-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Coyot #178466 üzenetére
jaja, panda 4x4 az jó móka állítólag abból még az "új" (2003-2011) is jó
nyilván a 'babodi siratón nem menne fel a punyesz, de ez is egy olyan nehézségű pálya kb, mint amin Karotta végigment a régi Renault Traffic-kal a komoly nagy suv-terepjáró-pickup csodák után
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz cisco007 #178582 üzenetére
Sajnos a corolla kombi nem fog kijonni 7-bol, japanoknal nem divat annyit engedni.
A felsoroltakbol csak a focusban van hagyomanyos automata, a vw csoportosokban dsg van, 1.5tsihez szaraz kuplungos, az nem is olyan jo. A 190lovas 2.0tsihez mar olajos van elvileg, octavianal kaphato volt tavaly, nem tudom az uj normak miatt elerheto-e meg.
Ha talalsz keszletrol megfelelo focust, akkor azt vennem, utana golf vagy octavia es vegul leon, a belteri anyagok miatt. Scala kisebb platformra epul, az emiatt valoszinu kevesbe lesz kifinomult. -
rbalint88
addikt
-
-
rbalint88
addikt
válasz gaborbol #179185 üzenetére
akkor tényleg nem érdemes a hibridekkel bíbelődnöd. az accord gondolom az acura tlx akar lenni, csak lefordítottad mivel itthoni, de EU tapasztalat sincs nagyon ezekről a modellekről, így nem hiszem, hogy bármi értelmeset hozzá tudnánk tenni a kérdéskörhöz. szerintem azt vedd, amelyik tetszik
10-20 év után most kezdik visszacsöpögtetni ide ezt a kategóriát a camryvel és lexus es-sel, ami ugye máshogy csomagolva ugyanaz az autó, de eskü a polgáribb toyotát kérném belőle, a lexus nagyon nem adja ki élőben (furcsa ekkora méretben az elsőkerekes arányú forma, aztán kicsit nagy fingás helyett beszarás lett fílinges), meg ugye a lexus az árazásban is prémium, technikában viszont ez a modell pont nem. -
rbalint88
addikt
X4... az egyetlen auto a bmw palettajan, amit nem ertek. Ugye ennek a bogarhato suv temanak epp az a lenyege, hogy azt hordeti, hogy mennyire sok penzed van, hogy meg ilyen feleslegesen pazarlo autot is megengedhetsz magadnak. Na most ebbol csinalni polgari verziot az nekem kicsit skizo. Emellett a forma aranyai se adjak ki, szeretne turho lenni, de ahhoz kicsi, viszont elegansnak meg nem eleg cizellalt. Plusz van egy olyan uzenete is, minden mas premiumautonal erosebben, hogy ferjemtol/sugardaddytol kaptam, es az ove muszaj nagyobb legyen. Egy Q5-nel, GLC-nel ez abszolut nem latvanyos, X3-nal sem, ennel meg ordit.
Hana sorrento tetszik, akkor azt kell venni. DCT valtos hyundait/kiat csak ugy vennek, hogy gari vege elott eladom. Cegnel a tucsonok 2 evesek kb es tobb is elkezdett mar kuszaskor remegni. Egyelore szoftverfrissites volt csak, de szerintem kuplungcsere is lesz hamarosan egy-ketton...
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #179459 üzenetére
Felve kerdezem, hogy biztos nem szarazkuplungos dsg van benne? Mert akkor elengednem...
bling95: palyazasnal nem baj a dizel szerintem. Viszont nagyon kellemes-kenyelmes auto a V60.
amugy leginkabb uj ceed, lehetoleg kezi valtoval, a dct nem a legjobb konstrukcio, nem birja a sok dugozast.
-
rbalint88
addikt
válasz Dare2Live #179767 üzenetére
én úgy kaptam meg az autót, hogy friss szerviz, friss műszaki, azóta 4000km ment bele, úgyhogy egyelőre felesleges ezen pörögni még, hogy a következő szervizre hova megy. gondolom az elektronikus szervizkönyv meg a nagy céges hunyadi flotta miatt egész jó kondival csinálja a márkaszerviz is. egyelőre legyen rá téligumi a 7 éves helyett
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #179769 üzenetére
Elantra. Egy tisztessegesen megcsinalt torok szedan. Jo motor, valto, fek, sok hely, kenyelmes ulesek, jo felszereltseg, cserebe buta a futomu, gyengecske a zajszigeteles es az extrak also polcosak (ugralo tempomat, kesve csipogo tolatoradar, na jo a digitklimaja es az esoerzekeloje is eleg ugyes), mindez eleg korrekten arazva uj koraban.
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #179773 üzenetére
Nem tudom hol gyartjak. Ezt kb a fluence ellenfelenek szabtak, de azert annal igenyesebb auto.
Tutira GDI 132low, ez az egy motor volt hozza.
i30-ban multilink van hatul, ebben csatolt lengokar. Elpattog, alulcsillapitott, nem jo. Az eleje az a jamboran alulkormanyzott kommersz cucc, azzal nincs baj, a segge akar leesni az utrol. -
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #179820 üzenetére
lehet, hogy jó autó, de az se jutna magamtól eszembe, hogy venni kellene utaztam benne, normál közlekedőedény, de beaternek talán még drága. a beltere slaggal tisztíthatónak tűnik, igazán magas minőségű műanyagokból készült
jazzt, de még sx4-et is előbb vennék, mint note-ot -
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #179848 üzenetére
Jo jo, de lehet venni olyan autot, ami nem kotlik meg allandoan es autokent is ertekelheto, nem csak kozlekedoedenykent
Es azert ha a note-nak lesz baja, arra biztos kevesbe szivesen koltesz, mint egy olyanra, ami a celba juttatason kivul meg valami pluszt is ad. Nem kell nagy csodakra gondolni, de pl egy atlag ford focus 1.6 benzin se betegagy, aztan megis van alatta futomu, jo valtani es a fek is jo erzetu. -
rbalint88
addikt
válasz Janusz001 #180040 üzenetére
Feljebb toltak a toltonyomast egy picit vagy siman csak annyival kevesbe van visszafogva szoftveresen, hogy kitolja magabol ugyanazokat az ertekeket
es ugy erzem, hamarosan megindul a roham a maradek keszletes scrossert...
neked mi volt ami miatt uj gyartasbol kuldik es nem keszletest viszel? -
rbalint88
addikt
válasz soldi3r #180211 üzenetére
mondjuk a négyszemélyes élményautó fogalmát nem nagyon értem, mert amikor a sofőr élménykedik, a többiek csak sikongatnak és összehányják magukat
de az E39 szerintem már túl nagy élményautónak, az E90-es széria jobban közelíti az optimumot ebben az irányban. csak abból nem lesz 2M-ért értelmes, főleg benzinesben. -
rbalint88
addikt
válasz bitpork #180399 üzenetére
A facelifttel hatul tarcsafekes lett, klasszisokkal jobb lett a vilagitasa, digitklima kerult bele. Amugy meg egy jo kis igaslo auto a regi es az ujabb is.
meg szerintem a korroziovedelme is sokkal jobb a faceliftesnek, abbol alig lattam rohadosat, mig a regibol mar siman volt 5 eve is, amit mar megevett a rozsda. -
rbalint88
addikt
A volvo v60 egy nagyon szep, am ennelfogva kevesbe praktikus auto. Cuccolos autonak es allandoan negy fot utaztatni nem igazan alkalmas sajnos. Hatso labter is kicsi es a csomagtarto is eleg vicces meretu az auto kulso mereteihez kepest. Helykinalatban a focushoz van kozelebb, mint a mondehoz, sot lehet a focushoz is alulrol kozelit par parameterben. Lifestyle kombi, na
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #180456 üzenetére
Nalunk 3 eve van egy d3 automata, 115ezerrel kerult hozzank, most van benne kb 150e km, eddig nem panaszkodott semmire a varosozastol. Hetente-kethetente van direkt beiktatott hosszabb ut, de azert mar erzodik, hogy kezd megbudosodni, szerintem lassan erik egy DPF csere... de az tuti, hogy nem erre a napi 2x6-10km-re van kitalalva a dizel. Sok varosozashoz erdemes lenne d6 phev-et venni es a varosozast megoldani villannyal, amennyire csak lehet.
Luck Dragon: 2.0tdihez csak olajos dsg volt. Kettostomegu is van benne es az keszul is halni 200ezertol... de lehet erezni, ha csereerett mar.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #180493 üzenetére
Az alap felvetes az volt, hogy max 1M-s benzines helyett a leaf nem eri meg 2,5-ert. Na most en nem tudok normalis pluginrol lassan 5M alatt se, az foleg nem hozza vissza az arat soha ebben az osszehasonlitasban. Felreertes ne essek, nekem is egy plugin lenne az idealis jarmu, de cegesben meg messze van, maganban meg a kezdobefektetes nem terulne meg. A kornyezeti oldala is ehanyagolhato, alig jarunk a varosban a sajattal.
-
rbalint88
addikt
válasz fabri07 #180515 üzenetére
Szartol a raketaig van minden! Mekkora meret kell, hany szemely hasznalna folyamatosan, mennyi csomagot viszel, van-e a 60k-ban sok varos is vagy csak palyazol, milyen markat nem akarsz, stb stb.
egyebkent volvot mondanek, azokban kenyelmes az ules es jo a zajszigeteles, meg a motorok is eleg jok es az othengeres dizelnek a hangja is finom. Vagy passat b7, audi a4 b8 a 2.0 crtdivel, dsgvel (audinal s-tronic) vagy kezi valtoval, multitronic-kal semmikepp. -
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #180640 üzenetére
2db prius2, egyiket ki is adhatja berbe
nem elromlos, egy alapos atnezes es felkeszites utan (a gyanus kopo-fogyok csereje) szerintem nem nagyon lesz vele baja es 5l korul megall a fogyija, plusz birja a sok rovidtavot es az ertekvesztese se durva, mert max 2M-t tud rajta bukni, ha tenyleg nullara leirja egy betonkeritesen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen