-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz sagesz93 #150900 üzenetére
inkább menjenek el nyaralni, meg vegyenek új tévét, legyen megtakarítás. azt az SX4-et pont nem érdemes lecserélni, mert ugyanolyan szar lesz z új is. amit felsoroltál, abból csak a duster, qashqai és másik sx4 játszik,mert a többi az alacsony. előbbi nem lenne minőségi csere, én a nissantól se vagyok elájulva, utóbbit meg nem kell magyarázni, hogy miért hülyeség meg ke' ülni a popón, mert ez a csere tényleg nettó pénzkidobás lenne, max nagypapád nyugodna meg, de az is 50-50, az új autótól függ.
-
őstag
én bizalmat szavaztam neki netes vélemények alapján, 1.6 dízel doblo lett az utód (nem szükséges a transit méret)
tapasztalat még nincs, mert a héten fogják átadniamennyit én látok a piacból az a baj, hogy a kis tgk-kat szerintem 6-7 évre tervezik, ezalatt lefutnak 300 ezer km-t és ennyi, veszik az újat, nem érdekli a gyárakat mi lesz ezután (rozsda)
ráadásul tényleg annyira olcsó a lízing, hogy tényleg nem éri meg használtat venniesetleg akkor ha találsz egy nagyon megkíméltet, dehát ki az aki megkímél egy teherautót?
ki tart egy ilyet pl. garázsban?
vagy ha mégis, minek adná el?szóval nehéz jó használtat venni szerintem
mondjuk mivel a rozsda a fő gond, ezért könnyű átnézni, ugyebár az általában látszik ha rohad
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Integrale
veterán
Igen, ugyan az a DW10-es (2.0) es DLD (1.6).
Valoszinuleg ujkent is a Fiat volt a legolcsobb kozuluk, vagy mas az ellatmany, ezert nem vetheto ossze teljes pontossaggal.
Lecsereped a sallangot, es kapsz egy Citroent, Peugeotot vagy Toyotat.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
sagesz93
addikt
válasz rbalint88 #150902 üzenetére
Ezt mond meg egy ~65 éves öregembernek.. nem tudod rávenni, hogy tartsa meg ezt az autót, egyszerűen nem szereti. (előtte 17 évig egy újonnan vett papír swiftjük volt, imádták..)
Na most annyi változna a szűrésben, hogy a magas építést elhagynánk, mert a mama havonta 1x ül az autóban, akkor meg azért meg lehet oldani a be/ki szállást.. ( az alfába is be tudott ülni )
-
Primary92
senior tag
Elgondolkodtam, hogy lecserélem a mostani a autóm egy újabbra. Egyelőre csak hirtelen felindulásból jött a dolog, ráadásul az erre szánható pénzmagon is kell még fejleszteni, szóval mondjuk fél év múlva lehet esedékes a dolog.
Nagyjából évi 20000 km-t megyek, főleg országúton, autópályán, városi tötymörgés heti 1-2 alkalommal fordulnak elő (vásárlás pl).
Csak kombi játszik, egy tágas kompakt vagy egy középkategóriás típus. A fapadosokat kerülném.
Valahol 2-2,5 millió forint között van valahol, amit a vételárra szánnék.Most dízelem van 1.9 TDI 110 lóerővel. Ettől nem szeretném, hogy lomhább legyen (mondjuk 140-150 lóerős), ugyanakkor saját benzinkút se kelljen hozzá. Benzinesben gondolkodom. LPG-stől sem riadok vissza.
Igazából a Mazda6 tetszett meg, arról hallottam jókat, de bármi más is jó lehet. Mit ajánlotok?
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Ha az ember márkaszervizben néz ki egy kocsit, ettől függetlenül azért el lehet vinni egy másik márkaszervizbe átvizsgáltatni az autót, ugye? Vagy csúnyán néznének rám? Vagy az lenne, hogy odaszólnak a másik kiválasztott szerviznek, hogy visznek egy "saját" autót, és ennek megfelelően nézzék? (esetemben egy használt Honda Accordról van szó, amit egy Honda márkaszerviz árul)
Meg egy másik hülye kérdés.
Felhívtam pár tulajt, feltettem a kérdéseimet amiben a totalcaros checklist is a segítségemre szolgált.
Nyugtassatok meg, hogy ezek a kérdések teljesen természetesek, és nem vagyok pofátlan a sok kérdés miatt.
(nem volt még részem sem autó vásárlásban, sem autó eladásban) -
theuprising
tag
válasz nandow #150910 üzenetére
Aki tudatosan és őszintén adja át az infókat, az aranyat ér. Inkább kérdezősködj és tudj meg minél többet az adott autóról, és ezzel együtt azt is kiszűröd hogy ki az aki foglalkozott az autóval, ismeri, elmond hideget-meleget róla, és ki az aki csak felolvasni tudja az adatait, meg mondogatni a "rendszeresen karbantartott, szervizkönyves, valós km, autópályán használt" majomnak betanítható süket dumát.
Inkább szűrj ki a sok kérdéseddel néhány idiótát a bontószökevényükkel minthogy belefogj egy szopórollerbe. Főleg ha első saját autód lesz.Ha 2.4-es benzines Accordot néztél ki, azt tényleg erősen ajánlott átnézetni, sok volt a motorcserés belőlük, meg sokan azt hiszik, hogy a 190LE az a "bivalyerős" kategóriába tartozik és hideg motorral taposták szét a belét fél életükön át. Van a közelben egy 2.4-es Accord hölgy tulaj, kijön a házából, letyogod, beül az autóba és szétnyomja a belét azonnal... Igaz, ő autója, azt csinál vele amit akar, de majd ha eladja akkor a következő gazdája szépen felül a sz-rollerre.
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #150882 üzenetére
Te mióta megvan a bimmer már csak az ajánlott?
-
nandow
aktív tag
válasz theuprising #150911 üzenetére
Köszi a választ!
7. gen Accordot nézek, 2 literes benzines motorral.
-
#94529552
törölt tag
válasz nandow #150910 üzenetére
A márkaszervizben kérd el az állapotlapot, amit átvételkor készítettek, és a szerviztörténetét a hozzá tartozó km óraállásokkal együtt. A hibatároló kiolvasásról is. Ha megveszed az autót, akkor kérj ezekről másolatokat.
Tény, hogy ők eladni akarnak, minél kevesebb ráfordítással. Ha nemsoká lejárna a műszakija, alkudd bele, hogy vizsgáztassák le, és a műszaki vizsga adatlapról is kérj másolatot. Minél több hiba és hiányosság van, annál többet lehet/kell alkudni. Minden egyes kapcsolót, funkciókat nézz át, és mindennek rendben működnie kell. Egy hosszabb próbaút se árt a típust ismerő valakivel. Ha automata, azt hozzáértővel kell teszteltetni.
Ha engedik átvinni másik helyre, ott a vétel előtti átvizsgálás mellé kérj árajánlatot is a talált hibákra vonatkozóan és a kötelezően cserélendő összes folyadék és szűrő, valamint a vezérlés cserére is. A fényezett elemek rétegvizsgálata se maradjon el. A Téma összefoglalóban is sok infó van. Mivel cégtől veszed, 6 hónap garancia jár, ezt is beszéld át velük.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Btw Bimmer.
Ma futottunk egy rövid kört családilag itt a környéken, megnéztünk pár kereskedést. Komoly meglepetésként ért, amikor a párom minden korábbi beszélgetésünkkel szemben kinyilatkozott, hogy a megtekintettek közül az Audi és BMW vonal tetszik neki, utóbbiból egyből ki is nézte ezt a példányt. Mondtam, hogy kicsit lassítsunk, mert az utóbbi több mint fél évben mindenféle autóról gyűjtöttem infókat, épp csak ilyenekről nem, jó lenne kissé alaposabban utánanéznem.
Most nekiállok átnyálazni a megfelelő szakmai topikokat, hogy melyik típusból melyik motorok az ajánlottak, de megköszönöm, ha kapok némi iránymutatást. Hozzám valahogy közelebb állna az Audi, de a TFSI motorokat nem dícsérik halálra tartósság szempontjából, a 2.7, 3.0 dízeleit pedig nem ismerem. A BMW motorjairól olvastam hideget, meleget, emellett nagyon tudnék együtt élni a teljesítményükkel - vagy akár magával az autóval is. A benzinmotorokról kifejezetten jókat olvastam, de ha jól emlékszem, a linkelt példány dízele sem betegágy - kérem, javítsatok ki, ha tévedek. -
8th
addikt
válasz szőröscica #150914 üzenetére
OM606
-
bajnokpityu
félisten
válasz Acheron #150917 üzenetére
1.9PD-t meg halálra dicsérik, oszt mégse mind örökélet. környezetben kettő is megkotlott 250nél. annyira, h blokkcsere lett belőle.
1.4TSIből 2012 utánit teljesen nyugodtan, az előttit figyelmesen meg lehet venni.
1.8 felénk abszolút hibátlan.
2.0 ha kinyomják a szemét, eheti az olajat, de amúgy tök ugyanaz a blokk, mint az 1.8.magam részéről jobban bízok bennük, mint pl általánosságban a BMW blokkokban.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz alázógyík #150923 üzenetére
ezért skippelem autómatikusan az import kocsikat. jogilag ott úszható meg legkönnyebben az óratekerés. nepper haverom okosított.
és ezzel élnek is. 1-2 kivételtől eltekintve miért drágább szinte az összes autó nyugaton,mint itthon? és hogy lesz belőle haszon? legjobb esetben csak adót csaltak vele, vagy csak pörgették, de simán benne van egy kiadós törés is. a magyar meg hisz a csodákban, hogy csak ő neki lehet szerencséje, és hibátlan kocsit vesz gombokért. esetleg el is hiteti magával, hogy nyugaton képesek jól felszerelt autót venni, hogy utána a garázsban álljon.
valóságban meg 2 órákat utaznak a munkahelyükre, WCre az új kocsival járnak. ha törik, vizkáros lesz, bele futott 250e km, akkor cserélik. nem hamarabb.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
diegho
nagyúr
3M alatti kategóriában érdemes szerintetek új autót venni? E Corsa-ra gondolok elsősorban.
-
alázógyík
őstag
válasz bajnokpityu #150924 üzenetére
Nem is értem, hogy mindig van aki elhiszi, hogy fiatalabb, olcsóbb, kevesebb km, jó állapot, és még stimmel is minden az autóval. Ebből max. 1-et választhat.
-
bajnokpityu
félisten
válasz alázógyík #150927 üzenetére
szokták még mondani, hogy ott tükörsima az út, 100eurósokba fújják orrukat, 90%os alkatrészt már cserélik.
gond az, hogy a modern autók futóműve tartós (nekem leghamarabb 11éves autón kellett futóműhöz nyúlni), ha cserélni kell gátlót, akkorra nem horror. aki lakott már kint az tudja, hogy az autó pont olyan használti eszköz mint egy szék.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #150926 üzenetére
A dieselből indul ki. Mondjuk tény, h ez már nem a "sokat megyek, spórolok" ccm, szóval valóban nem elképzelhetetlen ilyen futás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Soybex
őstag
Sziasztok!
Eljött életem első autójának a vásárlása. Viszont tanácstalanul állok előtte mert semmit nem értek az autókhoz.
Gyerek nincs, nem is lesz, 5 ajtós autót szeretnék mindenképpen. Benzines legyen. Hétköznap munka-bolt majd kb minden héten hétvégente kirándulásokra 500-600km-re lenne használva az autó.
Ford focus 1.6-os van a családban, tetszik meg minden de azért nem vennék. Sedan külsejű autók jönnek be, visszaolvasva a bmw e39-et javasolták hasonló paraméterekkel. Milyen lehetősegek vannak még? Köszi előre is srácok!Az információ nem egyenlő a tudással. A tudás egyedüli forrása a tapasztalás.
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #150929 üzenetére
a legolcsóbb magyar 330d 2010-2012 között 200e km alatt 6.35M
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
alázógyík
őstag
válasz runner 125 #150929 üzenetére
Nekem lakik kint rokonom, barátom ismerősöm.
Még ők is többet mennek kint, mint az 5x többet kereső helyiek.
Természetesen előfordul, hogy hobbira/krúzolásra vesznek egy ilyen autót, de az 1000-ből 1.Persze elhiszem, hogy azok az 1ek mind itthon, a murvás neppernél kötnek ki.
-
Acheron
őstag
válasz alázógyík #150923 üzenetére
Én sem hiszek mindent, amit látok A csodákban főleg nem hiszek.
Lekértem az autó adatait. 2014.04 -ben került az országba, akkor 68e -el vették nyilvántartásba (hogy előtte mennyi volt, ki tudja(?)) 2015 -ig 6e -el gazdagodott, azután két év csend, majd újabb ~15e. Hogy közben mentek vele, vagy rommá tört és újjáépítették, szintén nem lehet tudni. A 84k biztosan nem annyi de a kilométeróra jelenlegi állását még nem láttam.
Első ránézésre nem makulátlan, de nem is leharcolt. Megnézni megnézem majd közelebbről, de azt nem mondtam, hogy kizárólag ehhez az egy autóhoz ragaszkodnék, pont ezért érdeklődöm az alternatívákról. Mindenkinek köszönöm az eddigi hozzászólásokat! -
alázógyík
őstag
válasz Acheron #150936 üzenetére
"2014.04 -ben került az országba, akkor 68e -el vették nyilvántartásba (hogy előtte mennyi volt, ki tudja(?)) 2015 -ig 6e -el gazdagodott, azután két év csend, majd újabb ~15e. "
Ez a mahinálás tökéletes mintája.
Behozatal előtt vissza 100-150K-t, majd minden műszaki vizsgánál vissza 20-50K km-t, így lesz egy hetedik autónak használt, alig futott gép.
Ugye bőröztetni a kormányt, váltógombot cserélni, ill. az üléseket rendbe tenni,50K-ból, több mint megéri. -
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #150924 üzenetére
De én ezt nem értem. Miért baj ha van tegyük fel átlagnál több km az autóban , pld kinti autóknál de sokkal megkíméltebb? Nem azt mondom hogy nincsennek hibái mert vannak pláne régieknek de közel sem annyi mint egy hasonló nem import magyar autón. Most hoztunk 2 focust 1 dizel meg egy benzines turnier.
El nem merem mondani mennyiért .. Dizelnel kell cserélni vmit hátsó feknel meg csomitetot lefujni, benzinesnel meg vagy a kábelt kell átnézni vagy biztosíték csere itt meg két küszöböt kell lefujni mert cseres volt de nem fújták le. És mind a kettő vizsgas csak honositani kell. Igaz van benne majd 300e km de bőven felveszi a versenyt a 600ezres magyar fókákkal. Ezek meg lesznek névre írva max egy 500as. S teljesen jók.
Tehát lényeg a lényeg németet -koreait előbb vennék kint mint itt magyarba. Pláne ha régebbi autóról van szó.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Jojo5
őstag
válasz bajnokpityu #150928 üzenetére
Laktam mar par orszagban, sot folyamatosan utazok, de egy szekhez hasonlitani egy kocsit...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Gubbba
tag
Sziasztok!
Erősen filózok az autóvásárláson és szeretnék egy-két dologban tanácsot kérni. A kiszemelt kategória a jelenleg oly divatos kompakt SUV. Mivel a lélektani határ úgy 5m lenne, inkább a használt 3 év körüli, kevesett futott autók között nézelődtem. Az álom a Hyundai Tucson, de mivel a használt piacon még nem nagyon van jelen, így bőven a határ felett van, szóval marad álom. A Kia Sportage (nem az új, az eggyel korábbi modell) is tetszik külsőre, de tegnap ültem egyben és elég kiábrándítóan műanyag volt az egész, főleg egy hasonló árú Nissan Qashqai után. Szóval most leginkább ez utóbbi felé hajlok, és amit tegnap láttam az konkrétan a határon van árban, 2014-es 28e km-rel, és nem is épp fapados. És akkor a kérdések:
-AAA Autó, tudom nagyon sok rossz vélemény van róluk, de ahogy láttam inkább a felvásárlásokkal kapcsolatban. Ha csak vennék, egy ilyen kategóriájú autót, abban is nagy a kockázat?
-Ami még szóbajött az az új autó, a most hirdetett 0% THM-mel. Még nem érdeklődtem a márkakereskedésben, ebben a konstrukcióban van valami buktató, mert túl jól hangzik hogy 0% és még kedvezmény is van az árból, nem is kevés.
-Ha már Qashqai, magáról az autóról is jöhet vélemény, illetve ha benzinesben gondolkodok, akkor megéri az 1.6 a felárat az 1.2-höz képest? Fogyasztásban, teljesítményben stb. -
alázógyík
őstag
válasz Gubbba #150940 üzenetére
"-AAA Autó, tudom nagyon sok rossz vélemény van róluk, de ahogy láttam inkább a felvásárlásokkal kapcsolatban. Ha csak vennék, egy ilyen kategóriájú autót, abban is nagy a kockázat?"
Még egy biztosító tűt se vennék onnan, nem hogy egy autót.
"-Ha már Qashqai, magáról az autóról is jöhet vélemény, illetve ha benzinesben gondolkodok, akkor megéri az 1.6 a felárat az 1.2-höz képest? Fogyasztásban, teljesítményben stb."
Egy ismerősöm van, aki nagyon elégedett vele. 1.-6s benzinest használ.
Semmi kirívóról nem beszélt, talán a gumi méret nem tetszett neki árban. -
theuprising
tag
válasz Gubbba #150940 üzenetére
Szia, csak egy gyors technikai kérdés, Toyota CHR-t nem nézted? Vagy az túl kicsi, vagy nem tetszik? Esetleg RAV4?
Mindkettő van hibridben is.
Vagy Honda CRV? Az újabbak elég faszántosan néznek ki, és belülről sem "műanyagok".
Persze nem akarlak lebeszélni a Nissanról, az sem rossz autó, főleg ha új/fiatal.Az 1.2 turbó meg egy ilyen méretű autónak épp az autózhatóság határán van, beleül 4 ember + csomagok, megy a klíma és kész, onnantól majdnem Polski haladás van
1.6 turbóval már lehet autózni, bár ha van lehetőséged, mindenképp próbáld ki mind a kettő motorral. -
Gubbba
tag
-
Gubbba
tag
válasz theuprising #150942 üzenetére
A CHR jól néz ki (bár élőben közelről nem láttam még), de mivel remélhetőleg előbb-utóbb családi autóként lenne használva, a csomagtartó nekem kicsinek tűnik. Tudom a Qashqai sem épp ebben a legjobb, de azért egy fokkal jobb. A RAV4 nem tetszik annyira, a CRV nem rossz, ültem is benne, igaz újban, jó tágas, de valahogy külsőre és belsőre egyaránt a Qashqai fogott meg.
-
veterán
válasz Gubbba #150940 üzenetére
-Ami még szóbajött az az új autó, a most hirdetett 0% THM-mel. Még nem érdeklődtem a márkakereskedésben, ebben a konstrukcióban van valami buktató, mert túl jól hangzik hogy 0% és még kedvezmény is van az árból, nem is kevés.
Egyszerű; autót szeretnének eladni. Semmi különösebb buktatót nem sejtek mögötte, vélhetően központi kampány.
Menj el 2, egymástól független Nissan kereskedésbe (ha bp-i vagy: Dunaautó / Gablini / Hovány vagy biztos van még másik is); kérj mindkét helyen ajánlatot.Ha magamnak kellene választanom Kia, Hyundai és Nissan közül, akkor már inkább Nissant vennék. De ugye ez személyes preferencia.
Ha lehet inkább az 1.6T-t válaszd és nagyon szuper a Nissanokban a 360°-os kamera.Szerk:
Az AAA-ról valaki írta itt egyszer, hogy elment megnézni egy autót, rengeteget várakoztatták; végül egy másik autót akartak rátukmálni. Lehet, hogy kamu volt a hirdetés, passz.[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz roberto211 #150938 üzenetére
Elárulok egy titkot. Itt kint nem ismerik a melegítés fogalmát (dízel). Teljesen egál, hogy -15 fok van, vagy +30 és állt fél napot az autó. Beül, kulcs elfordít, szúr egy 1-est és nagygázzal tovább áll...
Tízből tíz ember ezt csinálja...sajnos.Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
bajnokpityu
félisten
válasz alázógyík #150941 üzenetére
szomszédnak is ilyen van, nagyon szereti, még úgy is, h 90%ban hidegüzem, 1-2km-es utakra használja. meg néha kimegy városból kirándulni. kb 3 éves, egyelőre hibátlan.
roberto: öregnél talán igaz, h kint jobb kocsik vannak. (12év+ esetén). ugye ott már azért költeni kell márkától függetlenül. ha a kinti szépen elpakolgatja a számlákat, akkor elhiszem, h költött rá. ezek már olyan árú autók, amiknél nem éri meg kockáztatni neppernek se.
nomeg más hogy ti magatoknak vettetek jól körbejárt autót, a nepper olyat akar, ami valamiért sokkal olcsóbb, mint itthon. egyébként apósék épp 300kért akarnak fókát venni. 180k km, ajtók virágoznak, amúgy rendben van. új fék, vezérlés, miegymás.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #150948 üzenetére
Pontosan ,pontosan. Ez sincs szetesve hal isten ,lábon jött 830km -t.
Jó nagy hely van a kombiba az bizti .
Jovoheten lesz eladó sorba ha minden jól megy.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...