-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rhino666
őstag
Üdv!
Milyen használt autót javasoltok 1M alatt az alábbi elvárásokra?
- 10 év körüli
- alacsony tényleges fogyasztás, csak városban (<7000Ft/250km)
- 5 személyes (4-5 ajtós)
- biztonságos (sok lufi)
- alacsony KGFB és telj.adó
- lehetőleg alacsony fenntartás, ritka szervizeléssel
- azért vállalható is legyen, különben marad a buszbérletKöszönettel:
Rhino666Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz ReSeTer #47387 üzenetére
Szerintem hozzátettem, hogy havi 5-10k-t szükség esetén össze tudok spórolni ha valami közbejön (márpedig közbe fog). A fogyasztáshoz viszont ragaszkodom, mert havi 7k-ból meg tudom oldani a közlekedést máshogy is, szóval ha már kocsit veszek, akkor olyat veszek amit megéri megvenni és az előnyömmé válik, nem a hátrányommá - más részről meg a színvonalas magyar fizu nem igazán engedi meg, hogy nagyobb fogyasztású autóra költsek, ha nem számítana a fogyasztás, akkor a 2,5l-es benzinesekek között nézelődnék...
Ha meg Suzuki/Clio/Punto/Yaris vonalon mozgunk, akkor tényleg inkább buszbérlet, mert az legalább Volvo/Mercedes. Nem nyomorogásra akarok egy vödörnyi pénzt költeni, akkor már jobb helyen van a párnám alatt, mint egy leányautóban.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Havonta kijön a KGFB + balesetbiztosítás + teljesítményadó + műszaki max 4k-ból, de kisebb esetén 3,5k-ból is, kiszámoltam. Még egy S80-as kötelezője is kevesebb 55k-nál (konkrétan 45k baleseti adóval együtt), szóval innentől kezdve az egész kalkuláció nagyon nem stimmel.
Igenis számít havi 2k üzemanyagra, mert akkor 3-8k maradna arra ha "valami van" és ha az 5-10k szerintetek ennyire röhejes akkor feltételezem a 3-8k méginkább.
Szerintem az asszonyt sem az fogja érdekelni, hogy csajozós a verda vagy sem, sokkal inkább az neki is a fontos, hogy kényelmes, tágas és szuperbiztonságos legyen, na meg a gyerekülés. Másrészt meg nem érdekel igazán számít más véleménye, felőlem az röhög ki, aki akar (itt is kiröhögtek az imént az elvárásaim miatt, persze taxizni olcsóbb lenne, grat az ép gondolatmenethez...), de ha én egy kisebb vagyont fektetek egy autóba, akkor igenis elvárom, hogy kényelmes, biztonságos, megbízható és alacsony fenntartású legyen, különben nem veszek kocsit. Suzukit 300k-ból is vehetnék, sőt, Ford Escort is van 200k-ért, vagy akár egy nyamvadt 120-as Skoda 100k-ért. Ennek az árnak tízszereséért vagy számomra/számunkra tökéletes autót fogok venni, vagy megmarad a pénzem jópár havi buszbérletre előre és kész.
Swift/Clio/Punto/Yaris: Nem férünk el benne, főleg nem ha majd gyerekülést is kell bele tenni. Ezeket 50 kilós nőknek találták ki, nem 100 kilós állatoknak.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Na jó, látom a hatalmas tapasztalattal rendelkező fórumtársak megmondták a frankót, szóval már csak azt kell eldöntenem, hogy a motorra szerelhető gyerekülést, a folyamatos taxizást vagy a buszbérletet választom.
Komolyan mondom, ennyi nyomorékot kevés topikban lehet látni egy helyen. Az elvárásaim fixek, a rá szánt összeget egyértelműen közöltem (max 1M + havi 7k üzemanyag + havi 4k KGFB/bal.bizt./telj.adó/műszaki + havi 10k szervízre félretéve), az hogy nektek olyan szar kocsitok van, ami éves szinten 120k-nál többet visz el a karbantartása, nem az én hibán. Ha a Suzuki meg tudta csinálni, hogy ennyiből (se) elvegetáljon, akkor feltételezem más gyártó is képes rá, csak van valamelyiknek olyan típusa ami jobban fekszik az elvárásoknak. Ha nem tudtok ilyenről, akkor inkább csönd legyen, mert minden mással (járjak taxival, az olcsóbb) csak magatokat járatjátok le, mivel igenis léteznek alternatívák, egy-két segítőkészebb illető már írt is párat, csak vissza kell olvasni.
Lehet, hogy én nem értek az autókhoz (meg nem volt még autóm), de aki nem képes normális tanácsokkal szolgálni, az se, szóval nem is értem milyen alapon okoskodik, hogy egy egy személyes motort vegyek 5 személyes biztonságos autó helyett, vagy hogy járjak taxival. Nem egy 4 literes BMW-t néztem ki magamnak, hogy ennyire irreálisak legyenek az elvárásaim. Ide küldött bitpork, hogy itt majd jóindulattal segítetek, de már szégyelli magát és bocsánatot kért érte, mert az építő jellegű hozzászólások hányada eltörpül a bődületes ostobaságok, hülyének/trollnak nézések és az értetlenkedések mellett.
Felhúztam magam, mert igen egyértelműen közöltem az elvárásaimat, erre egyesek elkezdtek k*cs*gölni, csak mert tájékozatlanok a témában és nem tudtak normális tanáccsal szolgálni, vagy simán csak megbuktak szövegértelmezésből fiatal korukban. Inkább körbekérdezek egy olyan helyen ahol több a tapasztalt, segítőkész egyén, aztán legközelebb már csak akkor jövök vissza, ha meg lesz a kocsi, leírom a tapasztalataimat, hogy ha legközelebb más is hasonló kocsit keres akkor a gyengébbek is tudjanak értelmesebb tippekkel szolgálni, mint pl. hogy taxizzak egy éven keresztül.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz MunezXBK #47422 üzenetére
Tudom jól, hogy mennyi a KGFB, eddig ki lett számolva 30-40 különböző autóra, ugyanúgy, ahogy a balesetbiztosítás (ennek a 30%-a), a teljesítményadó és az üzemanyag költség is. 15-20k körül jött ki baleseti adóval együtt mindig, mert (a fogyasztás miatt is) alacsony ccm-es, régebbi autókat néztem és lassan 10 éve megvan a jogsim...
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz Typhoon47 #47440 üzenetére
Igen, emellett 5-en konkrét típusokat írtak, amiket érdemes megnézni az elvárásokhoz mérten, azt meg is fogadtam. A probléma ott kezdődik, hogy az a másik 10 nem típusokkal bombázott, vagy maradt ki a beszélgetésből, hanem rámtámadott amiért tanácsot kértem. Az s40-re meg senki nem írt semmi konkrétat/értelmeset, csak "ha szopni akarsz, akkor jó". Ez alapján le kellene tennem róla? Szerintem nem ártana alátámasztani, hogy mi a gond vele, vagy legalább annyit hozzácsapni, hogy "simán csak nem akarom, hogy neked olyanod legyen, mert nekem csak egy Skoda Fabiára telik"...
Ha naív/hülye lennék, nem keresgélnék már hetek óta, nem néztem volna utána többszáz autótípusnak meg a szériahibáiknak, nem számolgattam volna 30-40 autó esetén konkrét költségeket és nem kérdeztem volna utána a "megfelelő" topikban, hanem elmentem volna a legközelebbi autókereskedésbe és megvettem volna egy 20 éves, 4 literes BMW-t 700k-ért...
Ennek a topiknak tényleg át kellene írni a nevét, "ne vegyél kocsit, csak ha van havi 50k-d rá és sokat használnád"...
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Köszönöm, 8th, bitpork és még páran mások is szintén, hálás vagyok érte mindenkinek, aki pozitívan, segítő szándékkal mondott értelmes dolgokat. De sajnos többen irigykednek/fröcsögnek, vagy tartanak hülyének, amiért éves 3000km-ért autót akarok, szóval ha visszaolvasol látni fogod, hogy nagyon nem mindenkit a segítő szándék vezérelt. Pedig ennyi idősen már lassan megtanulhatná az ember, hogy mindig a lehetőségért fizet az ember, amire nekem most tfh. szükségem van. Különben nyilván mást kezdenék a pénzzel, nem autók után kutatnék...
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
A Clio vagy a Yaris is autó, csak nem olyan fajta, amibe én is beleférnék, vagy ami túl biztonságos lenne. Egy 50 kilós nő biztos elvezeti kényelmesen, de én egy 100 kilós kan vagyok, már írtam. Arra meg nem kell kocsi, hogy jobban nyomorogjak, mint a buszon. Ami szintén kisautó kategória, egy 206-on még gondolkozom, határeset, meg szimpatikus is, de érdekes módon nemigen jött képbe a topikban.
Eleve nem az új Swift-re írtam, hogy nem tetszik, hanem a régire. Az újon még el is gondolkodtam (pedig biztos nem a kényelem jegyében készült), rá is kerestem, utána is számoltam a kötelező kiadásainak.
A Suzuki nincs tele lufikkal, nincs benne bőr üléshuzat és nincs is 470 literes csomagtere. Szóval köszönő viszonyban sincsenek egymással.
Az sokadlagos kérdés, hogy mi tetszik, mert nem ez a fő döntési szempont, hanem amiket leírtam. De azért Multipla mégse legyen. De ha már így kérdezted: Ford Mustang GT500 KR, Volvo S80, Morgan 4/4, Lamborghini Aventador... Ami szóba is jöhet(ne), azok közül: Volvo S40, Citroen Xsara Picassó, Ford Focus, Peugeot 206, Volkswagen Bora, Volkswagen Passat, Skoda Octavia... Annyira nem vagyok válogatós, csak beférjek és tudjam szeretni nagy nehezen...
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Te kezdted az egész tiszteletlenséget, inkább maradj csendben, mert eddig EGYETLEN normális, építő jellegű hozzászólásod nem volt.
Könnyű kiröhögni meg azt mondani hogy troll vagyok, járjak taxival, de értelmes alternatívát nyújtani már derogál, mi? Semmi keresnivalód a topikban, legfeljebb akkor lenne, ha kocsit akarnál venni...
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz Rivaul #47468 üzenetére
Azért elég hihetetlen, hogy nincs olyan használt, 10 éves sedan ami a kötelező díjak + üzemanyagár fölött évi szinten 120k-ból fenntartható. Nem tiszta hogy mire menne el egyáltalán az a 360k évente, az már az autó eredeti árának az egy harmada... Ennyi erővel alkatrészenként is fel lehetne építeni egy autót.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Nem turbósat néztem ki. Azokra jól értem hogy nem vonatkozik ez a probléma?
Na a Scorpio az, ami szóba se jöhet, teljesen megbízhatatlan és a szerelőig se tudnék elgurulni vele, már megdöglene valami benne. Nem is értem hogy jött szóba, ha egyszer fontos a megbízhatóság és az olcsó fenntartás. Az Opel Omega B sokat zabál és sok rá a biztosítás és a telj. adó, mert csak nagy motoros van belőle. A IV-es Passat szintén zabál és nem is tűnik elég biztonságosnak, de a Mondeo jó tippnek tűnik.
(#47483) lsc: Majd ha egyszer eljutok oda hogy státuszom legyen, akkor igen. De egyelőre nincs, szóval nem vagyok válogatós, csak kényelmes és biztonságos legyen. Na meg a többi leírt paraméterek (amiknek ugye lehetetlen eleget tenni). Yaris-ban és Punto-ban ültem már, nem volt jó, nem akarnék többet. Lehet, hogy más 150 kilósan is elfér az ilyenekben, de én 100 kilósan nem költenék pénzt arra hogy átéljem megint ugyanazt.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz ReSeTer #47479 üzenetére
Akármelyik 1.6 alatti dízel 5-6 litert eszik városban, pont ezért azokat néztem első sorban...
zenke (#47472): Nem az egész topikot nyomorékoztam le, hanem téged és azokat akik ilyen és ehhez hasonló "színvonalon" próbálnak "segíteni". Érdekes, más nem is nagyon vette magára.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz szokeherceg #47521 üzenetére
Ja, meg fizessek mellé kétszer annyi KGF+baleset biztosítást meg teljesítményadót... Nem egy járható út. Vagy 1.4 alatti benzines, vagy 2.0 alatti dízel lesz a fogyasztás (~7l) meg az adók (<100LE) miatt is.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz DeFranco #47528 üzenetére
No, akkor mondom: Biztosítás 22k, casco 50k, átírás, eredetvizsga 65k, ezek objektívek, ennyibe kerülnek, egyből 128k. Vezérlés csere legyen 50k, te írtad, és akkor még motorolaj, fékolaj, pollenszúrő, légszűrő, benzinszűrő stb. kb. 30k, és még mindig csak a kötelezőt hozzuk. Hol tartunk? 210 ezernél, és nem kellett hozzányúlni semmihez. Futóművet nem állítottunk, nem centríroztunk, nem cseréltünk gumit, nem töltöttünk és tisztítottunk klímát, egy illatosítót sem vettünk.
A KGFB, baleset biztosítás, teljesítményadó, következő műszaki félre van/lesz téve, ezzel nem kell számolni. Az átírást úgy ahogy van le lehet alkudni a végső vételárból, eddig 3-ból 3-szor sikerült. CASCO nem kell, semmi értelme. Marad a vezérlés csere és az olaj/szűrő cserék. Még egy drága kocsi esetén is messze vagyunk a negyed millától, sőt, a havi 10k ami nekem belefér még fedezi is! Persze ha szar van a palacsintában, akkor mindjárt tarthatunk ott, de mivel szerelővel karöltve járok autókat nézni, olyat nem fogok bekapni, ami 10 évig taxi volt és rohad az alja vagy akármi...
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz DeFranco #47543 üzenetére
Nem fogod elhinni, de anno az én hsz-emre válaszoltál, amit enyhén kritizált zoo8800 fórumtárs, te meg ezt a láncot folytattad. Felőlem erősítheted a nyomik táborát meg sértegethetsz (a konstruktív hozzászólásaid ugyanis ott kimerültek, hogy legyen 1,5MFt-om, ha 1M-s autót akarok venni), de attól még legalább annyira irreális amiket mondasz, mint az, hogy egy 10 éves használt autót évekig lehet hajtani üzemanyag-költségből.
(#47549) zoo8800: Majd ha bocsánatot kérnek az érintettek, mert érett embereknél így szokás.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz DeFranco #47550 üzenetére
Ha szerinted én voltam a bunkó pöcs, akkor nem árt, ha visszaolvasol egy kicsit. Én normális hangnemben, konkrét elképzeléssel tanácsot kértem autóvásárlással kapcsolatban, ti meg lerohantok hogy hogy merészelek 3000km-re kocsit venni, vegyek inkább biciklit, motort, járjak inkább taxival vagy busszal, aztán én vagyok a troll, hülye és még csak magamra se merjem venni. Ne haragudj, de én ezt nem nyelem le, mert mások is leírták már hogy nem olyan irreálisak az elképzeléseim, mint ahogy egyes hatalmas szakértők itt állítják. Ha viszont te magadra vetted amit írtam, annak valószínűleg valami oka van...
(#47555) MunezXBK: Úgy nézem, pl. az s40-be jóval olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Egy átlagot számoltam, az alapján, amennyit az utóbbi néhány hónapban havi szinten mozogtam és ezt jócskán felfele kerekítettem hogy biztos kijöjjek belőle. Olvass vissza, hányan írták le, hogy éves 3000km-re ne vegyek autót/ne autót vegyek, ha te nem ezt olvasod ki belőle akkor kérj értelmező kéziszótárat a következő szüli/névnapra...
Komolyan nem értem hogy ha már egész nap readonly üzemmódban voltál, mi késztetett rá hogy végül csak beszólj. Annyira rendesek és konstruktívak vagytok, de tényleg.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Te egy vicc vagy.
Nekem lenne leginkább okom megkeresni a mod.ker. topikot az ilyen és ehhez hasonló kedves személyeskedésekért, de inkább nem veszem a fáradtságot. Fogalmad sincs hogy ki vagyok, nincs okod, jogod, vagy alkalmad megítélni, szóval ne tedd mert ezzel eléggé egy sekélyes egyén benyomását kelted, ami egy árnyalatnyival rosszabb, mint az ha valaki tapasztalatlan autók terén.
Nem várok semmit már egy ideje, egy-két konkrét típuson és jótanácson kívül csak annyi jött, hogy taxi, motor, bicikli, busz, troll vagyok, hülye vagyok, röhejes stb. A legtöbb embernek itt látszólag annyi fogalma sincs a témáról mint nekem és csak a betanult szöveget hajtogatja a lejáratásom mellé.
Tényleg jobb, ha elhúzok, mert akiknek érdembeli ötletük volt, azok már leírták és már csak a szófosás meg a hurrogás megy, abból meg nem kérek, mert magamtól is tudom hogy nem volt még kocsim és nem is értek hozzájuk. Ettől még nem kell lekezelő üzemmódba váltani automatikusan.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Udv!
2,5MFt kornyeken nezelodok a 10 ev koruli premium kategorias sedan (esetleg SUV) kivitelu autok kozott. Evi 5000km (fokent varosi) az eddigi atlag, de ennel azert tobbet szeretnek autozni a jovoben.
Amiket elvarok: klima, sok legzsak, tolatoradar, elektromos ablakok, taviranyitasu centralzar, szervokormany, abs
Amiknek orulnek: bor belso, tempomat, keves futas, manualis valto, kez nelkul nyithato csomagtarto
Amit nem szeretnek: jobb kormanyos, nagy fogyasztas, draga fenntartas, sok szervizelesEzek alapjan az alabbiakkal szemezek;
Audi A4 2008-
BMW 3 2009-
Mercedes C 2008-
Volvo S60 2010-
Audi A6 2009-
BMW 5 2008-
Mercedes E 2009-
Volvo S80 2008-BMW X3?
Volvo XC90?Mit javasoltok? Mivel vigyazzak? Mit keruljek? Mire kell odafigyelni?
Mennyi a realis futas egy 10 eves autonal? 200e alatt garantaltan tekert?
Koszonettel:
Rhino666Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz Kickass #149216 üzenetére
Ezt úgy értsem, hogy aki évi 5e km-t autózik, annak nem lehet normális autója? Nincs szó villantásról, csak minőség párti vagyok és hosszú távra tervezek.
Ha már pénzt adok ki valamiért, az legyen olyan amibe szívesen beülök és nem szégyellek megjelenni. Nem vagyok rászorulva a cserére, de ha már cserélek akkor nyilván nem a visszafejlődés a cél.
A kb. 10 éveseknél kezdődik az a generáció, ami még vállalható (ledes menetfény, morcos arc stb.), ezért 2008 és újabbakat nézek (na meg persze az amortizáció).
Nem ragaszkodok az alacsony futásteljesítményhez, csak plusz pont.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz szőröscica #149230 üzenetére
Most is egy 15 éves kocsim van. Újabbat, jobbat szeretnék. Hamarabb megbarátkozok a zsebbe nyúlással, mint hogy a tényleges igényeknek alább adjak.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz htomi85 #149250 üzenetére
Koszi, ugy erzem hogy ez az elso epito jellegu valasz. Azt leszamitva, hogy evi 5000km-re kar az auto, mert nem fogok minden nap taxizni es transfert hivni ha cuccolni kell valahova hirtelen, meg ha egyesek szerint olcsobban is jonnek ki vele...
Nekem is az A4-es a legszimpatikusabb, na meg az S80 ami egyel nagyobb kategoria, megis olcsobb es jobban felszerelt. Melyik a durvabban zsebbe nyulos a ketto kozul?
Abban meg nem hiszek, hogy inkabb vegyem meg 3,5MFt-ert azt amit 2,5MFt-ert is megvehetek, nehogy talan fel milliot ra kelljen meg koltenem pluszba kapasbol... Raadasul a dragabbik sem lesz tokeletes, biztos vagyok benne...
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz amargo #149234 üzenetére
A mostani is premium. A 15 eves kocsimbol atultem egy 5 eves Astraba es rossz erzes fogott el. A bor boritas helyett hideg kopogos muanyag van az ajtokon. Kicsit olyan, mint egy rossz vicc. Nem akarok senkit megbantani, de arra nem fogok penzt kolteni hogy minden beszallaskor csalodottan sohajtsak. Nem visszalepesnek tervezem. Vadi ujat meg nem akarok mert azt is ugyanugy fenn kell tartani a torleszto mellett (raadasul nem hiszek a hitelben sem) es nagyon hamar veszit az erteken...
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Udv!
Erre esetleg ra tudna nezni valamelyik kedves kecskemeti kollega ha arra jar?
Az elado volt olyan segitokesz hogy meg arra sem volt hajlando valaszolni hogy meg van-e meg az auto vagy sem, utazzak nyugodtan fel Szegedrol...
Gyanus, hogy ennyiert csak csaliauto, reg elkelt...
Udv:
Rhino666Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
-
Rhino666
őstag
válasz SzlobiG #151619 üzenetére
Megkerdeztem hogy meg van-e az auto, terelo valaszt kaptam. Nem tudom mitevo legyek, mert nem utazok ennyit csak hogy kideritsem hogy letezik-e egyaltalan...
Ezert akartam megkerni valakit aki ralat a portajukra, hogy legalabb annyit deritsen ki nekem, hogy ott all-e ez a nyuves kocsi.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz roberto211 #153033 üzenetére
Tíz kilónként egy lónál kezdődik az élet...
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
Üdv!
15 év körüli C219 350 (272 LE) és E60/E61 535d (286 LE) között vacillálok. Az asszony fogja megörökölni, amint beújítok valami 10 év körüli dömperre (E70/E71?) hamarosan.
Neki a Merci nagyon tetszik, a BMW meg nem igazán, nekem mindkettő az autógyártás esztétikumának csúcsa, nehéz volna döntenem külső alapján. A Merci olcsóbb, de nagyobb és lomhább. A BMW M57 I6 dízel motoros, ami az egyik legmegbízhatóbb dízel BMW motor, a Merci benzines V6 (nem ismerem a benzin motorokat egyáltalán). A BMW-ről csupa jót mondanak, a Merci kicsit rizikósabbnak tűnik (túlbonyolított, problémás fékrendszer?), de alapvetően mindkettő meglepően megbízható az eddig szerzett infók alapján.
Van-e valakinek személyes tapasztalata mindkét modellel? Nem problémát akarok venni, abból van elég. Az asszony biztos óvatos lesz és vigyázni fog rá, de engem is túl kell élnie (bélkitaposósan vezetek, napi szintű autópályázással), mire megkapja. Vagy engedjem el ezeket az öreg vasakat, szívjam fel magam és vegyek most egy 10 év körüli E70 35d-t kétszer annyiért?
Köszi a tanácsokat előre is!
Üdv:
Rhino666Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz vzsryl #201017 üzenetére
A probléma nem ott kezdődik, hogy egy olajcsere 25 ezer helyett 80 ezer, vagy hogy több karbantartást igényel a kocsi. A probléma ott kezdődne, ha bármikor megállhatna alattam vagy ha többet volna a szerelőnél mint alattam. Ez nem csak 10+ éves presztizsbálnákra igaz. Blődségeket ne írjunk már.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.