-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz blt.62 #134154 üzenetére
Csak kíváncsi voltam,hogy mit várhatok még a motoromtól ha 185 ezer km van benne
1. hiba: a motor állapotát a futáshoz kötöd.
2. hiba: a lehetséges hibák esélyét a motor állapotához kötöd.
3. hiba: azt hiszed erre is van sablon, ennyit futott, ez fog tönkremenni.
Ez nem így működik, mert ha vigyáztak rá, jó gázolajat tankoltak, olajat cseréltek időben, vagy hamarabb, akkor még 500 000km után sem lesz a motorral gond. Ha meg nyomták a szemét és nem törődtek semmivel, akkor már most halott.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #134510 üzenetére
Nem az az elgyengülős fajta és ez még a régi adagolós szar.
Ebből volt gyári 150 lovas PD 350Nm-el. Arra elég egy szoft és bőven 200 paci fölött van 420Nm-el. A pacik 4000 fordulat körül vannak, a nyomatékcsúcs meg 2000 fodtulat körül, és 350-re esik vissza a teljesítmény csúcs környékén, azzal azért megnézném, hogy mit kezdenél 200km/h fölött.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #134512 üzenetére
Találkozóra jössz? Lesznek izmos ibizák, meg 0 tartalékos(1.8Té) autók, azok ellen lenne esélyed. A V6 dízelekbe azért ne köss bele, ahhoz tényleg kell a kompresszor.
Fénykorában a Munez A4-e is elég jól el volt eresztve lovakkal. Aztán valaki visszaalakította.
[rvilike] Max a tükörből integethetnék neki, de hazai pályán elkenném a száját a szerpentinen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #134519 üzenetére
3.0TDI-ről beszélek, mielőtt félreértenél. Gyári 245 paci, 500Nm és V6 dízel. Volt A4 quattro itt a kollégának, hát nem sok benzines tudott labdába rúgni az emelkedőkön, pedig 1720kg üresen az a szar. Nem a húzottakról ugatok. Azért mondtam, hogy a V6-okba ne köss bele, mert találkozón ilyen motor is szokott lenni.
Igen, de az 245 ló és 500Nm. Vonj le amennyit akarsz és meglátjuk a szerpentinen mit lép ez, meg mit a tiéd.
No de majd meglátjuk ki jön idén. Én viszem a traktort.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem fogják DPF-nek hívni, mert nem diesel. Szerintem itt kell venni valami régi nagy blokkot és szarni a normákra. Bármilyen szűrőt tesznek a kipufogóba, az el fog dugulni.
Ha jók az értesüléseim, jövőre az 1.4 TSI lesz az első ezzel a szűrővel. A vég kezdete. Nem lesz mit köpködni a benzin fanoknak, mert szar lesz mind.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #135203 üzenetére
Nem azt írta, hogy mind szar, csak ami neki van.
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy HONDA nem lehet szar. A honda rotációs kapám is szeret pörögni... a hátán.
lenko Amikor 90-fokot hazudik a vízhőmérő, már korántsem hideg üzemről beszélünk. A kritikus helyeken elég meleg az már. Meg a dúsítás sem megy már olyankor. Nem arról volt szó, hogy mikortól lehet neki rúgni, hanem hogy 12km-en miért fogyaszt sokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bigrob #135190 üzenetére
Szeret rohadni, erre ügyelj, amúgy nem rossz motor. Nehéz vele mellé fogni, ha rendesen van cserélve az olaj.
A rövid utaktól sem lesz baja, ha lerövidíted az olajcserét 8-10 000km-re. Turbó is elég tartós darab rajta, ha meghajtod utána érdemes hagyni alapjáraton visszahűlni.[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Declare #139140 üzenetére
Nem attól prémium valami, hogy audi-nak hívják, vagy BMW-nek. Dolgoztál ilyen gyárban? Dolgoztál mondjuk a renault gyárban? Na én dolgoztam mindkettőben és ha érdekel szívesen kifejtem neked miben rejlik a prémium-ság.
Amikor látod, hogy 650 darab legyártott darabból szíved szerint 600-at a kukába dobnál, mert selejt, de a renault vezetőség szerint jóaz, akkor rájösz, hogy szart gyártottál. Na az audinál ez nem így megy. A minőség ellenőrzés egész más szinten működik.
Ahol a renault 1 darab hangszigetelő réteget használ, ott az audi 7 réteget. Ez aztán az árán is látszik a terméknek. És mielőtt kérdeznéd, ugyanúgy elromlik az audi, mint bármi más. Csak amikor megy, akkor más élmény egy A3, mint egy Megane, vagy Thalia.
Ettől függetlenül soha nem fogok audit venni. Nekem elég a Skoda vagy a VW. Hangosabb, szarabb, de a pénzemért sokkal nagyobb felszereltségi szintet kapok, nekem az fontosabb. Nem kell a fapad audi, amíg az áráért kaphatok fullos skodát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz B-L-A-C-K #139673 üzenetére
De az csak a motor lesz. Váltó, csapágyak, szilentek, DPF, kuplung.... Soroljam? Annyit kellelne bele költeni, mint az autó értéke, és akkor lesz egy jó állapotú 400 000-et futott autód.
Ha folyamatosan szervizelték, mindig cserélték, ami elkopott és mondjuk csak a vizet forralja jelenleg, akkor megéri, de mennyi erre az esély?
Szerintem nem éri meg. A befecskendező rendszer kerül benne 1 millióba. És ha megbízható autót akarsz, azt ki kell cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #139771 üzenetére
Az nem az az 1.6. A régi 74kw-os még szedte a lábát. A kettesben az euro normákkal agyonvert 75kw van. Na az a közelében sincs a réginek, hiába papíron erősebb.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz paavoo #140160 üzenetére
Nem KM állást veszünk, hanem állapotot. Ha az autó jó, akkor meg kell venni, akkor is ha 300 000km van benne. Ha meg nem jó, akkro akár 40 000km-s korábn is felejtős.
Ennyi 200 000km alatt még nincs baja ezeknek, ha redesen volt szervizelve, van benne még 100 000 problémamentes km. Utána jön a kuplung, kettőstömegű, turbó szentháromság.
A magasnyomású üzemanyag pumpa szokott ilyenkor elkopni,200 000km környékén. Az 1x 180 euró. Nem vészes tétel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó