-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
válasz sheep #144048 üzenetére
A swift ezen első példányai arra jó hogy a faluba lejárj a boltba és vissza meg a helyi polgárőrnek. Biztonság technikailag egy nulla és inkább ülök egy 400ezre szar franciába amiben ha belém jönnek legalább van esélyem hogy túlélem ebbe semmi. Persze valakinek ez is elég.Én ha vernének se vennék ilyet inkább buszozok.. a kettes swift és feljebb már más a tészta. Itt konkrétan ez egye swiftről volt szó és szerintem az minden csak nem autó főleg ha egy megane-al hasonlítom össze. Ja tudom most jön majd a szar hulladék francia és társai duma, de abba szarba ismert fogalom az abs , a 4 tárcsafék, 4 lufi, szervo,klíma, és normális futómű.
De gondoltam hogy megint sírás tárgya lesz ez..
(#144051) w333: Sok jobb választás van mint az egyes swift...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz sheep #144067 üzenetére
Ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor azt gondolom tegye el azt a 300ezret gyűjtsön még és vegyen a duplájáért. Ennyi pénzből nem lehet értelmes autót venni. Ez az árkategória max annak éri meg aki azt nézi hogy van még rajta 1 év műszaki. Még gurul jó lesz munkás kocsinak kitapossa a belét azt leadj a méhbe. Ez igaz a megane és bármelyik egyéb autóra is.
-
Integrale
veterán
válasz sheep #144067 üzenetére
Ez hulyeseg! Ha van 400-ert Swift es 400-ert Megane, akkor sznob, villantani vagyo, ha a Meganet valasztja? Na ne mar.
400-ert nem egy olyan auto van, amik jobbak a Swiftnel, legzsakkal, klimaval, kis fogyasztassal. Persze, a Swift elpusztithatatlan, varosba nagyon is jo, de itt nem csak az az igeny, hogy elvidd a gyereket oviba, hanem 4 fo, balcsi, pest, sopron stb stbMegane, Astra, Laguna, G3, Delta/Dedra, Marea, kicsit meglokve a keretet B Vectra is kepbe kerulhet.
Xeon.szabi. szoval ami millio alatt van, az nem auto. Egyeb okos hozzaszolas?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
-
w333
félisten
válasz sheep #144088 üzenetére
Ezeknek az áruk a béka segge alatt van ... egyetlen dologra kell figyelni az pedig a rozsda, ezen kívül nem nagyon van velük semmi gond, megbízhatóak és olcsó a fenntartásuk, illetve az alkatrész árak is nevetségesen olcsóak hozza
Kis szerencsével pedig 400-500k -ért már G Astrat is kapni ami nem is rohad !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz sheep #147345 üzenetére
Senkinek sem kis összeg nyugi. Tuti sumák van ott. Aki normális, engedi az átvizsgálást, úgyis a vevő fizeti. Ne legyél dühös, max az emberre, amiért nyílt színen át akart verni valamivel, és amikor ennek elejét akartad venni, lepattintott.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Termi16
őstag
válasz sheep #151614 üzenetére
Na hát megvolt az első pályás tapasztalat.
Igaz, hogy párom vezetett, de eléggé egyértelmű volt a téma.
Szüleihez mentünk Kányásra, Hatvanig pálya, onnan meg a 21-es.
Oda-vissza 230km.A fogyasztás 8,8-ra jött ki, ebben volt nyugis 120-as közlekedés is meg némi 170 is, de jellemzően egy köztes sebesség.
Klima végig ment persze.A kocsit az utóbbi két évben csak városban használták, szóval eléggé el van lustulva, plussz 178 000km van benne, 180-nál esedékes a gyertyák cseréje is.
De még ehhez képest is nagyon lomhán ment szegény.
100 fölött bárminemű gyorsitás csak parkettán lehetséges (ha nem váltasz vissza persze), 125-nél a legkisebb emelkedőn vége, vissza 4-be mondjuk.
Szóval félelmetes mennyire nem megy.Cserébe legalább viszonylag csendes. A motor alapból nagyon halk, kb semmi nem hallatszik be belőle, 130 fölött egy kis zörej, de teljesen jó. Szélzaj 100-nál van egy lehelletnyi, 120-130-nál közepes, de még bőven tolerálható, nomrál hangerőn lehet beszélgetni bent.
170-nél sem bántó a motor, a szélzaj akkor már körbeölel, de ez sem veszélyes, Gombóc Swiftnél 130-nál van ilyesmi vagy rosszabb
A Lineához hasonlitva a motor halkabb jóval, a szélzaj pedig egységesebb, szintén kisebb.
Összességében remélem, hogy valamennyit javul majd a gyorsulása, mert igy eléggé gáz volt. Az 1.4T 120 lóval minden helyzetben sokkal gyorsabb, agilisebb ennél (persze ott van nagyobb nyomaték és minusz 200kg).
Szerencsére nem pályázásra vettük, városba\telekre viszont pöpec. Elmentünk vele a telekre, és az viszont maga volt a megváltás. Ahol a Lineával 2-3 kmph-val mentünk és mindenhol fostunk, hogy leér, meg hogy kiesünk az ablakon, úgy imbolygott, addig ezzel ott 15-20-szal lazán végigmentünk mindenféle probléma nélkül.
Szóval amire kell, arra jó lesz.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
diegho
nagyúr
válasz sheep #151991 üzenetére
Én sem vagyok villamossági szerelő, de mi köze van a generátornak az Ah-hoz? A generátor konkrétan ugyanaz, mint egy telefon töltő, csak nem a falból veszi ki az áramot, hanem előállítja a motor működés közben. Nem tök mindegy neki, hogy 44 vagy 60-at tölt? Hiszen a 60ból is ugyanannyit szív le az autó, mint a 44ből, viszont hidegben, vagy hosszú állás után a nagyobb akksiban több töltés marad.
-
#94529552
törölt tag
válasz sheep #151995 üzenetére
Egyetértek, bőven elég, amekkora volt benne gyárilag. Inkább az a fontos, hogy ellenőriztetni kellene az elektromos rendszert is akku csere esetén, töltés, testkábelek stb. Az is fontos, hogy ha keveset használják, akkor rá kell tölteni időnként, és ne legyen lemerült állapotban hosszabb ideig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó