-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
Létezik, ennyiért már majdnem 2-es Punto-kat adnak, ami mégiscsak 5 évvel fiatalabb, meg kicsit komolyabb technika. 500-ad van kocsira, vagy 500-ba az átírás, szerviz, kötelező is bele kell férjen?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Én jó hónapja vettem, olyan nem volt hogy fix keret van rászánva, de a lélektani határ 1M volt, nagy kocsi van, kicsi kellett kis fogyasztással, az asszonyka jár vele, vagy mi ketten, kevés cuccal. A Punto ahhoz képest hogy 4 csillagos töréstesztes, 2 légzsákos, klímás, frankó másolhatatlan immos kulcsos, meg egyébként is egy fasza, kisfogyasztású de megbízható kocsi, 130-nál alig van motor és szélzaj, suttogva lehet beszélgetni... 590 volt, és nem is a legolcsóbbat vettem, nem is a szomszédból. Klíma nélkül ennél kevesebbért is lehet találni, 99-től már vannak a 2-esek. Nekem nem jött be ehez képest se a G astra, se a többi amit megnéztem. Ennyiért ez tuti: [link] ha van egy jó szerelő ismerősöd, vagy: [link] esetleg: [link] átírás, eredetvizsga kb 52 ezres, bizti meg amennyi kijön. Ez kuplungozás kb 30 a szett, 10-14 körül a meló. Még ennyit is megér, inkább olcsóbb, de Te rakod be az új kuplungot, a régi ki tudja mennyit bír egy jónak mondottban is. Én Suzuki helyett tuti ezt választanám ismét.
Itt egy kép erről, semmi extra, csak amik fontosak voltak: keveset eszik, jól megy, megbízható.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
33as
senior tag
-
EQMontoya
veterán
válasz gooool #87201 üzenetére
Ha 1.5 millád van rá, és 2 literesben gondolkodsz, akkor az IS200-at is érdemes megnézni. Fenntartásba nem fogsz belerokkanni. Persze gumizni kell (215/45 R17), meg tankolni, de a hajtáslánc eléggé faék egyszerűségű, senkit nem hallottam még műszaki hibára panaszkodni. Mellesleg nekem is nagyon bevált.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
#10726912
törölt tag
válasz gooool #87322 üzenetére
Fúúúú...ez engem is érdekel, kivan a hócipőm tőle...bár mondjuk azért, mert minden sterilitása ellenére is GOLFOSAN szép meg jó? Nem kedvencem, de inkább azt lássam az utakon, mint a papucs japánokat
neduddki: Te meg alúggyjá man, uccse értcsük mity monszol
U.i: Ps[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz gooool #87326 üzenetére
Simán a legrosszabb külsejű golfnak tartom a négyest. A hármas nagy különbség volt a ketteshez képest, azt eltalálták, A négyes nagyon el lett cseszve Az ötös megint jó lett... egy rendbe rakott Passat egy izmos motorral valóban vetekszik...inkább egy malac orrú passat, mint a négyes golf (na hallom a bicskák hangját a zsebekben ). Az ecsetfejű-agyú lyányok meg hagy rajkodjanak érte Nem mondom, hogy nem lehet szeretni, de inkább egy A4, ha már a négyesnél tartunk...
-
TaaT
veterán
válasz gooool #87322 üzenetére
"hát én még ilyen steril autóban nem ültem"
A legtöbb fapad négyesgolf tényleg az.
"odabent dög unalom"
És így? [link]
"kívül sem egy orgazmus közeli állapot"
Esetleg? [link] Ja nem inkább akkor ez. [link]
"menni sem megy igazán"
Hát igen, a pórnépnek elhintették az 1.4-1.6, motorokat, amiket előzőleg belefojtottak a környezetvédelmi normába. Kicsit feljebb ott vannak az 1.9-es dízelek 150Le-ig, és a 150pacis 1.8T-k. Aztán az idehaza elég ritkának számító 180pacis 1.8T, 2.8-3.2 V6. Gondolom nem ezekre írtad hogy nem mennek.
Give them hell Ukraine!
-
AMD Power
titán
válasz gooool #87322 üzenetére
VW eleve mint márka túl van kicsi hypeolva. Túl van misztifikálva. Jó meg minden, de ennyire nem. Ha már valóban prémium német, akkor Audi.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
roberto211
őstag
válasz gooool #111866 üzenetére
Stift 1.0.
Ha nem ket lábbal nyomod a gazt akkor 5-5,2l t eszik(Én ezt soha nem tudtam megtapasztalni ). Alkatrészek kapható fillérekért ,ha nem akarod a legjobbat beletenni. De meg a jobbak is abszolút elfogadható aron vannak Litereshez kepest abszolút jól megy. És 300k ert kapsz olyan 95-96osat. Gl vagy glx felszereltségűt még esetleg. De szerintem gl ből több lesz.
Gondod nem lenne vele.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
gooool
őstag
-
-
kalmanchris
tag
válasz gooool #119350 üzenetére
Ennyiért ne akarj c5-öt. Majd a duplájáért nézz és találhatsz épkézláb példányt. Vagy megvehted, de akkor majd te leszel a következő, aki szidja a franciát, mert miért kell rajta ezt is, azt is cserélni es rákölteni 1 év alatt megegyszer az árát.
Aki meg ebből az évjáratból vesz mondjuk a4-et másfél milkáért és rámegy hirtelen 5 kiló, az természetes. Így kalkulálj! -
válasz gooool #119597 üzenetére
A renault 1.5 dCijet kb 200k km erenkent porlasztozni kell a hirek szerint. Ez nem jelenti hogy sz@r, csak h tervezni kell egy min 80-100k-s felujitassal. Am ezzel imho egyutt lehet elni mert pimaszul keveset fogyasztanak cserebe. Tehat boven megvan az ellentetje ha sokat mesz vele.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
roberto211
őstag
válasz gooool #119762 üzenetére
Xsarat én speciel nem vennék. Olyan semmit mondó az egész, ettől függetlenül lehet fasza autó. de egyik ismerősömnek volt amíg a friss jogsis fia nem pusztította le addig amíg bontóba kellett vinni.. Hááát.. Az is 1.6 os de a 110le-höz képest alig ment...
Pugot nem ismerem..
Mazdaval lenne szvsz a legkevesebb bajod, igaz kicsit japán puritánság uralkodik mint sok más japánnál a régi időkben Szög egyszerű forma, belső se valami nagy szám de eléggé megbízható főleg 323 véleményem szerint..
Megane: Én álláspontom szerint ennek van a legjobb kiállása, legszebb kívülről és belülről , kényelmes, komfortos, volt is ilyenünk nem volt semmi baja, nem is szokott valami huhh de nagy baja lenni ellentétben a tévhitekkel.
Hááát.. Ha arra mész h minél megbízhatóbb, egyszerűbb akkor 323 ha viszont akarsz mellé egy kis dizájnt, kényelmet ,akkor megane..
Az a baj h ez a megane nekem is nagyon tetszik és mindig mikor meglátok egy ilyen szép darabot hírdetésben rámjön az 5p h elkéne adni a suzim.350ért f*s lehet a megane még kint se kapsz nagyon 300 alatt nem h itt.. 500as meganet megnézném..
Tehát én vagy mazda vagy megane.. Amelyik jobb állapotban van azt venném..
Azért olcsóbb a renault szerintem mert nincs valami nagy presztízse, elterjedt régen az FFF és gondolom ezért vannak áron alul.. Közbe semmivel nem különb mint egy g astra vagy 406 vagy 323 csak hát ugye....Név számít. Engem pont nem érdekel se a presztízs se az h villogjak, ha ez nem érdekel téged se akkor meganet nagyon megnézném..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Integrale
veterán
válasz gooool #119762 üzenetére
306 és a Xsara is megbízható autók között van, nagyapámnak volt 306-os Peugeotja, hátsó futóművön kívül minden rendben volt vele, de asszem a Xsaranak is ugyan olyan a felfüggesztése hátul.
Megane belsejével sosem tudtam megbarátkozni, szétszórt játékautó benyomását kelti bennem.Ezek közül én a Xsarat venném, főleg kombiban, modern kívül belül, és ezek közül szerintem a legtágasabb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gooool #119785 üzenetére
Marea?
kolosanyi: szelteben elfersz, de a gejter ugyan ugybkicsi, sot.
g4bb3r: tenyleg jo autok, kiforrott (egy Renault 19 atdolgozva) ezaltal megbizhato is, ar ertek aranyban egyik legjobb, foleg ha a biztonsagot is szamitasba vesszuk.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
kolosanyi
veterán
válasz gooool #120058 üzenetére
Na ja, én vidéken 40 percet buszoznék melóba, kocsival 10 perc. Ez megfizethetetlen, ráadásul a kis Swifttel alig drágább, mint a buszbérlet. Persze olyan amilyen, de gurul és olcsón teszi ezt. Amíg össze nem jön egy komolyabb kocsira, addig jó ez, megbarátkoztam a gondolattal.
-
Integrale
veterán
válasz gooool #120351 üzenetére
Buktató talán a futómű lehet, pontosabban a várható költségei. Jó minőségű szervizelése 100-200e Ft körül alakul, első hátsó.
Mikori évjárat egyébként? Érdemes 2001 utániakat nézni, új, jobb minőségű beltér, több extra alapáron, kívülről is szebb a színre fújt tükrökkel és díszlécekkel."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gooool #120353 üzenetére
Mindenképpen nézd meg, nem tűnik rossznak egyébként, már amennyi a képekből látszik.
Az, hogy Alfa Amore tagtól, szerintem nem jelent semmit, vannak nagyon kókányak ott is, maximum annyi előnye van, hogy visszakereshető, vagy a többi tagtól leinformálható.Nézd meg, aztán írj, hogy milyen.
"Bad reklám is reklám too"
-
Kickass
őstag
válasz gooool #120353 üzenetére
Rozsdára nagyon figyelni főleg küszöböknél és kerékjárat íven.
Alfacity találkozón kb az alfák 95% rohadt ezen a két helyen.
Egyébként még a futóműre érdemes ezen kívül figyelni, de az az urban legend, hogy keveset bír is csak annyiban igaz, hogy a 10ezer forintos kínai lengőkar kiverődik 1 év után, 2-3x annyiba kerülő gyári vagy TRW meg nem, szóval egyszer kell megcsinálni normális alkatrészekkel és akkor viszonylag sokáig jó lesz.
Ezek a régi vágású JTD motorok jók, kettős tömegű ha van benne az se gáz (van aki szeriont a 105 lovasok közül nem mindbe van, van aki szerint igen) mert ezekben ugyanaz van mint a 140 lovasokban, szóval mondhatni ehhez a motor verzióhoz túltervezett. Persze egy gyökér tulaj vagy sok városozás ezt is le tudja rúgni, de normális használat mellett elég sokat kibír.
Nincs benne oldallégzsák, így kontaktos se lehet, legalább nem világít a lámpa
Izzítógyertyákat érdemes lehet kitekerni, legalább látjátok hogy bele van e szakadva vagy rohadva.
[ Szerkesztve ]