-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
amargo
addikt
Hi!
Most ebbe a feltüzelt légkörben én is kérdeznék. Hasonlóan 1M+ vásárlás utáni kiadások lenne a keret.
- A csomagtartó 300+ legyen, ezért a Suzuki sajna kiesik..
- 4 személy - felnőtt - és csomagok gond nélkül elférjenek, bár legtöbb esetben inkább 2 plusz csomagok és kerékpárok.
- légzsák
- manuális klíma
- nem száguldozok és igényeim sincsenek rá előzni is akkor megyek ki, amikor lehetőségem van.
- 10év > alatti legyen.
- fogyasztás, ilyen szempontból is a Fábia és a G Asztra tetszetősEddig Skoda Fábiákkal elégedett vagyok, többet is vezettem.
Astra G vezettem és néztem is, ferdehátút és kombit is.Éves szinten 20000km re saccolok. Leginkább külföldi utak.
új Fábiából 1.2 kombikat Hannover-t is ilyennel jártam meg, nem volt panaszom a németeknél sem - tehát tényleg nem nyomom. Az újjal csak egy problémám van, hogy leginkább 1,3-tól kezdődnek, persze, ha nem kell rákölteni, akkor megfontolandó.
Milyet érdemes még néznem és mire érdemes figyelni?
Köszönet a segítségért!“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Kornel #47408 üzenetére
Köszönöm a segítséget! Bár mi a gond a fóbiával? Az új pl számomra szimpatikus volt, főként mert az 5-ös elég hosszú benne - igaz városban cserébe alig lehet belerakni..
hdman:
Igen a G asztrát nagyon sokan mondják, alkatrész is van hozzá dögivel. Barátomnak 1,4-e volt és igen az olajat szereti.(#47411) joamilestoné: Corollám volt előtte nagyon elégedett voltam azzal is. A Civic-ről a száguldó koporsó jut eszembe, almera-t nem ismerem, de Revolit írása alapján kétséges.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Ajánlottátok itt a Civic-et és utána olvasva egész jókat írnak. Ellenben ez a váltó elhelyezés nem tudom mennyire szokható meg?
Kinéztem párat:
[link]
[link]
[link] Ennyire nagyot azért nem gondoltam, de viszonylag olcsónak tűnik, mi a hiba?
Ellenben eléggé lopják..“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz !Overdose! #48167 üzenetére
Astra-t már próbáltam, de Civic-et még nem, bár van ismerősöm igaz újabb van neki, gondolom kereskedőnél is kilehet próbálni.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Integra #48170 üzenetére
Oks, akkor a váltotól nem tartok
Talán furcsa, de próbálom azt is figyelembe venni, hogy mely típusokat lopják leginkább és melyekhez van tömeg alkatrész azaz melyikből van a legtöbb. Valahol itt is válik el, hogy mit szeretnék és mit engedhetek meg.
Ettől függetlenül akár privátban is, de érdekelne a szubjektív véleményed, mert bár a fentebbi két pont alapján a Civic nem áll túl jó helyen, ellenben nekem is jobban tetszik.(#48188) aero. és (#48189) Psychonaut : Jó szemetek van, nekem nem is tűnt fel
(#48173) MunezXBK: Mi a gond az 1.4-el?
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Psychonaut #48198 üzenetére
Azzal van tapasztalat, az 1.7 dízellel is, de a felhasználásom nem indokolja a dízelt.
Az 1.6-os a sprintmonitor szerint többet eszik.Ellenben, miért kellene nagyobb motor, dízeltől eltekintve?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Psychonaut #48202 üzenetére
Én így kerestem egy lapon több volt az 1.6-os mint az 1.4-es nyilván lábfüggő.
(#48201) zenke : Én inkább litert mondanék.
(#48204) hobizoli: Az 1.6-os mivel tud többet?Nem vetem el az 1.6-os, de mi többet ad? Könnyebb szervizelni esetleg? Az 1.4 is rendesen mozgatja a kasznit tapasztalásom szerint, nem lehet nyilván mindenki autóversenyző hajlam.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Psychonaut #48207 üzenetére
Köszönöm, utána járok
(#48208) bitpork: Az ötlet nem rossz
Tényleg objektíven szeretnék dönteni, ezért érdeklődöm.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz MunezXBK #48211 üzenetére
+ (#48212) Psychonaut:
Az opelos topicba is ugyan ezeket írják, így nem alaptalan lehet a vádaskodás az 1.4-el szemben, én meg meggyőzhető vagyokEzek alapján egy ilyen esetén, mire figyeljek? Az idei műszaki feltűnt, ami még hozhat meglepetéseket, érdemes egyből műszakiztatni és ahhoz kötni a vásárlás feltételét?
(#48214) mycso: Városban a legritkábban használnám.
(#48213) zenke: Megértettem
Köszönöm mindenki segítségét!
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
-
amargo
addikt
válasz Psychonaut #48244 üzenetére
Japán autóm volt - Corolla - és nagyon megszerettük - párom rágja a fülem, hogy ismét az legyen, de ettől még az ész érvek fognak dönteni
Inkább úgy írom, hogy a japán autókat jobbnak tartom, ez részemről szubjektív, de inkább érzelmi jellegű.Ez kb olyan, hogy a Skoda Fábiát mindenki lenézi, pedig azt sokkal jobban megszerettem.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz szőröscica #48720 üzenetére
Tavaly horvátoknál egy 1.7 dízel astra kombival voltam. Amíg nem értünk el az 1500-öt azt hittem megőszülök. Kérdés, hogy lehet egy ilyennel emelkedőn elindulni? Mert, hogy 1-be kitaposom a belét, semmit nem jelentett..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Mivel már gumi választ is volt ezért bedobom ide. Egy fórumon találtam a fogyasztás csökkentésről/tisztításról. Mi a vélemény?
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
-
amargo
addikt
válasz DeFranco #51592 üzenetére
"Szóval érted... konkrét számok, határok, intervallumok, lépésről-lépésre howto... ez kell a parasztnak."
Ahogy párom anyukája meséli főzésnél, amikor kérdezzük, mennyi sőt rakjunk bele, a válasz egyszerű "érzéssel".
Próbáld ki, de ne rakd egyből kettőbe, mert kifejelsz az ablakon, sőt oda én csak csorgáshoz szoktam rakni.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Mindenki nyáron tanult vezetni?
Én direkt télen mentem.. nem ért meglepetésként az első hó, az első felfutás, a megcsúszások.(#53682) Snooker: Nálam konkrétan a rutinom napján esett le akkor az első hó (10cm<) és reggel 7-re mentem vizsgázni, még a pálya is tiszta hó volt.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Sokat vezettem 1.2 fábiát, nem kombit. Semmi bajom nem volt a motorral max 2 személyig. Pályán még a 4-el sincs gond 120-130 és nem megy ki az ember a matt fekete bmw-ek elé. Itt mindenki azt gondolja, hogy 3L alatt csak a dedósok vesznek autót?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Városban és országúton is 4 fővel gondolkozós lesz, ezt én is így tapasztaltam, sőt a Horvátoknál a hátsósort majdnem kiszállítottam elsőnek, amikor elindultunk az emelkedő aljáról.
Szerintem objektíven kell leírni mire számíthat, igen 1.2 lomha és előzést meg kell gondolni 4 személlyel, a kombi 1.2-ről is itt beszéltek le és nem bántam meg, igaz 1.2 tsi-t vezettem kombiban az bitang jó volt, linkelgették is itt az 1.2 tsi Polo-kat érdemes megnézni, hogy megy.
Nem is állítom, hogy a levegőbe beszélsz egy szóval sem, de lehet másnak más az igénye, mert korántsem arról van szó, hogy beleülsz és nem fog menni, mert megy az, csak helyén kell kezelni.(#54098) Xero: Ha ilyened van, akkor ne legyél ilyen gonosz.
4 fővel 140-el simán elmegy, csak ott már fogyaszt is és hangos is, meg imbolyog..[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz ReSeTer #54114 üzenetére
Na mert pályán szükséges a 100km-es kifutón, hogy 10 sec alatt legyen 100-on, ott szoktál gyorsulni vagy mi?
Fábia téma, mindenki az MPI-t szidja - szerintem is jogos, bár olyat nem vezettem csak ismerős -, létezik HTP és TSI is, miért pont a MPI lett kiemelve?
A kérdező le is írta, hogy városi használatra lenne leginkább, bár a Fábiának kicsi a csomagtere bevásárláshoz, de azért ellehet benne lenni
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Nálam az OMV 95-el kevesebbet megyek el, Lukoil-t tankoltam legutóbb és 300km város és dugózással is jobban fogyasztott, mint az OMV-től. Lehet csak az a kút szar, ahová jártam..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Segítséget kérnék mint sokan mások.
Jelenleg egy Opel Astra G '03- használok évi kb ~20e KM megyünk vele.
Ezt szeretném cserélni egy Opel Astra vagy Skodára Octavia-ra és csak kombi jöhet szóba vagy nagy csomagterű, kis gyerekek miatt.
Ami fontos, hogy a 3 betűsekből szeretném, ha több lenne benne: ABS, ESP esetleg ASR-t is.
2010-től nézegetem a kocsikat, mert legalább 3-5 évre terveznénk a vásárlást, tehát használtat keresek.
A ráfordítandó összeg rugalmas, valahol 2M - 2,5M.Ha Astra, akkor min 1,6-t keresek benzinest.
A kérdésem, hogy bár mind a kettőt vezettem már, kicsit jobban húzok a Skoda felé, viszont nem sokat tudok a fenntartási költségeiről és a TSI-ről is tudom, hogy erős, de mekkora a szervizigénye? Mert autószerelők, inkább az Opelt ajánlják egy jó kis szívó benzint, viszont kevés van belőlük, pedig mobile.de-t is nézegetek. Esetleg nézzek meg más márkákat is, de amennyire gondolom, ebbe a keretbe nem nagyon férnének be.
Ui ebben az árban nem tudom mennyire éri meg J Astrában gondolkozni, mert van pár, de van értelme?Üdv és köszi a segíséget
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz focvis #145063 üzenetére
Köszönöm, ezek alapján nézelődők tovább.
TSI vel mennyit mentel pályan? Annó nekem egy 1.2 meglepően jól ment és a fogyasztása is jó volt.Ui: Octavianak 1.4 TSI nézek.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Erről, mi a vélemény?
[link]
Tudom sok a Km-benne, elvileg még nem kellett a motoron semmit cserélni, folyton karbantartották, mindent megadtak neki.
De egyből az lenne a kérdésem, hogy egy turbó cserének nem most jönne el az ideje?“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz BigBlackDog #145982 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a véleményét.
Annyira nem riaszt meg a Km mint írtam, de azért elgondolkodtató, pályán használták, nagyon ritkán volt csak városba használva.
És htomi85 ez jó észrevétel, mert igen.. azért én nem is hallottam még a matadorról és megnéztem, valami elég belépő kategória. Fura, rákérdezek majd.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Richard! #145990 üzenetére
Új autó lett véve, amennyire tudom, így azt feltételezem a jobbak arra mentek át, de majd megkérdem (amit meg is értek, amúgy.)
Elmentem megnéztem pár kereskedős kocsit (a linkeltet még nem tudtam és az magánszemélyes), komolyan, mintha a fogukat húznám a kérdéseimmel, de a legszebb, hogy semmire nincs válasz.
Megkérdeztem, hogy lehet-e a kocsival ott a telepen akár menni egy kicsit, erre a válasz "csak azért, hogy kocsikázzunk, nem". Majd utána hozzá teszi, hogy ha komolyan érdekel, akkor megmutatja, de ezek után..
3 kocsit néztem meg és mind 150e környékére volt visszatekerve, persze mindenhol volt szervizkönyv, ugyan azzal a tollal.. nevetséges, komolyan.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy a szélvédőn a rendszámot tartalmazó matrica feljött? Nekem fura, elhiszem, hogy sokat érhette napsütés, de mi miatt jöhet még fel?
Szerk:
Egyáltalán számít-e?[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz pilóta #146222 üzenetére
Ezt érdemes elolvasni: Autóeladás törzskönyv nélkül?
Hopp, már írták..
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Revolit #146607 üzenetére
Dacia Logan MCV (1.5 dci) van is a családban, annyira fapad, hogy nem találok rá szavakat. Városban 3-ba tudtam vele közlekedni (!), autópályán lehetett már vele gurulni, de annyi (nem versenyzek, nálunk is van gyerek).
Jelenleg G astrám van és kicsivel több keretet szánok rá, de azt mondhatom, hogy J Astrát (én 1.4 T nézek) ennyiért nem kapsz (én is azzal szemezek, de az inkább 2,5-3M)Octaviát is néztem, de a TSI-t szidják a szerviz miatt, viszont nagyon jó vezetni, nagy a csomagtartó (kombi), halk.
Én még a Fábiát bevenném a kalapba ennyiért, 1.4 TSI-t vezettem abból és nagyon elégedett voltam vele. Ellenben, mega a Fábia úttartása számomra kicsit hervasztó, de ennyi pénzért már találsz belőlük szépeket!Még a Ford Focust ajánlanám, de abból is inkább a 10-en évesek lesznek.
Ui tegnap megnéztem egyet, 130e Km (!) és belül körbekarcolva és a tempomat kapcsolónál mált le az ezüstös borítás már.. ezek után nehéz volt elhinni a futásteljesítményt.i30-at nem próbáltam..
Ha betartod a turbósnál a szabályokat, akkor azzal sincs gond (bár használtatónál mindig lutri lesz).
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Használt autót vennék.
Mire kell figyelni és milyen ára lehet, hogy egy bi-xenon lámpának az egyik oldalt a kanyarkövető része nem működik, ezért mindig bejelez?
Itt tettem fel a kérdést:
[link]Az A16LET motornak milyen hibái lehetnek?
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
ui megéri egyáltalán ez a xenon az árát, mert az izzó is drágább bele jóval, nem tudom mennyire kell sűrűn cserélni. Mondjuk szeretek látni, sőt!
Most is night breaker veszek a kocsiba, pedig max 1-1,5 évet bír, de az csak 5e Ft..“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Nemrég meghirdettem az autómat Opel Astra G-t a HaHu-n, erre kaptam is egy ajánlatot egyből a aaa autó-tól, hogy megvennék az ár is OK csak vigyem ki nekik Fótra. Na mondom, nekem ez 2 óra utazás a lehet semmiért. Ki mit tud erről a cégről, érdemes bevállalni? Család mellett inkább álljon a ház előtt még 2 hétig, de feleslegesen nem akarok túrázni. Találkozott már valaki ilyennel, hogy az eladó menjen el és mutassa meg a portékát? Nekem ezt kicsit fura..
Köszönöm a segítséget!
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz tboy93 #147359 üzenetére
Köszi srácok elolvastam a cikket, hát ez elkeserítő. Még szerencse, hogy nem indultam el, ezek után beleirom, hogy csak magán emberek jelentkezését várom vagy van normális kereskedő is?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz alázógyík #147371 üzenetére
Köszi! és johnny82 ma jobban utána olvastam nekik, vélhetően ezért akarták nagyon tegnap, hogy elvigyem a kocsit, de gyerek mellett 3 órát nem dobok ki csak úgy és ebbe nem volt benne a 3-5 órás várakozás és a végén pofára esés..
(#147381) xboy89 : Én egy 1.4 G -ből ültem át egy 180 lovas J Astrába. Hozzáteszem nekem az 1.4-el se volt soha komoly gondom tudtam a határait, pedig mentem vele mindenfelé. Nyilván, ha kellett visszakapcsoltam.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz amargo #147390 üzenetére
Ui az igaz rémálom, amikor 40 fok van kint és te megpróbálod a klímát bekapcsolni a 90 L G astránál. Az első évben még megpróbáltam, lássuk mi lesz alapon, na ott az autó szeme keresztbe állt és nem csinált semmit, hiába volt minden.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Én is hasonló dilemmában volt, hogy milyen autó legyen. Ellenben nem akartam a nyakamba venni egy több százezres problémát, meg a dízel kerregő hangját se tudnám megszokni.
Amennyire megtudom állapítani ezzel a 180L bőven van tartaléka a kocsinak. Továbbá mivel ez turbós, ezért 2200-tól konstans meglódítja, 4600-4800-pedig "tolja keményen" és bár elég finomra hangolták a turbót, de az autó megy elég rendesen, nyilván nem verseny autó. Ellenben kér is enni ez a motor az 1.4 T vel 8,5-re hozzák ki, ez kb +1 liter.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel