-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Te, ezzel a C4-el szerintem valami baj van. Ha megnézed, a kormány (a karimája állása alapján) enyhén el van fordítva a képeken, a közepe meg tök egyenesen áll.
UPDATE: Megnéztem több C4-et is, de mindegyiknél elég furcsa ez a dolog. Szerintem típushiba. Én hagynám ezt a C4 vonalat.
Egyébként leírás alapján egész jónak tűnik, de sok tapasztalatról nem olvastam még.
[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
válasz Termi16 #151596 üzenetére
A "vicc" azért túlzás, az autó 1300 kg, ehhez a 115 LE kb. hozza az átlagot. Tény hogy elég lomha, de hozza az 1.6-os 100 LE körüli autók érzését.
Vezettem mindkét benzinest, és számomra nem sok pluszt adott hozzá a 2 literes dinamikában. Sokkal többet vártam tőle. A fogyasztása is minimum 2-3 literrel több.
Én inkább a 6 fokozatú váltó miatt ajánlanám, mert az 1.6-os 130 nál 4000 körül forog, pályára nem igazán való.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #151603 üzenetére
Ez ilyen. Fix a kormányagy és csak a karima forog. Fura de ez a franciáknál normális.
Amúgy az az előnye, hogy mivel az agy mindig fix helyen van, nem forog így pontosabban méretezhető a légzsáknyitás.Vili: Háát attól kicsit fázik. Jó lenne ha városban olyan 10 literből megállna a fogyi.
Diegho: Köszi a ProCeed-re már rá is pattintottam: [link]
Leonbol sok a lefingott de az 1.8T az még vállalható is lenne akár...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DZs
senior tag
válasz BigBlackDog #151603 üzenetére
A kormány közepe nem forog, ez a kialakítás. Ha citroent veszel, szerelőd is legyen hozzá, mert kevés helyen értenek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
- Fiesta ST
- vmi egynyóctééé (pl egy Cupra Leon ennyiből már röhögve megvan)
- Grande Punto 1.4T
- vmi 3as bömbi, e46-ból kicsivel 2 misi alatt van 325Ci is (jóvan az nem heccsbekk)
- Corollából ha van még ép 1.8TSstb...
ja és nagyfeketekutyánál ott volt a smiley, az irónia detektor mindenkinél kikapcsolt
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
kalmanchris
tag
válasz BigBlackDog #151603 üzenetére
😩
151606 Dzs: ja mert a pékek szerint citroen=hidropneumatika. Az se bonyolult egyébként, sőt! Csak nem hasonlít a golf 2 futóműhöz, amin nevelkedtek. Tisztelet a kivételnek!
[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz MPowerPH #151591 üzenetére
ezert nem nezek konszernes gepet, mert kikotes az automata valto, de a dsg miatt az osszes kiesik
Jah en is igy vagyok vele, pedig a B8 passat kovetkezonek eselyes lett volna. A vicces az hogy meg a hibridbe is dsg megy ott 3! kuplunggal.(#151592) Acheron
Azt azert erdemes megemliteni , hogy a tiptronic csak a nagy motorokhoz jart (3000+)evjarattol fuggoen pedig csak akkor ha quattro is volt melle. A multitronicrol jot meg nem hallottam. Nekem bejott mikor probaltam, de allitolag az egy igazi betegagy.[ Szerkesztve ]
-
-
Sukta 95
tag
válasz BigBlackDog #151603 üzenetére
a c4-eknel a belso kozepso resz nem forog, hanem fixen all. nekunk sima 1.6 c4 van, nincs vele baj, ha az elektronikajat helyre rakjak. meg egy hozzaerto szerelo nem art.
[ Szerkesztve ]
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
Rhino666
őstag
válasz SzlobiG #151619 üzenetére
Megkerdeztem hogy meg van-e az auto, terelo valaszt kaptam. Nem tudom mitevo legyek, mert nem utazok ennyit csak hogy kideritsem hogy letezik-e egyaltalan...
Ezert akartam megkerni valakit aki ralat a portajukra, hogy legalabb annyit deritsen ki nekem, hogy ott all-e ez a nyuves kocsi.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
őstag
Közeli családtag 2005-ös suzuki altóját kellene lecserélni. Nem sokat használja, évente max 5000 kilométert, igazából valami biztonságosabb kellene méretben és teljesítményben elég (önhibán kivül meg is van törve, jobb lenne a következő "törésteszt" már biztonságosabb autóban). A keret 1 milla környéke, és nyilván erre a használatra benzines. Sokkal nagyobb kifejezetten nem lenne jó, nem parkolóművész (de az 5 ajtó és 170 liter körüli csomagtér plusz klíma azért kellene).
Amin eddig filóztam (zárójelben a kompromiszum):
Előző széria Toyota Aygo és testvérek (kicsi csomagtér és vacak váltó )
Előző szériás hyundai i10 (1.1 vacak, 1.2 ritka és kereten kivül)
toyota yaris (jó régi van csak ennyiért )
Egyel újabb alto (kisebb lett a csomagtér, és jobb de nem meggyőző biztonság)
Chevrolet spark kivonulás előttről (ez már az újabb, de eugye chevy már nincs itthon)
honda jazz (jó régi van csak ennyiért, szerintem normálisat nem is kapok ennyiért)Valami tuti tipp ha van valakinek azt megköszönöm
-
Acheron
őstag
válasz footy #151612 üzenetére
Igen, jellemzően a nagyobb, főleg dízel motorok mellé párosították (feltételezem, jobban bírták a nyomatékot, mint a korabeli DSG -k), bár régebben kisebbek mellett is volt ilyen.
Sajnos kisebb kaszniban nagyon ritka, 2010 körüli A4 -et kerestem én is ilyen konfiggal, de szinte lehetetlen küldetés. A6 -ban viszonylag gyakori.
Szubjektív, de az S-tronic (DSG) és Multitronic nálam sem játszik (szigorúan használtra értem, újonnan bármelyiket bevállalnám), így valóban nem sok lehetőség marad. Pedig a forma nagyon bejön (pl A4 B8)
Én a fenti lehetőségeken túl még a BMW automatáit nézem(E90, F10), de tekintettel arra, hogy a fórumtárs épp 5er mellé keres második autót, ott alighanem ezek nem játszanak. -
Dave46
tag
Sziasztok, ismerősöm készül autót vásárolni, első kocsi gyanánt, szerencsére elég józanul áll a kérdéshez, és egy Opel Corsa-t szeretne, ötajtósat, benzineset, zömében városi használatra.
A keret kb 600e ft lenne, plusz átírás & szerviz, az lenne a kérdésem, hogy ebbe a keretbe mi férne bele, illetve hogy nagyjából mik a benzines B és C Corsák nyűgjei (ha egyáltalán van említésre méltó gyengesége).
A tanácsokat, ötleteket és észrevételeket előre is hálásan köszönjük.
[ Szerkesztve ]
It's never your successful friends posting the inspirational quotes.
-
Integrale
veterán
No, van ez az Audi terítéken.
2002-es, 1.6, bőr, elektromos tükör, elektromos napfénytető, ablakok stb, klíma nincs (ide nem is szükséges).
Motortér patyolat, nem kiglancolt, törve nem volt, bal első lökhárítón van egy kis horzsolás. Beltér remek, szokásos gomb kopás van, de csak 2-3 gombon, ki kell porszívózni és élhető. Gumik jók, felnik nem padkázottak, minden elektromos extra működik.
Friss műszaki és szervizelés, cserélték a vízcsöveket, ebből akár adódhat az egyik problémám, a vízszint minimum jelzés alatti, fedcom jelzi is a vizet, látszik a tartályban, nem színes, olaj nem vizes, nem habos, de mégis minimum alatt van a szint. Kérdés, lehet, hogy keveset töltöttek rá a szervizben, vagy kezdődő hengerfejes? Utóbbi mennyire jellemző erre a motorra? Kipufogógáz nem vízgőzös."Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Integrale
veterán
válasz MunezXBK #151637 üzenetére
Köszi, ilyen, nem sárgább, de nem is átlátszó. Látszanak rajta a feliratok, szerintem új. Ezt légteleníteni kell, vagy légteleníti magát? Utóbbi esetében lehet, hogy feltöltötték szintre, majd pár km után lecsökkent, amikor kidolgozta a buborékokat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Erről a két autóról (1, 2) mi a véleményetek? Egy kollégám kérdezett ma ezekről (épp autót keres, és ezekbe is belefutott).
Az első nem is igazán kérdés - annyit tudtam javasolni, hogy felejtse el, vízkáros autóval nem szabad foglalkozni.
A másik egy sokaknak ismerős kapuban ácsorgó Merci, ami korához képest feltűnően olcsó - én nem tudtam megmondani, hogy mi lehet a turpisság vele (az 1km óraállás alapján alighanem gazdagon van benne km). -
bajnokpityu
félisten
válasz Integrale #151633 üzenetére
nepper haverom meg egy 3 éves forddal szivta meg.kintről hozták, jó helyről, aránylag drágán, bő 4Mért jött.
mégis hengerfejes volt. utána fejét verte a falba, hogy nem vette észre, h túl friss a lötty 3 éves autó létére. más nyoma nem volt. mondja, észrevette, h friss a lötty, de nem gondolt rosszra.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #151639 üzenetére
A vízkárost nagyon gyorsan felejtse el. Később ahogy oxidálódik random elektromos hibák jönnek elő, ez egy nagyom masszív szopóroller.
Ismerős a háttér... mindig áron alul adnak főleg merciket. Egy telefonhívást megérhet de valószínűleg ahogy írod nincs visszatekerve 180k km-re hanem a valós cca. 300k van benne.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Nem is értem hova gondol, h 3,5 millát kér a vízkáros autóért. Tök őszintén, max. 500k-t adnék érte, de azt is azért h szétbontsam és amit korrekten lehet (felhasználható még), kiáruljak belőle.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #151644 üzenetére
És tuti lesz vmi balek aki megveszi. A biztosítónál ez volt az első amit a kárszakértő kollégáktól megtanultam, hogy vízkáros és borult autót nem szabad venni.
mod:
Egyébként ismerem ezt a kereskedést, sok vízkáros, borult meg jégvert autót is árulnak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt