-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz Veron #197930 üzenetére
2 évig volt kulcs nélküli nyitású autóm, időnként aggódtam, hogy bezártam-e, vagy mikor nyitják ki egy áruházi parkolóban. Nálam inkább hátrány. A napfénytető viszont hiányzott mikor nem volt. Ezzel nem azt akarom mondani hogy az fehéret vedd, az esetleges előnyöket árnyaltam.
Azért próbáld ki valamelyiket. -
veterán
válasz Veron #197937 üzenetére
Nincs normál kulcslyuk az ajtón, csak egy fedél mögött elrejtett vész - magyarán elem lemerülés - esetére (Golf 7).
Nyithatod és zárhatod a távirányító gombjával vagy a kilincset simán meghúzva, közben az ujjad az érzékelőhöz érintve.
A biztonsági rést esetleg egy a rádióhullámokat kizáró kulcstokkal vagy alumínium fóliával szűkítheted.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
Száraz DSG: 10 évre nem azt venném, ez igaz; viszont ebben nagyon kevés km van, a következő 100 000 km még gondtalan.
Napfénytető: 7-8 napfénytetős autómat tudom összeszedni fejben. Nem nagy truváj a gondozása, évente 1x-2x ápolom, ha alapos vagy, úgy max 20-30 perc. Soha semmi gondom nem volt velük. Sokan túlgondolják szerintem (vagy valamikor szívtak egy utólagos beépítésűvel).
Cserébe tágítja a teret, világosabb az autó belseje, ősszel-tavasszal kiváltja a klímát, szellőztet a parkolóban is, "félig kabrió feeling". -
veterán
Bőr téma. 4 ilyen volt, Vectra C darált bőr, bézs - kb. smirgli; Golf 7 fekete "Vienna" - ennek a neve elegáns, amúgy egy ~közepes minőség; Saab 9-3 Aero puha bőr, bézs; V60 puha (nappa) bőr, bézs. A 2 svéd autóban a sima bőr feletti pluszfeláras bőrök - ezekben lehet, hogy megérte pöcsölni az ápolással, a másik kettő egyértelműen nettó cumi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #198041 üzenetére
Szerintem is guszta, semmi vészes.
A motorteret kipucolnám, fényezésre wax, esetleg kárpittisztítás.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Veron #198103 üzenetére
Azt sajnos nem tudom, hogy kötelező-e jelenleg az időpontfoglalás. Ha nem kötelező, úgy menj el a legközelebbi agglomerációs település okmányirodájába csak úgy - november elején max. 5 percet kellett várnom Törökbálinton. (Budaörs közelebb van, de zsúfolt szokott lenni.)
-
veterán
válasz vzsryl #198132 üzenetére
a modern autónál a gázpedál lenyomása után egy kávécigi' belefér mire elkezd gyorsulni, merthogy euronorma' van...
A modern turbóbenzinesek nem sokat gondolkoznak, ha megvan a szükséges fordulat, egyből megindulnak. (Egy euro4-es - pl. Opel -szívómotor sokkal kutyább volt.)
-
veterán
-
veterán
válasz BigBlackDog #198181 üzenetére
Olyant már csak elvből sem.
De egy 1.4 TSI 140/150 lóval minden normális igényre elég kell legyen. (5-6 éve ugyanezt mondtam a 122 lovasra, azóta fejlődött a hazai géppark, nem árt a több tarcsi.)DSG
Azt se, kedveli, hogy mondjuk közepesen lenyomod a gázt, ő egyből visszarakja 5-be, de te tovább padlózod, erre hezitálni kezd, hogy akkor 2 vagy 3 vagy 4 legyen.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Veron #198233 üzenetére
Engem nem zavarnak a kérdések, szép folytatásos regény (szaga) kerekedik belőle.
Csak egyszerűen nem értem. Lecsúszol a kinézett autókról.
Legutóbb a kedden megjelent hirdetést szerdán foglalóztam vidéken, majd másnap elhoztam a járművet (fel kellett törni államkincstári csomagot, amihez csak másnapra fértem hozzá a bankszámlán). Előtte 8-ból választottam ki egyet, ahhoz kivettem 1 vagy 2 nap szabit. Azelőtt az első megnézés alkalmával fizettem és elhoztam. -
veterán
válasz molnarpeter #198497 üzenetére
1.4 T, 120 ló, nem multiair, most 3,5 éves.
-
veterán
válasz CartmanLand0 #198508 üzenetére
Szia!
"Tudom, állapotot nézünk."
Ez valójában egy nepper-duma, Te már hallottad, de akinek majd el szeretnéd adni, ő nem biztos, hogy így gondolja. Pár évig használod és 300+ ezer kilométer lesz benne, ami drasztikusan szelektálni fogja az érdeklődőket.
Picivel többért keress alacsonyabb futásut. A 200 000 km is erős választóvonal. -
veterán
válasz IMIIKE1998 #198549 üzenetére
Egy egyszerűbb technikájú Opelt, mint az első generációs Tigra olcsó(bb) fenntartani, kb. egy Corsa B. Viszont nem mai darab, alaposan utána kell nézni a korróziónak.
-
veterán
válasz molnarpeter #198668 üzenetére
Öcsémnek ilyen (Cmax 1.6i 100 ló) volt új korától 12-13 évig, garázsban tárolva, kézzel mosva, szervizelve, 120-140 ezer km-rel adta el.
Sárvédő, küszöb lyukas, olajat rendesen ette, (plusz a típushiba szervó, klíma - ezeket vélhetően az előző tulajok már javittaták).Nem kimondottan gyenge, de erős sem, kellemesen szól a motor és a kipufogó.
-
veterán
válasz Krisz0418 #198895 üzenetére
Ha ért hozzá, akkor sanszos.
Nekem ma azt mondogatta a feleségem, hogy vegyek egy Porkét. A mihez tartás végett megmutattam neki ezt a hirdetést. Idézem a lényeget: "5,5 milliós Porsche szerviz számlákkal".
Túl sok banánt kér a majom.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MunezXBK #198897 üzenetére
Nem tudnám hová tenni. Meg igazán nem is tetszik.
Kell a 🐌!@ Biqci: Szerencsére a 911 tetszene neki. ~10 éve majdnem vettem, de nem tetszett a gagyi belseje (996 Carrera 4S), különben befektetésnek se lett volna olyan rossz (6 M volt, most annyiért hulladékot adnak).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Mindenki nyugodjon meg, mostanában nem tervezek autót venni.
Ha a majomra nem is, banánra annál inkább sajnálom a pénzt. A Golf a legjobb autó. -
veterán
válasz vzsryl #198909 üzenetére
Egyfajta műanyag van mindben, az R-ben is.
A hátsó ajtók teteje kopogós műanyag. A térdnél nem vagyok teljesen biztos benne, de ugyanaz mindben.A Golf 6-ban több anyag volt, és itt-ott minőségibb, pl. abban az ajtózseb belsejének minden oldala bélelt, a vezető felé eső is. A 7-est kikönnyítették, kb. -100 kg.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamester10 #198918 üzenetére
Fotót plíz a függőleges részről ami feléd esik, amit csak benyúlva tudsz kitapogatni (ez bélelt volt a 6-osban, 3 G7-em volt, egyik sem bélelt).
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz tboldi #199054 üzenetére
Az első 5 alkalommal még OK. Legalább annyiszor végig is néztem, tökéletesen egyedi produkció. Ahhoz képest, hogy amatőr, tök jó.
Na de 20-onikszedjére?
De akkor tessék, hasonló produkció. Személyesen is ismerem az alkotó előadót. Meg az anyukáját is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen