-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
sheep
addikt
válasz
johnny82 #151987 üzenetére
Nem vagyok autó villamosságis, de én azért nem venném meg a legnagyobb kapacitású akksit. Szerintem a generátort is a gyárihoz tervezik, meg ki tudja még mit.
Eggyel nagyobb Ah-s még okés, de nagyon nem variálnám túl.
Én a legolcsóbbat venném, ami gyári előírás, vagy picivel erősebb. -
sheep
addikt
-
sheep
addikt
válasz
Termi16 #151596 üzenetére
A "vicc" azért túlzás, az autó 1300 kg, ehhez a 115 LE kb. hozza az átlagot. Tény hogy elég lomha, de hozza az 1.6-os 100 LE körüli autók érzését.
Vezettem mindkét benzinest, és számomra nem sok pluszt adott hozzá a 2 literes dinamikában. Sokkal többet vártam tőle. A fogyasztása is minimum 2-3 literrel több.
Én inkább a 6 fokozatú váltó miatt ajánlanám, mert az 1.6-os 130 nál 4000 körül forog, pályára nem igazán való. -
sheep
addikt
Tegnap majdnem vettem egy autót, 2.5 misiért. Típus nem lényeg, csak azért írok mert az eladó nem akart belemenni hogy elvigyük állapot felmérésre, így pedig -hiába volt jó állapotban a kocsi- nem mertem nyugodt szívvel bevállalni.
Egy hajszál választott el a vételtől, de régóta olvasgatom ezt a fórumot (is), és itt is mindig azt mondtátok hogy bármilyen jó is az ajánlat, ha nem lehet átvizsgálni akkor hagyni kell.
Fáj a szívem érte mert jó ajánlat volt, és nem hiszem hogy lett volna gond vele, de azért két és fél misi nekem nem olyan kis összeg. -
sheep
addikt
Kicsit off, de érdekelne hogy mit gondoltok:
Szerintetek van értelme kifizetni több pénzt az Euro 5 motorral szerelt használt autóért, vagy nem számít hosszabb távon (5-8 évre előre) semmit az sem ha Euro 4-es?
Csak általánosságban kérdezem, típust nem írok, ha ez a legnagyobb eltérés modellfrissítés után akkor megér-e bármekkora ráfizetést az Euro 5? -
sheep
addikt
válasz
pilóta #146222 üzenetére
Az okmányirodában a régi tulajnak be kell jelentenie hogy nincs meg, és köröztetni kezdik. Asszem 2 hónapig keresik, a Magyar Közlönyben megjelenik, és ha nincs meg akkor adnak újat. 6k huf asszem az új kártya. De ez eleve kidobott pénz mert utána csinálnak egy új kártyát a vevő nevére...
Itt egy cikk róla:
[link]Az enyém is elveszett és elmentem az ocsmányirodába, ott mondták hogy előbb járjak utána mert a rendszerben náluk azt mutatja hogy a lízingcég elküldte. Szerencsére meglett a kártya ezért nem kellett újat kérnem.
-
sheep
addikt
Egy csaj ismerősömnek is az van és imádja.
500 km-es utakat szokott autózni mert Ausztriában dolgozik. Neki nem kényelmetlen.
Az biztos hogy az Ignis nem az autóépítés csúcsa, és valószínűleg a hölgy sem ült még jó kocsiban, nincs viszonyítási alapja. Ha lenne lehet ő is leszólná.
De ha neki megfelel akkor szerintem városban szaladgálni másnak is jó lehet.
A váltó hiba nála is előjött amúgy, más baja nincs, kb 5 éve használja.Szerintem egyébként az hogy kényelmetlen, pattog, ezek szubjektív dolgok. Nekem pl. a régi swift után minden autó Mercinek tűnik, még az Ignis is.
-
sheep
addikt
válasz
hobizoli #144350 üzenetére
Igazad van abban hogy vannak ilyen autók, és pl. szerintem is hihető hogy egy F astrát nem hajtott szét a papi.
Én is évi 5e km-t teszek bele az autómba, de nem is egy sportos dízel. Amiket te mondasz példának, F astra, Ignis, Escort, pont ezt támasztják alá hogy van ilyen.
Viszont amikor egy dízel BMW-vel (Alfával, stb.) jönnek hogy 1x éves 120e km-rel az azért már gyanús...nem hiszem hogy az is egy öregé volt aki havonta egyszer elment vele a tescóba. -
-
-
sheep
addikt
válasz
tresh #144060 üzenetére
Nézd, egyetértek veled abban hogy nem lehet velük menőzni meg hasonló, A-ból B-be elvisz olcsón és kb. ennyit tud. De itt pont ez a lényeg, nyilván akinek ennyi pénze van rá annak erre kell a kocsi.
Biztos vagyok benne hogy 3 kilóért nem tudsz jobbat mutatni mint a linkelt swift. Ennyiért nincs olyan hogy légszák meg klíma meg kis fogyasztás meg puncimágnes.
Annyiért egyik sem jobb csak más. Máshogy szar ha úgy tetszik. -
sheep
addikt
válasz
dedike #143576 üzenetére
Hát igen, ahogy BigBlackDog Úr is mondja, a lényeg a használat módja. Nagyjából írd le hogy milyen felhasználásra lenne és akkor lehet szűkíteni a kört.
Évi 30 ezer vagy több km környékén / hoszabb ingázásra dízelt, inkább városi használatra benzinest.
Kell e nagy hely csomagoknak, gyerekek vannak-e, ezt azért jobb tisztázni. -
sheep
addikt
válasz
Luck Dragon #143282 üzenetére
Úgy tudom abban még volt 1.6 os 102 lovas benzines, talán az a leg megbízhatóbb.
-
sheep
addikt
-
sheep
addikt
Ízlések és pofonok, de szerintem is ronda kocsi az S-cross. A Vitara viszont tetszik.
Én meg úgy vagyok vele ha már ennyi pénzt adnék autóra akkor olyat vennék ami tetszik is.
Tudom hogy nem az a lényeg, de ha egyszer csak sírva bírok ránézni akkor nálam nem nyerő, bármilyen jó is műszakilag. -
sheep
addikt
válasz
szőröscica #140830 üzenetére
OMG, szerencsétlen autó, fáj a szívem ha ilyet látok.
-
sheep
addikt
válasz
footy #140756 üzenetére
Ha gondolod bemutatlak egy olasz ismerősömnek, úgy szidja az olasz kocsikat hogy ihaj
Kettes puntója volt, meg volt elégedve vele de kezdtek előjönni az elektromos dolgok rajta, akkor nagyon megutálta. Utána 156-os Alfát vett de azt is szidta szintén az elekromos dolgok miatt, most egy GT-je van de már azt is kezdi utálni.
Ő azt mondta ha jót akarsz olasz autót ne vegyél mert csak szívsz velük.
Neki mondjuk van pénze úgyhogy nem érdekli...meg azt mondta ronda autóba nem ül bele, inkább legyen xar de szép. -
-
sheep
addikt
válasz
szaki1986 #140562 üzenetére
Ismerősömék nemrég vettek Mazda 3-ast (1.6 benzin 2006), 1.7 misiben megállt, szerintem nem rossz autó.
Az ajtók alja ennek is rohad, Ausztriából hozták. Amúgy motorikusan pöpec, digit klíma stb.
Viszont mp3-at nem tud lejátszani gyárilag és kihangosító sincs benne, ez már nálam is alap lenne. -
sheep
addikt
Urak, volt már valakinek ügyintézése elveszett törzskönyv miatt?
Nem találom az enyémet és foglaltam időpontot az ocsmányirodába, de nem tudom mire számítsak.
(jövőre el akarom adni a kocsit -14 éves swift- és inkább elébe megyek a dolgoknak)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest