-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Primary92
senior tag
válasz Luck Dragon #151788 üzenetére
Köszi a tippet, de nagyon ódzkodom attól az Astrától. Két barátom is vett az elmúlt fél évben, de valahogy nagyon távol áll tőlem. Ha tényleg ésszerűnek számít, akkor azért szem előtt tartom. Az 1.4 Turbo (140 LE) változat az, ami már talán megfelelne dinamikában.
Nem ragaszkodom az LPG-s megoldáshoz mindenképpen. Azt meg tudom, hogy az ilyen 110-120 lóerős szívó motorok ekkora kocsiban 100%, hogy nem elégítik ki az igényeimet.
A VAG motorok közül melyikkel szabad venni autót? Szem előtt tartva az alacsony fogyasztás, megbízhatóság, teljesítmény kombó arányát. TSI vagy TDI? Vagy van egyáltalán nagy szívóbenzines?
-
Blaise
veterán
válasz molnarpeter #151802 üzenetére
Plugin hibrid nem jó, lakótetelepen nem tudnám tölteni.
-
bajnokpityu
félisten
válasz LuckyL #151800 üzenetére
gyorsan sok pályás km töredék igénybevételt jelent egy autónak, mint egy idősebb kevesebb kilóméteres, tehát városban használt autó.100v 200e km lényegileg mindegy, sokkal több múlik azon, kik és mire használták, és megkapták-e a megfelelő minőségi alkatrészt.
nomeg 100 e egy 10éves autóban? létezik ilyen, de ismerősi körben ezek kapták a legtöbbet, és kapták a legkevesebb törődést.
nem nagyon megy a magyarnak autót választani sztem. még mindig kilométert vesznek, közben meg csomó céges kocsit ismerek többszáz e km-el, és kevesebb bajuk van/volt, mint a boltbajárós tatamobiloknak. személyiségi jogok miatt nem irkálom le listaszerűen, de én pl biztosan nem vennék 8+ éves hihetetlenül kevés kilóméteres kocsit. általában a magyar gondolkodás miatt drágábbak, közben meg jó eséllyel szarabbak, mint a pályán használt verdák.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
szabonagyur
félisten
válasz bajnokpityu #151805 üzenetére
+1, nálunk van céges amibe belemegy egy év alatt 30-40e km is, 2 év után cseréljük őket, de mintha újak lennének. A km 90% csak pálya, de a többi sem belváros nagyon, illetve vidéki kisváros.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
őstag
válasz bajnokpityu #151805 üzenetére
egyszerűen nem így van
jól hangzik, de hosszú évek tapasztalata mondatja, hogy egyáltalán nem igaz(#151806) szabonagyur
2 év után van benne 80 ezer, persze hogy jó még
pont azért jó amiért a 10 éves ugyanennyi km-elmert nem elhasznált
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz bajnokpityu #151809 üzenetére
tudom hogy nem jobb a sokat futott autó a keveset futottnál, ennyi
sokan megmagyarázzák, hogy biztos azért van benne sok mert autópályán ment, holott ez vagy igaz vagy nem
mint ahogy a kevset futott is mehetett országúton inkább mint városban
ezt egy használt kocsiról utólag megmondani lehetetlen, az eladó meg persze hogy azt fogja mondani amit a vevő hallani akarha valakinek nincs pénze és lefutott szart akar venni, vegyen azt
de megmagyarázni hogy a kevset futott rosszabb csak mert sajnálja rá apénzt (vagy nincs), az baromságcryptot minden termékemért elfogadom
-
veterán
válasz Dare2Live #151799 üzenetére
2013-tól mindegyik A3/Octi3/Golf7 1.4 TSI szíjas.
(#151797) Blaise: Nincs számottevő különbség a szervizköltségben, mechanikailag azonos autók, ugyanazok a kopóalkatrészek, esetleg az Audi márkaszerviz számláz magasabb óradíjat, de ha nem garanciális, akkor odaviszed ahová akarod, viheted akár Skoda szervizbe vagy maszekhoz is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bajnokpityu #151812 üzenetére
Nyugi, ő megengedheti az új v keveset futott autót, neki ez fontos. Ne vesszetek össze.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
forceberg
veterán
válasz bajnokpityu #151812 üzenetére
Ok, de mi az a max. futás, ami még vállalható?
Mert ugye nem csak az aktuális állapot számít, hanem, hogy pl. mi várható a köv. 100e km-re?
Nem mindegy, hogy 200-ról lett 80-ra tekerve, vagy mondjuk 320-ról 180-ra.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Dare2Live
nagyúr
biztos volt már. [link]
és az egyik ucsó mondat: "A legdurvább, hogy 400 ezer futott kilométer fölött az árak szinte típustól függetlenül, kategóriánként összeérnek, minden ilyen magas futásteljesítményű autó 10 év felett lecsúszik az 1000-2000 eurós sávba. És itt már sejthetjük is, hogy miért tudnak olyan olcsók lenni az import használtautók, és azt is, hogy milyen aktív ma is az óratekerős biznisz. Így az elmondottak miatt is felháborítóak a kilométerszámláló-csalások, mert pont az egyik legalapvetőbb vásárlási döntési érv alapját hamisítják meg."
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz bajnokpityu #151812 üzenetére
semmi ilyesmit nem csináltam, ne próbáld belemagyarázni kérlek
(#151813) bitpork
nem rólam van szó, hanem arról hogy szerintem nem éri meg sokat futott kocsit venni
úgy is mondhatnám, hogy nincs elég pénzem, hogy egy lefutott fosba rakjam, hiszen sokba kerül fenntartani és nagy kiesés amíg a szervizben állés tényleg tapasztalatból beszélek, volt rengeteg autóm már, sőt mi több még autószervizt is vezettem, igaz nem vagyok szerelő, a pénzügyeket vittem, de azért rálátásom van, hogyan szivatják meg maugkat az emberek egy rossz autóval
még ha picit keményen foglamaztam is,c sak azért csinálom, hogyha valaki elolvassa, hátha megóvja magát egy nagy szívástól
pl. egy 200 ezret futott automata golftól, vagy egy leinformálhatatlan dízel bmw től
-ezek voltak a legutóbbiak amikről elmondtam a véleményem[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #151818 üzenetére
és (#151817) Dare2Live:
nem vonom kétségbe a tapasztalatotokat. Viszont muszáj megjegyeznem a következőket:
-A km önmagában semmit nem jelent. Tudok mutatni (első kezes tapasztalat- barátom Jeep-je!) olyan autót ami 20k kmnél kiköpte a váltóját. Egyszerűen a tulaj túl hülye volt hozzá.
-Ahogyan tudok olyat is (Teddy is is ilyen) ahol vannak cserélendő dolgok, és megfelelően olcsó is volt amellett, hogy az eladás előtt több ezer ojrót költöttek már rá.Tehát a km helyett állapotot veszünk. Azzal senkinek nem lehet segíteni, hogy általánosságokat mondunk mint pl a kevesebb km biztos jó vásárrá tesz valamit és az a valami várhatóan nem romlik el még 1-2-300'000 km-ig. Bármennyire szemét dolognak hangzik, rá kell költeni azt a pénzt amiért rendesen átvizsgálják olyan helyen, ahol erre a vizsgálatra a nevüket is rá merik írni. Aki meg csak fórumra hagyatkozva akar megúszni elkerülhetetlen költségeket, ne vegyen inkább autót (tudom , hogy ezért most sokan el fognak átkozni)
A leírás szerint , mindennek összeér az ára egy kiragadott részlet. A németeknél is megkérik az árát a sokat futott de jó állapotú és karbantartott autóknak.
Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tony_snow
tag
válasz Dare2Live #151817 üzenetére
Köszi szépen a cikket, számomra nagyon hasznos volt.
Pont ma kértem tanácsot egy több, mint 300e km-t futott autóval kapcsolatban, és egy kedves fórumozó világított rá ebből a szemszögből, hogy nem igazán tuti vétel. Nagyon hasznos ez a fórum, januárban tervezek autót venni, addig még jövök tanácsot kérni. -
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #151815 üzenetére
Ez így nem kerek. Te ezt írtad: ő megengedheti az új v keveset futott autót, neki ez fontos. Ne vesszetek össze.
Az illető pedig: Konkrétan az alábbi típusú és felszereltségű autót keresek (Golf V 1.6....
Ez a 2 tényező ellentmondó, csak azért szóltam.
Viszont, ha valaki konkrétan megjelöli, hogy milyen típust keres( 5 ajtós Golf), arra nem értem, hogy írhatja más, hogy ezért vagy azért nézzen inkább helyette 4 ajtós Focust?! Alma-körte effektus, de miért? Neki ez jobban tetszik, vagy mert éppen ismeri az eladót?
Ráadásul a Focusnál a nepper annyira nem képes, hogy a pontos óraállást beírja, csak blöfföl egy 100 000km-t, ez itt nagyon ellenszenves, én az ilyet messziről elkerülném. A Golfnál legalább egy szervizszámla is van a képek között, ami hitelessé teszi a jelenlegi óraállást. Érted? -
-
-
Qru
MODERÁTOR
Fejezzétek be a veszekedést, koncentráljatok az eredeti kérdésre legyetek szívesek.
#nincsbennetarcsi
-
-
Primary92
senior tag
Ti maradnátok csak azért egy konszernnél, mert van jó szerelőtök?
-
tresh
addikt
válasz lenko #151833 üzenetére
Az hogy van valaki aki az utolsó csavarig ismeri mondjuk VAG csoportot , nem jelenti azt hogy nem fogja tudni neked megcsinálni az opeled. Főleg mert autószerelőnek tanítják őket nem vw szerelőnek. Az hogy elmegy melózni és lesz rutinja egy típuson mit hogy kell csinálni azt mindig az adott melóhelyen megtanulja. Persze nem azt mondom hogy mindegyik autószerelő mindenhez ért. De az alapok mindenhol ugyanaz .Hulla mindegy milyen autóról beszélünk és ezért írtam hogy ha jó szerelő akkor valószínűleg VAG-os ként nem ő fogja a JTD Alfáját programozni de az általános dolgokat mind meg tudja javítani.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tresh #151836 üzenetére
Van egy nagyon jó szerelőnk, évek óta remek a kapcsolat, az összes VW-nket ő(k) szerelték/szerelik, kenik-vágják a típushibákat, megoldásokat, legyenek azok akár elektronikusak, akár mechanikusak, de azt egyből kérték, hogy a hathengeres boxert ne hozzájuk vigyem, hacsak nincs égszakadás-vészhelyzet.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
őstag
válasz tresh #151838 üzenetére
Hali!
Szerintem olyan autót válassz, amibe szívesen, örömmel ülsz bele, örömmel vezeted, mikor kiszállsz belőle elégedetten nézel vissza rá minden alkalommal. Szerintem ez legyen a lényeg. Ha típus specifikus gáz van, majd itt úgyis segítenek szerelőt találni. De másképp fogod megélni a szervizelést, ha olyan autód van, amit szeretsz.
mod: szóval ne szerelő miatt válassz autót szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Primary92 #151844 üzenetére
Az Exeot en amugyis passzolnam, mert az egy B7-es A4, tehat egy generacioval le van maradva a kategoriatarsakhoz viszonyitva es ahhoz kepest pedig eleg draga.
Az octaviak nagyresze tipikus szethajtott teruleti kepviselo auto a passat pedig 90%-ban nemet import hulla, szoval nem lesz egyszeru egyikbol sem epkezlabat talalni.
Nem rossz autok, de a magyar piac erdekesen arazza a VW csoport autoit.
Szerelore visszaterve, en is pont a amiatt maradtam a VW-nel, de mar megbantam, szoval ez ne legyen szempont.(#151845) SzlobiG
A sprimonitor szerint akar igaz is lehet. bar szerintem ment egy 90-es etapot valami 0 forgalmu uton.
Ami viszont tenyleg erdekes hogy a frissitett modell automataval es 192 loval alig ker tobbet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...