-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HoaryFox #96570 üzenetére
A kettő közül Audi, a Golf 3 még nem galvanizált (porladnak). 1.9 TDI, 90PS ha megvételkor jó, és megadod neki azt a kevés karbantartást, amit kér (azt viszont tisztességesen), akkor nem lesz gondod. FWD-t olcsóbb fenntartani, ha kevés az erő, egy kis chiptuninggal lehet nyerni pár új tagot a ménesbe.
-
nagyúr
válasz HoaryFox #96570 üzenetére
Nissan almera elso generacio amit pl ajanlanek, jo kis autok, az 1.4 is egesz jol megy, szerintem nem nez ki szarul, bar ez szubjektiv. Ha megbizhatosag akkor ott van meg a bekalampas corolla, ha abbol kifogsz egy jot azzal se lesz sok bajod, max kirohad alolad ott lenne meg a honda, de ebben az arkategoriaban nem egyszeru epkezlab darabot kifogni, talan 5 gen civicet 500 korul... de atirassal az sem fer bele ugye. Nemet fronton annyira nem vagyok otthon, de ha olcso megbizhato autot akarnek, nem biztos hogy audi 80-at vennek. Ennyi penzert f astra, corsa van. Az f astra ha jo, akkor kimegy a vilagbol, ha rossz akkor tobb olajat zabal mint benzint. G astra sajna mar nem fer bele, elegge lerugottak ennyiert.
En almerat, corollat neznek, esetleg mazda 323-at!
[ Szerkesztve ]
-
-
#16514048
törölt tag
válasz HoaryFox #105166 üzenetére
Ha gondos gazdája volt, akkor jó autó lehet, attól függetlenül, hogy sokak szerint ez a legmegbízhatatlanabb Golf. Viszont 500k-ért nem fogsz találni normálisat, még pár százezret hozzá kéne csapni, hogy találj olyat, amit egyáltalán érdemes megnézni. 3-asból meg már nehéz szépet kifogni, de ennyiért a kettő közül inkább azokat nézném.
-
TaaT
veterán
válasz HoaryFox #105166 üzenetére
"IV-es Golf mennyire ajánlott? Úgy 500k-ig nézegettem"
Hát annyiért a kínálat legalját kapirgálod, az meg lehet olyan is. De ha mégis beleugrasz, 1.4-est kerülni.
kdavid94: "sokak szerint ez a legmegbízhatatlanabb Golf."
Vannak típushibák és vannak problémásabb motorok, de ez a kijelentés sztem nem állja meg a helyét.
Give them hell Ukraine!
-
Rav3n02
senior tag
válasz HoaryFox #105858 üzenetére
Alapvetően nincs baj az Almerákkal, de szerintem elég unalmas autó, mind kinézetét, mind vezethetőségét tekintve, de ez nyilván szubjektív vélemény
Ha már ezen a vonalon mozogsz én nézegetnék hasonló korú Mitsubishi Carismákat is, 1.6 benzin, vagy 1.8 GDI (szintén benzin motor ne tévesszen meg a d betű). De ott vannak még a 323-as Mazdák is 1999-től felfelé
Az ilyen korú japán autókkal sok gond nem szokott lenni, de a karosszériát alaposan nézd át
-
nagyúr
válasz HoaryFox #106530 üzenetére
Mindharom jo, mindharom ajanlott. Ha neked mindegyik tetszik, akkor vedd azt amelyikbol a legjobbat talalod Egyebkent en a legnagyobb eselyt a puntora latom, nissanok jok, de elegge lerugtak mar oket es nincs belole sok, g astrat meg 600k koruk nehez kifogni, marmint olyat ami nem roncs.
-
Declare
őstag
válasz HoaryFox #107369 üzenetére
En mondjuk ettöl a behizelgö nyalyas leirastol hanyni tudnek....meg a hölgy hasznalta Bp töl tavol, de a duruzsolo kipufogo, ami jelzi a haveroknak, hogy micsoda adrenalin bomba a kocsi....valahogy nem talalom az egyenlöseg jelet
Mondjuk ha ezt lehuzzuk es tenyleg konkret lenyomozhato elöelete, szervizei vannak lehet jo...
-
Integrale
veterán
válasz HoaryFox #107369 üzenetére
A noi tulaj nem jo elojel, olajcsere a rakfeneje ennek a motornak, ritka cserevel es/ vagy rossz minosegu olajjal a vezerlesmodosito gyorsan megolheto.
A Puntonketto egyebkent jo auto, muszakilag is megbizhato, de ez a konkret tipus nem szimpatikus.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
alázógyík
őstag
válasz HoaryFox #108940 üzenetére
Semmi különös. Mikor autót akartam cserélni, az enyémet a piaci ár alatt úgy 500K-val akarták bevenni(nem ám 100-200K-s alkudozás), amit meg venni akartam, azok mind úgy 200-300 ezer forinttal voltak drágábbak, mint bármelyik más neppernél v. magánszemélynél. Igazából azt se értették milyet szeretnék, mert teljesen más felszereltségű, és motorizáltságú autót akartak rámsózni, hiába mondtam, hogy az nem érdekel.
Közük nem volt, hogy mi micsoda. Az autók felszereltségével se voltak tisztában.
Aztán ott van a kamu papírjuk a kiegészítendő fizetési díj kp.-s vásárláskor. :-))) Loool, ilyet hallottatok már máshol?
Meg ott az ő bevizsgálási "adatlapjuk" ami mindenre jó, de semmire se.De itt is lehet jókat olvasgatni.
Azt nem is mondtam, hogy a fórumokat is nézik, és lelkesen letámadják, ha valaki negatív véleményt fogalmaz meg róluk.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz HoaryFox #109583 üzenetére
11 kérdésből 16-ot eltalálni szép eredmény, mint ahogy fentebb is 9-ből, 14-ből, 15-ből 16-ot, ezek szerint nem egy tesztet töltöttünk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HoaryFox
őstag
válasz HoaryFox #110600 üzenetére
Esetleg még valaki? [link]
Eddig 1 kollegától kaptam PM-et (ezúton is THX), de több vélemény azért megnyugtatóbb lenneJelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
-
GoTReX
őstag
válasz HoaryFox #114588 üzenetére
Azért ha lehet tartom magam a Mazdához. Viszont most egyszerűen eltűnt a 350k+ autók zöme,ami pedig van az átlag 100k-val magasabb áron van. Csak én érzem így,vagy a nyár miatt érezhető a drágulás?
XBOX ID: GoTReX #4839 KERESEK: JÓÁRASÍTOTT BLUE Switches billentyűzetet
-
footy
addikt
válasz HoaryFox #129135 üzenetére
Mondani barmit lehet de a kepek nem hazudnak.
Nekem meg a reg eladott autoimrol is megvannak a kepek. Meg tudom mutatni, hogy az 5 evvel ezelott eladott skodam hatuljan milyen serules volt, vagy a Mazdam kerekjarati iven mennyi rozsda volt mielott megcsinaltattam.
Ha valami elem ujra lett fenyezve szamomra nem gond, mert lehet hogy csak karc miatt kellett ujrafenyezni, viszont ha nincsenek kepek az szamomra azt jelenti hogy vagy a gazda nem gondos (nem rakta el a kepeket), vagy nagyobb volt a serules mint mondja. -
w333
félisten
válasz HoaryFox #133735 üzenetére
Ezek közül a G Astrát mondanám ... és legalább az 1.8i vagy 2.0i motorral, talán ebben van a legkisebb rizikó, illetve a fenntartása is ennek a legolcsóbb !
Illetve a B Vectra is jó választás lehet ugyan ezekkel a motorokkal ha találsz olyat ami még nem rohad, fullosabb és komfortosabb az Astrától !
Octavia sem rossz, 1.6 (101Le) elég neki és megbízható de ilyen áron a Facelift előttit fogsz csak kapni (1998-2002) és csilliárd km -el !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
dj79
senior tag
válasz HoaryFox #133735 üzenetére
Szerintem Opel, méghozzá G astra vagy esetleg Avensis.
Vectrából látni elég sokat, ami már rügyezik.
Audi és Passat nem rossz, futómű felújítása eléggé költséges lehet, 1.8 5V non-turbó már viszi is a kasznit.
Oktávok: 1.6 benzines vállalható, váltót meg kell nézni. Toledo szintén zenész.
A többiről érdemben nem tudok nyilatkozni.
-
rbalint88
addikt
válasz HoaryFox #133735 üzenetére
villámosból inkább Vectra, annak értékelhető ülései vannak. 2.0 mocival már egész jó
Passatban nincs igazán jó benzines motor, plusz 700-ig elég necces értelmes darabot találni, mert a jókat drágábban is elviszik a fanboyok. BMW-re, A4-re ugyanez igaz, csak még kicsit jobban
Toledoban, Octaviában és Borában a hátsó lábtér hiánycikk, plusz motorban ezek sem erősek. 2.0 8v 115 ló kényelmeske, ha találsz, de azért nem rakéta az se. V5 20V, V6 meg magasabb árkategória
Avensis jó, de 700-ig leginkább csak FL előtti lesz, annak meg szar a világítása, féke és szeret rohadni. FL utáni 1.8 lenne a legjobb választás, de elég fapad autó, cserébe tényleg elpusztíthatatlan érzete van sajnos csak érzet, ugyanúgy tönkre tud menni.
Galant szép, biztos jó is, Skillet ismeri jobban a típust.
306 na ne már, köze nincs a többihez. 406FL esetleg, ha találsz épkézláb példányt ennyiért.
hozzáraknám még, ha szeretsz kanyarogni: Alfa 156 1.8TS, V6 és a dízelek. 700-ig nem nagyon lesz benzinesből FL (dupla digitklíma, tempomat lehetősége, akár BOSE hifi, xenon), dee én nagyon felszerelt jtd16v-t vettem tavaly 760-ért névre írva és nincs vele különösebb gondom eddig 294ezer km-nél. rozsdára kell figyelni, futóművére lehet költeni (de minőségi alkatrésszel megcsinálva jó és tartós.) apróbb elektromos buziságok előfordulhatnak, de talán egy kiégett izzó figyelmeztetésbe vagy légzsáklámpába nem keseredsz bele, mindegyikre van amúgy gyors és olcsó megoldás. -
Qru
MODERÁTOR
válasz HoaryFox #133735 üzenetére
- Vectra B: rohad és elég csiga az 1,6-os motorral de olcsó a fenttartása
- Astra G: az 1,6-os hajlamos enni az olajat rohadás itt is lehet (sárvédő ív, tanksapkánál) cserébe elég jól mozog. Ha találsz megkímélt 1,4-est az is jó hisz' csak 10 lóval gyengébb de pl a váltó áttétel is azonos.
- Passat B5/B5.5: az 1,6-os motornál felvágod az ereid olyan lassú lesz. Amúgy nem rohad (ha nem volt törve). Az 1,8T jól megy de az költségesebb és elég kevés nem lerugott példány van belőle.
- Octavia: Ugyanaz mint a Passat, picit olcsóbbak az alkatrészek hozzá cserébe sprődebb gép
- BMW 3er (E36): Necces bizony, engedd el szépen.
- A4: Ennyiért csak leharcoltat kapsz, az 1,6-os zabálja az olajat és nem megy. Rohadás itt is elő-elő fordul a sárvédőíveknél. Típus hiba a gyújtótrafók elhullása.
- Galant: Az egyik legszebb japó sedan a Legacy (mk4) mellett. Nem drága a fenttartása, az 1,6-os motorral is egész élhető de nagyon szeret rohadni erre oda kell figyelned
- Pug 306: Annyira egyszerű technika amit még a franciák se tudtak elszúrni. Alkatrész nem drága, annyira nem rohadós mint a korabeli japánok és ebből az 1,4-es is már élhető teljesítményt ad. Elkó gondok se jellemzőek rá (leginkább mert nincs benne elektronika ) de azért megőrülő központizárral itt is számolni kell.
- Seat Toledo: Kb félúton van az sprőd de olcsó Skoda és a nem sprőd de drágább Passat között. 1,6-os motorra ez se az országutak királya de A-ból B-be elvisz.
- Avensis: Az 1,6-os is már élhető de 1,8/2.0 már egész kis rakéta. Szeret rohadni ez is mint az összes kortárs japó gép. Az alkatrészek se drágák hozzá és nagyon megbízható.
+1: Ford Focus: Ha tetszik vedd fel a listára, már az 1,6-os is elég korrektül gurul. Kiváló futómű, nem drága alkatrészek. Rozsdára figyelj, mert ez is szeret rohadni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
trassher
addikt
válasz HoaryFox #133735 üzenetére
Astra g 1.8 125 le. Ettől olcsóbb nem igen lesz semmi. Írták az üléseket, hogy kényelmetlenek. B vectra ülése előre plug&play, hátra minimális szivacs formára vágás szükséges.
Redmi Note 7
-
Qru
MODERÁTOR
válasz HoaryFox #133755 üzenetére
Mondjuk tényleg pofás a B Veki. Az egyetlen Opel ami ki is néz vhogy a Calibrán kívül.
Fóka jó, a futóműve parádé pl. Van 1-2 típus hiba mint minden autónál de egyik se vészes. Szóval én előre venném a listán. Egy 2.0i motorral 136 lóval már egész élhető.: ))
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen