-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Sn00k #174252 üzenetére
terepezni is akarsz vagy csak magasan szeretnél ülni? ha csak utóbbi, akkor inkább valami aszfaltra optimalizált, terepjárónak látszó tárgyat vegyél -> suv.
üzemeltetési tapasztalatot leginkább típusfórumon fogsz találni, azt is inkább külföldön. plusz ez tavalyi modell, nem valószínű, hogy sok tapasztalat van vele. a híre mindenesetre elég jó a típusnak évtizedek óta. -
rbalint88
addikt
válasz Sn00k #174256 üzenetére
ha 4 embernek nagyobb méretű kutya6kutyák nélkül kicsi a rav4, akkor gond van a logisztikával a land cruiserről lebeszélnélek. több kompromisszum lesz vele, mint amennyivel helyben többet ad. új rav4-et nézném meg inkább vagy hyunndai santa fe, kia sorrento az mqb-s csapatszállítók mellett. átlag, nem terepezős embernél úgyis előbb jön a barna kód, mint amit azok tudnak összkerékkel.
városba mondjuk elgondolkoznék volvo xc60 vagy xc80 t8 plug in hibriden is, ha mindenképp böhönye kell.
de ha végképp nem fértek, egyterűt se ciki ám venni -
rbalint88
addikt
válasz Janusz001 #174263 üzenetére
Ha igazak a hirek, akkor jobban megeri behitelezni a hianyzo reszt. Viszont osszkerek helyett inkabb automatara koltenem a felarat, ha foleg varosban jarsz vele. Lehet hulyek az amcsik, de nem veletlen, hogy a 99% automata naluk(es nem azert, mert nem tudjak vezetni a manualist, az mar kovetkezmeny)
Osszkerekhajtas se er semmit megfelelo gumik nelkul es az evbol mondjuk 10 napon lenne gyakorlati haszna, az automatanak meg az osszesen -
rbalint88
addikt
válasz venom8888 #174425 üzenetére
3M Ft manapság sokaknak van autóra, ezt a piac is érzi, ezért a szart is megpróbálják drágán eladni. sajnos le kell adni az igényekből valamilyen tekintetben, ha bele akarsz férni a keretbe. a méter eléggé korlátozó tényező. céges verdákba simán belevernek évi 50-60ezret is, hamar túlszaladnak a limiteden import autóknál meg egyszerűen az országon belüli távolságok miatt gyűlik normál felhasználásnál is.
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #174459 üzenetére
- úgy tűnik megszaladt
- ha már drágább, akkor legyen erősebb
- plusz az 1.4T-ben egyelőre nincs részecskeszűrő, amitől illik félni.
egyébként már sokszor mondtam, ha csak az ár-érték arányt nézzük, az s-cross gl+ 1.4T a best buy a piacon, csak nekem a formát nem veszi be a gyomrom (főleg az elejét). 5,4-ért automatával az egy nagyon jó csomag, ha az ember csak el akar jutni A-B, modern környezetben, megbízhatóan, akkor a tökéletes választás. -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #174518 üzenetére
Napi 160km-re, palyazni? A te excsajod Declare jelenlegije, hogy igy ki akarsz szurni vele? Mar 70-nel is hangos, nem hogy palyan uvegelve
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #174582 üzenetére
Pedig a felteteleknek az scross felel meg legjobban, de az ugye suv(nak csufolt valami -igazabol csak nincs a porba rakva, mint a mai atlag szemelyauto). 1.4T gl+ mindent IS tud, 4,3m-en ad tisztesseges teret, ami biztos jol fog jonni, ha tervezitek a gyereket (mondja ezt az, aki gyerektervezeshez kabriot vett igaz hasznaltat, belathato ertekcsokkenessel). Hosszu tavra, gyerekkel kilatasban, ha egyetlen auto, akkor biztos nem koteleznem el magam egy uj kisautora. Vagy vennek valami atmeneti hasznaltat/megtartanam a mostanit vagy minimum kompakt mereben keresgelnek.
-
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #174712 üzenetére
Hat, foni jaguar xf-je most lett harom eves, van benne 60e korul, folyamat baja van. Aprosagok csak, de havonta-kethavonta kell menni vele szervizbe es hat nem allnak a helyzet magaslatan. Adblue toltes miatt kellett menni 3x, hogy az okozott hibat elharitsak... es a land rover-range rover is ez a cegcsoport, igy a szerviz is kozos...
16-ra szerintem be lehet alkudni valami nem elszallt konfiguracioju uj xc60-at, ha azzal elegedett volt, maradnek annal. De egy uj x3 meg q5 is eleg nagy, multkor ra is csodalkoztam, hogy mondom ez az x5 facelift kimaradt, de csak azert, mert mar olyan hombar egy x3 is, hogy felirat nelkul siman elhinni x5-nek
-
rbalint88
addikt
válasz Gaben92 #174728 üzenetére
Nem, ez mar az uj szeria es a 190 lovas 2.0d. A nagyobb cegben van par a regebbibol, azokkal tenyleg nem szokott gond lenni, ez az egy uj van, ezzel folyamatos a nyug...
Bitpork: a bentayga a joizles csimborasszoja, mansory kittel pedig a non plus ultra
M3tro: hahun neznek szalon demoautokat, ott latszik a valos ar egy konfighoz kepest kb.
-
rbalint88
addikt
válasz Gaben92 #174728 üzenetére
Nem, ez mar az uj szeria es a 190 lovas 2.0d. A nagyobb cegben van par a regebbibol, azokkal tenyleg nem szokott gond lenni, ez az egy uj van, ezzel folyamatos a nyug...
Bitpork: a bentayga a joizles csimborasszoja, mansory kittel pedig a non plus ultra
M3tro: hahun neznek szalon demoautokat, ott latszik a valos ar egy konfighoz kepest kb.
Ja ha nem kapsz premiumot, akkor b@sszal ki vele valami hasznalt kotlaval -
rbalint88
addikt
válasz rayoliviero #174825 üzenetére
Szep, ugyhogy erdemes nezegetni, de az a5 sportback meg szebb
Viccet felreteve a multitronic valtot nem eroltetnem, egyebkent olyan nagy dolgokrol nem tudok. Csaladi autonak en is ilyet vennek szivem szerint. Elvileg a 2.0tdi a legjobb motorja. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz daninet #175104 üzenetére
Volvo s40/v50/c30, focus 2 alapokon. Azt nem irtad, hogy mennyit mennel vele evente es milyen aranyban, a dizelmotorjai altalanossagban jobbak, mint a benzinesek. Dizelbol 1.6 114lo, 2.0 136 lo, de leginkabb az 5hengeresek a tutik, 2.0 150-163-177lo es osszes 2.4-es. Benzinesbol 1.6 vagy t5
-
rbalint88
addikt
válasz Humbucker #175639 üzenetére
A konkret darabbal valami biztos nem kerek -a leirtakon tul-, hogy ilyen olcson adjak. Multitronic valtosat inkabb ne, 500ezertol indul a felujitas, komplett uj valto ket ev garival egy misi...
A3-bol van otajtos is, lehet ra szurni hahun.
De ebben az arkategoriaban csak foglalkozos audi lesz. Marmint folyamatosan foglalkozos, fel-egesz fizetest szervizbe utalos. -
rbalint88
addikt
válasz Humbucker #175661 üzenetére
sokkal egyszerűbb szerkezetek, mint az Audik, igazából ezeknek a B6 passatoknak ugyanaz a futóműve, mint a Golf5-nek, csak a tengelytávjába nyújtottak bele. amivel gond szokott lenni, az az elektronikus kézifék. Ezzel az 1.6-tal városban 10liter+ és egy döglött ló dinamikája, cserébe nem igazán bajos a konstrukció. Igen-igen megfontoltan lehet vele előzni, főleg, hogy ha tele is van durrantva csomaggal és emberrel. Benzinesből ebben a szériában nincs igazán csoda motor, az 1.4 TSI még szintén nem rakéta a 122 lóval, de legalább már kokszolódik és lánccserével is lehet számolni. 1.8TSI beteg, 2.0FSI zabál és beteges, 2.0TSI zabál, beteges, de legalább jól megy. Dízeleknek is megvan a maga baja, az 1.9pdtdi vásárlása preventív csapágycserével indul, de még mindig ez a legjobb, a 2.0 CR már dupla ennyibe kerül, de amúgy az viszonylag jó motor.
-
rbalint88
addikt
válasz Humbucker #175666 üzenetére
lehet ezzel én leszek a topik G-je, de be kell látnod, hogy nincs pénzed egy ilyen autó üzemeltetésére. ha a 10 literes fogyasztáson kiakadtál, akkor a szervizköltségektől el fogsz ájulni. sokkal lejjebb kell adni az igényekből. plusz ebben az árkategóriában nem fogsz rendes passatot kapni. Golf5-ből talán tudsz lőni használhatót, de ennyiből igazából egy tisztességes Golf4-et lehet venni és akkor nem nullázod ki magad.
amit még tudok ajánlani, az a focus2 1.6 benzines 100 ló motorral. pöpec váltó, futómű, fék, a motor nem bajos. rozsdára kell figyelni. -
rbalint88
addikt
válasz Hajas Mao #175997 üzenetére
800-ból átírással a legfontosabb szempont az legyen, hogy minél újabb teteje legyen, ugyanis egy tisztességes ponyva (főleg, ha elektromos a tető), akkor olyan 300-400ezer Ft körül mozog.
szerintem 206CC lesz leginkább, esetleg astra (inkább F, mint G). a golfok eléggé túlárazottak a kortársakhoz képest. Golf 1 az mondjuk fun, de azok valószínűleg már drágábbak.
ami fontos ebben az összegben: tető jó legyen, kasztni ne rohadjon (nagyon, mert ennyiért szerintem picit mind rohadni fog), benzines legyen!!! - egyrészt kabrióban csöveskedés a dízel, másrészt dízelből csak öreg, büdös jön ki a keretből, dugóban állva nagy élmény szagolni... meg ugye az öreg dízelt már elég aktívan kezdik baszogatni BP-n, ha napi használatra szeretné, ez is szempont. -
rbalint88
addikt
válasz Kickass #176004 üzenetére
most már bekerült a rendeletbe az euro5 is, ami azért azt jelenti, hogy 4-5 éves autóval akár simán nem mehetsz aznap utcára - ami lehet 0 nap is meg lehet akár egy hónap is. euro 4 alattiak szerintem lassan ki lesz baszkurálva teljesen. lehet, hogy már jövőre, lehet, hogy csak 5 év múlva. de egyértelmű kockázat.
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #176013 üzenetére
Ha ettol lesz sok szavazo, akkor meglepik, hidd el. Ha Bp-n jarsz, azert messze nem 14 eves az atlageletkor. Egy-ket melosautot leszamitva a 15eves autom nagyon oreg a tobbseghez kepest, amivel talalkozom.
bitpork: en se azt mondom, hogy ez jo - nyilvan a helyi levego tisztasaga szempontjabol jo, de ahhoz az is nagyon sokat hozzatenne, ha mar a par eves buszok is nem fosnak a kormot... multkor egy kb 3 eves karsan attack fordult elottem a Varfok utcabban kellemes pamaccsal, pedig az mar asszem scr-es is (nox szuro adblue-s katalizator), nem csak dpf-es.
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #176019 üzenetére
Amikrol te irsz, azok orszagos problemak. En csak Bp belvarosi nyomort ragozom, ahol a fustokado szarok mogott/kozott doglesz meg. Es itt sajnos nem csak a dizeltfust a problema, hanem az olajat fogyaszto, “ketutemu” fustot eregeto csodak is. A muszakit nagyon meg kene szigoritani es a rajtautesszeru nkh-s kornyezetvedelmi ellenorzeseket rendszeresiteni. Ha ott kasza van, akkor 30 napon belul hibakat kijavitva ujra meg kell jelenni a hatosagnal. Ha akkor is kasza vagy nem jelensz meg, akkor rendszam el. A meg nem jelenest meg egy 50k-s csekkel is honoralni, ha a vizsgaidopontig nem ker halasztast vagy uj idopontot (egy heten belulre), mert kozbejott valami. Lenne itt is csendrendfegyelem hamar, mint Maguseknal.
-
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #176085 üzenetére
1.4t-re szavaznek. Nincs benne reszecskeszuro, jobban elbirja az automatat es szebb a hangja. Meg valszeg jobban eladhato lesz. GL+ sztem eleg, a GLX felaraban sok olyan dolog van, amire nincs szuksege (pl a fos mubor karpit), ehhez kepest sokat kernek erte.
Mezmorize: 1.4 tjet jo, vegyed nyugodtan, csak nezesd at elotte, mint barmi mast is
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz q13579 #176115 üzenetére
Barmelyik markaszerviz.
A hanyatlo Nyugatin nem szarakodnak a motorszammal, mivel ott nem ordogtol valo dolog a motorcsere a magas munkakoltsegek miatt, igy eleve csak motorkodot irnak be es szabadon cserelhetsz motort. Termeszetesen csak ugyanolyan motorkodura
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #176144 üzenetére
nem problémás, csak nem élményautó se a Yaris,se a Corolla TS. Sajnos se a fék, se a futómű nem nő fel a feladathoz egyikben sem igazán, főleg a Corolla elmaradott ilyen szempontból.
ha belefér időben, szánj rá egy napot és menj el kipróbálni a kinézett típusokat, aztán azt vedd, ami kézre áll. -
rbalint88
addikt
válasz CactuS #176147 üzenetére
Csak arra akartam ravilagitani, hogy nem fotebol kell megszakertrni, hogy mi lesz fasza, hanem vegig kell ulni oket. Plusz ugye hot hatchnel nem az (kellene legyen) a josag merceje, hogy mennyi ido alatt talal korbe a nurburgringen, hanem hogy mennyi elmenyt ad. Ezt egy sima szivo 1.6 alfa is jol csinalja es egy golf4gti hatszor korbeautozza, csak steril az egesz. Mar nem emlekszem mennyi a keret, de akar golf5 gt-t is erdemes megnezni, azokat emlekeim szerint dicsertek es abban tuti elfersz (meg meg rajtad kivul masnak is marad hely)
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #176873 üzenetére
A “legjobban elkoltott forintok” versenyet a suzuki nyeri. Mivel van ra a plusz gari, en bevallalnam belole az automatat. Ha ugyis hitelezni kell... objektiven az 1.4T gl+ automata mindent tud, ami kellhet.
Kollegamek vettek ceedet, launch edition 1.4 szivo, nagyon szep auto, a belter is eggyel minosegibbnek tunik, mint a suzukiban, ott is ott a 7ev gari, de azonos szintre extrazva ezt tukrozi az arkulonbozet is.
Astra beltere nekem kicsit csalodas, a J Astra minosegibb anyagokbol volt. -
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #176878 üzenetére
I30-aknak brutal gordulesi zaja van. Es arra se lehet fogni, hogy a puruttya verzi, mert kvazi full-full, 1.4t dct premium, led pano stb. Durva aszfalton rendesen hangosabban kell beszelgetni benne. Amugy fain verda lenne. Jo, meg a muanyag ajtokarpit gaz benne 7+millaert.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox Series X|S
- Politika
- Okos Otthon / Smart Home
- Discord
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen