kevés km...
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz DJ WOKKY #30530 üzenetére
most pár tipusra rávetődtem, úgy max 500k erejéig.
renault twingo
opel corsa c-b
kia picanto
daewoo matiz
hyundai atosnehéz ügy, mindenhol női tulaj, kevés km, megkimélt, fiss szerviz... vagy, brutál ár.
amugy ebben a kategóriában urak, javaslat? mivel szivnék relative a legkisebbet?
-
g@bo
nagyúr
punto? ajaj.
itt a corsa oldala [link]
amugy nem a telefonba kajabált, a helyszinen, mikor mondtuk neki, miért csak a bal oldalt mondta a telefonba, mint sérülés... -egyébként ott állt zsebrevágott kézzel szótlanul- a válasz, van szemük, hogy megnézzék nem?
aztán ha valaki benézi, megtekintett állapontban megveszi... örülhet is.
-
g@bo
nagyúr
válasz Szplöttyy #30551 üzenetére
üdv
most megnéztem ezt a piros pipi matizt, mentem vele 100 métert ( nissan micra után ) nem volt semmilyen komfortérzetem, 800 as motor, óvatosan húzott....
3 helyen ( sárvédők, küszöb ) meg volt húzva, a piros fényezésen sok sok apró leverődés ( kicsillanó fehér alapozó ) belölről szép, motor tiptop [link], a bal ajtó és a sárvédőnél 6 mm re a sárvédő kintebb vót.
2013 év vége, vélhetőleg valós km, de valahogy nem fogott meg az autó, nem ez, hanem a matiz....
amugy 410k lett volna a vége árban, ebben no szervo, központizár akármi. alapcucc.
vélemény?
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
nem jobb, csak az árkategóriában néztem, de tényleg egy gumikarikákon futó vasdarab. az alapmodell szervók nélkül meg kb. kispolák feeling.
clio haverkának sok szervizköltséget termelt, azért lestem twingoo-t, szvsz az műszakilag jobb mint a matiz...
swift nekem egy csúnya dög, de lehet hogy jobb, sőt.
corsa 400k körül nem nagyon van, ami problémamentes lesz, a corsákról most volt cikk, hogy alá kő feküdni, és megnézni valami futóműtartó bakot, ami ha rohad, sokba lesz a móka.
megane nagy dög, civic...
nézelődöm.
-
g@bo
nagyúr
-
g@bo
nagyúr
mi a véleményetek a suzuki alto ról?
mondjuk egy ilyenre tolnék egy ikszet [link]
matiz nem volt meggyőző, twingoo még kimaradt, corsa hátravan.
[ Szerkesztve ]
-
-
g@bo
nagyúr
válasz bitpork #30875 üzenetére
mert van családi autó, de a sárkány elviszi, akkor meg kéne valami amivel elugrom pl. csajozni.... (nem kell bkv-val kajtatni) arra jó az alto, és nem kér sokat enni.
benzinbuziság rendben, de 8-10 litert én nem etetet meg egy verdával se, inkább eliszom -házi barack-.
amúgy most 90 nettót keresek, elég jó érv? nyilván zokszó nélkül vennék 5-6 éves corsát, ha nem számitana a benzin, meg az alapkiadás.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
szerintem is, ezt ma felhivom [link].
nem az a gond, hogy nem tellene egy golfra, pl amit fentebb linkeltetek, de nem kell a családba 2 benzintemető. ki tudja, hogyan alakul a meló benzinár akármi. nyilván jobb lenne egy guruló koporsó helyett egy erősebb vagányabb gép, de másodautónak ok ez is.
aztán ha válás lesz pl, akkor is elfurikázok vele melóba. és megnyugtat, hogy annyit eszik mint egy 50 köbös moci.
-
g@bo
nagyúr
üdv urak
beléptem a benzinbuhi klubba egy suzuki alto-val. 2004 12 havi, 75000km 1.1 es 4 hengeres 16v motor, sokak szerint 5l fogyival, de ebben a hidegben lesz ez kicsit több is. 6+ ... rövid táv, dugók, hideg.
jó vas hangja van, a szelepfedéltömités és kipufogó csereérett, más hibát nem láttam, pár apró horpadás, karc, semmi rozsda, első tulaj. -
g@bo
nagyúr
urak
gyertyából az ngk [link] vagy a denso a jobb?
( ngk nikkel / copper core, denso állitólag iridium... de jó ritka a hazai webshopokban ) 1500-2k között mérikőket.szelepfedél tömitést cserélnem kell, talán a légszűrőt is, bár nem koromfekete.
ami gyanús, az a vezérműszij és a feszitőcsapágy, bár a szervizintervallumokat az előző tulaj betartotta, és a könyv is precizen kitöltve/vezetve, de nem látom cserélve lettek e, nis szla v részletes lista ( év vagy km után ).
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz whitezo88 #31536 üzenetére
régebben is volt szó róla, hogy az osztrák 95 ös lónyállal is többet gurulnak, mint a mol retekkel.
ilyen "jó" minőségő a magyar gáz ( hogy ki higitja, az orosz, vagy már itthon, rejtély )
a teszkós sertés darálthúst is csak a magyarnak lehet eladni, valszeg egy német öklendezne tőle.
-
g@bo
nagyúr
válasz szokeherceg #31541 üzenetére
mert vizes, vagy 5% etanol helyett van benne 10 15.
nálunk a minőséggal van a gond, szerencsére az ár világpiaci, igy nem gond ha kölföldön olcsóbbat és jobbat tankolunk.
-
g@bo
nagyúr
urak
rövid táv, tél, automata szivató. az utóbbi mennyivel dobja meg a fogyasztást százalékosan?
még egy.
gyertyák javasolt cseréje km után? a szerviz bemondása 45000 a gyári ajánlás 15000.... mennyit dob egy sanyargatott gyertya az étvágyon.
-
g@bo
nagyúr
válasz bitpork #32041 üzenetére
aki autót vesz az eleve nem fillérb@szó, mert luxuscikket vett. filléreskedés nélkül meg soha semmire nem jönne össze a pénz, más kérdés, hogy ez az -jellemzően hazai- alacsony kereseteknek is betudható.
én 16 éve adtam el a kispolákom 5 éves volt.... csapattam vele rengeteget., azóta a bkv hűséges társa vagyok, eljutottam vele mindenhova 3-4* annyi idő alatt, mint autóval.most beneveztem egy autónak csúfolt 4kerekűbe, mert a tö.öm tele lett, hogy csak gürizek, tellnek az évek, és semmit nem áldozhatok a kényelmem -luxus- oltárán. meggebedünk baker, 1 xaros életünk van, akkor miért sajnálja az ember magától a jót? már, ha tellik rá, és megdolgozott érte.
szóval azt akartam mondani, a felesleges smucigoskodásnak sincs értelme. a pénz szórni ettől független nem kell.
-
g@bo
nagyúr
válasz bitpork #32060 üzenetére
ha azt mondom, hogy a nyugati rokon 21 éves srác, besátált a szalonba és vett egy új vw polót / asszem némi 0.5 % os hitel is van benne / és tesz az egészre, elhiszed? beár vele napi 30 mérföldet melóba, pedig félrerakhatná az 1.1x benzinárat fadobozra is....
ebben az országban luxus. ahol egyesek még a vizes parizert is sajnálják tőlünk, mert nem adókra költjük.
de fekhetnénk éppenséggel afrikában a vályogkunyhó mellett is, akkor nem lennének extra igényeink se. luxus max a kifejezetten szexrabszolgaként tartott gethes kecske.
fene megette.... -
g@bo
nagyúr
ma kirittyentettem a suzuki alto-t az m7 re, kicsit megkináltam biatorbágyig és vissza. lement 110 km 7 literrel úgy, hogy abból 50 km város... azaz 6.63 L lett az átlag. jóóóóez. nem 10 meg 12. biztató.
ma kicseréltettem a gyertyákat és a szelepfedél tömítést, 2000 huf volt a meló... majd tavasszal a vezérműszijjat, amire a szerviz aszonta ráérek, engem meg zavar. 72000km és 8 év, bőven cserélhető.
-
g@bo
nagyúr
válasz MunezXBK #32187 üzenetére
megpróbálom tavaszig kihúzni, nem lenne jó ha kinézne valami a blokk oldalán, addig is.
nem kevés gomb a cucc, igy a vétel átirás kötelező után, jujj.... 9k a szij 15k a gyári feszitőcsapágy a szakszerviz 25 ropit, a maszek szerelő kb 12 őt kér. ez összesen, már kielégitő szám karácsony előtt. -
g@bo
nagyúr
válasz MunezXBK #32189 üzenetére
hja. és, még az előző tulaj még elvitte műszakira tehát van 2 kerek év a verdán és egy átvizsgálásra, pl olajcserék miegymás... ez volt az ajándék. mi van ha olyan gépet veszel, ahol még ez is befigyel pár hónap múlva?
amit néztem opel corsat, ki volt irva, frissen szervizelve. korom fekete volt az olaj.
ma megnézte a szerelő az enyimben, elégedetten csettintett... mondom ja, most kapott friss vért. na nem csúcscucc, csak shell helix hx8.
-
g@bo
nagyúr
válasz MunezXBK #32192 üzenetére
jogos, de ennek preciz szervizkönyve volt, felhivtam a suzuki szervizt -ahová mindig ment, márka- látta a kocsit a gépben minden elvégzett melót, ezután mondta, ráérek. ettől függetlenül én parázom.
amugy röhej, mennyi zsé elmegy még egy frissen vett kocsira, mire jóizűen mehetsz is vele...
-
g@bo
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
kellemes ünnepeket és jó száguldozást minden topiktársnak !
-
g@bo
nagyúr
urak
szeretném lecserélni a műszerfalba tartózkodó 1 utas 20 wattos pioneer hangszóróimat egy [link] ilyen clarionra, lenne valami minőségi javulás, vagy falra hányt borsó?
-
g@bo
nagyúr
urak, BÚÉK.
józanság már befigyelt?
suzuki alto, 73000 km futás - 8 éves. a vezérműszíjra + feszítőcsapágyra a gépkönyv azt irja, hogy 72 hó vagy 90.000 km után csereérett. ( gondolom + generátor vizpuma szíjak egyben.. )
felhivtam szervizt, ahová precizen hordta az előző tulaj, leoltottak, hogy 90k nál ráérek cserélni. lehet, az nálam még 2 év, ahol a szíj (is) már 10 éves lesz.
javaslat?
-
g@bo
nagyúr
válasz neduddki #33514 üzenetére
sumo suzukiál ajánlottak szerelőt, ő ott van a páruzamos utcában ( soroksár ) ő csinálta a szelepfedelet és gyertyacserét ( ott nem tökölt sokat nyomatékkulcssal.... ) 15 ropit mondott munkadijra. cca. 3 óra.
bár ezért vinném a lehúzós szakszervizbe, mert számlát ad, beirja a szervizkönyvbe (eladásnál jól jöhet), és ha gond van rájukverem, gondolom én.
-
g@bo
nagyúr
válasz a_tesz #33518 üzenetére
hja, 4 hengeset 16 szelepes 1.1 es 1 vezérműtengelyes maruti motor. 62 ló, nem rossz.
kellemesebben dobog, mint a pl. 800 as daewoo sziv.már csak azért is erőltetem a cserét, mert akkor még 6 évig csitt, és talán motorikusan nem lesz több teendő, csak a kasznirozsdával ( pöttyök ) kell itt-ott karatézni.
-
g@bo
nagyúr
üdv
ha az ember nézegetne egy toyota yaris-t, melyik évjárat -lehet- a jó, milyen tartalommal /abs etc/ mire érdemes figyelni?
kb. milyen kategóriát képvisel a szervizköltsége?
-
g@bo
nagyúr
válasz bitpork #119372 üzenetére
uff
érdemes lehet kintről /eu/ behozni egy toyota yarist /4000 eur körülii vételár/ vagy értelmetlen vállalkozás?
mennyi manapság egy ilyen bulinak az összköltsége? yarisra vetítve ami 1300ccm, pl 2006-os.
/lehet 2006-os nincs 4000 euróért, csak 5... de az a max. )regdij, áfa, béfa, üzembehelyezés, forgalmi, akármi.