-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #76571 üzenetére
Dehogynem te vagy... ha nem indexelt is téged basznak meg sajnos ilyen helyzetben. Nekünk volt így még régen bátyámmal (ő vezetett), ugyanígy kanyarodtunk ki jobbra, csak a rajzon ahol a faszi sávot váltott végig záróvonal volt ... leszarta a rendőr, hogy ott a csávó át se mehetett volna, mi voltunk a hibásak .. persze azt is leszarta, hogy az oldalát verte telibe a skodának, szóval mi már rég a főúton voltunk amikor oldalról nekünk jött a záróvonalon át..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Nekem az a bajom a kereszteződésben előzéssel - függetlenül attól, a kresz mit mond - hogy a főúton közlekedő látja a kereszteződést (meg a kikanyarodó autót is), és azt is tudja hogy előzni fog. Ő az, aki birtokában van minden infónak, és tud felelősségteljes döntést hozni, hogy az a muksó ott jó eséllyel mindjárt kikanyarodik, nem most állok neki előzni. A kikanyarodó viszont (bár kresz szerint mindent néznie kéne persze meg elsőbbséget adni) marhára nem tudja, hogy ott valaki előzni fog ... megy a sor egyik irányban is másik irányban is, végre van hely jobbról senki, balról is van elég hely lehet kanyarodni balra, csávó meg akkor áll neki előzni... és akkor már semmit nem tudsz csinálni..a balra villogó indexét nem láthattad, hogy előzni fog, amikor elkezdted a manővert még jó voltál, viszont utána meg szopóágra kerülsz, mert nem tudsz már mit csinálni ha jönnek szembe mindkét sávban ... függetlenül attól amit a kresz mond az előző a gyökér, mert ő az aki meg tudja előzni az ilyen helyzeteket, a kikanyarodónak sokszor esélye sincs előre látnia ezt, még ha számít rá akkor se. Nem tudom járt-e valaki sokat a hatos úton Dunaújváros fele, de pláne amíg nem volt M6-os és nagyobb volt a forgalom, elég mindennapos volt ez ott pár részen ... az egy dolog, a kresz szerint kinek van igaza, más dolog hogy szerintem kit terhel valójában nagyobb felelősség, pláne ha sérülés is van belőle.
-
-v-
addikt
válasz Tankblock #76592 üzenetére
Igen, kresz szerint ő a hibás persze, ezt nem is vitatom. Na de áll egy autó a kareszteződésben, index balra, mégis mi mást tudna onnan csinálni, mint kikanyarodni? Teljesen egyértelmű a szándéka, meg hogy mi fog történni. Azt viszont, hogy a sor elején jövő autó mögött valaki előzni fog, nem lehet látni, még ha indexel is (amit sokszor nem csinálnak), abból a pozícióból azt se fogod látni. Tehát az egyik autós szemszögéből egy tök jól felmérhető, egyértelmű helyzet, ahol a látottak alapján számítasz a dolgokra, a másik szempontjából meg olyan manőver a másik részéről, amit sok esetben nincs esélye észrevenni. Ehhez még hozzájön az, ha ki akarsz kanyarodni a főútra más választásod nincs, ha hely van ki kell kanyarodnod, mert különben állhatsz ott estig. Előzni viszont nem kötelező olyan helyen, ami potenciális veszélyforrás - meg lehet tenni máshol is. Ennek fényében, tudván mennyire nehezen észlelhető a pont a kereszteződésben előző autós, szerintem igenis az előzőt terheli a felelősség, hogy mégis megkockáztatja. Sajnos az, hogy a kresz szerint kinek van igaza, senkinek az életét nem fogja megmenteni, ha ne adj isten akkora kocc lenne a dologból. Szerintem a történet rém egyszerű, az előzés egy kockázatos manőver, ott és úgy kezdjen bele az illető, ahol nem lesz belőle baj
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #76627 üzenetére
Kit ne érdekelne a megbízhatóság? És attól mert telik még számthat a fenntarthatósága nem? Ennyi erővel miért nem benzines V8-as az eladott bmw-k mercik stb. nagy része? Aki újonnan olyat vesz, annak telik rá.
Egyébként meg sógoréknál egy normális szakmával sok ajrót lehet keresni, nekem a kérdésből nem úgy tűnik, hog gond lenne a fenntartása -
-v-
addikt
1. én azt hittem ott kolbászból van.
2. pisztolyt fognak a fejéhez, hogy kint szervizeltesse? Úgy látom elég sokat jár haza
3. Nekem a Leonon most csereltek 2 rugot es 2 stabipalcat.
Na nézzük, itthon a focuson 20k lenne a két stabpálca csere, egy rugótörés meg 33k volt DeFranconak, összesen akkor 86e lenne két rugó két stabpálca. Most szar az euró, de még 315-el számolva is csak 126e ft a 400 euró. Az csak 1.46x-osa az itthoni árnak, cserébe kint 2-3x-osát keresném a mostani fizumnak. Akkor arányaiban hol is olcsóbb? -
-v-
addikt
1. Már majdnem azt hittem, de jó hogy szólsz akkor
2. Jó de egy rugó nem törik el minden nap bakker Azzal persze hogy nem indulsz el, de azért ne dramatizáljuk már túl, hogy egy 7-es bmw-t folyton trélerrel kell elvinni ...
3. Ah, látom nem jött át a különbség az abszolut meg relatív közt a különbség, mindegy hagyjuk. -
-v-
addikt
Ja, ilyen becsúszik néha
Bakker reggel mit láttam, kisteherautó akart átsorolni előttem eggyel balrábbi sávba... tömött sor persze,
nézem húzza rá egyre jobban előttem a fiestásra a kormányt. De az nem mutatott sok hajlandóságot beengedni, igazából én hagytam magam előtt helyet, bőven hagyhatta volna, elém befért volna, de nagyon nyomult, néztem is mondom de erőszakos bazeg a teherautós, a fiestás meg de bátor, én már rég nyomtam volna egy féket hogy beengedjem, vagy egy dudát hogy a kurva anyjára húzza rá... pár mp-el később győzött az erő, teherautó csak átsorolt, de úgy hogy a fiesta tükrét elvitte izomból, le is tört az egész
Nem is értettem, tutit látta a teherautós is hogy ott van mellette és nem engedi be, meg a fiesta is látta hogy egyre jobban húzza rá a csávó, nem hirtelen történt. Nem tudom utána lerendezték-e.... -
-v-
addikt
válasz !Overdose! #76686 üzenetére
-
-v-
addikt
Hát ez vicces, az st-n kívül nem is lesz 4 hengeres benzines focus, már a legerősebb 180 lovas is 3 hengeres, szégyen bazmeg
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #76967 üzenetére
Mondom nekem az szólt pont így, amikor a gátlóm fosta el magát... mondjuk az akkor az olajat is elengedte, bár igaz kopogni előbb kezdett el, mint folyni. Mondjuk az kívülről is hallatszott, neked meg kívülről semmi. Bár bal oldalt is meg kéne fülelni, de azt meg tudod bal egyből is letekert ablakkal lassú tempónál, vagy asszonyt ültesd be magad mögé.
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz #25954560 #77062 üzenetére
Ha nem csak betét, akkor hangosabb lesz, ha nem olajozod 3 ezrenként (attól függ milyen poros helyeken jársz) akkor beenged minden nagyobb bogarat, ha nincs kivezetve rendesen akkor a motortérből fogja szipkázni a meleg levegőt, és műszaki vizsgával se kompatibilis (elvileg).
Ha rendesen olajozod akkor szűr egyébként rendesen.(#77064) MunezXBK: jó de ez hungari, gyakorlatilag minden megoldható
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Zsombe #77185 üzenetére
Az eagle f1 az ugyanolyan jó - vagy jobb - gumi tapadásilag, mint a michelin pilot sport 3 vagy a conti sport contact, de kopásilag messze kimagaslik. Nézd meg ugyanitt az utóbbi kettő wear-re mennyit kap értékelésnek Én többek között ezért vettem ezt a gumit... 12e km-nyi gyilkolás után (pályázni is ezzel mentem) az első még mindig 4mm-es, a hátsó meg 7 ... normál közlekedésnél ez többször ennyit kibír, simán 4-5 évig legalább elmegy. És bármelyik túra gumit odaüti szerintem ... ha nem XL-eset veszel, akkor ráadásul még kényelmes is, nagy méretben is
-
-v-
addikt
válasz Zsombe #77194 üzenetére
XL = extra load. Nagyobb a súlyindexe... azoknak keményebb az oldalfala, ez ennél a guminál elég hangsúlyozottan fontos, ugyanis alapból puha, tehát nagy méretben is inkább komfortos, ha sportosságra vágyik az ember mindenképp az xl-eset érdemes (és fordítva).
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Elég faszányosnak tűnik az is
Csak persze ez más kategória, nincs is olyan teszt ahol keverednének mondjuk a sport kategóriás gumik a túra vagy eco gumikkal ..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz MunezXBK #77224 üzenetére
sose hallottam róla
Hát nem véletlen
-
-v-
addikt
Ez az Estate Concept Volvo bejövős
-
-v-
addikt
válasz kalapacsolok #77710 üzenetére
Más irányú, felsőfokú, tudományos végzettségem ellenére
Mi vagy? (nem baszogatás, tényleg érdekel )
Bazeg ez a télim egy mekkora szar Egész hazafele úton kattogott az abs-em ... az oké, hogy bekopott a sárga ebc de semmi extrát nem csináltam, sima tötymörgős hazajövetel a hegyen át ... végképp csalódtam ebben a gumiban, ha nem lenne szar (túl nagy) méret, akkor is mennie kéne (Bridgestone LM32)
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz #10726912 #77765 üzenetére
legalább jött, kérdezett, ez is jobb, mint amikor megy és megveszi minden tudás nélkül az akármit
Nem azért de itt a lényeg, beszéltem minap volt osztálytársammal, halljátok olyan meredek dolgokat hallottam ... pedig mindig szoktunk diskurálni a forma 1-ről stb. stb. az ember nem is gondolná .. aztán kiderült úgy vitte szervizbe az autóját, már azért csattogott mert annyira nem volt benne olaj, ömlött a hűtővíz, amit két ásványvizes palackból munka után után töltött mindig, hogy akkor így még hazaér ... check engine világít, nem baj jó az úgy, még gurul az autó stb. stb. És ez nem az első meg nem is az utolsó eset amit hallok.... kezdem azt érezni, aki jön és megkérdezi a világ legnagyobb faszságát autó ügyben, az kb. az autótulajdonosok 50%-ánál már előrébb tart = ilyenformán nem igazán érdemli meg, hogy kigúnyolja bárki ....
(#77773) TaaT:
Bocs de akinek jogosítványa van az értsen már valamilyen minimális szinten a kocsihoz, persze tudom ez túl nagy elvárás.Igen, sajnos az ...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz #10726912 #77770 üzenetére
Senki illetve kevesen értik: Életekkel játszik mindenki, aki 90 helyett 130-al megy
Hahaha.
Let me ask you somethin' man, voltál már életedben vezetéstechnikai tréningen? Voltál már versenypályán, hogy kipróbáld az autód és saját határaidat? (ha nem tudod hol vannak a határaid, azt sem tudod milyen közel vagy hozzájuk). Tisztában vagy vele (= próbáltad már) száraz/vizes/havas/jeges úton hány méteren áll meg az autód satuféknél 50-ről/90-ről/130-ról etc.? Álltál már keresztbe az autóddal, tudod milyen sajátkormányzási tulajdonságai vannak? Mi történik gázelvételkor, kanyarban fékezéskor, terhelésváltáskor?
Tudod mit kell csinálni, hogy kell reagálni, ha az autód túlkormányzott/alulkormányzott lesz?
Próbáltad már az autódban az ABS-t / ESP-t stb. hogy milyen helyzetben mikor és hogyan avatkozik be és mire számíthatsz? Tudod hogy változnak az autód tulajdonságai meg a fékút ha nem egyedül hanem többen ültök az autóban? Pörögtél már életedben a havas parkolóban hogy kipróbálgasd wtf?
Tapasztaltad már a fizikát saját testeden? (én ültem már autóban frontális ütközéskor - igaz kis sebességnél, de pont ezért tudom mennyire sok akár egy 50-es tempó is ha tényleg komolyra fordul a dolog - zakóztam már bicóval 70-nél stb. stb. ezek a dolgok nagyon kellenek ám ahhoz hogy tudja az ember, a 8. kerületben miért is relatív gyorshajtás néha ha az 50-et tolod neki az egyirányúban stb.) Fejeltem már le úgy a sziklát, hogy szarrátört a bukó a fejemen, meg fejeltem le úgy is a betont, hogy nem volt bukó rajtam ... rájön ám az ember mennyi is az annyi, nézd meg Schumachert, nem csinált semmi extrát, nem vakmerősködött, aztán mégis mekkora szarban van ...
Voltál már igazi vészhelyzetben, ahol nem rajtad múlt a dolog, és megtapasztaltad mennyi is a valós reakcióideje az embernek? Tudod hogy viselkedik az autód szervó nélkül ha netán leállna a motor? Mekkora féket kell nyomni, mennyire lesz nehéz tekergetni a kormányt?Ezt most csak azért kérdezem - egyébként teljesen egyetértve Veled abban, hogy mindenki tartsa be a szabályokat - mert szerintem többet számít biztonság szempontjából az (meg minden más amit írtam fent), ha valaki ismeri a saját és az autója képességeit, tökéletes műszaki állapotú autóban ül, amin új gumik vannak, és felelősségteljesen előrelátó módon vezet - adott esetben igen, a 90-es táblánál 130-cal - vagy többel - hajtva, mint az, hogy valaki betartja a 90-et, de a szarrászervózott fék és kormány meg a csendes kényelmes autó által keltett hamis biztonságérzetbe ringatja magát, és valójában totál fingja sincsen hol is áll a meg tudok állni-vége van a dalnak skála két vége között. Sokszor az általad elhangzott szavak (magadra ne vedd ám ha nem a te inged) olyan emberek szájából jönnek, akiknek fingjuk nincsen semmiről, és kb. arra képesek vezetéstechnikailag, hogy ne fulladjanak le a pirosnál az autóval. Valahol rendben van, hogy rájuk - a leggyengébb láncszemre - kell méretezni a szabályokat, valahol meg azt gondolom, hogy inkább a minimum szintet kéne növelni (= ne kaphasson jogsit mindenki, én igenis bevezetném a kötelező vezetéstechnikai tréninget, meg valami alkalmassági vizsgát hogy a kibaszott Józsibácsikat meg Marinéniket és hasonló forgalommal inkompatibilis elemeket kiszűrjük).
Nekem mielőtt feltolták az M0 déli hídra a fix trafit, ott rendszeresen leforgott a negyedik. Tudod kit veszélyeztettem vele? Az ég világon senkit.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen