-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #171734 üzenetére
ez már olajos dsg?
-
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #171740 üzenetére
a 7 gang szúrta a szemem. ha az octiban a 2.0tsi-hez is ezt rakják, akkor az elég király.
-
rbalint88
addikt
még egy darab A4 cabrionak van esélye, ha az is tyúkól, elengedjük ezt a vonalat és megyünk tovább az uncsi, hétköznapi "fiatal" autó felé.
Ezek vannak a kalapban eddig:
- Audi A3 2009-, 1.4 tfsi (125le)
- Audi A4 2008-, 1.8 tfsi (160le), 2.0 tfsi (180le, 210le)
- Ford Focus 2015-, 1.0ecoboost (125le), 1.5 ecoboost (150le)
- Ford Mondeo 2011-2014, 1.6 ecoboost (160le)
- Opel Astra J 1.4T (140le), 1.6T (180le)
- Opel Astra K 1.4T (150 le)
- Seat Leon 2009-, 1.4 tsi (125le)
- Seat Leon 2014-, 1.4 tsi (122le)
- Volkswagen Golf VI, 1.4 tsi (122le)
- Volkswagen Golf VII, 1.4 tsi (122le, 140le)
Nyilván árban és méretben is elég nagy a szórás, még az élő próbákon is sok múlik.
Van-e ezek között, ami élből elvetendő? -
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #171744 üzenetére
CABB, CDHB motorkód van az A4-ekben.
de most átnéztük asszonnyal a kínálatot, mivel hosszú távon leginkább az ő autója lenne, ezért az A4-ek a várható szopófaktor és a J Astrák a nem tetszés okán kiestek.
Jelen pillanatban a top5 így néz ki: 2013 leon 1.4tsi 122le, 2016 focus kombi 1.0 ecoboost 125le, 2012 mondeo 5d 1.6 ecoboost 160le, 2016 astra 1.4T 150le, 2013 mondeo kombi 1.6 ecoboost.1.6 ecoboost a mostanában divatos kigyulladáson kívül miért kerülendő? tudtommal a kigyulladásos hiba elég egyszerűen megelőzhető.
-
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #171748 üzenetére
fasza, bíztatóan hangzik. VAG vonalon is többen mondták már, hogy inkább 2.0crtdi-t kell venni a tsi helyett... csak a felhasználás jellege az inkább az ovijárat irányba mozdul el az autópályás krúzolás helyett, plusz nehezen melegszik, plusz büdös a dízel. a fenntartási költséget azért nem mondom, mert amennyivel drágábbak a benzinesek, abból azért kijön ez-az.
-
rbalint88
addikt
Az az igazsag, hogy 2,5-ert benzinnel nem nagyon tudsz elorelepni. A focus2 egy tok jo auto. Ha az allapota nem nagyon gatya, akkor meg inkabb varj es gyujts. Tiz eves korig a csaladi autok 80%-a dizel lesz. Raadasul akkoriban nehezek voltak az autok, ezert az egyszeru benzinesek lomhak lesznek es sokat esznek. A bonyolult benzinesek meg ugyanolyan koltsegesek, mint a dizelek, de legalabb megvenni is sokkal dragabb a nepmesek (megbizhato benzines) es a szukebb kinalat miatt. Kivancsi leszek a megfejtesre
-
rbalint88
addikt
Ha 1.6 ti-vct motoros, akkor tenyleg add el. Ha az megkotlik, akkor gtk az auto, mert felujitani nem tudjak normalisan, a bontott motor meg ugyanolyan szar. Jart forumtars ugyanigy, o is inkabb eladta. Pedig “csak” az olajat ette az auto...
Viszont 2,5-ig tovabbra se tudom, mit lenne erdemes venni helyette. Talan octaviat, minel fiatalabbat es kevesebb kmest. -
rbalint88
addikt
megjártam ma Debrecent érte: [link].Nem lett vétel, egyrészt mert nagyon kevésnek érződik a motor a kasztnihoz, másrészt mert a szervizmúltja nem kellőképpen alátámasztott. Van egy szem szervizszámla 55ezernél, a többi olajcsere otthon történt, higgyem el bemondásra... Ezt tetézte a benzinszagú motorolaj, úgyhogy inkább elengedtük. A sync rendszer nagyon fasza, meg egyébként fék-futómű tekintetében nagyon kellemes a típus. Egyébként élőben nem volt ennyire gyászos a beltér sem - ettől függetlenül igényel egy alapos kozmetikát- , valamint tényleg törésmentes a kasztni, vonalban áll mindenhol. Gumik repedezettek, pedig 3715-ös DOT-os a hátsó páros.
Viszont hazafele, hogy a lelkem megnyugodjon, megnéztem a máyköl által korábban linkelt A4 cabriot, az elég szép állapotban van, egészségesnek tűnik mindene és ez is törésmentes. Az egyedüli fájó pont a tempomat hiánya, nem tudom ezt a külön karos audis mókát mekkora munka, pénz és szívás utólagosan berakni. (de jó lenne egy indexkaron levő tempomat is, mint a korabeli polcvágenekben) Jövő hétvégén visszaballagunk asszonypajtival is, hogy őt mennyire győzi meg. Itt a veszteséglistán 4 gumi (nem gyári méret) és egy pár első fényszóró szerepel, ezek rommá mattultak már, mint minden korabeli darabon.
-
rbalint88
addikt
válasz máyköl #171917 üzenetére
Konkretan az 1.2 szivo 86le Splashez kepest erzodott gyengenek. Meg Tsebacsi 1.5 automatajahoz kepest, pedig az elkeni az erot elegge. Meg ugye a bergep 1.6 egyes foka is erosebbnek erzodott. Papiron egyebkent eros, de az eletben harmatgyengenek tunt kivancsisagbol ki fogok probalni egy masik 1.0 ecoboost focust is, mert nem lehet ennyire fos.
Hozzateszem anno az 1.4tsi-t is fosgyengenek ereztem, pedig az mindere eleg allitolag
Az A4 se szaggatja szet az aszfaltot, de a kobcenti erzodik. Valami majd csak lesz, szerencsere nem vagyunk idonyomas alatt. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #171922 üzenetére
Hat ezaz, papiron 125 lo es 170Nm, ehhez kepest harmatfosgyenge volt erzesre, mondjuk a szigetelese tenyleg jo, de a sebessegmero se kuszott felfele annyira, mint kellett volna. De tenyleg eros a gyanum, hogy a konkret peldannyal volt valami baj. A volvokban azert alapbol nem kivanja a gyorsan menest az ember, az meg engem is leszedal.
-
rbalint88
addikt
válasz prősti #172038 üzenetére
Ha ugyis hitelezed, akkor 1.4T scross gl+, amennyiben a formajaval ki vagy bekulve. Manualis valtoval 4,7M korul van, automataval 5,3M, most a boosterjet motoros suzukikra 10ev/200e km kiterjesztett garancia van a motorra-valtora-turbora, igazabol ez best buy ajanlat. Szerviz se lehuzos, nem elromlosak a suzukik, az ujraeladhatosaguk is peldaerteku, hosszu tavra nyugodt szivvel belevaghatsz es sokkal autoszerubb, mint amiket 4M-ig kapsz mind meretben, mind motorizaltsavban, mind felszereltsegben. Ha meg netto szep is lenne, akkor 5x ennyit adnanak el belole, de igy is a piac egyik legnepszerubb tipusa.
-
rbalint88
addikt
válasz Tom1939 #172211 üzenetére
A dct-s dologgal abszolut egyetertek. Barmennyire is tetszik a ceed, a valto miatt nem vennem. A cegben van tucson ilyen valtoval, masfel evesen 55k km-rel indulasnal razkodik, kivancsi vagyok mit mondanak majd ra a szervizben.
Ha automata valtos kompakt kellene, akkor (ha a forma tetszik) s-cross, astra, focus kozul valasztanek, mert ezekben van hagyomanyos automata valto. VAG-nal minimum 2.0tsi-t kell venni az olajos dsg-hez, de az meg mar draga. -
rbalint88
addikt
válasz Grande Ale #172221 üzenetére
Maganvevokent a sajat felhasznalasi szokasaimmal a ceedet vennem esztetikai es garancialis okokbol is. Ha kevesebbet mesz evi 20ezernel, akkor a kia tobbet ad gariban is. Cegesben azert menobb a hyundai, mert ott 5 ev km korlat nelkuli gari van (nalunk is a cegesek hyundaiok, i30-ak foleg. A fastback eloben is jol nez ki)
-
rbalint88
addikt
válasz rayoliviero #172817 üzenetére
dízel hyundai, szalonból, újonnan. 5 év km korlát nélküli garancia van rá.
-
rbalint88
addikt
válasz rayoliviero #172824 üzenetére
hát, jót dugni és szűznek maradni egyszerre nem lehet... nyilván megéri ennyit menni, ha csinálod egy ideje és nem tervezel váltani, akkor meg valószínűleg ki tudsz gazdálkodni egy új autót vele pár év alatt. 3M beülővel futtass ki egy Tucsont 4 év alatt, 4,5 évesen eladod még fél év garival.
ha meg fontos a jó beltér és nem akarsz új autót semmiképp, akkor nézz meg Volvo V60-at is, az öthengeres motorok nagyon jók és bámulatosan keveset tudnak enni. -
rbalint88
addikt
válasz rayoliviero #172864 üzenetére
az 1.6 az a peugeot féle hdi, 4 hengeres. és baromi kevés lesz bele. unokatesómnak egy 2.0 D3 van, az 163 lovas, annyit azért kér ez a nagy böhöm kasztni. és Bp-Hévíz oda-visszát nem útakadályként lehozta tankolásból számolva 4,7l/100km fogyasztással, atommód klímázva...
öt henger: szép a hangja, nem az a buta kerepelés, mint egy négyhengeres dízelnél. nyilván alapjáraton traktor ez is, de forgatva szép a hangja, nem csak az a buta búgás van, mint az átlag négyhengeres dízeleknél. a 2.0 és a 2.4 is öthengeres. -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #172921 üzenetére
apósnak van A4 B6 1.9pdtdi 131 lovas kombinát, Erdélyt 5-6 között szokta megjárni attól függően, hogy mennyire van megdurrantva csomagokkal. és ő országúton is inkább pályatempót megy, mint 90-et...egyébként a B6-ot is tudom javasolni, csak hát abból is értelmeset venni... a 300ezer km-eseket hirdetik megkíméltként
ja és tempomat legyen benne, mert utólag berakatni relatíve drága.
BMW001: én nagyon szerettem mindkét ilyen Passatomat, de mára nagyon meg vannak zörgősödve, már 8-12 évesen is eléggé cicergett a beltere...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz MPowerPH #172970 üzenetére
azt értem, hogy olcsó A-B járgány kell, de azért na. egyérszt, azért ilyen szakadt ülésű, okádék mocskos belterű kutyaólba csak akkor ülnék, ha menni kell és nincs keret jobbra. másrészt szerinted ha a beltere ilyen állapotú, akkor a mechanika milyen lesz? egy milla környékén se várnék csodát, de ez tényleg a legalja a golf4-nek, azt meg aztán végképp hanyagolnám.
-
rbalint88
addikt
válasz MPowerPH #172973 üzenetére
azt hittem kb 1M-t rászánsz azért, ha már ennyit mennél vele, gondoltam fontos a megbízhatóság. max 500k-ból saxo 1.5d, buddha üzemmód ON és max 4 literrel elketyeg a bárhová is, ha nem kell 110-nél gyorsabban menni. apósnak ridegtartásban van egy ilyen helyi csoszogásra, olajcserén kívül nem nagyon kért semmit az elmúlt 5 évben és 300+ e km van benne már.
ja és megjárták vele Erdélyt is többször gond nélkül, amikor épp csak ez volt kéznél. mondjuk a 400 lovas E60 után lehet agyérgöcsöt kapsz benne, de ha nem feltétel hogy lehessen vele hirtelenkedni, tényleg elvisz bárhová, csak lehet sokáig nézed egy kamion seggéta leonba beülésnél legalább nem jön fel a büfi azonnal, normális beltere van. persze ettől még lehet szar.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #172995 üzenetére
amúgy a golfoknak az a sportülése, ami a kutyaólban volt, baromira kényelmes, jobb, mint a passatoké
de nem volvo, az tény üdvözlöm az új irányt!
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz matta2003 #173054 üzenetére
nyilván el lehet vele lenni, meg városban kevesebbet fog fogyasztani egy 2.0-nál, de autópályán már szerintem az erőlködés miatt többet eszik egy picit. előzést is meg lehet oldani óvatosan, türelmesen, ha nagyon muszáj.
ha az a cél, hogy agyig pakolva, fullon nyomatott klímával járd a Mediterránumot, akkor inkább ne ezzel a motorral vedd. az optimális motor ahhoz az autóhoz a 2.0crtdi 140 lóerővel. -
rbalint88
addikt
válasz Mágus2 #173058 üzenetére
nem mondtam, hogy vegyen, én is 2.0-t vennék. a volvo v60-nál se értem, miért rakták bele az 1.6hdi-t sőt, V70-ben is van és sokat is vettek belőle, főleg a hollandusok. ráadásul a csodás powershift váltóval, csak ehhez még support sincs
főleg úgy nem értem, hogy a 2.0-lal is lehet 4-essel kezdődő fogyasztást csinálni városon kívül... gondolom adózási-biztosítási okai voltak inkább ezeknek a motoroknak.mp: igen, náluk is sok ilyen van.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz HKorn #173214 üzenetére
Viszonylag magabiztosan kijelenheto,hogy kabrioban hatul ulni leengedett tetovel buntetes, nagyon huzatos. Sztem fel ora alatt siman ossze lehet szedni kotohartya-, ful-, akar arcureggyulladast is ott. Szoval gyerekkel max varosban elmenni fagyizni opcio leengedett tetovel.
H Astra TT-t javaslom, abbol lehet ertelmeset venni ennyiert, normalis fenntartasi koltseggel vagy elso gen volvo c70, de annak biztos dragabb a fenntartasa. -
rbalint88
addikt
válasz focvis #173218 üzenetére
Azert ahhoz szerelot is kell talalni. Tegnap a bokodi tavnal volt egy, a tetejere ra kellett segiteni, hogy elinduljon a nyitas :/ amugy en is nezegettem, de asszony leszavazta. Amugy is a4 volt a cel, de nekem tetszett a saab is, meg hogy nem 2M-tol indulnak, hanem 1,3-1,4
-
rbalint88
addikt
válasz HKorn #173222 üzenetére
Add el a vitarat, vegyel egy jo motorkodos 1.8tsi passat b6-7 kombit panoramatetovel, igy megvan a kvazi kabrio (be is azik, ahogy kell ), melle meg lehet venni valami seggraketat hetvegere.
Focvis, Qru: azt tudom, hogy atlag dolgokra lehet vinni opelbe, de ha valami spec nyomora van, akkor varhatsz heteket Szikiekre... tetovel mindennel kimondottan kabrioteto specialistahoz kell menni, szoval ez nem annyira szempont. Kasztni meg minden kabrional szopas szinten, a4-nel meg az eleje se azonos a szedan/kombival ez egy ilyen sport
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #173225 üzenetére
Tc-n volt teszt, B8 mar ujonnan tudta a beazast es tobbszori markaszervizes szeansz sem segitett emlekeim szerint.
Cegben van egy b7 alltrack, az sem tobb 6 evesnel es annal is tervezheto, hogy esobel azik. Multkor mar azon rohogtek, hogy korbekuldik szeles celluxszal... -
rbalint88
addikt
válasz enginev3.0 #173342 üzenetére
Pedig jo az az 1.6 RG kolleganomnek is az volt, csak nem akart normalis szerelot keresni hozza
-
rbalint88
addikt
válasz Poultier #173406 üzenetére
motorfelújításra készülj fel, ez a mazda motor, ami szépen elkezdi enni az olajat. 100-300ezer között bármikor. szóval csak olyat vegyél belőle, amin már megvolt a felújítás és nem eszi az olajat azóta.
a saját fórumán nézz utána, hogy a tetővel szoktak-e nyűgök lenni, mert az tud még zsebbenyúlós lenni. -
rbalint88
addikt
válasz MongolZ #173488 üzenetére
Suzukibol scross gl+ 1.4t, en belekernem az automatat is. Ha a formaval meg tudsz baratkozni, az ev vetele. Meg megy ra a boosterjet gari, ami 10ev/200e km a motorra-valtora-turbora. Szervizes velemeny is pozitiv mind a motorrol, mind a valtorol. Vitara kisebb, rosszabb minosegu a beltere es meg kell venni a glx-et ahhoz, hogy ne legyen csoves kulcsa pl. Nekem a vitarara maxi kedvezmennyel 6,2-t mondtak 1.4T automata fwd glxre. Ehhez kepest scross gl+ felszereltseggel, 1.4T aut fwdben 5,4...
Kia ceed jo lehet, 7ev/150e km garival. Ha nem kell a kombi minden aron, eleg lehet bele az 1.0 motor is, de az 1.4T a javallott. Extrazassal el lehet szallni 10M-ig is, de a proceed gt az legalabb egy vagyhato auto.
Toyota Auris hibrid, kombiban egy jo valasztas. 6M-ert minel fiatalabbat nezz, minel kevesebb km-rel. Talan uj is kijohet “fapadosban”, hasznaltauto.hu-n nezz szet mik az arak jelenleg, kifuto modell, lehet ra nagy akcio. -
rbalint88
addikt
válasz tboldi #173592 üzenetére
Scrossbol szerintem a gl+ a jo opcio. Egyedul a panoramateto hianyozna a glxbol, de pl a borkarpitert egy forintot nem adnek, meg a kulso dizajncsomag is velemenyes.
Vitarabol viszont glx kell sajnos, mert csak abban nem a wagonr-es csoveskulcs van, meg csak ott van led fenyszoro. Csak hat annyi penzert meg mar fajnak a muanyagokMaximlian: dizel fr leon utan az osszes benzines suv gusztustalanul gyenge lesz.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Core2duo6600 #173645 üzenetére
inkább a golfot. beltérben kategóriákkal minőségibb és az akkuja se annyira tűnik meghalósnak, mint a leafeké. meg rendes autóformája van, nem egy arcüreggyulladásos delfinnek néz ki.
-
rbalint88
addikt
válasz Core2duo6600 #173652 üzenetére
Leaf egy picit regebb ota van (2010 vs 2015) mint villamos golf, mellesleg a golf dragabb, igy ujkent nem csoda, hogy a leafbol tobb fogyott. Plusz ugye az e golf egy retegmodell, a tsi es tdi van fokuszban, ezt “csak” imidzsepitesnek csinaltak. A leaf ezzel szemben egy elegge promozott zold auto, plusz a legolcsobb elheto meretu, nem csak varosi villanyos, igy nem csoda, hogy joval tobb ment belole. De azert a teljes golf7 lineup fogyasaval nem raknam parhuzamba az eladasait
-
rbalint88
addikt
válasz fecaga21 #173784 üzenetére
hát ha prémium kell, akkor állandó anyagi forrást és sok kitartást.
1,5M akár egy év alatt is rá tud menni az autóra. ekkora összeghez nem is kell nagy drámákra gondolni, időszakos karbantartások plusz a kopó-fogyó cseréje mellé esetleg beugrik még valami, simán ott vagy. pl egy jó lengőkarszett, ha nem a hitvány kínait veszed, 100+ezer Ft és még be is kell szerelni, az se két fillér. lengéscsillapítók is hasonló nagyságrend, ami nem pukkan ki egy év alatt. fékből is lehet venni starline és társait, de egy normális tárcsa+betét szett körbe 70-80ezertől indul. és erre még mindig jön a munkadíj.
szóval csak akkor vegyél öreg prémiumot, ha tudod és AKAROD fizetni a fenntartását.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs