-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #176884 üzenetére
Az a baj, hogy a gordulesi zajon nem fejlesztettek. Jo kopott, egyenes aszfalton total csnedes az auto, motor es szelzaj tenyleg alig van, de az utfeluletre nagyon erzekeny. Pedig nem lenne nagy matek rendesen kiburkolni a kerekjaratokat...
Batai15: vagy akar a focust, mondeot is, mert abban is hdi van
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #176958 üzenetére
ha egyébként nem létezik a típusból ennyire fapad, akkor szerintem magasabb a gyártási költsége, mert kell új ajtópanel, ablakemelő szerkezet, kurbli, klímátlan szellőzőrendszer. aztán persze lehet, hogy az oroszoknál vagy más piacon van ennyire mezítlábas változat, de azért na...
te bérelnél klímátlan autót? én tuti nem. a tekerős ablak még belefér, de klíma legyen. (mondjuk anno 2003-ban a g astránknál is kicsit cikinek éreztem ezt a kivitelt, de akkor még jóval balkánabb volt Magyarország és átlagban csóróbbak az emberek.) -
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #176982 üzenetére
Csunya dolog ez, de ekkora suvbol vagy hibridet vagy dizelt erdemes venni szerintem. Egy sima benzines nagyon sokat fog enni. Mondjuk egy xc60 t8-ban latnek raciot.
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #177014 üzenetére
Gratula, gyonyoru! Magamnak nem r-designost vennek, hanem valami olyat, amiben van ulesszelloztets.
-
rbalint88
addikt
válasz Jorus #177081 üzenetére
golf 7 gti-t bezzeg nem akart senki, pedig neki 3 is volt az is jó volt egyébként, de nekem picit az steril, egy hotheccsbe több színházat várnék. kíváncsi lennék a tiédre, hogy az mit mutat.
amúgy a v60 phev tényleg nagyon szerethető jószág, igazi nyugis, papás utazóautó
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #177083 üzenetére
Tudtommal a platform/padlolemez ford szarmazek (mondeo, s-max, galaxy, s60, v60, v70, s80), futomuben is vannak kozos elemek es a hajtaslanc is biztosan a fordtol jon az 1.6d (psa hdi), 2.0d (psa hdi), 1.6t (ecoboost), 2.0t (ecoboost) es a powershift valtok eseteben. Valamint a v40 ugye focus mk3 padlos es az 1.5t automata is ford szarmazek. A c30-s40-v50 meg focus mk2 alapu volt, ott csak az othengeres motorok voltak sajatok.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #177324 üzenetére
Ez feligazsag megfeleloen meretezett futomuvel a fogyasztason kivul minden paramteren tud javitani vagy legalabb nem rontani. Pl a b5 passatnal az elsokerekes az sima csatolt lengokaros futomuvel van szerelve, a 4motion meg multilink, ugyhogy annal javit is a komforton. Kenyelemben azt tudja javitani, hogy nem kell nekiallni havat lapatolni, de az egyre ritkabb problema. Uttartason alapvetoen javit, de az inkabb a fix osszkerekhajtasuaknal vagy ami okosan rak hatulra kanyarban automatikusan. Kivetel az, amikor az amugy is buta csatolt lengokaros futomure rarakjak az osztonuvet es meg jobban csapkod a futomu, ettol meg meg jobban pattog el rossz utminosegu kanyarban (regi ignis es tarsai pl)
Sorento es hasonlo meretu-jellegu autot en csak osszkerek-automata komboban vennek es csak akkor vennem belole a benzinest, ha bizonyitottan nem eszik 15lityot es/vagy legalabb gyors. Egyeb esetben dizel, azzal is bekapkodnak 10liter korul ezek a batarok. -
rbalint88
addikt
válasz HELLAFLUSH #177328 üzenetére
Emlekeim szerint az 1.8 benzin bevallalhato az alfakbol, csak eleg ritka. Es mivel nem olyan hajj de eros, ezert a legtobbet mar eselyesen szethajtottak. Dizelt mar nem vennek beloluk, euro 3-4-gyel nem terveznek hosszu tavra, ha sokat jarsz Bp-re, netan itt laksz (ne feledjuk, onkormanyzati valasztasok lesznek, kellenek a populista igeretek!)
Civic zajos, zorgos, nem annyira problemamentes, mint egy hondatol remelik.
Focusnal rozsdara kell figyelni es az egyetlen igazan ajanlott benzinmotorja az 1.6 101lo, amivel nem lesz raketa. Futomuve, kormanya nagyon jo, jo veluk menni.
Astrabol az 1.8 140loval nem rossz motor, a beltere ingerszegeny, de nem rossz auto. Csak hat egy alfahoz kepest nem ad semmi elmenyt.
Nem lesz egyszeruRibarszki: jo lesz az, grat hozza elore is elviselnek en is egy sorentot, de a felhasznalasi szokasok nem indokoljak
-
rbalint88
addikt
válasz Yiggdrasil #177432 üzenetére
Bedobnam meg az otletdobozba az audi a2-t szinten 1.4pdtdivel. Az tuti nem fog rohadni (mivel alu) es garantaltan kenyelmesebb-biztonsagosabb-csendesebb a tobbinel.
-
rbalint88
addikt
válasz Yiggdrasil #177442 üzenetére
Kopo-fogyo nem draga, mivel kommersz vag technika. Torni nem nagyon kell, annak draga a javitasa es olyan sok bontott cucc sincs hozza.
bitpork: mi (is) szokta megkulonboztetni az audit a vw-tol? Jobb hangszigeteles, igenyesebb belter. Sztem ez lupo-a2 viszonylatban is fennall
-
rbalint88
addikt
válasz Richard! #177450 üzenetére
Most hogy opelos lettel, aterzed annal vw/2
Amugy eddig en egy dolognal ereztem az audifelarat, ami inkabb kabriofelar volt, a sima halogen fenyszoro utangyartottban is 90k/par, mig a simahoz a hellat is megkapod kb olcsobban...
A kopo-fogyokat nezegetve nem volt semmi kirivoan draga, mondjuk 1.8T-ben olyan nagy trukkok nincsenek is. -
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #177524 üzenetére
alfa 159 2.0jtdm elég jól szigetelt és megbízható a motorja. audi a3-tól felfele jó a 2.0 cr tdivel, passat szintén. golf6-ról focvis tud nyilatkozni, neki volt, igaz tsi-vel. volvokat is számításba venném az 5hengeres motorokkal (2.0 1984ccm, 2.4). emlékeim szerint a 2.2 i-ctdi accord is kellemes volt, de az csak két főig, ha 180+-osok utaznának. igazából C-D szegmens normálisabb zajszigetelésű autói mind jók lehetnek. J Astra nagyon pozitív csalódás volt, 160 felett kezdett megjönni a zaj benne (1.4T-vel, lehet a dízel zajosabb)
-
rbalint88
addikt
válasz tibee77 #177647 üzenetére
Cayman helyett az nem Cayenne akart lenni? Cayman nagyon jo elmenyauto, de az azonos platformu boxster se rossz, mivel eleve nyitott tetosnek lett tervezve, igy kelloen merev a kasztni.
A regi Pinamara es Cayenne nekem zsiraf, biztos jo, de otthonra nem kene. Az uj panamerabol a “kombi” johetne 👌
Mennyi idore tervezel az autoval es mire hasznalnad, mennyit mennel vele? -
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #177689 üzenetére
powershiftet inkább ne, ha nem muszáj az automata. egyébként nem annyira rossz szerintem zaj szempontjából sem. Astra J-t próbáld ki, abban hagyományos automata van és nem rossz a motorja se.
-
rbalint88
addikt
válasz r6man123 #177726 üzenetére
Ez a bmw usa import, lehet akar vizkaros is, valamint mar nem garis. A fenntartasa varhatoan joval magasabb osszeg lesz, mint a tucsone. Belul nem igazan van minosegi kulonbseg a hunyadihoz kepest, ha ez szempont lenne. A tucson melletti ultimate erv az ot nyugodt ev, az nehezen forintosithato.
Audi A3 limousine johet ki 8,7-bol meg ujonnan vagy talan egy-ket merettel feljebb opel insignia, peugeot 508, bar azokbol is egy fullosabb 10+. -
rbalint88
addikt
válasz r6man123 #177728 üzenetére
használtat nem fair szembe állítani egy új autóval octi rs nem rossz, a beltér pár helyen direkt el van puruttyáskodva, plusz valószínűleg (szél)zajosabb lesz a tucsonnál, de nem tudnék rá őszintén rosszat mondani. még jó eséllyel saját pénzt is adnék érte
a tucsonhoz egy tipp: ha a dct-vel veszed, készülj rá, hogy azzal majd lesz gond, a cégben az összesnek elkezdett berázni a váltója indulásnál 50k km körül, beállították és most megint jók. azt nézd meg, hogy a váltóra/kuplungra milyen garis feltételek vannak, mert annak biztos nem olcsó a cseréje, ha saját zsebre megy. ha arra is van az 5 év teljeskörű garancia, akkor végképp nem lehet belekötni a tucsonba ja de: suv, úgyhogy sportolni ne akarj vele. -
rbalint88
addikt
válasz soldi3r #177730 üzenetére
Valoszinu inkabb abban sport, hogy nagyobb sportcuccot is el tudsz vele vinni
Elsore azert megijedtem, amikor szemelyautos lendulettel tamadva a kanyart elindult kicsit kifele az ivrol es lehetett erezni, hogy csak a conti sportcontactok josagan mult, hogy az uton maradtunk. Oke, porsche szintjen mar lehet a fizika megbaszkuralasarol beszelni, de egy tucsonnal meg nem. Bizony egy magas sulypontu auto, oda kell figyelni a szukebb kanyarokban, hogy mennyivel mesz neki. -
rbalint88
addikt
válasz Citroware #177810 üzenetére
Erre egy 1.4tsi tok jo lesz. Lehet vele csendben palyazni, varosban sem eszik sokat es nem is nagyon fogjak piszkalni. Lanccseret szamold hozza az arahoz (kb 150ezer munkadijjal a skoda cikkszamos). Golf6 es A3 is jo valasztas menetkomfort tekinteteben. Golf7 szerintem mar nem fer bele, pedig abban mar szijas vezerles van tulnyomoreszt (az elejen volt meg par lancos belole).
-
rbalint88
addikt
válasz máyköl #177988 üzenetére
156-ba atulni nincs ertelme. Ezerbol egy ha nincs leelve... dizelekben 300e+ minimum, rozsda bejatszik, benzinesek meg annyival erzekenyebbek, hogy max v6-ot lenne erdemes megorzos hobbiautonak.
159 -bol meg ugye csak dizelt erdemes, de mar az euro5 is baszogatva van Bp-n szmogriadokor, ez csak rosszabb (korlatoltabb) lesz idovel... attol fuggetlenul, hogy en se ertek ezzel egyet, inkabb mert kibocsatas utan kellene szurni. -
rbalint88
addikt
válasz aero. #178040 üzenetére
ezért kell pályázáshoz dízelt* venni vagy füldugót
az autó hangolásától is nagyon függ egyébként, hogy mennyire hangos pályán. az elantra is modern autó (2011-) 6 gangos váltóval, aztán mégis "ordít" pályán, mert 140-nél 3600-at forog. szélzajt jól kiszűri, de az azért feltűnik, hogy a motorzaj pont a fele 110-nél... az audiban meg a legnagyobb zajforrás az, ha valaki jön hátulról, akkor annak a zaja beoson a kasztni és a tető között.* mondjuk abból is valami hosszú váltósat, mert pl a focus 2 1.6tdci az 5gangossal ordít 120 felett.
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #178043 üzenetére
szerintem nem annyira gyászos a helyzet, az utóbbi idők autópályázásait és az utak hosszát figyelembe véve minimális számú hülyével sikerült összefutni. egy-két agresszív powerjózsi mindig van, de azokat jobb elengedni vagy ha telített a külső sáv, akkor ignorálni. a ködzáró mondjuk tud segíteni a követési távolságon, azt 99% megérti.
-
rbalint88
addikt
válasz Yiggdrasil #178240 üzenetére
Szerintem azt kellene kiszámolni, hogy napi 2x20km melóbajárás havi 22 munkanappal nincs 1000km sem, utazni nem ezzel fogtok, némi bevásárlás-stb-vel legyen havi 1000km, az évi 12e km.
egyszerűség kedvéért 400-as üzemanyagárral számolva:
dízel 6l fogyasztással havi 24.000Ft
benzin 8l fogyasztással havi 32.000 Ft
benzin 10l fogyasztással havi 40.000 Ft
Tehát éves szinten egy turbót, kéttömegűt, magasnyomású rendszert és általában több futott kilométert felvonultató, kockázatosabb dízelt vennél vagy valami csöves benzinest havi átlag 8-16.000 Ft spórolásért. Abból éves szinten egy turbófelújítás se jön ki munkadíjjal, ha meg teljesen összeszakad a dízel, az jóval többe lesz. Arról nem beszélve, hogy (egyelőre csak) szmogriadókor nem tudsz bejutni vele BP-re, ha ez szempont lenne.
130-140-et az 1.2-es Suzuki Splash is vígan tartja, pedig az még magas is. Én azzal a lelkét kitaposva vagy dugóban állva (Margit híd-Budaörs) 8l alatt eljártam, egyszer volt 8,4, amikor nagyon hideg volt és extra dugók a karácsonyra bevásárló hordák miatt. -
rbalint88
addikt
válasz ati05 #178263 üzenetére
3M a sandero mennyi a Qashqai? btw annak a bele se egy csoda, szóval csak akkor venném, ha maxi megkímélt és nem kell rá költeni most semennyit. mivel 7 éves autó, előbb-utóbb biztos kell majd rá költeni valamit.
ami a Qashqai mellett szól: nem Dacia, jobb ülések, jobb zajszigetelés, dupla power, menőbb SUV fazon, nem dögszagú az utastér gyárilag. -
rbalint88
addikt
válasz ati05 #178271 üzenetére
bármennyire rokon, sőt, pont azért még inkább, elvinném szervizbe, hogy mindenki képben legyen az autó állapotával. én akármennyire is rendben tartom az autóimat, legvégső esetben adnám el családon belül, nem szeretnék azért rossz szájízt, mert használt bármi beüthet...
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #178345 üzenetére
Ne. A dizel nagyon nem dijazza ezt a hasznalatot. Plusz az s60 egy borzaszto helykihasznalasu auto, hatso sorban alig van hely es beszallni is nehez, csomagtarto pici, de legalabb kicsi a nyilasa, igy meg kihasznalni is nehezkes.
Ha mindenkepp volvo, akkor toltesi lehetoseg eseten v60 phev, nemileg dragabbak es 2-4x ekkora futasuak, de legalabb nem olod meg a technikat rovid uton.
A hosszabb utakat nem reszletezted, ha autopalyan nem akarsz 180-nal veretni tartosan, hanem normalisan 130-140korul mesz, akkor priusban vagy auris hibridben is gondolkoznek ebben az arkategoriaban. Vagy kvazi barmilyen (lehetoleg plugin) hibridben, varosozni az es a villany idealis. Marmint ha a varosozas alatt azt ertjuk, hogy aktivan dugozol, nem pedig azt, hogy nem tudsz 50 fole gyorsitani, de amugy haladsz folyamatosan. -
-
rbalint88
addikt
válasz Dr.Burn #178437 üzenetére
Legrugosokban van automata szintszabalyozo, ami lesullyeszti a kasztnit a tempo novelesevel. Igy arra gyarinal nagyobb kereket nem erdemes rakni.
Ha nem akarsz az erdo melyere is kocsival menni, az 1.gen audi allroad belefer a keretbe es utazni az maxikenyelmes. Az a baj, hogy a kereted nem hagy tul sok lehetoseget. Biztos en vagyok tul kenyelmes gyerek, de en biztos nem utazgatnek MT gumis, kiemelt terepjaroval, kb fel ora utan mehkas lenne a fejemben tole.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen